Desucon Frostbite 2013 - pukukeskustelu
Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito
Re: Desucon Frostbite 2013 - pukukeskustelu
Mikäli suunnitelmat toteutuvat niin lauantaina olisi tiedossa Kou Atari [Star Driver] seuranani Madoka ja sunnuntaina Jafar [Magi] kolmen muun kenraalin jengin kanssa ♥!
Itse tulen paikalle lauantaiksi Ittoki Otoyana sarjasta Uta no Prince-sama ja sunnuntaina olen Hana sarjasta Gate 7.
Lauantai Diego Brando ja Sunnuntai Magenta Magenta, molemmat Steel Ball Runista.
- Blackmoonlight
Itse olen tulossa (ainakin) lauantaina Nelliel Tu Odelschwanckina Bleachista. Cossaan vieläpä ensimmäistä kertaa ikinä, kun kaverini sai suostuteltua

Spoiler:
Desucon Frostbite 16-17.2.2013
Desucon 14-16.6.2013
Desucon 14-16.6.2013
Lauantaina aijon olla White Heartin Trinity. Sunnuntai ei ole niin varma, mutta harkitsen Teahousen Mercutiota, muussa tapauksessa steampunkkailen avokkini kanssa.
Älä tule paha sauma, tule hyvä sauma...
Pyörin lauantain ainakin Tales of Symphonian Zelos Wilderinä C:
Sunnuntai on vielä pikkaisen auki, todennäköisesti random!koulupoikailen ystäväni kanssa tai sitten olen sunnuntainkin Zelos. Hmm.
Sunnuntai on vielä pikkaisen auki, todennäköisesti random!koulupoikailen ystäväni kanssa tai sitten olen sunnuntainkin Zelos. Hmm.
Ajatuksena olisi aloittaa lauantaina rennosti L4D2:n Ellis'n kuteissa ja sunnuntaina olisi sitten vuorossa Kuroshitsujista tuttu Madam Red. :P
2m pitkä Kasvoton Henkien Kätkemästä seikkailee lauantaina Chihiron kanssa toivottavasti. ( No Face- Spirited Away). Anteeksi, jos tulen tielle.
Sunnuntaiksi sitten taas kerran Steampunkia, koska myyntipöytä.
Sunnuntaiksi sitten taas kerran Steampunkia, koska myyntipöytä.
Lauantaina Guts (Berserk) seurassani Griffith. Sunnuntaina Erik Lensherr aka Magneto (X-Men: First Class) seurassani Charles Xavier aka Professor X...pyörätuolilla lumihangessa ftw
Itse tulen Bakumanin Aoki Kou:na. Toivottavasti muitakin Bakuman cossaajia on tulossa. c:
- Pullasuttu
Minut saattaapi bongailla LuckyStarin Konata Izumina jos käy niin onnellisesti, että saan loppuun asti kunnialla väkerrettyä.
When I grasp roses they bloom madly and die
Tiivistettynä Hetalian Ruotsi, Kuroshitsujin Lau ja Ao no Exorcistin Mephisto ^^
Jaarittelin tänne vähän enemmän:
http://johgaga.blogspot.fi/2013/01/frostbiten-asut.html
Jaarittelin tänne vähän enemmän:
http://johgaga.blogspot.fi/2013/01/frostbiten-asut.html
- maniacsociety
Mut voi bongata molempina päivinä Shinichi Okazaki (Nanasta)- cossilla c; (crossplayna tosin)
<-- Tyyppi tossa kuvassa jos joku ei ole kuullut
Nanasta ei oo paljon cosseja näkynyt, tietääkö kukaan että onko frostiin tulossa muita Nana-cosseja?
<-- Tyyppi tossa kuvassa jos joku ei ole kuullut

Nanasta ei oo paljon cosseja näkynyt, tietääkö kukaan että onko frostiin tulossa muita Nana-cosseja?

Nothing is real, everything is permitted.
- FankiKitsune
Jos vain saan cossin valmiiksi, niin lauantaina täältä tulee Bleachistä Szayel Aporro Granz Resurreccion -muodossa ja sunnuntaina Lord of the Rings artworkia.
Viimeksi muokannut FankiKitsune, Ma Helmi 04, 2013 02:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Symmetry, that is what I enjoy aesthetically.
- BrokenBloodyWings