Chibicon 2012 Oulu pukukeskustelu

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

MAO
Viesti:

Re: Chibicon 2012 Oulu pukukeskustelu

Viesti Kirjoittaja MAO » La Maalis 17, 2012 21:00

WindyThing kirjoitti:
White Samurai kirjoitti:
Seraphi kirjoitti:Tympäsee sen verran ton Chibiconin säännöt proppien suhteen. Mun solttu cossit ovat aika onnettomia ilman airsoft-aseita proppeina -_-

Enkä voi vesipyssyäkää hommata, koska muovi on melkei samaa kovuusluokkaa puun kanssa, eikä puusta tehtyjäkää proppeja saa käyttää.... että taitaa jäädä coni välistä...
Eikö niissä säännöissä lukenut että "metallia tai puuta kovempaa" tai jotaki vastaavaa? Eli puun pitäis olla ok.. ainaki niin minä sen ymmärrän. :S
Jep jep. Itse ainakin menen muovisen miekan kanssa paikan päälle.
Minustakin se saa mennä puisella tai muovisella tai niiden yhdistelmä propilla coniin, ainakin minä olen nähnyt, että on menty. :) Joten proppi matkaan ja paikalle. ^^

Lelouc93

Viesti Kirjoittaja Lelouc93 » Ma Maalis 19, 2012 16:26

Itsehän ajattelin pamahtaa paikalle Catherine-pelin Vincent Brooksina :D Tämä herra siis. Jos en onnistu löytämään tuollaista takkia, niin joudutte tyytymään ruskeaan nahkatakkiini. Mutta tällä olisin tulossa.
Muoks: Ja jos en jaksa ottaa tuota takkianikaan niin sitten se on t-shirt time.
Viimeksi muokannut Lelouc93, Ke Maalis 21, 2012 16:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ComSR

Viesti Kirjoittaja ComSR » Ke Maalis 21, 2012 16:05

Lelouc93 kirjoitti:Itsehän ajattelin pamahtaa paikalle Catherine-pelin Vincent Brooksina :D
Takki on parempi kuin toinen yleinen vaihtoehto, tyyny ja ...
Time never betrays dreams. But on the flip side, dreams must not betray time.

Lelouc93

Viesti Kirjoittaja Lelouc93 » To Maalis 22, 2012 11:25

ASDFGHK, suunnitelmanmuutos, eli en tulekkaan Vincenttinä vaan vähän helpommin toteutettavana Code Geassin Suzaku Kururugina koulupuvussa jota käytin ekassa cossissani joka oli Lelouch samaisesta sarjasta.

ColourfulBlack

Viesti Kirjoittaja ColourfulBlack » To Maalis 22, 2012 20:47

Itse olen paikalle tulossa Final Fantasy Xn Yunana. :) Aluksi tarkoituksena oli Souseiseki, mutta... Noh, sanotaanko vaikka, että tuli mutkia matkaan. :D

defia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja defia » Su Maalis 25, 2012 13:12

Mikäli vain työantaja ottaa toiveeni huomioon eikä laita minua töihin lauantaina, tulen paikalle todennäköisesti Anarchy Pantyna (koulupuvussa) (:
I'm pushing an elephant up the stairs.
Deviantart || Pukuleikkiä

Haya
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Haya » To Maalis 29, 2012 17:02

Chibiconin pukuilijat nyt rohkeesti deitti-ilmoa peliin! Meillä on aivan liian vähä tällä hetkellä osallistujia:

Lähetä ilmoittautumisesi of@operaatiofredrik.com viestin otsikoksi DEITTI. Viestin tulee sisältää seuraavat asiat:

1. Etu-ja sukunimi
2. Cosplayhahmo, sen sukupuoli ja lähdeteos
3. Haetko kysyjäksi vai vastaajaksi?
4. Mille kierrokselle haet? Yllätys-kierros, shonen-ai vai shojo-ai? Numeroi kierrokset mieluisimmasta eteen päin 1-3.
(esim. 1.shojo-ai 2. hetero 3. - )
5. Sähköpostiosoite
6. Puhelinnumero
7. 10-20 sanan kuvaus hahmostasi

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Tapahtumat”