Tracon 2012 cosplay-suunnitelmaketju

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Arokiuru

Re: Tracon 2012 cosplay-suunnitelmaketju

Viesti Kirjoittaja Arokiuru » Ti Heinä 24, 2012 18:48

Noniin, ilmestyihän tämmöinen ketju, itse en kehdannut tehdä.. :3
Muttamutta tämä Seras Victoria -cossi jota käytin Desuconissakin tulee näkymään myös Traconissa. Lähestyminen sallittua, valtavasta aseesta huolimatta olen ihan kiva tyyppi, enkä pure. :D

..onko dA:sta linkkaaminen muuten sallittua? Kuva on omalta profiililtani, mutta voin laittaa sen jollekin muullekin sivulle. Tuolla se vain sattui olemaan valmiiksi.
♫ Climb the highest peaks of history ♫

nimetön

Viesti Kirjoittaja nimetön » Ti Heinä 24, 2012 22:51

Prodigy kirjoitti:
Jadeko kirjoitti:Näillä näkymin olen tulossa yhdeksi päiväksi Traconiin ja vien ihmisten hengitystilaa Clair Vaux Bernardus nimisenä hahmona Uminekosta.
Umineko cossaaja, mahtavuutta. ^_^ Yritän varmasti bongata ja räpsiä muutaman kuvan jos mahdollista. Näin off-topicina voisin mainita että ens kesän Desussa on suunnitelmissa cossata Battleria!
Olen todennäköisesti ensimmäisenä päivänä paikalla, että toivottavasti törmäillään sitten siellä : D Desun cosplay suunnitelmat eivät ole vielä ihan lukkoon lyöty, mutta ainakin yhtenä päivänä aion cossata Beatricea. Mahdollisesti jopa koko tapahtuman aikana pelkkää Umineko cossia xD Suomi tarvitsee lisää Umineko cossaajia, tuli niin yksinäinen olo Animeconissa!
You are incompetent.

BrokenBloodyWings

Viesti Kirjoittaja BrokenBloodyWings » Ke Heinä 25, 2012 00:24

Minä ja kaverini ilmestymme paikalle Project Divan Magnetin Mikuna ja Lukana :3 Minä Mikuna, hän Lukana~

Seraphi

Viesti Kirjoittaja Seraphi » Ke Heinä 25, 2012 21:55

Minähän taas olen omien sekoite/inspired by cossien kimpussa.. en tosin ole viel varma että millä.

Noh, en ole ehtinyt niin panostaa cossin tekoon, joten kyhään nopeasti ja pienellä budjetilla, mitä kaapista löydän. Tavoite olisi saada jotain Ghost Recon Future Soldier pelin tyylistä kokonaisuutta.
Cossi ei tule olemaan juuri niinkuin pelistä, mutta siihen suuntaan. Oli kyllä mielessä jotain post-apokalyptistäki settiä, mutta kattoo nyt miten saan inspani kohistettua.

Tälläkin kertaa on siis armoria niskassa, mutta edellisiin kertoihin verrattuna mennään hieman kevyemmällä setillä.

Laitan kuvan/kuvia sitten perästä. Koska en ole vielä päässy päätökseen, mitä kaikkea asuun tulee.

Yukimura

Viesti Kirjoittaja Yukimura » To Heinä 26, 2012 14:39

Suunnitelmissa olisi tehdä kigurumi Fairy tailin Happysta, kaavat aioin etsiä kirjastosta ja oikeastaan ainoa murhe on se, miten saan hännän pysymään niin ettei se laahaisi maata ja joutuisi tallatuksi (ajattelin laittaa hännän sisälle rautalankaa ja ommella hännän kiinni selkään, katsotaan onnistunko) + vähän mietityttää saanko ommeltua Happyn selässä kantamaa pussukkaa. Hätätapauksessa sen voi jättää pois, mutta haluan ainakin yrittää. :D

Prodigy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Prodigy » To Heinä 26, 2012 15:20

Jadeko kirjoitti: Olen todennäköisesti ensimmäisenä päivänä paikalla, että toivottavasti törmäillään sitten siellä : D Desun cosplay suunnitelmat eivät ole vielä ihan lukkoon lyöty, mutta ainakin yhtenä päivänä aion cossata Beatricea. Mahdollisesti jopa koko tapahtuman aikana pelkkää Umineko cossia xD Suomi tarvitsee lisää Umineko cossaajia, tuli niin yksinäinen olo Animeconissa!
Oon ihan samaa mieltä, Umineko ansaitsis niiiiin paljon enemmän huomiota kuin mitä se saa. :D Desuconissakaan en tainnut nähdä kuin muutaman Beaton ja Angen. Mutta ei se mitää, jokanen Umineko cossaaja joka löytyy on kuin manteli kakussa. xD Ja mahtavaa jos cossaat ens kesänä Beatoa, ni Battlerkin pääsis räjäyttämään tajunnan small bomb-teorioillaan!

...Anteeksi off-topic.
If the world is full of things we never wanted to know, is our only option to look away? You won't solve anything by looking away.
~Natsume Kyousuke

Tuiksu

Viesti Kirjoittaja Tuiksu » To Heinä 26, 2012 19:35

Nekokichi-san kirjoitti:Minä ja kaverini ilmestymme paikalle Project Divan Magnetin Mikuna ja Lukana :3 Minä Mikuna, hän Lukana~
Luka ilmoittautuu :3~

Thymegirl

Viesti Kirjoittaja Thymegirl » To Heinä 26, 2012 22:17

Prodigy kirjoitti:
Jadeko kirjoitti: Olen todennäköisesti ensimmäisenä päivänä paikalla, että toivottavasti törmäillään sitten siellä : D Desun cosplay suunnitelmat eivät ole vielä ihan lukkoon lyöty, mutta ainakin yhtenä päivänä aion cossata Beatricea. Mahdollisesti jopa koko tapahtuman aikana pelkkää Umineko cossia xD Suomi tarvitsee lisää Umineko cossaajia, tuli niin yksinäinen olo Animeconissa!
Oon ihan samaa mieltä, Umineko ansaitsis niiiiin paljon enemmän huomiota kuin mitä se saa. :D Desuconissakaan en tainnut nähdä kuin muutaman Beaton ja Angen. Mutta ei se mitää, jokanen Umineko cossaaja joka löytyy on kuin manteli kakussa. xD Ja mahtavaa jos cossaat ens kesänä Beatoa, ni Battlerkin pääsis räjäyttämään tajunnan small bomb-teorioillaan!

...Anteeksi off-topic.
[off-topic]Opinion seconded. Ja VOI KYLLÄ, MÄ TUUN BEATO VETÄMÄÄN TOISESTA HIHASTA.[/off-topic]
Sori, oli ihan pakko.

Jos puhut muuten viime vuoden Desusta, olin siellä Angena. Kierrätän sen uudestaan jo neljättä kertaa myös tähän Traconiin, kun on se ryhmä tulossa :'D
Frolic In Abandon - Thoughts And Doings Of A Wannabe Otaku Geek
Kaksi marjaa ja hedelmä - kolmen cosplayerin yhteinen blogi
MyAnimeList

Riekun

Viesti Kirjoittaja Riekun » Pe Heinä 27, 2012 11:13

Kira kirjoitti: Sunnuntaina aion cossia Shizuo Heiwajimaa Durarara!!:sta. Kuljeksin yhdessä Izaya Oriharan kanssa samasta sarjasta~

Ahahaa, varautukaa henkisesti siihen että tällanen alimittanen Masaomi tulee pyytään kuvia :D

Prodigy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Prodigy » Pe Heinä 27, 2012 16:39

Thymegirl kirjoitti: [off-topic]Opinion seconded. Ja VOI KYLLÄ, MÄ TUUN BEATO VETÄMÄÄN TOISESTA HIHASTA.[/off-topic]
Sori, oli ihan pakko.

Jos puhut muuten viime vuoden Desusta, olin siellä Angena. Kierrätän sen uudestaan jo neljättä kertaa myös tähän Traconiin, kun on se ryhmä tulossa :'D
Mitämitä, Traconissa Umineko-ryhmä? No mähän tuun heti fanipoikailee ja raahaan kaverit myös ihailemaan teidän asuja! Ja en harmikseni päässyt viime vuonna Desuun, tosin oon nähny jonku kuvan Angesta Bernkastelin kanssa desugalleriassa. :D Ois mahtavaa saada järkättyy ens kesänä jotain Uminekomiittii.

...Off-topic se vain jatkuu.
If the world is full of things we never wanted to know, is our only option to look away? You won't solve anything by looking away.
~Natsume Kyousuke

Sei

Viesti Kirjoittaja Sei » Pe Heinä 27, 2012 23:39

Näillä näkymin tulen pyörimään tapahtumassa Persona 4:n Souji Setana ja Elfen Liedin Lucyna, kun hide nyt menikin jäihin. Ei tosin hajuakaan vielä minä päivänä minkäkin puvun laitan, onneksi on aikaa miettiä tätäkin. :D

Elec
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elec » Ma Heinä 30, 2012 17:52

Lauantaina cosplayaan Amonia ja sunnuntaina Shady Shiniä, molemmat hahmot Legend of Korrasta.

corbin

Viesti Kirjoittaja corbin » Ma Heinä 30, 2012 18:48

Puolet tehty ja silti vielä niin paljon ommeltavaa jäljellä! Lauantaina kauhistutan tulipaloarvellani Katekyo Hitman Reborn!-sarjan Lal Mirchinä arcobaleno-ryhmän kanssa. Sunnutaina pääsen heilumaan legendaarisen miekan taakse Fate-sarjan Saberina.

Luvassa tyllialushamepainajaisia ja epämukavaa liikkumista! ♥
after wonderland

varjopoika

Viesti Kirjoittaja varjopoika » Ma Heinä 30, 2012 19:53

Heh, pieni change of plan, tulenkin Ginin sijasta Lucky Dogin Bernardona. Clear säilyy edelleen.
Sillä Pohjolan valtiaalle, joka häntä syvästi (ikuisesti) rakastaa, hänellä ei riitä lempeyttä.

Yineko

Viesti Kirjoittaja Yineko » Ma Heinä 30, 2012 23:57

Lauantaina suurimman osan päivästä pyörin Madokana Madoka Magicasta (paranneltu versio Desun puvusta). Seuranani kulkuväyliä tukkimassa käppäilee myös näillänäkymin valtava QB, meitä saa tulla moikkaamaan! (:
Lauantai illaksi/yöksi vaihdan asun Sallyyn (Nightmare Before Christmas).

Sunnuntaina on Namin (One Piece) tanssityttöversion vuoro, mutta mikäli ilma viilenee liiaksi, saatan heittää Frodoa päällee ainakin joksikin aikaa (:
Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb, but refuse. They cling to the realm, or love, or the gods…illusions. Only the ladder is real.

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Tapahtumat”