Kuroshitsuji-ryhmä II @ somewhere

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Leraye

Re: Kuroshitsuji-ryhmä II @ somewhere

Viesti Kirjoittaja Leraye » Pe Loka 29, 2010 14:55

Inami-sama kirjoitti: Voin kyllä tulla ihan misstä tahansa esityksessä, mie oon aina valmis kaikkeen. Mutta apua tarvitsisin pahemman kerran. Minun vanhempani eivät nimittäin anna ruveta järkkäämään Cielin pukua, kuten ehkä Gahika saattaa jo tietää... Ideoita? D:
Hmm. Haluaisitko cossata Madam Rediä? Tuntuu että KUKAAN ei ole cossaamassa häntä vaikka haluaisin kaveriksi häntä cossaavan henkilön johonkin coniin.

Asuja on monta joista voi itse valita. Hyvin moni niistä on oikein yksinkertainen ja helppo toteuttaa. Mutta, tämä oli vain idea :D
I hate being bipolar. It's awesome.

Leed

Viesti Kirjoittaja Leed » Su Loka 31, 2010 13:18

cocismaha kirjoitti:hah kauniit ja rohkeat....Sebastian Forrester xP
*reps* UPEA

Gaah kyllä minun ääntäni voi yrittää pahoinpidellä! Osaan itse madaltaa ääneni aika miehiseksi mutta en ole varma onko se kovin uskottava. xD Jaaha ja kun kysyttiin olen 172 cm.
Mitäs tykkäisitte jos ehdotan tapahtumaksi Traconia 2011? Se on syksyllä Tamperetalossa : ) (aika myöhään tosin jos Raykenstain ehdotti lopputalvea tai ens kevättä D : )
Tuntuu kuitenkin että harjoitteluun ja suunnitteluun menee aikaa. Ja sitten on se Gahikan mainitsema ongelma, välimatka ryhmäläisten välillä. Jos jossain vaiheessa sovitaan minne kokoonnutaan harjoittelemaan ja katsotaan pääsevätkö kaikki sinne…? Ja kässäriä työstäessä voitaisiin pitää jotain mesekeskusteluja missä kaikki ovat yhtä aikaa heittämässä ideoita. : 3

Ja vielä noista esityksistä… kaikki hyviä. Sait kauniit ja rohkeat kuulostamaan upealta xD
Ja nelonen on myös erittäin kehityskelpoinen… >: )
Minusta tanssipainotteisia esityksiä on ollut riittämiin *viitttaan ykköseen* o.O

mijummi

Viesti Kirjoittaja mijummi » Ma Marras 01, 2010 04:22

Vaikka en nyt ryhmään kuulukkaan on pakko sanoa että tämä minun on nähtävä! Onnea teidän ryhmällenne, Hyviä ideoita, hyvä ryhmä. <3
Jotkut leikkaavat kinkkua, jotkut päitä

Inami-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Inami-sama » Ma Marras 01, 2010 18:05

Raykenstain kirjoitti:
Inami-sama kirjoitti: Voin kyllä tulla ihan misstä tahansa esityksessä, mie oon aina valmis kaikkeen. Mutta apua tarvitsisin pahemman kerran. Minun vanhempani eivät nimittäin anna ruveta järkkäämään Cielin pukua, kuten ehkä Gahika saattaa jo tietää... Ideoita? D:
Hmm. Haluaisitko cossata Madam Rediä? Tuntuu että KUKAAN ei ole cossaamassa häntä vaikka haluaisin kaveriksi häntä cossaavan henkilön johonkin coniin.

Asuja on monta joista voi itse valita. Hyvin moni niistä on oikein yksinkertainen ja helppo toteuttaa. Mutta, tämä oli vain idea :D
Hmm... Mikä ettei. :D Mutta nyt on vielä revittävä rahaa jostain... Ainaskin peruukkiin, vai olisoko jollain lainata...? :D

Ja sellainen: en tule pääsemään yhteenkään coniin ennen kuin olen selvittänyt ysiluokan hyvällä todistuksella.... ja ehkä ainoa on kawacon...
Kunnioittakaa neiti Presidenttiä! :mrgreen:
Of course not. Not... not at all. I was just admiring your , uh , appearence is all....not n-n-not any particular PART of your appearence , much- arrgh uhh....Leg cramp!
-Laguna

Koi

Viesti Kirjoittaja Koi » Ke Marras 03, 2010 17:19

Tapahtumaa tälle ryhmälle olen miettinyt ja tullut seuraavanlaiseen tulokseen.
6.-10.4.2011 Tampere Kuplii. Jos ajankohta on etusijalla niin tämä on ainakin sijoittunut keväälle :3
Iso miinus tälle on taas se, että ainakin tänä vuonna (jos nettisivuja on uskominen) kilpailuun pystyi osallistumaan korkeintaan 3 hengen ryhmänä... Tästä seuraava con (tiedossa olevista) on....
18-19.6.2011 Desucon Lahdessa. Menee jo kesän puolelle, mutta ryhmäkisa mahdollisuus löytyy, kuten myös Animeconista ja Traconista, jotka ovat vielä myöhemmin kesällä ja syksyllä.
Jos taas AIKAINEN con vetää puoleensa, niin Kemissä järjestetään 12.2.2011 Kitacon. Valitettavasti yksipäivänen ja melko pieni tapahtuma, mutta ryhmäkisa mahdollisuus löytyy.. On löytynyt ainakin kahtena edeltävänä kertana. Muista kevällä järjestetyistä pienemmistä coneista , Kikucon ja Bakacon, ei ole tullut vielä minkäänlaista informaatioita, mikä voinee tarkoittaa sitä, ettei niitä vuonna 2011 järjestetä
>: 3

Gahika

Viesti Kirjoittaja Gahika » Ke Marras 03, 2010 18:28

Ajankohdista minulle sopivimmat olisivat Joensuun Kawacon, sekä Turun Animecon...
Muihin pääseminen olisi vähän epävarmempaa, mutta nuo kaksi ovat varmoja (ellei ripari osu päällekkäin)
:mrgreen:

Leraye

Viesti Kirjoittaja Leraye » To Marras 11, 2010 17:32

Mijummi: Kiitoksia, onnea tässä tarvitaankin että saadaan kaikki hahmot kokoon X3

Mayordomo: 172cm D: Minä olen 175cm + korkokengät. ... eikös sulla ollut ne korkeapohjaiset kengät? :'3

Inami-sama: eBay on ystäväsi, sieltä löytää halpoja peruukkeja jotka ovat paljon laadukkaampia kuin esim. Punanaamion tarjoamat. Jos et itse pysty tilaamaan, minä voin auttaa sinua! Pistät vain sovitun summan tililleni ja tilaan sen, jolloin lähetän sen sinulle. Tästä voidaan keskustella :'3 Olen 100% luotettava, joten sinulla ei ole mitään pelättävää.

Kuten moni onkin jo ehdotellut, missä ryhmämme kokoontuu, joudun valitettavasti tyrmäämään Animecon 2011 -vaihtoehdon heti. Olen jo etukäteen sopinut, että olen kaveriporukalla liikenteessä ja cossaan Final Fantasyn Kefka Palazzoa ja Pokémon HeartGoldin/SoulSilverin Ethania.

Tampere Kuplii on kuulemma menettänyt tasoaan tässä viime vuosien aikana, joten en tiedä olisiko sekään niin mahtava idea. Kyseinen tapahtuma ei ole täysin anime/manga -painotteinenkaan...

Kawacon, Desucon ynnä muut conit ovat hyvinkin mahdollisia! Desucon on ainakin 100% varma minne tulen ja missä cossaan Grelliä. Mutta muita pitää vähän varoa vielä, sillä olen suunnitellut kokoavani myös Umineko no Naku Koro ni -ryhmän tämän vuoden aikana, ettei mene ihan päällekkäin...

Rohkeasti vain lisää ideoita liittyen esityksiin ja kokoontumispaikkaan! :3

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » Pe Marras 12, 2010 18:37

Raykenstain kirjoitti:Mijummi: Kiitoksia, onnea tässä tarvitaankin että saadaan kaikki hahmot kokoon X3

Mayordomo: 172cm D: Minä olen 175cm + korkokengät. ... eikös sulla ollut ne korkeapohjaiset kengät? :'3

Inami-sama: eBay on ystäväsi, sieltä löytää halpoja peruukkeja jotka ovat paljon laadukkaampia kuin esim. Punanaamion tarjoamat. Jos et itse pysty tilaamaan, minä voin auttaa sinua! Pistät vain sovitun summan tililleni ja tilaan sen, jolloin lähetän sen sinulle. Tästä voidaan keskustella :'3 Olen 100% luotettava, joten sinulla ei ole mitään pelättävää.

Kuten moni onkin jo ehdotellut, missä ryhmämme kokoontuu, joudun valitettavasti tyrmäämään Animecon 2011 -vaihtoehdon heti. Olen jo etukäteen sopinut, että olen kaveriporukalla liikenteessä ja cossaan Final Fantasyn Kefka Palazzoa ja Pokémon HeartGoldin/SoulSilverin Ethania.

Tampere Kuplii on kuulemma menettänyt tasoaan tässä viime vuosien aikana, joten en tiedä olisiko sekään niin mahtava idea. Kyseinen tapahtuma ei ole täysin anime/manga -painotteinenkaan...

Kawacon, Desucon ynnä muut conit ovat hyvinkin mahdollisia! Desucon on ainakin 100% varma minne tulen ja missä cossaan Grelliä. Mutta muita pitää vähän varoa vielä, sillä olen suunnitellut kokoavani myös Umineko no Naku Koro ni -ryhmän tämän vuoden aikana, ettei mene ihan päällekkäin...

Rohkeasti vain lisää ideoita liittyen esityksiin ja kokoontumispaikkaan! :3
Hei, minä voin cossata undertakeriä, mutta luulempa että en desuun välttämättä pääse :/ Ehdottaisin tapahtumaksi traconia joka järjestetään 3.-4. syyskuuta 2011, koska meillä olisi silloin aikaa harjoitella, sillä me kaikki olemme luultavasti eripuolilta suomea :)???
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

cocismaha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cocismaha » La Marras 13, 2010 02:12

Tracon vois olla hyvä juu

Leraye

Viesti Kirjoittaja Leraye » La Marras 13, 2010 02:49

BanaaniMiku, cocismaha: Tracon olisi muuten hyvä vaihtoehto, mutta kyseinen coni on valitettavasti niin myöhään syksyllä. Koulu painaa päälle. Mutta siellä kokoontuminen ei vielä tämän hetken tietojen mukaan ole mahdotonta :3 BanaaniMiku, haluatko esitykseen vai muuten vain mukaan?

Ja sitten uusimpaan päähänpistooni.

.: The Death Gods of London, DEATH! :.

Okei, eli kyseessä olisi Kuroshitsuji -ryhmän sisäinen pieni ryhmä, eli kaikki kolme/viisi sarjassa esiintynyttä kuolemanjumalaa, ihan vain huvin vuoksi ja photoshoottia varten. Kyseiset herrat ovat

Mr. William T. Spears
Mr. Grell Sutcliff ~ Leraye
Mr. Ronald Knox
Mr. Eric Slingby
Mr. Alan Humphries

Tässä on kuva koko porukasta. Olisi kivaa, jos saisimme edes listan kolme ensimmäistä kerättyä, sillä kaksi viimeistä on tällä hetkellä vain musikaalissa esiintyneitä hahmoja (ovat esiintyneet myös mangassa? Any idea?). Let's reap (not rape) some souls, death! \m/,

Koska Undertaker on ex-kuolemanjumala, hän ei valitettavasti pääse mukaan. Pahoitteluni.
Viimeksi muokannut Leraye, Ma Marras 29, 2010 01:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » La Marras 13, 2010 14:56

Juups ihan esitykseen voisin tulla ja muuten vaan. Ja omasta puolestani animecon ei käy, sillä olen lupautunut jo vocaloid-porukkaan, muuten kaikki, mutta desu on vielä auki :)

Gahika

Viesti Kirjoittaja Gahika » La Marras 13, 2010 22:28

Raykenstain kirjoitti:
Ja sitten uusimpaan päähänpistooni.

.: The Death Gods of London, DEATH! :.

Okei, eli kyseessä olisi Kuroshitsuji -ryhmän sisäinen pieni ryhmä, eli kaikki kolme/viisi sarjassa esiintynyttä kuolemanjumalaa, ihan vain huvin vuoksi ja photoshoottia varten. Kyseiset herrat ovat

Mr. William T. Spears
Mr. Grell Sutcliff ~ Raykenstain
Mr. Ronald Knox
Mr. Eric Slingby
Mr. Alan Humphries

Tässä on kuva koko porukasta. Olisi kivaa, jos saisimme edes listan kolme ensimmäistä kerättyä, sillä kaksi viimeistä on tällä hetkellä vain musikaalissa esiintyneitä hahmoja (ovat esiintyneet myös mangassa? Any idea?). Let's reap (not rape) some souls, death! \m/,

Koska Undertaker on ex-kuolemanjumala, hän ei valitettavasti pääse mukaan. Pahoitteluni.
Pakko kait sitä ois Willinä tulla jos sen cossin kerran yritän saada tehtyä... ~__~' xD *kammoan valokuvia itsestäni, siitä vastahakoisuus* Mutta yeesh, laskekaa miut mukaan Williamiksi ellei muita lupaudu samaan cossiin~ :3

Koi

Viesti Kirjoittaja Koi » La Marras 13, 2010 23:25

BanaaniMiku kirjoitti: Hei, minä voin cossata undertakeriä, mutta luulempa että en desuun välttämättä pääse :/ Ehdottaisin tapahtumaksi traconia joka järjestetään 3.-4. syyskuuta 2011, koska meillä olisi silloin aikaa harjoitella, sillä me kaikki olemme luultavasti eripuolilta suomea :)???
Tracon tapahtumana on erittäin hyvä vaihtoehto ja Tamperetalo on ihana paikka coneilla, mutta koska tapahtuma on vasta syksyllä voi osalle ryhmäläisistä tulla ongelmia koulunkäynnin kanssa. Toisalta Tamperetalo houkuttelee....
Ja juuri lukemani mukaan Bakacon tulee taas. Se järjestetään 14-15.5.2011... TämäKIN menee kouluvuoden kanssa päällekkäin mutta myötäilee alkusuunnitelmia kokoontua alkukeväästä ( tai no.. paremmin kuin Tracon) Yleensä kuitenkin keväällä koulunkäynti alkaa olla leppoisampaa... En nyt oikein tiedä kummalla kannalla itse olisin... Ehkä tuo Tracon näin isompana conina houkuttelee enemmän, mutta ajankohtansa vuoksi myös huolestuttaa... Mutta Desu ym jo mainitut conit ovat myös hyviä ajankohtia... Raykenstein järjestäjänä varmaan ehdottaa/ottaa esille parhaat conit vielä jossain vaiheessa keskustelua :3

ja...
Raykenstain kirjoitti:Mr. William T. Spears
Mr. Grell Sutcliff ~ Raykenstain
Mr. Ronald Knox
Mr. Eric Slingby
Mr. Alan Humphries

Kaksi viimeistä shinigamia on esiintynyt vain mangachapterien crediteissä. Ei tarinassa lainkaan... Ainakaan vielä >:3
>: 3

Leraye

Viesti Kirjoittaja Leraye » Ma Marras 15, 2010 21:58

Pidän jossain vaiheessa kyselyn, jossa kysyn kaikilta ryhmäläisiltä mihin coneihin he ovat tulossa/mihin he pääsevät. Kyselyn tuloksen perusteella valitaan coni, johon kokoonnumme. Kyseinen kysely sijoittuu kuitenkin ensi vuoden puolelle, luultavasti tammikuun puolivälissä. Joten odotelkaa vain.

Ja sitten, rakkaat ryhmäläiset, pyydän teidän apuanne:

Tarvitsemme ryhmäämme lisää porukkaa. Joten, olisi erittäin mukavaa, jos mainostaisitte ryhmää Aniki.fi -foorumin ulkopuolella! deviantARTissa, muilla suomalaisilla anime/manga-foorumeilla jne. Missä tahansa missä voi olla cosplaysta kiinnostuneita Kuroshitsuji-faneja.

Jokainen ryhmäläinen palkitaan tästä sitten conissa jollain hauskalla... luultavasti jollain syötävällä~

Ei, en aio myrkyttää teitä.

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » Ti Marras 16, 2010 15:55

Raykenstain kirjoitti:Pidän jossain vaiheessa kyselyn, jossa kysyn kaikilta ryhmäläisiltä mihin coneihin he ovat tulossa/mihin he pääsevät. Kyselyn tuloksen perusteella valitaan coni, johon kokoonnumme. Kyseinen kysely sijoittuu kuitenkin ensi vuoden puolelle, luultavasti tammikuun puolivälissä. Joten odotelkaa vain.

Ja sitten, rakkaat ryhmäläiset, pyydän teidän apuanne:

Tarvitsemme ryhmäämme lisää porukkaa. Joten, olisi erittäin mukavaa, jos mainostaisitte ryhmää Aniki.fi -foorumin ulkopuolella! deviantARTissa, muilla suomalaisilla anime/manga-foorumeilla jne. Missä tahansa missä voi olla cosplaysta kiinnostuneita Kuroshitsuji-faneja.

Jokainen ryhmäläinen palkitaan tästä sitten conissa jollain hauskalla... luultavasti jollain syötävällä~

Ei, en aio myrkyttää teitä.
No sitä kyselyä sitten odottelemaan^^ Voin kyllä mainostaa tätä ryhmä-cosplay hommelia (hommelia??) :DD

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”