Bleach - Zanpakutou-sielu/henki cossaajia/crossaajia?

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

MAO
Viesti:

Bleach - Zanpakutou-sielu/henki cossaajia/crossaajia?

Viesti Kirjoittaja MAO » Ma Loka 25, 2010 23:31

Kuten jo otsikko kertookin. Olisiko täällä ketään cossaamaan/crossaamaan jossakin 2011 vuonna tulevassa Conissa? Aiheena olisi Bleach ja Zanpakutou-sielujen/henkien crossaus/cossaus. Vain nämä tietyt hahmot ovat mukana, ei muita fillerihahmoja tai bleach-hahmoja.

Tarkoituksena olisi koota porukka cossaajia/crossaajia johonkin tiettyyn coniin, jota ei ole vielä päätetty, mutta se selviää sitten lähempänä con-kautta. Mutta rajaan conit jo nytten kolmeen eli siis Animecon, Tracon tai Desucon. (Turku, Tampere tai Lahti on paikkakunta, johon kokoonnutaan sovittuna aikana sovittuun paikkaan.) Kun kokoonnumme con alueelle toivoisin meidän liikkuvan ryhmänä ainakin yhden päivän, että saisimme otettua ryhmäkuvia ja voisimme viettää hauskaa yhdessä. Emme osallistu ryhmäcosplaykisaan, mutta jos ryhmässä on innokkaita caramelldansenin tai letkajenkan tanssijoita se olisi hauskaa viihdettä kaikille. :3

Hahmot ovat tässä nimeltä, voitta googlettaa ne jos haluatte:
Hyorinmaru, Tobiume, Zabimaru (Ape ja Snake , 2 crossaajaa/cossaajaa.), Haineko, Wabisuke, Kazeshini, Gegetsuburi, Hozukimaru, Ashisogi jizo, Sogyono Katawari (kaksoset , 2 cossaajaa/crossaajaa), Katen Kyokotsu (Nainen ja nuorityttö , 2 cossaajaa/crossaajaa), Tenken, Ruriro Kujaku, Hisagomaru, Itegumo, Senbonzakura, Sode No Shirayuki, Suzumebachi ja jos joku haluaa, nii Muramasa.

Itse cossaan Suzumebachia, joten se on varattu.
Senbonzakura ja Sode No Shirayuki ovat myös alustavasti varattuja (ei täyttä varmuutta cossajien osallistumisesta.)
Minazuki ja Itegumo ovat mietinnän alla yhdellä henkilöllä, että kumman hän valitsee. Joten toinen vapautuu, kunhan hän saa päätettyä kumman tekee.

Kiinnostuneet ottakaa yhteyttä, pyydän. :)

T.MAO/Waternight910

ps. Jos teillä on nickki Deviantartissa sielläkin voi ottaa minuun yhteyttä.
Nickkini on Waternight910

EDIT 1 ja 2:

Tässä olisi pari linkkiä, joista löytää kaikki hahmot: http://bleach.wikia.com/wiki/Category:Z ... %8D_Spirit ja http://images2.fanpop.com/images/photos ... 57-768.jpg

Sitten vielä varattuja hahmoja:

- Suzumebachi (minä)
- Hyorinmaru (BanaaniMiku)
- Katen kyokotsuna pienempi puolikas (mMe)
- Kazeshini (Kadajj)

Ehkä:
- Senbonzakura (Chiryuu/deviantart)
- Sode no Shirayuki (Shayanami/deviantart)
- Haineko (Chiryuun pikkusisko)

Sanokaa, jos jokin on väärin, niin korjaan.
Viimeksi muokannut MAO, Ma Helmi 14, 2011 17:24. Yhteensä muokattu 5 kertaa.

Koi

Re: Bleach - Zanpakutou-sielu/henki cossaajia/crossaajia?

Viesti Kirjoittaja Koi » Ti Loka 26, 2010 08:42

Jos vaikka sattuis sopivaan saumaan niin tulen Katen kyokotsuna (pienempi puolikas) paikalle :3
>: 3

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ti Loka 26, 2010 09:24

:D jeij! mukava kuulla, että joku on kiinnostunut. ^^ toivottavasti se con mikä valitaan sattuu sopivaan väliin ensi vuonna. :D

NuttyNuti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NuttyNuti » Ti Loka 26, 2010 09:35

Minä olen siis se henkilö, joka tasapainottelee Minazukin ja Gonryoumarun välillä. Ja sekaannusten välttämiseksi lehdessä, josta Mao otti nimet, oli painovirhe: "Itegumon" oikea nimi on Gonryoumaru. Gonryoumaru on ykkösdivarin varakapun Sasakibe Choujiroun astalo joka näyttää tältä, kun taas Itegumo (jonka Zanpakutou-henkeä ei ole tiettävästi näytetty) on nelosdivarin varakapun Kotetsun Isane kättä pidempi. Pieni korjaus vain etteivät ihmiset ihmettele :)
"Maailmamme ei ole lahja vanhemmiltamme vaan lainassa lapsiltamme."
-- Intiaanien sananlasku

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ti Loka 26, 2010 10:12

:D hoo!! sinutkin löytää siis täältä. no sepä mukavaa, ettei 2-3 paikan välillä tartte pomppia (vaikka pompin jo muutenkin. ^^```)

oho! pahoittelen virhettäni ja kiitos korjauksesta. :D

Riyoko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Riyoko » Pe Loka 29, 2010 20:13

Jos harkitsisin esim. Zabimarun Snaken cossaamista niin kuinka paljon pituus vaikuttaa? Minä kun en ole mikään 10 vuotiaan pituinen miltä hää itse näyttää. xD ja sama kysymys myös Sogyono Katawarin kaksosilla.
Voisin tietty harkita Muramasan cossaamista... :wink:

NuttyNuti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NuttyNuti » Pe Loka 29, 2010 21:26

^ En ole ryhmän kokoaja enkä sikäli voi sanoa virallista kantaa, mutta minua itseäni ainakaan ei ylikasvuinen käärmyli haittaa, kunhan tämä muistaa poseerata kyllin kakaramaisesti (pituuasiaa helpottaa myös se, että Hebi seisoo harvoin täysin suorassa). Kaksoset ehkä enemmän haittaisivat, hehän ovat animessa sellaisia saappaanvarren mittaisia, kun taas käärmepojumme on reilumman kokoinen.

Okei, alan itse kallistua Minazukin cossaamiseen, eli näillä näkymin Gonryomaru(/Itegumo) vapautuisi. En lyö 100% lukkoon vielä, mutta siinä 85% ainakin. Haluaisin vielä kysellä eräältä kaveriltani, haluaako hän mukaan, mutta epäilen pahoin, että hän haluaisi ottaa Minazukin tyyppisen asun. Kysyn vielä...
-- Intiaanien sananlasku

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » La Loka 30, 2010 22:56

Riyoko kirjoitti:Jos harkitsisin esim. Zabimarun Snaken cossaamista niin kuinka paljon pituus vaikuttaa? Minä kun en ole mikään 10 vuotiaan pituinen miltä hää itse näyttää. xD ja sama kysymys myös Sogyono Katawarin kaksosilla.
Voisin tietty harkita Muramasan cossaamista... :wink:
Kuten jo NuttyNuti sanoi pituuksista niillä ei niin paljon ole väliä. Ja jos menen omaan cossiini, niin minulla se olisikin hankalaa muuttua päänkokoiseksi ötökäksi. xD Joten itse en niin piittaa noista pituuksista. ^^`` Mutta kukin omalla tyylillään. Sanon näin nyt tässä ryhmän kokoajana. :)
Minusta on parempi saada ryhmä kasaan, kuin huolehtia pituus eroista, vaikka onhan ne cosseissa ja crosseissa tärkeitä. :) Eikun vain päättämään keneksi haluat tulla. :D Tosiaan meiltä nuo kaikki puuttuu ja olisi kyllä kiva saada lisää henkilöitä mukaan. :3 Itse ajattelin, jos cossattaisiin noita zanpaktouta pääasiallisesti ja muramasa olisi sitten se niin sanottu viimeinen vaihtoehto, jos jolle kulle ei sovi muu hahmo tai sitten ei jää muita jällelle. Mutta kyllä häntäkin voi cossata/crossata. :) Mieti rauhassa ja ilmoitteleppas sitten ketä cossaat/crossaat. ^^

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » La Loka 30, 2010 23:00

NuttyNuti kirjoitti:^ En ole ryhmän kokoaja enkä sikäli voi sanoa virallista kantaa, mutta minua itseäni ainakaan ei ylikasvuinen käärmyli haittaa, kunhan tämä muistaa poseerata kyllin kakaramaisesti (pituuasiaa helpottaa myös se, että Hebi seisoo harvoin täysin suorassa). Kaksoset ehkä enemmän haittaisivat, hehän ovat animessa sellaisia saappaanvarren mittaisia, kun taas käärmepojumme on reilumman kokoinen.

Okei, alan itse kallistua Minazukin cossaamiseen, eli näillä näkymin Gonryomaru(/Itegumo) vapautuisi. En lyö 100% lukkoon vielä, mutta siinä 85% ainakin. Haluaisin vielä kysellä eräältä kaveriltani, haluaako hän mukaan, mutta epäilen pahoin, että hän haluaisi ottaa Minazukin tyyppisen asun. Kysyn vielä...

Olen samoilla kannoilla kanssasi, mutta jos mietin omaa hahmoani, niin en voi muuttua pään kokoiseksi. Joten toisaalta se on ihan sama onko minkä kokoinen, kunhan vaan ryhmä saadaan kasaan ja coniin. ^^

Ookkei. :) Minulle kelpaa kumpi vain. Ja kannattaa kysyä vielä kaveriltasi. ^^ Olisi kiva saada lisää porukkaa. Ja voithan neuvotella hänen kanssaan, jos hän ottas jonkin toisen hahmon esim. jomman kumman niistä kaksosista tai jonkin muun. Mutta neuvotelkaa vielä.

NuttyNuti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NuttyNuti » Su Loka 31, 2010 10:20

^

((Ohvina: Siellä on se edit-nappikin :) ))

Suzumebachia pidän poikkeuksena tässä pituusasiassa, koska eihän maailmassa ole ketään kämmenen mittaista suunnilleen täysmuotoista naista tai teinityttyöä. Sen sijaan lapsen kokoisia lapsia on vaikka millä mitalla. Mutta juu, en minäkään leiki natsia tässä pituusasiassa, kunhan kaksospojuiksi ei tule kaksi- ja puolimetrisiä hujoppeja.

Trying to connect kaveri...
-- Intiaanien sananlasku

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Su Loka 31, 2010 13:23

ookkei.. mä oon aika uus käyttäjä täällä, joten en oikee tiedä noista nappuloista, joten käytän sitä mikä näyttää järkevältä. ^^``

Joo.. olet kyllä oikeassa siinä asiassa, ettei pikkulapsen kokoseen cossiin laiteta henkilöä, joka on 2 metrinen tai toisinpäin sama juttu. :)

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » Su Loka 31, 2010 16:03

Voisin olla hyorinmaru kun olen jo hitsugaya kerran ollut :3
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Su Loka 31, 2010 16:23

III~~ (Hitsugaya <3) Hyorinmaru~ <3 joo... älkää välittäkö yli ragoinnistani. xD Mutta joo.. kukaan ei ole varannut häntä, niin tokihan se käy. :3

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » Su Loka 31, 2010 22:01

MAO kirjoitti:III~~ (Hitsugaya <3) Hyorinmaru~ <3 joo... älkää välittäkö yli ragoinnistani. xD Mutta joo.. kukaan ei ole varannut häntä, niin tokihan se käy. :3
Eli minä varasin :3 Eikun vain asua tekemään ::)
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Su Loka 31, 2010 22:10

Khyylll.. Asua vaan tekemään. :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”