Animecon Tampere 26-27.7.08

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Furijami

Animecon Tampere 26-27.7.08

Viesti Kirjoittaja Furijami » Su Maalis 16, 2008 00:07

Heips!

On vielä aika aikaista ruveta kyselemään mutta ajattelin nyt kuitenkin.
Elikkä siis ajattelin vain kysyä että tietääkö porukka vielä että olisiko suunnitteilla mennä animeconiin ja onko cosplay hahmoa jo mietitty?
itse menen sinne vaikka väkisin ja hahmon päättäminen ei ole vielä ihan valmis... On ideoina esimerkiksi Lovelessin Soubi, Naruton Tsunade ja mitä vielä..
Ja vielä se että tuleeko kenellekkään mieleen ketään pitkä ja sini hiuksista anime/manga hahmoa? Olen joitain nähnyt mutta ei millään muistu mieleen. Voisi antaa uusia ideoita cossaamiseen kun itse tykkään pitää hiukseni sinisinä...
(muok. Kiitos noista sinihiuksisista hahmoista. Tulen luultavasti hyödyntämään niitä tulevaisuudessa. :) tällä kertaa on toinen hahmo )
Viimeksi muokannut Furijami, Ma Maalis 24, 2008 12:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

salsacat

Viesti Kirjoittaja salsacat » Su Maalis 16, 2008 05:50

Tarkoitus olisi tuonne mennä, kun jäi viime vuonna väliin. Ja vuoden 2006 conista jäi niin kivat muistot että olisi senkin takia mukava taas päästä :).
Hahmo on todennäköisimmin Sora, joko se ihan tavallinen tai joku drive form asu...onhan tässä aikaa miettiä.

Ja kun kerran sinitukkaista hahmoa etsiskelet, niin minulla tuli heti mieleen Magic Knight Rayearthin Umi jos kyseinen sarja on mieleesi :)

Krautertee

Viesti Kirjoittaja Krautertee » Su Maalis 16, 2008 07:01

Olen tulossa kummaksikin päiväksi ja kumpanakin päivänä olen Katekyo hitman Reborn!nin Tsunayoshina. Eri puvut kummallekkin päivälle, mutta sunnuntain pukua en ole päättänyt vielä oikein. Joskus tässä ensikuun alussa olisi tarkotus alottaa tekemään toista asuista ja tilasin siihen kengätkin jo, myös muita juttuja löytyy jo valmiiksi, itse vaatteita ei vielä. Tälläkertaa en jätä viimetippaan, hermothan siinä vaan menee. :D
Finncon on muutenkin paras coneista, juuri sen takia ettei se pyöri vaan animen ja mangan ympärillä. Scifi sattuu olemaan lähellä sydäntä.

Miulle tulee sinisistä pitkistä hiuksista ekana mieleen Lucky Starin Konata.

Elyse

Viesti Kirjoittaja Elyse » Su Maalis 16, 2008 12:53

Minulla menee näin: tulen 27 heinäkuuta Japanista ja yritän tosissani päästä seuraavalle päivälle, jonne aion cossata jotakin, minkä olen tehnyt jo aiemmin, kuten Oogie Boogie Man, Souseiseki (jota vasta aloittelen), tai Kasvoton (jota en kyllä ole vielä edes aloittanut, mutta Kikuconiin tämä tulee). Sitten teen sinne sellaisen kivan kyltin "I just came from Japan" ja myyn kaikkee krääsää käsistäni ^ ^ Ei mutta VITSI, VITSI.
Viimeksi muokannut Elyse, Su Maalis 23, 2008 18:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Wemppa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wemppa » Su Maalis 16, 2008 14:10

Jep jep, päätetty on. Kalenteriin on kummatkin päivät merkattu isolla punaisella, ettei varmasti tulisi mitään siihen päälle. Toisen päivän ryhmäcossiin lupauduin jo melkein vuosi sitten, toinen puku lyötiin lukkoon tossa pari viikkoa takaperin.
Eli lauantaina ilmestyn paikalle KH II:n Atlantica!Sorana (pyrstöineen kaikkineen >8D) ja sunnuntaina Tales of Symphonian Geniksenä. Ja tosiaan molempina päivinä myös pienimuotoinen ryhmä mukana~
Viimeksi muokannut Wemppa, Ma Maalis 17, 2008 00:24. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
| writing | to | reach | you |

Sabiring

Viesti Kirjoittaja Sabiring » Su Maalis 16, 2008 16:05

Tarkoitus olisi tulla, mutta majoitus on vielä ihan täysin auki - yllätys yllätys, eihän coniinkaan ole kuin vähän alle viisi kuukautta. Yhtenä päivänä olisin tulossa Battle Royale -elokuvan randomina koululaisena ja sitten toisena joko Busou Renkinin Tokikona tai D.Gray-manin Road Kamelottina. Vielä pohdin mahdollisuutta cosplayata Claymoren Clarea (nuori versio), mutta en ole varma riittääkö hiusten pituus ja säärikerroin. Toisaalta, Bridgetin jälkeen kaikki hameelliset ovat siveyden sipuleita.
Don't live for anything you wouldn't die for.

Scarface

Viesti Kirjoittaja Scarface » Su Maalis 16, 2008 16:31

Vähän aikaista sanoa (ja nyt kun tämän olen julkistanut niin kämmään koko jutun takuuvarmasti enkä saakaan asua tehtyä), mutta tarkoitus - ei vaan yritys - olisi tulla Final Fantasy XIIn Franina toiselle päivälle. Toiselle päivälle suunnitelmissa Black Catin Creed Diskenth (se valkotakkinen, ensimmäisten animejaksojen versio).

Peruukkiongelmia vain tulossa. XD

adreena

Viesti Kirjoittaja adreena » Su Maalis 16, 2008 18:24

Huoh, puku on jo aluillaan. Hahmosta ei sen enempää mutta sitä iänikuista Trinity Bloodia se on taas. (Voin suorastaan kuulla kuopissaan pyörivät silmämunat...) Ei mahda mitään, se sarja on silkkaa ihanuutta ja täynnä asioita joita haluan tehdä. Juuri nyt se asia on helmien ompeleminen.

Toiselle päivälle luultavasti tulee jokin vanha puku, tämä vie liikaa aikaa toisen tekemiseen. Ja Poikaystävä on kaverinsa kanssa tulossa Naked Snakena ja Ocelotina, olettaen että saavat aikaiseksi...

Limetti

Viesti Kirjoittaja Limetti » Su Maalis 16, 2008 21:28

Animeconiin saavun Vincent Valentinena. Pitäis sitä kättä kohtapuoleen aloitella kun se on aikas työläs. Peruukki on onneksi jo hankittuna. Viitan teon alotan varmaan vasta kun käsijuttu on valmis. Animeconissa olen 2 päivää vaikka väkisin. Jos ei minnekkään yöksi pääse niin sitten nukun vaikka puiston penkillä xD

Sinihiuksinen hahmo...Hmm....Käviskös vaikka Naruton Konan?
http://img91.imageshack.us/img91/9539/naruto691jb2.jpg Tuossa kuva.
This, is what we are......

Na-ni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Na-ni » Su Maalis 16, 2008 22:02

Onhan näitä mietitty jo vuoden päivät, mitä seuraavaan animeconiin~ itseasiassa tiesinkin jo viime keväänä, mitä cossata vuoden 2008 aconissa.
Eli siis luvassa olisi lauantaille Code Geassin C.C.:n basic-asu ja sitten sunnuntaille C.C.:n R2-asu (joka esiintyy CG:n toisessa tuotantokaudessa... joka ei ole vielä edes alkanut~~ måhåhåhå.) Että tällaista. Mukanani hilluu (taas) poikaystäväni, tällä kertaa Code Geassin Zerona lauantaina ja sunnuntaina samaisesta sarjasta Lelouchin koulupuvussa, tosin R2-versiona, jossa Lulun hiukset ovat kasvaneet.
Sellaista suunnitteilla, mitään ei ole tosin vielä ehditty toteuttaa.
Viimeksi muokannut Na-ni, Su Maalis 23, 2008 19:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ナニ ♥ ジュホ, あいしてる よ はちみつ~
Don't let go of my hand.

Bali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bali » Ma Maalis 17, 2008 22:11

Furijami: Jos cosplayasit soubia niin minä menisin ihan sekaisin :shock:

Furijami

Viesti Kirjoittaja Furijami » Ti Maalis 18, 2008 11:42

Bali kirjoitti:Furijami: Jos cosplayasit soubia niin minä menisin ihan sekaisin :shock:
Pitäisikö tuo tulkita niin että se olisi hyvä juttu jos Soubina menisin? :)

Kioko_

Viesti Kirjoittaja Kioko_ » Ti Maalis 18, 2008 16:14

Jeps, kaikki on tuonne jo valmiiksi mietitty (siis ohjelmapuolelta ja cosplaypuolelta) enää on ongelma miten hankkiutua paikalle xD
Muttah, tarkoituksenani on yhtenä päivänä olla Ouranin Kyoya ja toisena Kingdom Hearts2 Axel. (kummatkin päivät hillun vähän eri porukoiden kanssa, kun tarkoitus on tehdä ryhmäcosseja :P )

EDIT:// Ouran cossi on tällä hetkellä vaakalaudalla, mutta suunnitteilla olisi cossi Vampire Knight sarjasta :3
Viimeksi muokannut Kioko_, Ke Huhti 23, 2008 10:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Holly

Viesti Kirjoittaja Holly » Su Maalis 23, 2008 16:38

Aion mennä Naruton Sakurana, puku ei kylläkään ole vielä valmis. Olisi varmaan kiva saada sinne ryhmä, mutta se saattaa jäädä toiveajatteluksi, kun en itse oikein osaa ensikertalaisena suunnitelmia tehdä. Olen myös aika nuori siihen hommaan, pitää varmaan vaa odottaa, josko joku sellaisen ryhmän perustaisi (vink vink xD).
Ystäväni on myös tulossa sinne, olisikohan hänen nimimerkkinsä ollut joku Juliet. Hän pukeutuuu koulutytöksi, ei varsinaisesti mistään sarjasta.

Tietääkö muuten kukaan, milloin tuo animeconsivusto aukeaa? (Vai onko jo auennut??)

nukkelapsi

Viesti Kirjoittaja nukkelapsi » La Huhti 05, 2008 18:52

Kingdom Hearts kakkosen Rikuna aion paikalle vääntäytyä jos vain suinkin pääsen. Deep Dive ja arkiasu ovat molemmat työn alla, ja peruukin hommasin tänään. Pientä säätöähän se tarvitsee vielä, mutta kuitenkin.

Muokkis: KH1 Rikuna taidankin paikalle pelmahtaa, Deep Dive asu on silti myös tekeillä.
Viimeksi muokannut nukkelapsi, Ma Kesä 23, 2008 17:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Tapahtumat”