Kuroshitsuji-ryhmä II @ somewhere

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Oml

Re: Kuroshitsuji-ryhmä II @ somewhere

Viesti Kirjoittaja Oml » Ti Helmi 08, 2011 20:00

Hienoa! Minä voisin tuolla Cielin cossissa ja siihen esitykseen mukaan!
Jotenkin innostui ihan hirveesti tästä ryhmästä.
Ja nyt kun ajattelin tarkemmin niin Tracon on se mihin varmaan pääsisin paremmin kuin johonkin Animeconiin turkuun. Eli onko meil sitten siel se ryhmä homma?
Totesin että Tracon on silloin kun koulutn on alkanut mutta onhan se sentään viikonloppuna ja minusta tuntuu että mulla olis rahaa Traconin aikaan joten tähdätäänkö koko ryhmä Traconiin?

Hei, onko kellään mitään ehdotusta siitä Cielin puvusta että minkä tekis? o.o
oon nimittäin katsellut Cielin pukui mutta en oo viel löytänyt hyvää vaihtoehtoa.
Tactical Facepalm!

Leed

Viesti Kirjoittaja Leed » Ke Helmi 09, 2011 19:37

Okei, Undertaker mukaan : )
Sariel kirjoitti:Hienoa! Minä voisin tuolla Cielin cossissa ja siihen esitykseen mukaan!
Ja nyt kun ajattelin tarkemmin niin Tracon on se mihin varmaan pääsisin paremmin kuin johonkin Animeconiin turkuun. Eli onko meil sitten siel se ryhmä homma?
Totesin että Tracon on silloin kun koulutn on alkanut mutta onhan se sentään viikonloppuna ja minusta tuntuu että mulla olis rahaa Traconin aikaan joten tähdätäänkö koko ryhmä Traconiin?

oon nimittäin katsellut Cielin pukui mutta en oo viel löytänyt hyvää vaihtoehtoa.
Joo, ryhmäcosplay pidetään Traconissa.
Puvusta... Niitähän on vaikka kuinka paljon hyviä. En tosin osaa nyt ehdottaa mitään ^^''

Ja hei! Loin alkeellisilla tietokonetaidoillani meille foorumin jossa voimme pohtia kaikkea esitykseen liittyvää, ja vältämme tämän topicin tukkimisen. Lähetin teille esitykseen ilmoittautuneille sen foorumin osoitteen yksärillä, joten menkääs rekisteröitymään ; D

Oml

Viesti Kirjoittaja Oml » Ke Helmi 09, 2011 20:15

Mayordomo kirjoitti:Okei, Undertaker mukaan : )
Sariel kirjoitti:Hienoa! Minä voisin tuolla Cielin cossissa ja siihen esitykseen mukaan!

Joo, ryhmäcosplay pidetään Traconissa.
Puvusta... Niitähän on vaikka kuinka paljon hyviä. En tosin osaa nyt ehdottaa mitään ^^''

Ja hei! Loin alkeellisilla tietokonetaidoillani meille foorumin jossa voimme pohtia kaikkea esitykseen liittyvää, ja vältämme tämän topicin tukkimisen. Lähetin teille esitykseen ilmoittautuneille sen foorumin osoitteen yksärillä, joten menkääs rekisteröitymään ; D
No minua voi lisäillä listaan sillä tulen mielläni mukaan esitykseen ja ryhmään. Yritän nyt värkätä jonkinlaisen Cielin puvun. Toivotaan että se sitten onnistuu kunnolla. Pakko kysyy mielipide, minkävärinen peruukki olis parhain, musta, sinertävä vai harmaan värinen (vai onko se hieman hopeen värinen)
Tactical Facepalm!

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » Ke Helmi 09, 2011 20:26

Nooh, harmaa näyttää minusta luonollisimmalta. Älä vain ota sinistä peruukkia, kaverini cossasi cieliä sinisessä peruukissa ja häntä ei meinatttu tunnistaa :/
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

Oml

Viesti Kirjoittaja Oml » Ke Helmi 09, 2011 21:17

BanaaniMiku: Asia selvä, hankin harmaan peruukin ja alan nyt samointein miettimään sitä Cielin cossia tarkemmin, sill' mulla tulee menemään rahaa tuohon aika lahjakkaasti. (Manan cossin teko taitaa siis viivästyä lahjakkaasti mutta kyllä sekin järjestyy)
Oikeenlaiset kengät aijon ostaa ja ne voi maksaa jopa lähelle sataa euroa... joten köh, eikun säästämään vaan.
Tactical Facepalm!

Leed

Viesti Kirjoittaja Leed » Ke Helmi 09, 2011 21:40

No minua voi lisäillä listaan sillä tulen mielläni mukaan esitykseen ja ryhmään. Yritän nyt värkätä jonkinlaisen Cielin puvun. Toivotaan että se sitten onnistuu kunnolla. Pakko kysyy mielipide, minkävärinen peruukki olis parhain, musta, sinertävä vai harmaan värinen (vai onko se hieman hopeen värinen)
On myös sellainen peruukki missä on sinistä ja harmaata sekaisin, näyttää aika kivalta:
blue gray wig

Ja onnea cossin tekoon Sariel, ja kaikki muut myös!
(minulla puku on valmis jo mutta teen paranteluja...)

Oml

Viesti Kirjoittaja Oml » Ke Helmi 09, 2011 22:25

Mayordomo kirjoitti:
On myös sellainen peruukki missä on sinistä ja harmaata sekaisin, näyttää aika kivalta:
blue gray wig

Ja onnea cossin tekoon Sariel, ja kaikki muut myös!
(minulla puku on valmis jo mutta teen paranteluja...)
Kiitti Mayordomo! Teen parhaani cossini eteen, hyvällä tuurilla se on hetkessä valmis ja hyvällä tuurilla olisi valmis lähtemään johonkin tapahtumaan jo ennen traconia mutta täytyy nyr katsoa sillä totesin että Ciel pikkuisen cossi kengät on hyvin hintavia.

Mayordomo, lisäsin sun mesen, joten älä ihmettele että kuka kumma sut on lisännyt.

Missä päin porukka asuu btw? jos joillakin olis mahdollisuus harjoitella ryhmäcossi kisaa varten.
Tactical Facepalm!

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » To Helmi 10, 2011 13:49

Juu tuokin näytti kivalta :) No en ole omaa cossiani vielä edes aloittanut, kunhan nyt ensin saisi tuon kitaconin pois alta.. Lisään sun mesen kans Mayordomo :)
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

Oml

Viesti Kirjoittaja Oml » Pe Helmi 11, 2011 20:22

Aaa... tää topici on hieman niin kuin kuollut, mutta osaako kukaan nyt sanoa että missä tapahtumassa se ryhmä esiintyminen pidetään.

(Kerään jo rahaa puvun valmistamiseen ja eiköhän se ole sitten pian valmis. Seuraava askel koko hommassa onkin sitten se että kerään rahaa että pääsen coniin mukaan)

Btw, onko jonkinlainen viulu tai kävelykeppi hyvä rekvisiitta Cielin cossiin?(en oo hirveesti ehtinyt tutustua sarjaan ja haluun hieman enemmän sarjaan keskittyneiltä mielipiteen)
Tactical Facepalm!

Leed

Viesti Kirjoittaja Leed » La Helmi 12, 2011 13:53

Sariel kirjoitti:Aaa... tää topici on hieman niin kuin kuollut, mutta osaako kukaan nyt sanoa että missä tapahtumassa se ryhmä esiintyminen pidetään.

(Kerään jo rahaa puvun valmistamiseen ja eiköhän se ole sitten pian valmis. Seuraava askel koko hommassa onkin sitten se että kerään rahaa että pääsen coniin mukaan)

Btw, onko jonkinlainen viulu tai kävelykeppi hyvä rekvisiitta Cielin cossiin?(en oo hirveesti ehtinyt tutustua sarjaan ja haluun hieman enemmän sarjaan keskittyneiltä mielipiteen)
D'8 SIIS SE RYHMÄESIINTYMINEN ON TRACONISSA

Viulu ja kävelykeppi, no kummatkaan eivät ole välttämättömiä mutta yleisemmin Cielin näkee kävelykepin kanssa. : )
Ja kun kysyit missä päin asutaan niin minä/Sebastian Turussa, Gahika/William Joensuun seudulla, muista en tiedäkkään varmasti mutta paikkakuntana lukee heillä Zatsune_Sama/Elizabeth Kittilä ja BanaaniMiku/Undertaker Rovaniemi ja Tampere. Missäpäin sinä asut?

Ja vielä kaikille, olisi hyvä jos rekisteröityisitte sinne foorumille jonka osoitteen annoin! Toivottavasti ei ole kauheasti vaivaa käydä siellä keskustelemassa mutta se on välttämätöntä koska ei me koko suunnitettelua voida tässä ketjussa pitää. : )

Oml

Viesti Kirjoittaja Oml » La Helmi 12, 2011 16:08

Hmm, no ei kun väsäämään kävelykeppiä! >D Aattelin laittaa kävelykepin päähän auton vaihdekepissä olleen pääkallon(on muuten btw aika painava ja sopeen värinen) ja sitten sen varren tekis kestävästä puusta joka kestäis jonkinlaista painoo.

uum, asun jonkinmatkan päässä tampereelta. Olen luultavasti tulossa 5.3. tampereelle yhteen miittiin ja jos ois mahdollista nähdä koko porukan kanssa jotenkin ennen miittiä tai miitin jälkeen niin se olisi hyvä sillä mulla ei oo kyllä paljoo varaa täl hetkel matkustaa minnekään.
Tactical Facepalm!

Rinka_nee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinka_nee » Su Helmi 13, 2011 17:28

HELLOU..
Olisin pukuongelman takia tulossa traconiin Madame Redinä. Ja asun Kittilä/Rovaniemi akselilla, ihan vain selkeyttääkseni :3
Don't Ya Ever Give Up... There Is Always One Nyan-Up For You

Oml

Viesti Kirjoittaja Oml » Ma Helmi 14, 2011 09:19

En haluaisi olle heti kättelyssä ärsyttävä... :lol:
Mutta kaikki jotka on tässä ryhmässä niin rekisteröitykää Mayordomon tekemälle foorumille.
Mayordomo on lähettänyt kaikille ryhmän ihmisille osoitteen yksityisviesteihin, joten ottakaa osoite sieltä ja rekisteröitykää jotta pääsisimme siellä foorumilla kunnolla alkuun suunnitelmien kanssa ettei tarvitsisi täällä koko kansalle paljastaa sitä mitä me aiomme tehdä. :|

Aah, ja Mayordomon kanssa sovin viikonlopun aikana että olisimme mesessä huomenna(tiistaina) iltapäivällä. Minuun saa yhteyttä jo varmaan aamupäivästä koska olen kotona koko perhanen päivän.

Toivottavasti ihmiset voisivat olla aktiivisia tän cossirymän suhteen sillä näyttää siltä että minä ja Mayordomo ollaan vielä ainoita ihmisiä siellä foorumilla.
Tactical Facepalm!

ScarletSister

Viesti Kirjoittaja ScarletSister » Ma Helmi 14, 2011 17:06

Sariel kirjoitti:En haluaisi olle heti kättelyssä ärsyttävä... :lol:
Mutta kaikki jotka on tässä ryhmässä niin rekisteröitykää Mayordomon tekemälle foorumille.
Mayordomo on lähettänyt kaikille ryhmän ihmisille osoitteen yksityisviesteihin, joten ottakaa osoite sieltä ja rekisteröitykää jotta pääsisimme siellä foorumilla kunnolla alkuun suunnitelmien kanssa ettei tarvitsisi täällä koko kansalle paljastaa sitä mitä me aiomme tehdä. :|

Aah, ja Mayordomon kanssa sovin viikonlopun aikana että olisimme mesessä huomenna(tiistaina) iltapäivällä. Minuun saa yhteyttä jo varmaan aamupäivästä koska olen kotona koko perhanen päivän.

Toivottavasti ihmiset voisivat olla aktiivisia tän cossirymän suhteen sillä näyttää siltä että minä ja Mayordomo ollaan vielä ainoita ihmisiä siellä foorumilla.
Ah, toinen Ciel ^^ Täällä toinen mikro-kokoinen Ciel. Ja en muuten ole saanut sitä viestiä... :/ Haluan olla yhä aktiivinen ^^
Paint Me Red

Rinka_nee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinka_nee » Ma Helmi 14, 2011 18:10

en ole minäkään viestiä saanut, mutta odotan sitä ^^
Don't Ya Ever Give Up... There Is Always One Nyan-Up For You

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”