Kuroshitsuji-ryhmä II @ somewhere

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Leraye

Kuroshitsuji-ryhmä II @ somewhere

Viesti Kirjoittaja Leraye » Ti Loka 05, 2010 22:41

.:Kuroshitsuji-ryhmä II:.

Eli, tämän ryhmän tarkoituksena olisi kerätä tietyt hahmot ryhmäcosplay-kisaa varten. Esityksen tarina on vielä suunnitteilla, mutta aikaa on kirjoittaa humoristinen/dramaattinen mutta lyhyt näytelmä. Mutta jos emme keksi mitään, esitämme animesta/mangasta jonkun kohtauksen suomeksi niin hyvin kuin osaamme. Mielikuvituksetonta, mutta vetoaa valtaosaan yleisöstä. Ainakin luulisin niin, jos eläydymme hahmoihin täysillä.

Jos emme keksi omaa tarinaa (huomatkaa "jos"), mikä voi olla hyvinkin todennäköistä, alustavasti suunnitteilla olisi että esittäisimme animesta ja mangasta tutun kohtauksen - Jack the Ripper -arcin. Tosin aikaa on rajoitetusti, joten sen pitää olla joku pieni pätkä TAI sitten tiivistämme koko tarinan esitykselle annettuun aikaan.

Tosin, ryhmäläiset saavat itsekin kertoa toiveita siitä, minkä kohtauksen he haluaisivat näytellä lavalla. Enemmistön ääni vaikuttaa kohtauksen valintaa.

.:Esitykseen tarvittavat hahmot:.

HUOM: Kyseinen lista ei välttämättä vastaa esitykseen tarvittavia hahmoja! Lisää saattaa tulla tulevaisuudessa, ja muutama saattaa myös kadota. Mutta yritetään järjestää se niin, että kaikki pääsisivät lavalle!

Sebastian Michaelis ~ Mayordomo
Ciel Phantomhive
Grell Sutcliff ~ Leraye (shinigami)
William T. Spears ~ Gahika
Madam Red (~ Inami-sama)
Undertaker ~ BanaaniMiku
Elizabeth Middleford
Mey-Rin
Finnian
Baldroy

Kuroshitsuji 2 -animen hahmot eivät tällä kertaa pääse mukaan lavalle, pahoitteluni!

.:Esityksen ulkopuolella olevat ryhmäläiset:.

Eli niin, ryhmä ei koostu pelkästään lavalla esiintyvistä cossaajista! Kuka tahansa ensimmäisen tai toisen Kuroshitsuji-sarjan hahmoa cossaava pääsee mukaan pyörimään ryhmän kanssa ympäri conialuetta, ei väliä vaikka olisi kaksisataa Sebastiania ja yhdeksän miljoonaa Cieliä. Muistattehan kuitenkin, että yritetään pysyä conialueella, sillä moni tuskin nauttii huomiosta, jota herätämme ns. "tavallisten ihmisten" keskuudessa... mutta mitäpä minä heitä estelemään, jotka haluavat käydä esimerkiksi kaupassa tai syömässä.

Gahika ~ Grell Sutcliff
mMe ~ Charles Grey (kivaa muuten saada mangankin hahmoja ryhmään 8D)

.:Ryhmän toimintasuunnitelma:.

Tarkoitus olisi siis keksiä jotain hauskaa ryhmän kesken. Voisimme esimerkiksi esittää jossain Kuroshitsuji-musikaalista tuttuja kappaleita muun conikansan iloksi/harmiksi, osallistua FFFightiin muutaman ryhmäläisen kesken jne.

Varmoja suunnitelmia on ainakin ryhmän keskeinen photoshoot. Ryhmämme kuvaajina toimivat cocismaha sekä Gahika. Jokainen ryhmäläinen saa sitten omista cosseistaan kuvat, joita voi sitten muokata ja pistää vaikka deviantARTiin. Muistatte sitten copyrightit, eli antakaa kuvaajalle kunniaa!

Toinen ehdotus olisi, että pitäisimme nyyttärit. Eli juomisia, syömisiä, karkkia jne. saa tuoda mukanaan, ja me kaikki syömme ne jossain yhdessä. Voisimme järjestää sarjan teemaa kunnioittaen myös teetuokion.

Lisää infoa ja muuta tulevaisuudessa!
Viimeksi muokannut Leraye, To Helmi 03, 2011 19:53. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
I hate being bipolar. It's awesome.

Gahika

Re: Kuroshitsuji-ryhmä II @ somewhere

Viesti Kirjoittaja Gahika » Ke Loka 06, 2010 18:46

Kuten ekaankin ryhmään niin tarjoudun nytkin kuvaajaksi ^^ Itselläni tosin vain käytössä tavallinen digikamera.... Mutta jos minut huolittaisiin~ :mrgreen:
Ja Kurosta hahmona olisi siis toki Grelle-chan... Kuten jo nyt Chibissäkin ^^
Esitykseen en siis olisi tulossa...
Viimeksi muokannut Gahika, La Loka 09, 2010 22:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Leed

Viesti Kirjoittaja Leed » Ke Loka 06, 2010 20:59

EDIT:

Esitykseen kiinnostaisi tulla Sebbynä... : D
Minulla on ensi vuonna toinen ryhmäcosplay eri sarjasta niin pitää katsoa ettei mene päällekäin...

Ajattelin itse jossain vaiheessa järkätä kurocosplayryhmän kisaan mutta ooh sinulla samat mielessä... Minun mielestäni voitaisiin yrittää esitykseen jotain humoristista tai draamaa (ai katsos kuulostaa tuo kohtauksen näytteleminenkin hyvältä, mutta siinä pitää osata näytellä tai menee vaisuksi). Minulla on muutama hajanainen idea mutta kaikkea ei kannata änkeä samaan esitykseen, ja muutenkin hyvin kulkevan esityksen suunnittelu on haastavaa minulle (vaikka olen yrittänyt perehtyä) xD
Onneksi tässä on aikaa~

cocismaha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cocismaha » La Loka 09, 2010 21:03

Count me in...sebbynä tulisin :) niin ja ens kuussa saan järjestelmä kameran, niin sillä voi ottaa kans sit kuvia.

Inami-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Inami-sama » Ma Loka 11, 2010 15:32

No niin, tämä voi tulla joillekin yllätyksenä, mutta olen halukas tulemaan mukaan. Cielinä, mikäli saan vain tarpeeksi rahaa asuun. (tämä onkin sitten valtaa ongelma...)
Kunnioittakaa neiti Presidenttiä! :mrgreen:
Of course not. Not... not at all. I was just admiring your , uh , appearence is all....not n-n-not any particular PART of your appearence , much- arrgh uhh....Leg cramp!
-Laguna

cocismaha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cocismaha » Ma Loka 11, 2010 21:24

bocchan!

Leraye

Viesti Kirjoittaja Leraye » Ma Loka 18, 2010 01:02

Ilmoittautujat, kertokaa viestissänne haluatteko mukaan esitykseen vai muuten vain roikkumaan mukana!

Noniin, Ray-täti on ideoinut tässä jo pitemmän aikaa kaikenlaisia ideoita, ja päätin tuoda muutaman nyt julki. Pyydän, että kerrotte mielipiteenne ja mikä olisi paras/hauskin/jne.

Numero yksi - "Tanssii demonien kanssa"

Köhköh, älyvapaa idea, joka tuli tuossa viime viikonloppuna mieleen kun katselin telkkarista "Tanssii tähtien kanssa ohjelmaa". Eli siis, huumoripainotteinen esitys, cossaajat tanssivat pareittain hetken jotain, ja valikoidut tuomarit sitten arvostelevat humoristisesti kyseisen suorituksen. Tuomarit valittaisiin mielellään luonteen perusteella (esim. Jorma = Grell, Nikula = Baldroy). Mutta koska tanssiminen on vaikeaa, ja olen varma ettei ryhmä saa tarpeeksi cossaajia ajoissa, kyseinen esitys on vielä vähän kyseenalainen.

Numero kaksi - "Viiltäjä-Jack"

Kuten jo ensimmäisessä viestissä sanoin, että jos emme muuta keksi, esitämme (EHKÄ) tämän. Mutta sitten aloinkin miettiä, että tämähän olisi erittäin hieno kohtaus esittää muutenkin. Grellin ja Madam Redin paljastuminen, Grellin ja Sebastianin taistelu, Cielin ja Madam Redin taistelu, Madam Redin kuolema... tuon kohtauksen saisi suunnilleen tiivistettyä kolmeen-viiteen minuuttiin ilman että se vaikuttaa liian tönköltä. Lisäksi olen varma, että kyseinen esitys ei spoilaa järin suurta massaa ihmisiä, joten se voisi olla sopiva lavallekin.

Numero kolme - "Kauniit ja Rohkeat"

Kyllä. Vetäisimme uskomatonta, täysin epäuskottavaa ja humoristista draamaa lavalla Kauniit ja Rohkeat -tyyliin. Hautajaisissa ruumiit ovat vahanukkeja ja vainajat ovat elossa kaukaisessa maassa jonkun öljypohatan vankina, kaikki ovat naimisissa keskenään kymmenettä kertaa ja kaikki itkevät, huutavat ja tappelevat! Kirjoittaisimme yhdessä käsikirjoituksen, ja vetäisimme sen niin överiksi että keräämme suunnatonta myötähäpeää sekä naurukohtauksia. Ainoa ongelma on naishahmojen vähäinen määrä, joten se menisi hieman yaoi-painotteiseksi, mikä ei järin montaa conilaista oikein miellyttäisi... tosin eihän sitä tiedä.

Numero neljä - "Täysin älyvapaa ja mihinkään johtamaton esitys"

Another comedy. Otsikko kertoo kaiken. Etenisimme tyyliin:

"Miksi Sebastian seisoo ämpärissä?"
"Jos tarvitset ämpäriä, etsi toinen..."
"... mutta en minä tarvitse ämpäriä."
"Miksei Sebastian sitten saisi seisoa siinä?"
"... toivon jo etten olisi kysynyt. By the way, se ei ole tyhjä ämpäri."
"Mitä siellä on?"
"Hevosenpaskaa."
"... miksi?"
"Ehkä hän ei löytänyt aamutossujaan?"

... ja sitä rataa.

Tässä kaikki tällä kertaa. Jos mikään näistä ei miellytä, on enemmän kuin tervetullutta että kirjoitat tänne oman ideasi!

Gahika

Viesti Kirjoittaja Gahika » Ma Loka 18, 2010 14:01

Uwaah, rakastan noita kaikkia xD
...Mutta toteutushan voi olla hiukan vaikeaa, kun näitähän pitäisi päästä harjoittelemaan, eikös? Ja meitähän on ympäri suomea, luulen ainakin niin?
Yesh, Tanssii demonien kanssa on aivan paras idea...! <3 Ja olisi myös kiva lisä, että jos nyt sitä tulee, niin siinä voisi olla muitakin kuin kilpatansseja, tyyliin jotain hip hoppia, balettia yms. ja olisihan se ihan kiva nähdä joku ciel tai sebby vetämässä jotain sellaista xD

Niin ja ilmoitusta taasen, jos johonkin esitykseen olisi välttämätöntä saada William niin voisin häntä cossata... Hahmo tosin on vaan kamala, mutta jos sitä esityksen takia voisi uhrautua?
Yayz, eli Grellenä muuten vaan hengaamaan, Willinä esitykseen jos tarvis
:mrgreen:

Inami-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Inami-sama » Ma Loka 18, 2010 18:48

Gahika kirjoitti:Uwaah, rakastan noita kaikkia xD
...Mutta toteutushan voi olla hiukan vaikeaa, kun näitähän pitäisi päästä harjoittelemaan, eikös? Ja meitähän on ympäri suomea, luulen ainakin niin?
Yesh, Tanssii demonien kanssa on aivan paras idea...! <3 Ja olisi myös kiva lisä, että jos nyt sitä tulee, niin siinä voisi olla muitakin kuin kilpatansseja, tyyliin jotain hip hoppia, balettia yms. ja olisihan se ihan kiva nähdä joku ciel tai sebby vetämässä jotain sellaista xD

Niin ja ilmoitusta taasen, jos johonkin esitykseen olisi välttämätöntä saada William niin voisin häntä cossata... Hahmo tosin on vaan kamala, mutta jos sitä esityksen takia voisi uhrautua?
Yayz, eli Grellenä muuten vaan hengaamaan, Willinä esitykseen jos tarvis
:mrgreen:

Jos nyt joku auttaisi minua Cielin puvun kanssa, voin tulla joraamaan se päällä lavalle! :mrgreen:
Of course not. Not... not at all. I was just admiring your , uh , appearence is all....not n-n-not any particular PART of your appearence , much- arrgh uhh....Leg cramp!
-Laguna

cocismaha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cocismaha » Ma Loka 18, 2010 20:25

hah kauniit ja rohkeat....Sebastian Forrester xP

Koi

Viesti Kirjoittaja Koi » Ke Loka 20, 2010 11:25

Lopputalvi/kevät kuulostaa aika... aikaiselta, mutta suunnitteilla olisi saada Charles Grey (vain mangassa) valmiiksi tämän vuoden puolella, joten ilmoittaudun hengaamaan porukassa :D
Suunniteilla on paljon muitakin ryhmiä joten toivottavasti ajankohta saadaan mahdollisimman pian selville :3
>: 3

cocismaha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cocismaha » Ke Loka 20, 2010 20:49

Leraye

Viesti Kirjoittaja Leraye » To Loka 28, 2010 00:23

Mayordomo: Okei, pääset mukaan esitykseen :'D Koska luultavasti "dubbaamme" esityksemme etukäteen ettei lavalla tarvitse huutaa, niin voimme muokata ääntäsi miehekkäämmäksi (tulos tosin voi olla melko hirveä...). Tai sitten joku muu dubbaa puolestasi! xD Kuinka pitkä olet muuten, btw?

cocismaha: Olet siis ryhmämme kuvaaja. Mutta tuletko Sebbynä myös esitykseen, vai haluatko vain olla muun ryhmän kanssa?

Inami-sama: Oletko siis kiinnostunut osallistumaan vain tuohon ensimmäiseen ideaan, jos saat cossisi valmiiksi? :D Vai haluatko lavalle missä tahansa esityksessä?

Gahika: Olisi upeaa jos pääsisit lavalle Williamina! Mutta sama juttu kuin Mayordomolla: dubbaus. Joko muutamme omaa ääntäsi tai etsit jonkun Williamiksi sopivan miehen dubbaamaan xD

Olen pahoillani jos kuulostan ärsyttävältä käpyperseeltä ja perfektionistilta. Haluan vain, että tästä esityksestä tulee oikein korkeatasoinen ja hyvä! D':

Inami-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Inami-sama » To Loka 28, 2010 16:14

Raykenstain kirjoitti:Inami-sama: Oletko siis kiinnostunut osallistumaan vain tuohon ensimmäiseen ideaan, jos saat cossisi valmiiksi? :D Vai haluatko lavalle missä tahansa esityksessä?
Voin kyllä tulla ihan misstä tahansa esityksessä, mie oon aina valmis kaikkeen. Mutta apua tarvitsisin pahemman kerran. Minun vanhempani eivät nimittäin anna ruveta järkkäämään Cielin pukua, kuten ehkä Gahika saattaa jo tietää... Ideoita? D:
-Laguna

cocismaha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cocismaha » To Loka 28, 2010 19:19

jos siihen mahtuu kaks sebbyy, niin voin mä tulla siihen esitykseen kans :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”