Animecon Tampere 26-27.7.08

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Paha sotaherra
Viesti:

Re: Animecon Tampere 26-27.7.08

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » Su Touko 25, 2008 17:24

Tarkoituksena olisi olla ensimmäisenä päivänä One Piecen Nami (Alabasta-versio) ja toisena päivänä sitten FMA:n Riza Hawkeye. :P Kun on se FMA-ryhmäcossikin.
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

Dynamo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dynamo » Ma Kesä 02, 2008 16:58

Lauantaina cossaan Cainia Trinity Bloodista (kirja-versio). @_@ Tällä asulla aion myös osallistua cosplay-kisaan, kun kyseessä on kuitenkin sen verran vaikuttavan näköinen cossi. X3 Vaikka vähän inhottaakin, että joutuu sitten viettämään parhaan hengausajan cossikisa-valmistelujen parissa tms.
Sunnuntaina olen Xanxus Katekyo Hitman Reborn!sta. Kuulun siihen ryhmään :3
Viimeksi muokannut Dynamo, Su Kesä 08, 2008 18:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Mida

Viesti Kirjoittaja Mida » Ma Kesä 02, 2008 17:18

Nyt olen päättänyt olla Lovelessin Natsuo, kun Tallinnasta löytyi täydellinen peruukki. Onko muita Lovelessilaisia tulossa?

Ämpäri

Viesti Kirjoittaja Ämpäri » Ma Kesä 02, 2008 22:09

mogmi kirjoitti:Nyt olen päättänyt olla Lovelessin Natsuo, kun Tallinnasta löytyi täydellinen peruukki. Onko muita Lovelessilaisia tulossa?
Aaa~! Pompin fanityttönä perässäsi :D Onko sinulla Youji mukana matkassa?

Itse olen tulossa BLOOD+:n Sayana Hajin kera ja toisena päivänä An Cafen Yuukina. Ja koko An Cafe on kasassa :D

Mida

Viesti Kirjoittaja Mida » Ti Kesä 03, 2008 17:18

Ämpäri kirjoitti: Onko sinulla Youji mukana matkassa?
Ei ainakaan vielä, mutta ehkä saan jostain Youjin kidnapattua. 8)

dr.online

Viesti Kirjoittaja dr.online » Pe Kesä 06, 2008 17:44

Toki tulossa. Lauantaina Soul Eaterin outona hyypiönä Chronana, tosin ilman Ragnarökkiä (ei ole taitoa/intoa/valuuttaa tehdä), sunnuntaina edelleen koulupukuisena Hibari Kyouyana Katekyo Hitman Rebornista.

Saa moikata ja nykiä hihasta.
Viimeksi muokannut dr.online, Ma Heinä 07, 2008 21:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Maybe I'm passing you by
Just passing you by girl"

Shewon

Viesti Kirjoittaja Shewon » La Kesä 07, 2008 12:38

Pakkohan sinne on raahautua, suurinta cosplay tapahtuma ei saa jättää väliin!
Minun pitäisi cossata ensimmäisenä päivänä Narutoa lolitana ja toisena päivänä Deidara lolitana (pukuja ei ole aloitettu').
Kaikille Naruto sarjasta cossaajille, järjestän sellaisen "Narutojen kohtaamisen@Animecon 08" jossa otetaan ryhmä kuva ja pidetään jotain hauskaa Naruto hahmojen kanssa.

EDIT!
Siis cossaan vain Deidaraa lolitana! Naruto lolita pukua en millään ehdi tehdä kun on tuo rippi leirikin...
Viimeksi muokannut Shewon, To Kesä 26, 2008 15:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

punakone

Viesti Kirjoittaja punakone » La Kesä 07, 2008 13:47

Zero-chan kirjoitti: Minun pitäisi cossata ensimmäisenä päivänä Narutoa lolitana ja toisena päivänä Deidara lolitana (pukuja ei ole aloitettu').
.
Mielenkiinnosta kysyn, että miten tuo tapahtuu?

Aqvaario

Viesti Kirjoittaja Aqvaario » La Kesä 07, 2008 22:24

Olenhan minä tulossa ja pukukin jo miltein valmis. Enää muutama silaus maalia, silitystä ja pari ommelta niin valmista on! Tekeillä on siis Digimon nimeltä Gabumon. Minut sieltä onkin sitten aika helppo löytää lopujen lopuksi ^^ Toisena päivänä en cosplay:a vissiin ketään jollen saa jotain vielä aikaseksi jota suuresti kuitenkin epäilen. Mutta joka tapauksessa siellä nähdään >3

Wemppa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wemppa » Su Kesä 08, 2008 21:48

Aiemmin mainostamani ToS-ryhmä vähän... kariutui, joten sunnuntain pukuni vaihtui Silent Hill 3:n Heatheriksi. Ensimmäinen naiscossi, jänskättää~ :0
| writing | to | reach | you |

Threebuu

Viesti Kirjoittaja Threebuu » Ma Kesä 09, 2008 16:50

Henkien Kätkemän Kasvoton on yksi ensimmäisistä hahmoista, joista pidin(ja pidän edelleen!), joten sen kunniaksi cossaan sitä! On hyvä pukeutua sellaiseksi hahmoksi, jonka päätä peittää naamari tai jokin muu maski, sillä vihreillä hiuksilla on vaikeaa cossata ketään, ainoa vaihtoehto on sitten peruukki... eikä se aina miellytä :(
I'm not gay I'm just British -Bakura

Leonhart
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Leonhart » Ti Kesä 10, 2008 17:05

Threebuu kirjoitti:Henkien Kätkemän Kasvoton on yksi ensimmäisistä hahmoista, joista pidin(ja pidän edelleen!), joten sen kunniaksi cossaan sitä! On hyvä pukeutua sellaiseksi hahmoksi, jonka päätä peittää naamari tai jokin muu maski, sillä vihreillä hiuksilla on vaikeaa cossata ketään, ainoa vaihtoehto on sitten peruukki... eikä se aina miellytä :(
Monilla Final Fantasy -naishahmoilla on vihreät hiukset, esimerkiksi Rydia (FFIV) tai Terra Branford (FFVI). Anime/mangahahmoista Yotsuba on myös "ekotukka".

Miespuolisia en juurikaan keksi, mutta löysin netistä anime/cosplayharrastajan unelmavempeleen: animehahmotietokannan. sivu on englanniksi, mutta ei ollenkaan vaikea käyttää. Voit nimittäin etsiä anime-hahmoja ensin syöttäen tietoja sukupuolesta, silmien tai hiusten väristä tai jopa mitä hänellä on yllään!

Brilliant, isn't it? :D
Viimeksi muokannut Leonhart, Ti Kesä 10, 2008 22:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Visual Gay's FFFight Champion 2009
Visual Gay's FFFight Champion 2010
Kotisivuni: Renzokuken Cosplay
Cosplay.com-profiilini: Cosplay.com

I don't want to write just to have some critics analysing my work.
-I just want to tell people stories.

Suke-chan

Viesti Kirjoittaja Suke-chan » Ti Kesä 10, 2008 18:46

Threebuu kirjoitti: Okei, en ihmettele :wink: Jos ei siis pelkää kaksimetristä kultahippuja tarjoilevaa naamiohemmoa, niin saa tulle rutistamaan oikein kovaa! (ajattelin nimittäin maalata kiviä kultaisiksi ja jaella ihmisille :D )
O__O Ihanaa, joku cossaa vihdoinkin Henkieän Kätkemän Kasvotonta <3 Anna minullekkin joku pieni kultakimpale muistoksi ^^

Itse aijon cossata Olettea KH:II:sta. Kuitenkin löydän hieman itseäni Oletesta ^^
Animeconissa pääsen hengaamaan Roxasin ja Axelin seurassa :3

Kokonhoray

Viesti Kirjoittaja Kokonhoray » Ti Kesä 10, 2008 20:18

LIHAVOITU HUOMAUTUS!

Ketju alkaa lipsua pahemman kerran. Muistetaanhan, että ketjussa on tarkoitus kertoa, mitä itse kukakin aikoo cosplayata Animeconissa. Ei chattailla. Joten yhden rivin "Ihanaa!" viestit voi jättää pois.

Kiitos huomiosta, jatkakaa.
Don't get worked up. Chill out and help me find a time machine.
- Gintoki

Ringo-chan

Viesti Kirjoittaja Ringo-chan » Ti Kesä 10, 2008 20:57

Eli lauantaina saavun Mihashina Ookiku Furikabuttesta,ja housut on ommeltu ja kengät löydetty.Paita pitäis tässä lähiaikoina tulla valmiiksi. :3 Ajattelin että ehkä menisin tällä puvulla sitten cosplay-kilpailuun jos saan kerättyä rohkeutta. ^^' Ja sunnuntaina Eternal Sailor Venuksena ja kuulun SM ryhmään,ja menemme kilpailuunkin.Pukua en ole aloitellu mutta kankaat aion ostaa parin viikon sisällä. :3

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Tapahtumat”