Tracon 2012 cosplay-suunnitelmaketju

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Lelouc93

Re: Tracon 2012 cosplay-suunnitelmaketju

Viesti Kirjoittaja Lelouc93 » Ti Syys 04, 2012 11:43

Lelouc93 kirjoitti:Itelläni olis tarkoitus olla lauantaina Fate/Zeron Gilgameshina tässä asussa ja sunnuntaina Sebastian Kuroshitsujista, asu on viel vähä hämärässä itelläkin...mutta tällästä ois luvassa :D
Nyt käviki sillee että en pystynytkää tekee just tuota Gilgameshin asua, joten sen tilalle tein tämän version. Joten ei huolta siitä etteikö King of Heroes ei saapuisi paikalle, senkin koirat >: D no menipä taas : DD

Convallaria

Viesti Kirjoittaja Convallaria » Ti Syys 04, 2012 15:47

Minä pyörin siellä yhtenä omana hahmona nimeltä Nana. Sillä on sellanen musta napapaitatoppi, maiharit, softausmaski ja sellanen sftaus pumppuhaulukko. Ja armeija takki vyötäisil ja oikees kädes side.

Lauantain saattaa myös bongata Shigoku Shoujosta tuttu Enma Ai, eli itse Hell Girl kimonossaan. Olen sillä myös osallistumassa pukukilpailuun. (Ja Nanalla Missimittariin, jos haluutte tulla kannustaan.) xD

Kira

Viesti Kirjoittaja Kira » Ke Syys 05, 2012 09:28

Suunnitelmat nyt sitten vähän muuttuivat~ Oikein viime hetken muutos ikään :'3

Lauantaina edelleen suunnitteilla Yuno Gasai Mirai Nikkistä. Yhdessä ryhmämme kanssa.

Sunnuntaihin vaihtui siis Nezumi No.6:sta. Olen cossannut jo muutaman kerran Shionia, joten eiköhän nyt olen hänen vuoronsa~ Shionina ollessa oli tosiaan oma Nezumi silloin mukana, mutta tällä kertaa en saanut ketään Shioniksi kaverikseni. ;__; Sääli.
Give me the power to regain pages of memories I lost in the past.
A heart that believes pierces through the darkness searching for the place where its soul sleeps.
The two hearts of light and shadow now head towards the future that is reflected in crystal

Rochun

Viesti Kirjoittaja Rochun » Ke Syys 05, 2012 14:48

Viime hetken muutokset suunnitelmiin, joten Aladdin jääkin sitten toistaiseksi kaappiin.
Eli Lauantaina sitten kierrätettävänä pukuna on joko Natsuki Tsuritamasta, tai Hibari KHR'stä. :3
//Edit: Viimehetkeiset suunnitelman muutoksien muutokset, eli Lauantain puku on kuin onkin sittenkin tuo Aladdin.
Viimeksi muokannut Rochun, Ke Syys 05, 2012 22:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

NemesisBruticusPrime

Viesti Kirjoittaja NemesisBruticusPrime » Ke Syys 05, 2012 18:37

Tota noin, nyt tulee varmaan kaikilta animeen ja muuhun japani juttuun hurahtaneilta hammeria päähän, mutta tulen silti General Grievous (star wars) hahmona Kävin samalla cossilla jo Tampere kupliissa, mutta nyt pitäis olla hieman "cossi ystävällisemmin" muokattu...toivottavasti.

Elikkäs http://th01.deviantart.net/fs71/PRE/i/2 ... 4yqmqb.jpg tuolta kun käytte kattomas, niin sellasen jos bongaatte niin se olen sitten minä itse XD Tosin jos vettä sataa kovasti niin sitten luultavasti on pakko jättää väliin koska puku ei sitä kestä >_> TOIVOKAAMME PARASTA.
Niin ja luultavasti vain LAUANTAINA. Riippuen siitä jaksaako kroppa kantaa koko cossia toisen päivän ja millanen keli on, se vaikuttaa paljon. Jos näette niin saa ihan vapaasti ottaa kuvia ja jutellakkin voi XD
You can achieve anything, if you just want it hard enough.

Chiruka

Viesti Kirjoittaja Chiruka » To Syys 06, 2012 16:50

Puvut valmiit, raportoinnin aika. ^^

Lauantaina toteutan vähän lapsuudenunelmia, ja cossaan Muumien Aliisaa. Tämä pukuvalinta huvittaa minua hieman, sillä tein päätöksen muistamatta lainkaan Traconin kunniavieraita, vahingossa relevantti puku!
Illalla saatan vaihtaa pukua jos siltä tuntuu (esim iltabileitä varten), ja tällöin cossina toimii jälleen Roxy Lalonde Homestuckista.
Sunnuntaina jatkan homosukkalinjaa, ja pompin paikalla Aradia Megidon God Tier -puvussa.

Rimppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rimppu » Pe Syys 07, 2012 09:22

Rimppu kirjoitti:Riippuen kuun asennosta, perjantaiaamuisesta olotilastani ja lintujeni lentokorkeudesta, olen Raidou Kuzunoha XIV (Shin Megami Tensei Devil Summoner -sarja) ja/tai Michel Volban de Cabelle (Glass no Kantai). Lauantaina löydyn cosplay-takahuoneesta ja sunnuntaina... cosplay-takahuoneesta.
Valehtelin! Lankaan menitte! Olenkin lauantaina d'Eon de Beaumont sarjasta Le Chevalier d'Eon (Vaaleatakkinen kaveri kuvassa vasemmalla) ja sunnuntaina Ukyo Samurai 7:sta.

NemesisBruticusPrime

Viesti Kirjoittaja NemesisBruticusPrime » Su Syys 09, 2012 09:02

Pyllyksi meni, kiitos sateen :/ jouduin käyttään todella "komeaa" Palkia gijinkaa, koska se sattu olemaan ainoa mikä löytyi mukaan. Harmittaa...
You can achieve anything, if you just want it hard enough.

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Tapahtumat”