Animecon 09-pukukeskustelu

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Daiki

Re: Animecon 09-pukukeskustelu

Viesti Kirjoittaja Daiki » To Huhti 09, 2009 22:43

Asiahan on näin että D.Gray-Manin Allenina Crown Clown asussa tämän molempien käsien, sekä 2. uniformun kera tulen. Jokaisena päivänä tuossa asussa pyörin sekalaisen joukon kanssa.

No hugs thnx.

yaci
Viesti:

Viesti Kirjoittaja yaci » Su Huhti 12, 2009 02:12

No perjantai on vielä vähän kysymysmerkin alla cossin osalta, mutta ilmoittelen tänne sitten sen mitä sitten laitankaan~
Lauantaina sitten olisi luvassa D.Gray-Manin Allen Walkerin 2 uniformu, Crown Clown veriso (kynsikäsi <3)
Sunnuntaina olisi sitten tarkoitus cossata Axis Powers Hetalian Preussia.

washi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja washi » Ma Huhti 13, 2009 19:48

hillemon kirjoitti:Itse olen tulossa Kuroshitsuji:n Undertakerina :) luultavasti pidän tätä asua 2 päivää ja suunniteltiin kaverin kanssa tekevämme meidän Sukisho cossiin koulupuvut. Tässä alustava suunnitelma. Olisin halunnut yhdelle päivälle vielä Strawberry Panic:n Miator - koulupuvun, mutta aika ja raha ei taida riittää, eikä jaksaminen =D.
TAHTOO NÄHDÄ UNDERTAKERIN!!!!! Tulen varmasti ottamaan paaaaaljon kuvia jos sitä cossaat, että ihan tiedoksi vaan... Joka tapauksessa ekana päivänä Natsuo ja Yoji pääsee sekoilemaan ja tokana ja kolmantena päivänä päästän irti Rinin Togainu no chi sarjasta...
:P

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » Ma Huhti 13, 2009 21:06

Undertaker?! Missämissämissä? Gah, ihanaa kun lisää Kuroshitsuji-hahmoja ilmoittautuu. >w<

Ilmeisesti cossaan Aconissakin Grelliä, Vivin (ja ehkä myös Namin, conhan on kolmepäiväinen) lisäksi siis. Syynä siihen on Kuroshitsuji-ryhmäcosplay, joskaan en ole vielä 100 % varma Aconin pukuvalinnoistani.
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

hillemon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hillemon » Ti Huhti 14, 2009 00:39

Juu, mulla on Undertaker puvustani jo kuvia irc-galleriassa. :) Kuroshitsuji cosseja tulee varmaan näkymään aika paljon ensi kesänä, mikä on vaan positiivista. ;)
"demons to some, angels to others"

Feeniks82

Viesti Kirjoittaja Feeniks82 » Ti Huhti 14, 2009 10:02

Valkoinenhai kirjoitti: Oi, juu, kyllä kyllä, cossaa ehdottomasti Jupiteria! Olen oikeasti ollut mielettömän surullinen, kun coneissa on niin hämmentävän vähän hahmoja tästä klassikkosarjasta!
Mutta nyt siis itse omasta asustani:
No nyt on tulossa sailoreita oikein urakalla sillä tarkoituksena on järjesttää Solar Princess-ryhmä Animeconiin. Itse tulen paikalla Entisenä kuun kuningattarena, Selenenä, ja ryhmä muotoutuu jo hyvää vauhtia. Muutamaa hahmoa vielä kaivataan ja heitä kyselläänkin jo omassa topikissa Cosplay- Ryhmät ja Parit -kohdan alla. VIHJE VIHJE!!

Betulina

Viesti Kirjoittaja Betulina » Ti Huhti 21, 2009 14:14

Itselläni on vasta yksi cossipäivä Animeconista varmuudella varattuna. Perjantain ja sunnuntain asut ovat vielä aavistuksen epävarmoja.

Perjantai: Jos ylipäänsä paikalle vielä perjantaina tulen, niin harkinnassa on Mion Sonozaki animesta Higurashi no naku koro ni. Peruukkiainekset tilasin viikko sitten, joten tämä cossi on varmasti joskus syntymässä. Varmaan aika nopeastikin peruukin saamisen jälkeen, kun asu on suht helppo ja kova innostus tämän tekemiseen on päällä.

Lauantai: Mukana Phoenix Wright-cosryhmässä, hahmona Franziska von Karma. Cossi on vielä suunnitteluvaiheessa peruukkia ja piiskaa lukuun ottamatta. Mutta kyllä se ajoissa ehtii. On muuten ensimmäinen oman sukupuolen cossi, jonka päätin tehdä. :D

Sunnuntai: Sarja on päätetty ja se on Prince of tennis. Hahmosta sitten ei tietoa vielä. Voisi kierrättää viimevuotisen Seigakun peliasun ja laajentaa sitä pitkillä housuilla shortsien sijaan. Hahmona varmaan joko Eiji tai Fuji. Toisaalta houkuttaisi tehdä jonkun toisen joukkueen asu cossikaapin täydennykseksi. Hyotei olisi helppo, Rikkaissa hiukan enemmän haastetta. Molemmista löytyisi kivoja hahmojakin. Jirou, Niou ja Marui ensimmäisinä vaihtoehtoina. Mutta epäilenpä jättäväni nuo cossit myöhempään, ettei tule liian kiire. Jos aikaa jää kahdelta aiemmalta cossilta niin sitten harkitsen uudestaan.

Meroni

Viesti Kirjoittaja Meroni » Ti Huhti 21, 2009 20:12

Olen jo pitkään miettinyt, että cossaisin Pokémonin Dominoa molempina päivinä. Se olisi ensimmäinen cossini ikinä... Jännittää vähän, kun en tiedä että riittääkö rahat, taidot ja kärsivällisyys. Enkä tiedä, pitää tuo peruukki muotoilla itse vai löytyisikö tuontapainen jostain jo valmiina. Olen kokematon. </3

Minorea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Minorea » Ke Huhti 22, 2009 10:26

Itse olen vielä hieman pihalla kaikkien päivien puvuista, mutta tarkoitus olisi yhtenä päivänä (jos nyt ryhmä saadaan kasaan ja sovittua päivä) cossata Itachia sarjasta Naruto. Ensimmäinen crossi minulla, mutta en usko että tuottaa ongelmia kun tuohon saa kaavun päälle + oma rintavarustus ei ole kovinkaan suuri.

Toisena päivänä (eli jonakin tuosta kolmesta) olisi sitten tarkoitus miehen kanssa cossata Street Fighter animesta ja peleistä tuttua Cammya lähinnä sen takia, että mies haluaa cossata Sagattia sekä Ryuta ja olisi tarkoitus varmaan yrittää lähteä kisaamaan paricossiin. + suuniteltiin että jossakin pihalla raivataan tilaa ja tehdään tappelukohtaus koska se vain näyttää hienolta kun hahmot on kumminkin taisteluanimesta. Ja molemmat harrastetaan sellaista muutenkin (:

Kolmas päivä on vielä avoin, mietin Death Noten Misa Misaa, FMAn Win ry Rockbelliä (koska minulla on puku valmiina jo Bakaconia varten) sekä miljoonaa muuta asua, mutta nuo kaksi pomppaavat eniten pintaan. Katsoo nyt, ollaanko edes kolmea päivää mutta minusta olisi kiva (:
KasakuxKosupure - Kun cosplay vie voiton

Wemppa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wemppa » Pe Huhti 24, 2009 01:13

Lauantaina tulossa paikalle Metal Gear Solidin Otaconina (joko ykkös- tai kakkospelin versiona, riippuen siitä kumpaan versioon Snakeni lopulta päätyy), sunnuntaina vedän päälleni jotain... hyvin epätavallista, mutta ei siitä sen enempää.
| writing | to | reach | you |

sumiry

Viesti Kirjoittaja sumiry » Ma Huhti 27, 2009 14:23

Tietääkö kukaan mistä saa Gaara (Naruto) puvun alle viiidelkympil :?: :?: Ei ole enää koska vanha meni rikki :cry:

mijummi

Viesti Kirjoittaja mijummi » Ma Huhti 27, 2009 21:21

Juu. Olisi täällä aikomus cossata.

Elikkäs aihe yksinkertainen, koska olen ihan aloittelia vielä, enkä halua aloittaa liian vaikeasta. Elikkäs aiheena on Ranma ½ Tässä kuvassa, vasemmalla sinisessä puvussa. Aijon sitten myös osallistua yksilökisaan.

Siinä se. Pukua puuttuu enää tuo keltanen nauha ja housut. kaikki muu on jo. Ja kulujakaan ei mee paljoa, oikeanlaiset hiukset itsellä, paita lainaan, hikinauhat löytyy, ja kirpparilta nauha ( tai huivi ) ja housut.
Jotkut leikkaavat kinkkua, jotkut päitä

Lolita-sohvi

Viesti Kirjoittaja Lolita-sohvi » Ti Huhti 28, 2009 15:17

Muuten hei milloin on toi ilmoittautuminen? Viime vuonna oli jo täynnä ku huomasin et se oli tullu.
Animecon VII: Azumanga Daioh!/Chiyo-chan

.tikli.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja .tikli. » Ti Huhti 28, 2009 20:48

Ilmoittautumisohjeet tulevat kyllä hyvissä ajoin, ei huolta. Ilmoittautuminen aukeaa kesäkuussa, mutta tarkoista päivämääristä ei ole vielä päätetty.

Lita

Viesti Kirjoittaja Lita » Ke Huhti 29, 2009 17:58

Suunnitteilla olisi Kingdom Heartsin Sora Halloween-versiona ensimmäisestä pelistä. Lisäksi ajattelin Ravenia Pandora Heartsista. Voi tulla hiukkasen kiire, sillä en ole edes aloittanut joten jälkimmäinen saattaa jäädä pois.

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Tapahtumat”