Hetalia-miitti Tracon V

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

nukkelapsi

Re: Hetalia-miitti Tracon V

Viesti Kirjoittaja nukkelapsi » Ti Kesä 29, 2010 21:05

Tiger Claw kirjoitti:Enkku kulta pieni rakas, jos sitten allekirjoitetaan se avioliittosopimus sunnuntaina? Voisi keksiä esim. jotain yhteisiä seuraleikkejä. Ehdotuksia, anyone?
Tämä sopii minulle mainiosti, Ranskis-rakkaani.

Pullonpyöritystä, hedelmäsalaattia, hippaa, vaimonkantokisaa?

Onko se nyt sitten niiden lintuhäkkien luona se miittipaikka?
Cosplay-ryhmä Rintamasuunnan Youtube-kanava.

emiko-anmarie

Viesti Kirjoittaja emiko-anmarie » Ti Kesä 29, 2010 21:17

miittipaikka on siellä lintuhäkeillä, luullakseni :D *tosi varmistavaa*

mitäs kivoja seuraleikkejä on.. >D

Noh, äkkiseltään mieleen sellanen ei liikunnallinen leikki XD
Kaikki osanottajat kirjoittavat lapulle jonku kaikkien tunteman hahmon (esim. Halonen, muumipappa, Madonna, Venäjä etc) ja laput sekoitetaan. Jokainen nostaa yhden lapun ja katsomatta itse sitä, kiinnittää sen teipillä otsaansa.(joku tuo teipit ja se en ole mie :D)
Kun kaikilla on laput otsassa, aletaan kysellä vuoronperään omasta hahmosta tietoja muilta, ja se joka arvaa ensimmäisenä oman hahmonsa, on voittaja. Kysymyksiin pitää pystyä aina vastaamaan vain "ei" tai "kyllä". Kannattaa kirjoittaa lapuille tarpeeksi helppoja hahmoja, jottei leikki veny liian pitkäksi. jos pitäs arvata Hetalia maita niin toi ois ehkä vähän liiankin helppo.

mut joo (google copypaste kunniaan)

KuroiWing

Viesti Kirjoittaja KuroiWing » Ke Kesä 30, 2010 01:24

Miten olisi jokin fffightin tyylinen peli, hetalia versiona? Muuta ei tule mieleen...

emiko-anmarie

Viesti Kirjoittaja emiko-anmarie » Ke Kesä 30, 2010 07:43

ai niin muuteb sellanen leikki tuli kans mieleen kuin maalilman valloitus, mut sitä voidaan pelata vaan hiekalla :D ja toinen leikki minkä äsken kekkasin olis lipun ryöstö.

Wulfy

Viesti Kirjoittaja Wulfy » Ke Kesä 30, 2010 12:44

...lintuhäkeillä? saattaa kuulostaa panikoivalta, mutta minulla on siihen taipumusta, enkä ole eläessäni käynyt sorsapuoistossa, mutta jos se on jonkun lammen luona niin ehkä löydän jopa paikalle.
mutta mutta. paikalle ollaan tulossa.
noista leikeistä äkkiseltään tuli mieleen vain 'poniponi'-leikki ja (ei muista nimeä) se jossa lauletaan 'mu-mu-mu-muumi, ja-ja-ja-jaffa, ne kaikki kelpo lii-li-limppareita o-on..' ja 'kvaak kvaak!' jota aloin 1-3 luokkalaisten leirillä isosena.... eli ei ehkä olla ihan oikeaa kohderyhmää sille.
mutta entäs 'minä rakastan sinua'-leikki? itse en ole peliä ikinä alkanut, mutta tiedän suurin piirtein miten sitä leikitään. eli ollaan ympyrässä, ja kierretään vaikka myötäpäivään, ja seuraavalle pitää aina tunnustaa rakkautensa, voi kertoa yhteisestä tulevaisuudesta yms. ja jos rakkauden kohde ei repeä kesken vuodatuksen, hän saa jatkaa mukana. sitten hän antaa rukkaset edelliselle ja rakkaudentunnustuksensa ympyrässä seuraavana olevalle.....jotenkin näin joo. siitä saisi ainakin revittyä monet naurut.
Maailmassa ei ole mitään vapaampaa kuin vapaapudotus.
------
Siirretään tasamaalaisen kokemus kolmiuloitteiseen maailmaan ja kuvitellaan, että neliuloitteinen hyperpallo kulkee maailman läpi.

miae

Viesti Kirjoittaja miae » To Heinä 01, 2010 22:00

En voi sanoa tietäväni missä tämä miitti siis pidetään, mutta *cough*kyseenalaisilla*cough* suunnistustaidoillani löydän kyllä sinne. Tai sitten joku saattaa bongata eksyneen näköisen Suomen ja pari perässäroikkujaa (valitettavasti ei Sealandia vaikka aiemmin niin sanoin) jostain Tamperetalon edestä. Kannattaa opastaa oikealle paikalle, koska levitän salmiakin ilosanomaa karkkien muodossa ;D

Ensimmäistä kertaa hetaliamiitissä jossa olisi enemmänkin ohjelmaa, joten en osaa ehdottaa mitään.

emiko-anmarie

Viesti Kirjoittaja emiko-anmarie » To Heinä 01, 2010 23:15

mie kyllä sitten olen ihan surkea minä rakastan sinua leikissä :DD mut hei niille jotka ei tiedä mis miittipaikka on niin, jos osaa kattoo eka et menee sinne puistoon ja sitten katto missä mahdollisesti liehuu lippuja, ainakin itse olin suunnitellut että puolan lipun kanssa hillun.. ja jos siellä on muita hetalisteja paikalla jo niin ei niitä kyllä voi olla huomaamatta

nukkelapsi

Viesti Kirjoittaja nukkelapsi » Pe Heinä 02, 2010 11:56

MITEN PÄÄSET MIITTIPAIKALLE, ELI LINTUHÄKEILLE:

Kävele Tampere-talon pääovien vasemmalle puolelle ja kävele talon viertä kunnes tulet lammelle. Käänny vasemmalle, ja kävele lammen viertä. ÄLÄ kävele poispäin, vaan kävele puistoon päin. Pian sinun tulisi saapua häkeille. Häkit sijaitsevat lammen rannalla.

Mikäli miittipaikasta on vielä kysyttävää tai epäselvyyttä, voimme järjestää oppaan pääovilta häkeille.

Iizp
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iizp » La Heinä 03, 2010 18:46

Miks tää miitti oli cosplay-kisan päällä? ;__; En päässykään miittiin...
~EI. KAIKKI ON KIELLETTY. -Tracon IV
~ cosα =       |α = play

nukkelapsi

Viesti Kirjoittaja nukkelapsi » Su Heinä 04, 2010 20:20

Kiitos kaikille miitanneille! Englanti/Britannia Angel kiittää syvästi kaikkia osallistuneita, ja toivoo näkevänsä teidät kaikki jatkossakin!

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”