Tracon 2012 cosplay-suunnitelmaketju

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Desutossu
Viesti:

Tracon 2012 cosplay-suunnitelmaketju

Viesti Kirjoittaja Desutossu » Pe Heinä 20, 2012 19:12

jos joku luuli et ois liian aikasta tälle ni on vääräs sil nyt on just oikee hetki enne ku maailma loppuu!!!!!

Nii elikkäs kyselisin varmoja/huteria/jos kerkee -suunnitelmia teilt muilt ihanilt conikävijöilt! Eli kertokaa toki mikä hahmo(ylläri), sarjankin voin mainita ni helpottaa jos ihmiset haluu bongata eivätkä tiiä hahmoo, joten myös kuva olis kiva siitä puvusta missä olet tulossa conittamaan. :mrgreen:

Minä itse tulen olemaan koko conin mitä suurimmalla todennäköisyydelläGrell Sutcliff:inä Kuroshitsujin animen kakkoskauden jaksosta Ciel in Wonderland. Minua saa tulla kuvailee/juttelee/halaaa/mitä haluuki.
Tuun käppäilee siel muiden ihanien kuroshitsuji-ryhmän jäsenien kanssa! :)
Viimeksi muokannut Hoothoot, Pe Heinä 20, 2012 21:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Siirto paremmalle alueelle!

Crimson
Viesti:

Re: Tracon 2012 cosplay-suunnitelmaketju

Viesti Kirjoittaja Crimson » Pe Heinä 20, 2012 23:57

Traconiin ollaan mitä suurimmalla tod.näk. tulossa Fullmetal Alchemistin (Bluebird's Illusion) Royna ja Edinä. Kyseinen pariskunta ollaan nähty myös viime Traconissa. Roysta en tiedä onko kumpanakin päivänä mutta ainakin minut, Edin bongaa koko viikonloppuna. Seurassa liikkuu myös tämän vuoden animeconissa pyöriskellyt Final Fantasy X:n Wakka.
@cosplay.com ° C² cosplay@tumblr °
あ! シチュ〜! シチュ〜!

Horaaneko

Viesti Kirjoittaja Horaaneko » La Heinä 21, 2012 01:50

Mun saapuminen Traconiin on kyllä vielä vähän huteralla pohjalla (koska mulla on peruukkikriisi.. ;_; ) mutta sehän ei estä suunnittelemasta!

Eli lauantaina mut näkee mitä luultavimmin tuttuna Sebastianina Kuroshitsujista.
Sunnuntaina pyöriskelisin saman sarjan Undertakerina, asu tosiaan Ciel in Wonderland -jaksosta.
Te-chan kirjoitti: Tuun käppäilee siel muiden ihanien kuroshitsuji-ryhmän jäsenien kanssa! :)
Niin minäkin. :3 Yay!
There is no spoon.

nimetön

Viesti Kirjoittaja nimetön » Su Heinä 22, 2012 16:09

Näillä näkymin olen tulossa yhdeksi päiväksi Traconiin ja vien ihmisten hengitystilaa Clair Vaux Bernardus nimisenä hahmona Uminekosta.

Sama puku kuin tämän vuoden Animeconissa siis ^.^ Plus joitakin pieniä parannuksia niihin osiin jotka tuli tehtyä vähän hutiloiden.
You are incompetent.

Ashura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ashura » Su Heinä 22, 2012 17:14

Tarkoitus olisi saapua paikalle Avengers-leffan Lokina (kuvassa vasemmalla). Näillä näkymin mukana ainakin osittain pyörii Thor, Black Widow ja Tony Stark. :D Eiii jaksa odottaa!
"We live to make the impossible possible! That is our Focus!"

varjopoika

Viesti Kirjoittaja varjopoika » Su Heinä 22, 2012 18:44

Itse ilmestyn paikalle Hotarubi no Mori e'n Gininä ja DRAMAtical Murderin Clearina, jos mitään mullistavaa ei satu tapahtumaan (ja jos saan molemmat valmiiksi). Päivistä en vielä osaa sanoa yhtään mitään.
Sillä Pohjolan valtiaalle, joka häntä syvästi (ikuisesti) rakastaa, hänellä ei riitä lempeyttä.

defia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja defia » Su Heinä 22, 2012 19:53

Ashura kirjoitti:Tarkoitus olisi saapua paikalle Avengers-leffan Lokina (kuvassa vasemmalla). Näillä näkymin mukana ainakin osittain pyörii Thor, Black Widow ja Tony Stark. :D Eiii jaksa odottaa!
;___; Voi luoja! Toivottavasti ei haittaa, että tulen pyytämään lupaa kuvata teitä hiukan.

Itse ilmaannun paikalle näillä näkymin lauantaina Panty & Stockinging Pantyna, jota cossailin jo Tre Kupliissa. Sunnuntaille olisi suunnitteilla Supernaturalin Anna Milton, seurassani liikkunee ainakin Sam ja kenties Cas~
I'm pushing an elephant up the stairs.
Deviantart || Pukuleikkiä

Horaaneko

Viesti Kirjoittaja Horaaneko » Su Heinä 22, 2012 20:06

Ashura kirjoitti:Tarkoitus olisi saapua paikalle Avengers-leffan Lokina (kuvassa vasemmalla). Näillä näkymin mukana ainakin osittain pyörii Thor, Black Widow ja Tony Stark. :D Eiii jaksa odottaa!
Äägh, komppaan defiaa <3 :D
There is no spoon.

Shine

Viesti Kirjoittaja Shine » Ma Heinä 23, 2012 10:35

Tuossa kauan meinaillut cossata Traconissa Penthesileaa Persona 3 pelistä. Cossikin on periaatteessa melkein valmis, muutamien muutosten kanssa.
Harmillisesti syksystäni tulee vaan niin järkyttävän kiireinen, etten luultavammin saa itselleni aikaa tai motivaatiota tehdä sitä valmiiksi.

Backup plan, jos saisin kaverin maskeeramaan, olisi: Lady Smith Bioshock 2 pelistä. En vielä tiedä mikä versio, mutta jompi kumpi vaatteista, joissa mahakasvainläskimakkara on peitettynä.

Lyhyesti: Minulla ei ole mitään hajua.

Mourumaru
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mourumaru » Ma Heinä 23, 2012 11:12

Joo eli lauantaina luvassa on Chibiterasun gijinka ver. ja sunnuntaina Ao no Exorcistin Amaimon.

Riekun

Viesti Kirjoittaja Riekun » Ma Heinä 23, 2012 12:15

Mä oisin näillä näkymin tulossa Durararan Masaomi Kidana. Siis jos vaan löydän jostain joko sopivan hupparin/sopivan kankaan huppariin. Ja saan trimmattua peruukin. Äh, kyllä mä saan!:) Eka kunnon cossi+con, joten voitte uskoo et ootan innolla^^

Kira

Viesti Kirjoittaja Kira » Ma Heinä 23, 2012 13:24

Lauantaina aion cossia Yuno Gasaita Mirai Nikkistä yhdessä ryhmämme kanssa. Harkinnassa on vielä, minkä asun aion tehdä Yunolle. Ryhmäämme tosiaan saa lyöttäytyä mukaan, vaikkakin aika monet hahmot ovatkin jo varattuja. Tällä ryhmällä ei siis tosiaan mitään tekemistä Frostbiten ryhmän kanssa ja uskoisin, että omamme on ollut suunnitteilla huomattavasti kauemmin.

Sunnuntaina aion cossia Shizuo Heiwajimaa Durarara!!:sta. Kuljeksin yhdessä Izaya Oriharan kanssa samasta sarjasta~
Give me the power to regain pages of memories I lost in the past.
A heart that believes pierces through the darkness searching for the place where its soul sleeps.
The two hearts of light and shadow now head towards the future that is reflected in crystal

Rau

Viesti Kirjoittaja Rau » Ma Heinä 23, 2012 13:33

Tarkotus ois cossata Sniperiä Hopeanuolesta, ihmisversiota totta kai :D

Sunnuntaina oon vaan oma itteni.

Prodigy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Prodigy » Ma Heinä 23, 2012 15:07

Laiska kun olen, en jaksa taikoa mitään uutta cossia näin syksyksi. Minut voi nähdä molempina päivinä tarjoilemassa pahaa silmää ohikulkijoille Kakashina.
Jadeko kirjoitti:Näillä näkymin olen tulossa yhdeksi päiväksi Traconiin ja vien ihmisten hengitystilaa Clair Vaux Bernardus nimisenä hahmona Uminekosta.
Umineko cossaaja, mahtavuutta. ^_^ Yritän varmasti bongata ja räpsiä muutaman kuvan jos mahdollista. Näin off-topicina voisin mainita että ens kesän Desussa on suunnitelmissa cossata Battleria!
Viimeksi muokannut Prodigy, Ma Heinä 23, 2012 21:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If the world is full of things we never wanted to know, is our only option to look away? You won't solve anything by looking away.
~Natsume Kyousuke

Prodigy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Prodigy » Ma Heinä 23, 2012 15:11

Tuplat.
If the world is full of things we never wanted to know, is our only option to look away? You won't solve anything by looking away.
~Natsume Kyousuke

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Tapahtumat”