Tracon IV -pukukeskustelu

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

^mirugashi

Re: Tracon IV -pukukeskustelu

Viesti Kirjoittaja ^mirugashi » Ti Marras 11, 2008 20:23

Tulossa ollaan, FFfight!
Saavun paikalle Yuffie Kisaragin muodossa (taas kerran) : http://fc01.deviantart.com/fs22/f/2007/ ... eechan.jpg

Pitäisi hankkia uusi cossi.
NYA? It's can't end like that...

Blueberry lady

Viesti Kirjoittaja Blueberry lady » Ke Marras 12, 2008 12:03

Elikkäs tulossa olen paikan päälle ainakin näillä näkymin ja tarkoituksenani olisi ilmaantua sinne Digimonin Yukidarumonina, joten älkää te pienet pelästykö. :D
Haluaisin myös osallistua cosplayn yksilökisaan, mutta saa nähdä mitä siitäkin vielä seuraa...
A flat chest is a status symbol!!!

nukkelapsi

Viesti Kirjoittaja nukkelapsi » Ke Marras 12, 2008 20:17

Meitsi on tulossa Deep Dive Rikuna, Kingdom Hearts II:sta, kuten olin Animeconissa ja Tsukiconissakin. Ainakin on puku valmiina.
Tosin harkinnassa on jos tekisin jo kolmannen org-takin, kun tämä nykyinen on ensimmäisen tapaan jostain syystä hajoamassa kasaan jo yhden käyttökerran jälkeen -.-
Viimeksi muokannut nukkelapsi, Pe Marras 21, 2008 09:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cosplay-ryhmä Rintamasuunnan Youtube-kanava.

Chubuken

Viesti Kirjoittaja Chubuken » To Marras 13, 2008 21:56

Kaverin kanssa pistetään hynttyyt yhteen ja saavutaan paikkalle Death Noten Mattina ja Mellona. o/ Olen kyllä sen verran selaillut kaikkia sivuja että saanut tietooni että ainakin pari muutakin paria aikoo näitä kahta cossata. No eipä tuo ihme, kuitenkaan :p Paineita vaan kertyy~ =_=

Muro

Viesti Kirjoittaja Muro » To Marras 13, 2008 22:12

Tulossa ollaan täältäkin ja taas vaihteeksi olen Zack Fair (Crisis Core: Final Fantasy VII). Ryhmäcrossissa olen mukana ja odotan innolla mitäköhän siitäkin tulee. 8'D Buster pitäisi vielä korjata tuohon mennessä tai sitten tehdä kokonaan uusi ja parempi ja kengätkin pitäisi modata.

___

Viesti Kirjoittaja ___ » Ma Marras 17, 2008 09:35

Olen tulossa Kingdom Hearts 2 Axelina ja jos en saa sitä peruukkia aikaiseksi, niin sitten Marluxiana. -__-U

hillemon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hillemon » Ma Marras 17, 2008 22:29

Joo eli täältä olisi tulossa cossailemaan tai paremminkin crossailemaan kaksi namusetää. :D
Suomennettuna: Sora ja Nao Sukishosta, teemana Angel Chan's Delivery Service jaksosta 6. Hihii.

:mrgreen:
Modemuoks: Isot alkukirjaimet!
"demons to some, angels to others"

Krautertee

Viesti Kirjoittaja Krautertee » Ti Marras 18, 2008 19:32

Millonkohan sitä tulisi pitämään cosplayn jonka kerkee huutelemaan tällasissa paikoissa etukäteen. Nooh, tuli vaihdoksia munkin suunnitelmiin ja vaihdoin Baccano! cossini Code Geassin Lelouch vi Britanniaksi. Kerrankin jotain haastavempaa mitä on himottanut tehdä.

Modehuomio: Poistin edellisen viestisi tästä ketjusta, toivottavasti ei haittaa.

Amirattus

Viesti Kirjoittaja Amirattus » To Marras 20, 2008 23:33

Meikä tulee crossaamaan sarjasta Keroro Gunso, hahmoa nimeltä Giroro, ihmismäinen versio siitä. Kavereina tulevat olemaan saman sarjan hahmot Keroro ja Kururu. Hyvällä tuurilla ryhmään tulee lisää jäseniä. ^.~

anna_animefan91
Viesti:

Viesti Kirjoittaja anna_animefan91 » Su Marras 23, 2008 23:59

Mäkin olen paikalle tulossa parin kaverin kanssa luultavasti. :3 Cossaan Mary Weatheria manga-sarjasta Godchild (Count Cain). Puku on vielä aika alussa.

Ashita

Viesti Kirjoittaja Ashita » Ma Marras 24, 2008 00:34

Yah, Tracon~
Tarkoituksena olisi tulla paikalle Code Geass -sarjan C.C.:nä, siinä mustassa puvussa joka neidillä on Code Geass R2:ssa~
Siis tässä puvussa : D
In order to kill you,
no matter how much darkness lies ahead,
I will push through it.
No matter what, I will obtain power.
From now on, I will be an avenger!

Linkki

Regrel

Viesti Kirjoittaja Regrel » To Marras 27, 2008 00:15

Allekirjoittanut tulossa näillä näkymin D. Gray-Manin arvon kenraali Cross Marian-puvussa, joten jos näiltä Grayman-hemmoilta puuttuu yksi miehekäs naistenmies niin fear not, olen valmiina ellei jotain järkyttävää tapahdu. Pituutta on kenkien kanssa sellaiset 174cm, eli täysin kääpiö rooliin en ehkä ole.
>> Regzo @ Tumblr
>> Regzo @ Worldcosplay

When I step out of the phone booth, watch me shine

Desucon Frostbiten graafikko 2011 -> || Desuconin päägraafikko 2013 -> || NCC-edustaja 2015

Zelman

Viesti Kirjoittaja Zelman » To Marras 27, 2008 20:33

Minä olen tulossa Traconiin sarjasta Majin Tantei Nougami Neuro, hahmolla

Neuro

Lisäksi sain mukaani kavereita cossaamaan sarjasta kolme muuta hahmoa Yako,Sai ja I

Pome

Viesti Kirjoittaja Pome » To Marras 27, 2008 21:40

Paikalle olisi tarkoitus saapua Tengen Toppa Gurren-Lagannin Yokona. Parikisaan osallistuminen on vielä harkinnassa, täytyy katsoa sitten kun pyssy on valmiina. Hahmon valitsin tasan oman ruumiinrakenteeni perusteella, joten sen suhteen ei pitäisi tulla ongelmia. Valitettavasti tässä on reilu kaksi kuukautta aikaa ja mitä tahansa voi tapahtua...
Mieluummin saisi olla tapahtumatta D:
<ReggyJin> Onkstää kellariilukitseminen joku keskieurooppalainen tapa ku sielt kerran löytyy tyttöi harva se päivä

Daiki

Viesti Kirjoittaja Daiki » Ma Joulu 01, 2008 12:18

Jotkut saattavatkin arvata ainakin sarjan, jos ovat yhtään "cosplay-ryhmät" osastoa seuranneet.
Eli hahmoni on Allen Walker [toinen uniformu] D.Gray-Manista. Uusi peruukki ja kaikkea, jotenka innolla odotan että pääsen esiintymään puvussa.
Toivottavasti kaikki sarjan hahmot pääsen bongailemaan. o7

Mut jee, Crosskin näköjään tulossa. Se vielä puuttuikin. <.<

//
Regrel kirjoitti:Tulkitsen tämän että "IHANAA JEE, suuri mestari Cross Marian on saapumassa ilokseni ihastuttamaan muuten tyhjää elämääni, herran armoa"!
oAo Mistäs arvasit?
Viimeksi muokannut Daiki, Ti Joulu 02, 2008 12:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Tapahtumat”