Organization XIII-ryhmä Desuconiin 2011!

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Kisse-chan
Viesti:

Organization XIII-ryhmä Desuconiin 2011!

Viesti Kirjoittaja Kisse-chan » La Syys 11, 2010 17:23

YO!
Etsin huumoripitoisia ihmisiä Organization XIII ryhmään vuoden 2011 Desuconiin. Laitan ilmoituksen jo näin hyvissä ajoin että saataisiin hyvä porukka kasaan^^
Eli, tähän ryhmään otamme mukaan vain yhden jokaista hahmoa, ja olisi vänkää saada koko komppanja kasaan! Varatut hahmot ovat tällähetkellä Marluxia, Zexion, Xigbar, Demyx, Axel, Xemnas, Riku, ja näillänäkymin myös Larxene.

Jos joku nobody intoutuu, niin pistäkää viestiä ^w^ Ja minua (ryhmän Marlya) tavoittaa myöskin Deviantartin ihmeellisestä maailmasta: http://www.kisse-san.deviantart.com
Kiitän huomiostanne! *kummarrus* n.n
Viimeksi muokannut Kisse-chan, Ma Tammi 31, 2011 21:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

bulbie

Re: Organization XIII-ryhmä Desuconiin 2011!

Viesti Kirjoittaja bulbie » Su Tammi 16, 2011 20:37

Nonniin, nyt kun tämä ketju onkin taas auki, mie voisin päivitellä niin, että mie olen nyt ryhmässä Demyxinä. ^^
Myös Axel ja Xemnas on varattu. :3

AanZku

Viesti Kirjoittaja AanZku » Ti Tammi 18, 2011 22:57

Mukavaa, kun suomeen saadaan toinenkin (kokonainen?) organisaatio. :D itse olin se Axel viime Traconin organisaatio ryhmässä... Harmi, etten pääse Desuun. ois ollut kiva bongata xP

Kisse-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kisse-chan » Ma Tammi 31, 2011 21:24

bulbie kirjoitti:Nonniin, nyt kun tämä ketju onkin taas auki, mie voisin päivitellä niin, että mie olen nyt ryhmässä Demyxinä. ^^
Myös Axel ja Xemnas on varattu. :3
Yesh, our Demmy! ;D
-I have twenty-three tiny wishes, but I'm sure you won't remember all of them, so I'll put them all into one; I want to spend more time with you.-

Kisse-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kisse-chan » Ma Tammi 31, 2011 21:25

AanZku kirjoitti:Mukavaa, kun suomeen saadaan toinenkin (kokonainen?) organisaatio. :D itse olin se Axel viime Traconin organisaatio ryhmässä... Harmi, etten pääse Desuun. ois ollut kiva bongata xP
Aww ;3 Höhhöh! Olisi ollut kiva nähdä sinuakin! >x<
-I have twenty-three tiny wishes, but I'm sure you won't remember all of them, so I'll put them all into one; I want to spend more time with you.-

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”