Kuroshitsuji-ryhmä II @ somewhere

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Rinka_nee
Viesti:

Re: Kuroshitsuji-ryhmä II @ somewhere

Viesti Kirjoittaja Rinka_nee » Ti Tammi 11, 2011 21:57

Mo!
Olisin tulossa Elizabethinä, jos sopii ^^ Olen vain 152cm (mikä ärsyttää kovasti) Mutta varmaan tarpeeksi lyhyt Celin pariksi. (Vai menikö se niin?)
Paras aika olis Tracon, vaikka minullakin koulu hakkaa päälle kirveen kanssa -__-''
Olen siis tulossa Traconiin, Kitaconiin ja ehkä Animeconiin.
Tulisin muutes esitykseen, jos tarvis ^^
Ps. Jos tarvitsee jotain naishahmoa kehiin, ehdota. Minulle käy kuka vain~
(Mieluiten joku isolla rintavarustuksella, koska minua on mahdoton sulloa mihinkään kovin ''laudan'' tyypin pukuun T^T)
Don't Ya Ever Give Up... There Is Always One Nyan-Up For You

cocismaha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cocismaha » To Tammi 13, 2011 23:19

no nyt on liput bakacon ja desucon, molempiin vissiin tuun sebbynä, ku on kahen päivän liput nii, sit toisen päivän aina alucardina.

Gahika

Viesti Kirjoittaja Gahika » Pe Tammi 14, 2011 17:20

Yees, nyt sitten vielä tarkennuksena, että suosin kesän coneja, sillä Tracon ei ole ollenkaan varma~ :3

Leraye

Viesti Kirjoittaja Leraye » La Tammi 15, 2011 04:42

Zatsune_Sama: Tervetuloa mukaan! Jos Lizzien cossaus ei onnistukaan, ota minuun yhteyttä. Hmm... Kuroshitsujissa on onneksesi paljon naisia, joilla on suuri povi, kuten animessa esiintyvä Angela sekä Hannah Anafeloz sekä mangassa esiintyvä Beast. Eikä Phantomhiven piika Mey-Rininkään mikään lauta ole, tai Laun seurassa oleva Ran-Mao. (pyydän anteeksi jos kuulostan... epämääräiseltä)

Tähän mennessä Tracon on saanut eniten suosiota. Kyseinen con on kuitenkin vasta syksyllä, joten kokoontuminen voi olla hankalaa. Mutta katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan~ Ajatus siitä, että ryhmä kokoontuisi kahdesti tämän vuoden aikana olisi oikein mukava. Haluaisin cossata (yllättävän kasvuspurtin kokenutta) Cieliä Grellin lisäksi tämän vuoden aikana, joten se ei olisi lainkaan pässimpi idea.

Ja nyt, rakkaat ihmislapset, on aika panikoida. Meidän pitäisi alkaa suunnitella cossiesitystä. "Romeo & Juliet" on saanut kannatusta, mutta kyseisessä esityksessä on haittapuolensa - esityksissä oleva pituusraja, eli kolme minuuttia. Romeo & Juliet vaatisi hiukan enemmän aikaa ollakseen hauska ja muutenkin sujuvasti kulkeva. (Olen natsi, tiedän)

Toinen ongelma cossiesityksessä on se, että kaikki eivät pääse samoihin coneihin. Joten jokaisessa conissa olisi esiintyjien vajaus. Argh, käy hankalaksi.

Mutta yritetään keksiä jotakin. Eikös vain?
I hate being bipolar. It's awesome.

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » La Tammi 15, 2011 13:41

Heip^^

Nyt suunniilleen tiedän että pääsen ainakin animeconiin, traconiin ja kitaan. Minusta tracon olisi paras... Kawacon ja Bakacon ovat auki,mutta desuun en pääse sillä sinne on vaikea päästä :/
Ja kun katsoin noita esityksiä niin pisin niistä kesti animeonissakin esim. 6.45 min mutta en ole varma vielä traconin rajasta :/
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

Inami-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Inami-sama » Ma Tammi 17, 2011 12:25

Ongelmia täälä päinnnnn... Minä en ole luultavasti pääsemässä kuin kawaconiin kesällä ja sinne minulla on jo näillä näkymin ryhmä...
Kunnioittakaa neiti Presidenttiä! :mrgreen:
Of course not. Not... not at all. I was just admiring your , uh , appearence is all....not n-n-not any particular PART of your appearence , much- arrgh uhh....Leg cramp!
-Laguna

Leraye

Viesti Kirjoittaja Leraye » Ma Tammi 17, 2011 16:07

Inami-sama kirjoitti:Ongelmia täälä päinnnnn... Minä en ole luultavasti pääsemässä kuin kawaconiin kesällä ja sinne minulla on jo näillä näkymin ryhmä...
Damn, menetimme siis juuri kauniin Madam Redin D: Kiitos kuitenkin että osoitit mielenkiintoa ryhmää kohtaan~!

Inami-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Inami-sama » Ke Tammi 19, 2011 08:34

Leraye kirjoitti:
Inami-sama kirjoitti:Ongelmia täälä päinnnnn... Minä en ole luultavasti pääsemässä kuin kawaconiin kesällä ja sinne minulla on jo näillä näkymin ryhmä...
Damn, menetimme siis juuri kauniin Madam Redin D: Kiitos kuitenkin että osoitit mielenkiintoa ryhmää kohtaan~!
Eipä kestä. Ehkä ensi vuonna sitten, jos vain ryhmän laitatte pystyyn, niin voin tulla~
Kunnioittakaa neiti Presidenttiä! :mrgreen:
Of course not. Not... not at all. I was just admiring your , uh , appearence is all....not n-n-not any particular PART of your appearence , much- arrgh uhh....Leg cramp!
-Laguna

Leraye

Viesti Kirjoittaja Leraye » To Helmi 03, 2011 19:51

asdfghj, koko töpö kuolee ja kuihtuu, joten yritetäänpä pitää sitä hengissä.

Olen miettinyt jos luopuisimme ajatuksesta osallistua cossikisaan. Realistisen ajattelutuokion jälkeen tulin siihen tulokseen että meidän on mahdotonta saada hyvää esitystä aikaan, koska jokaisessa conissa on eri määrä henkilöitä, ja lisäksi asumme niin kaukana toisistamme ettemme pysty harjoittelemaan.

Ryhmä kuitenkin kokoontuu ja pitää hauskaa niin monessa conissa kuin mahdollista~

Leed

Viesti Kirjoittaja Leed » Pe Helmi 04, 2011 20:07

Ah.. .minä olisin vielä täydellä sydämellä mukana esitystä tekemässä. : (
Kuules, voisinkohan minä ottaa vastuun ryhmäesityksestä?
Tosi moni on kuitenkin tulossa traconiin.
HUOMIO!
Te jotka pääsette traconiin ja joilla on intoa tulla esitykseen!
Asutaan tajuttoman kaukana toisistamme, emmekä välttämättä ehdi tavata ennen conia, mutten silti pidä ollenkaan mahdottomana sitä että pidettäisiin esitys! Kunhan pidetään se yksinkertaisena, juonen voi suunnitella mesekeskustelulla ja omia osia voi harjoitella kotona. Ja coni paikalla vaikka ennen esitystä voidaan kerrata ryhmässä. Esityksen ei siis todella tarvitse olla kauhean pitkä, ”just sweet and memorable”.
Minulle voi ilmoittaa jos lähtee mukaan tähän rohkeaan yritykseen : D
T: Sebby

Gahika

Viesti Kirjoittaja Gahika » Pe Helmi 04, 2011 22:13

Mie mukana kunhan jotain hyvää saadaan kasaan... ja tarpeeks yksinkertasta, jottei se oo mahoton harjotella~ :mrgreen:

Oml

Viesti Kirjoittaja Oml » La Helmi 05, 2011 16:49

Onko Cielin cossi viel vapaana?
Olisin kiinnostunut tulemaan mukaan ellei tule mutkia matkalleni.
Olen noin 156-158cm pitkä. (Olenko liian pitkä Cielin cossiin? o.o)
Olisin myös valmis esiintymään jos siihen viel porukkaa tarvitsee.
Ja minusta Animecon olisi järkevin tapahtuma.
Tactical Facepalm!

Rinka_nee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinka_nee » Su Helmi 06, 2011 16:05

Joo ^^ mukana ollaan! Esitys olisi kiva~
Don't Ya Ever Give Up... There Is Always One Nyan-Up For You

Leed

Viesti Kirjoittaja Leed » Ma Helmi 07, 2011 20:46

Sariel kirjoitti:Onko Cielin cossi viel vapaana?
Olisin kiinnostunut tulemaan mukaan ellei tule mutkia matkalleni.
Olen noin 156-158cm pitkä. (Olenko liian pitkä Cielin cossiin? o.o)
Olisin myös valmis esiintymään jos siihen viel porukkaa tarvitsee.
Ja minusta Animecon olisi järkevin tapahtuma.
On vapaa! Etkä ole liian pitkä, minä olen 172cm... ja kengillä 182cm : ) Traconiin tätä esitystä suunnitellaan mutta ei animecon mahdoton ole...?
Nyt on ryhmässä siis Sebastian, William, Ciel ja Elizabeth. Tällä porukalla pystyy jo tekemään esityksen mutta odotellaan vielä hetki jos joku tahtoo ilmoittautua vielä

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » Ma Helmi 07, 2011 21:16

Ja minä eli undertaker :) Tracon ja animecon on molemmat ok mutta tracon on saanu eniten kannatusta :/ Olen vielä ihan täysillä esityksessä mukana :)
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”