Animecon Tampere 26-27.7.08

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Hoothoot
Viesti:

Re: Animecon Tampere 26-27.7.08

Viesti Kirjoittaja Hoothoot » To Heinä 17, 2008 10:48

Ja nyt loppuu offtopikki tähän. Ketju on varattu Animeconin pukusuunnitelmille, ei kuvaussunnitelmille (järjestäjien ilmoitukset ovat myös enemmän kuin sallittuja). Jos valokuvauksesta tahtoo puhua, voi perustaa niille vaikka ihkaoman ketjun, joka sitten lukitaan Aconin jälkeen. Offtopiikkikeskustelut voidaan hoitaa vaikka ihQgaltsussa tai privaviestein.

Jos väki ei jaksa pysyä aiheessa, tämä ketju lukitaan viiden minuutin varoajalla ja ketju pysyy lukittuna koko seuraavan viikon, vaikka Acon kuinka koputtelisi selän takana.

Kiitokset huomiostanne.

Ja jotta tämä viesti ei olisi offtopikkia:
Aconissa molempina päivinä, pukuina Kyouran Kazoku Nikin Kyouka, Gurren Lagannin Darry ja Touhou-peli Scarlet Weather Rhapsodystä tuttu Tenshi Hinanawi. Se joka halaa, kuolee ikävän ja nopean kuoleman.

Tzibu

Viesti Kirjoittaja Tzibu » To Heinä 17, 2008 12:45

madu kirjoitti: o/

Kyyninen setä ilmoittautuu!
Hei hei! Eipäs viedä trademarkia!

mustaberry

Viesti Kirjoittaja mustaberry » To Heinä 17, 2008 21:21

Final Fantasy VII: Advent Children Yazoo!

Kutsuu veljiä tai Äitiä. ;_; (tai vaikka Renoa tai Rufusta) En voi oottaa FF fightii!

Onks ollenkaan World Ends With You cossaajia?

mashin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mashin » To Heinä 17, 2008 21:34

Limetti kirjoitti:
Feeniks82 kirjoitti:Limetti ja muut: Eli eli, minä hypin Yunana lauantaina. Jos näkisi tuossa info-tiskillä joko klo 11, 14 tai 17:15. Ehdotuksia? Paikka voitaisiin katsoa sitten kun ollaan keräännytty.
Olisikos tuo 14.00 hyvä aika?Kun sillon on jo cosplay-kisa(toivottavasti)ohi.Info tiski sopii ainakin minulle hyvin, niin katsotaan siitä sitten joku hassunhauska paikka missä kuvan/kuvia vois ottaa.

Vincentin cossi on nyt ihan kunnolla valmis kun kengät sain VIIMEINKIN kunnolliseksi.*huokaisee helpotuksesta*
Genesis cossikin on jo loppu vaiheessa.Enää puuttuu kaulus ja pari hassua ommelta takista niin sitten se valmis ^^
Harmi vaan kun en Genesiksen miekaa kerkiä tekemään ;(
Hei, hei! Vähän loistavaa että tulet Genesiksenä...( EI OLE MITÄÄN HAJUA MITEN TUO NIMI TAIVUTETAAN!!) Tulen itse Zackin vaatetuksissa joten ehkä mekin voimme ottaa kuvia? Olen Zack sekä La että Su. :3 Tietty josset haluan ymmärrän mutta haluaisin tietysti vain myös nähdä ihanan cossisi! :3

Kuulemiin!
Even You Can't Cry Forever, Rain Cloud...

Tracon III - Reno
Nekocon '08 - Tifa Lockhart
Animecon '08 - Zack Fair
Ropecon '08 - Zack Fair
Tsukicon '08 - Zack Fair
Tracon IV - Sephiroth

Limetti

Viesti Kirjoittaja Limetti » To Heinä 17, 2008 23:08

OFF//
mashin kirjoitti:Hei, hei! Vähän loistavaa että tulet Genesiksenä...( EI OLE MITÄÄN HAJUA MITEN TUO NIMI TAIVUTETAAN!!) Tulen itse Zackin vaatetuksissa joten ehkä mekin voimme ottaa kuvia? Olen Zack sekä La että Su. :3 Tietty josset haluan ymmärrän mutta haluaisin tietysti vain myös nähdä ihanan cossisi! :3

Kuulemiin!
OmGOmG!!Täällähän on populaa jotka tietävät Genesiksen :o
Sopii tietysti jos kuvia haluat.Haluan minäkin nähdä Zack cossisi :)
OFF//

Mutta siis asiaan.Nyt on puvut 100% valmiit.Vincentin kengätkin on nyt toivottavasti kymmenine kerkkosineen paperia tarpeeksi kestävät xD
This, is what we are......

Blueberry lady

Viesti Kirjoittaja Blueberry lady » Pe Heinä 18, 2008 10:18

Tomon (Azumanga Daioh!) on jo valmis, mutta jos ehdin niin saatan ilmaantua myös Gloomy bear kigurumissa :D
A flat chest is a status symbol!!!

BakaNeko

Viesti Kirjoittaja BakaNeko » Pe Heinä 18, 2008 12:15

Pikkuhiljaa puku valmistuu. Aloitin sen noin viikko sitten ja olen tehnyt sitä tyyliin joka toinen päivä. xD Olen aina "ajoissa", mutta kyllä se ehtii valmistua. :3
The last love song on this little planet ❤

Pem_

Viesti Kirjoittaja Pem_ » Pe Heinä 18, 2008 12:28

Roxas puku on täysin valmis! Wuhuu! Paitsi hiukset hoidetaan sitten sinä aamuna... :roll:
Akuroku
(~^,^)~

Na-ni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Na-ni » Pe Heinä 18, 2008 17:43

Progressioita~ vielä pitäisi omiin pukuihin tehdä hienosäätöä, lisäosia + proppeja ja peruukki olisi värjättävä. Niin vähän aikaa, niin paljon tehtävää.
Mutta kyllä tämä tästä, kunhan ei laiskotella `3´ toivottavasti muutkin saavat pukunsa säädettyä ajoissa valmiiksi.
ナニ ♥ ジュホ, あいしてる よ はちみつ~
Don't let go of my hand.

mashin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mashin » Pe Heinä 18, 2008 18:10

Niin tosin tietoa muillekki että olen tulossa Zack Fairinä Animeconiin ja puku ja peruukki on kaikki hoidettu. Tosin ehkä vielä vähän stylausta peruukkiin. :3

Nyt vaan sitten se miekka....elikkä jumbolauta Buster Sword. Ensimmäinen prototyyppi ei oikein onnannu joten uusiksi meni.
Tällä kertaa se on paljon käytännöllisempi...onneksi. o3o

Vielä vähän hommia niin koko cossi on valmis. : DD

Tsemppia vaan muillekki!
Even You Can't Cry Forever, Rain Cloud...

Tracon III - Reno
Nekocon '08 - Tifa Lockhart
Animecon '08 - Zack Fair
Ropecon '08 - Zack Fair
Tsukicon '08 - Zack Fair
Tracon IV - Sephiroth

Avanta

Viesti Kirjoittaja Avanta » Pe Heinä 18, 2008 20:15

Olen tulossa molemmiksi päiviksi ja ainakin lauantaina cossaan. Sunnuntaina ehkä loleilen, en tiedä vielä.

Cossiasuani aloin työstämään tarkalleen sanottuna 23.5 ja parin kuukauden aikana olen tehnyt sitä aina kun on huvittanut. Hahmoni on Lady Oscar Rose of Versaillesista. Innolla odotan conia ja cossaamista. n_n

Krautertee

Viesti Kirjoittaja Krautertee » Pe Heinä 18, 2008 20:31

Nytkun tässä no viikko enää aikaa niin cossit tuskin tulee muuttumaan enää, joten voisin vihdoin sanoa että ilmestynkin sittenkin lauantaina Steel ball runin Johnny Joestarina ja sunnuntaina tuo vanha Rebornin Tsunayoshi. Sunnuntain asu valmis ja lauantain asu tässä valmistuupi.

bulbie

Viesti Kirjoittaja bulbie » Pe Heinä 18, 2008 21:44

Tulen Animeconiin samassa asussa kuin Nekoconiin, Death noten Mellona.
Mutta toivon että saan toisen asun valmiiksi, jotta voisin cossata Death noten Mattia sunnuntaina.

Mewstor

Viesti Kirjoittaja Mewstor » Pe Heinä 18, 2008 22:10

Argh! Vielä pitää saada kengät, säärystimet, housujen lyhennys ja parit napit ommeltua niin se on valmis. Kengät on kinkkiset. Ei mitään hajua miten ne saa näyttämään edes puoljärkeviltä :/ Ja ne pahuksen säärystimet. Kävin yhdessä liikkeessä kattelemassa säärystimiä, mutta olivat aivan kaameita lötköjä. Ei niitä voi käyttää X( Pitää kai nekin väsätä itse.

Viikko aikaa!
The Cake Is A Lie!

nonparelli

Viesti Kirjoittaja nonparelli » La Heinä 19, 2008 03:11

Ei sitä sitten koskaan opi. Viikko aikaa Aconiin ja toinen asu vasta alkumetreillä. Noo, kiiressä sitä saa aina aikaan pieniä ihmeitä.. ainakin joskus.

Täältä on kuiteskin tulossa Zuko sunnuntaille ja lauantaiksi pitäisi saada Killer Xepheristä valmiiksi.

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Tapahtumat”