Kitacon IV pukukeskustelu

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Shiro Samurai
Viesti:

Re: Kitacon IV pukukeskustelu

Viesti Kirjoittaja Shiro Samurai » Ma Helmi 06, 2012 00:12

Minä tulen Kitaconiin ja cossaan kapteeni Ukitake Bleachistä, tosiaan yritän nyt tällä kertaa tehdä sen Turn Back the Pendulum version, eli ponnari!Ukitake. Mun seurassa tulee myös liikkumaan kapteeni Unohana feat Minazuki.
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ti Helmi 07, 2012 19:13

White Samurai kirjoitti:Minä tulen Kitaconiin ja cossaan kapteeni Ukitake Bleachistä, tosiaan yritän nyt tällä kertaa tehdä sen Turn Back the Pendulum version, eli ponnari!Ukitake. Mun seurassa tulee myös liikkumaan kapteeni Unohana feat Minazuki.
he hee.. :D nyt sitten tiiän mitä aijot crossata, vaikka älysinsen kyl aijemmin. :3 mukavaa, et tulleepi ukitake (with ponihäntä) ja unohana. :D

Lelouc93

Viesti Kirjoittaja Lelouc93 » Ke Helmi 08, 2012 18:16

Itsehän olisin ilmestymässä paikalle Higurashin Keiichinä metallin värisen pesismailani kanssa. Kanssani olisi tulossa Garnet FF ysistä ja Hazama Blazblue Continuum Shiftistä. Noin nyt on tännekki sanottu. (Muok'd.)
Viimeksi muokannut Lelouc93, Pe Helmi 10, 2012 13:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » To Helmi 09, 2012 17:34

Lelouc93 kirjoitti:Itsehän olisin ilmestymässä paikalle Higurashin Keiichinä(maila tulee olemaan valkoinen, ei metallivärinen vaikka pitäisi. Close enough.) Kanssani olisi tulossa Garnet FF ysistä ja Hazama Blazblue Continuum Shiftistä. Noin nyt on tännekki sanottu.
:D Hoo~ kuulostaa hyvältä. (noo.. eikai se tartte olla 100% prikuulleen täydellinen, ehkä. Jos ei ole perfektionisti tai pilkuviilaaja. ^^``) mukavaa, kun jaoit suunnitelmasi kanssamme. :3

Seraphi

Viesti Kirjoittaja Seraphi » Pe Helmi 10, 2012 13:43

Itse en ole ehtinyt töiden ja muiden harrasteiden takia tehä uutta cossia ollenkaan. Joten päivitin hieman vanhempaa 2010 cossiani. Army Of Two:n Elliot Salemina en tule, sillä en saanut ketää kaveria (taaskaan, oikeasti itken kohta) cossaamaan Tyson Riosta.

Mutta nyt Kitaconiin saapuu raskaasti varustautunut eliitti sotilas ison hight-tech pyssynsä kanssa. Uniformu on woodland-camoinen ja geari kokonaan mustaa.
Pääkallomaskiani ei tartte pelästyä/pelätä, sillä sen maskin alta löytyy lempeä sälli jonka luo saa tulla halailemaan ja juttelemaan <3

Kivaa kun pääsee taas Kitaconiin, nähdään siellä!

Viel en tiedä osallistuisinko cosplay kisaan... muu coni kansa sen päättäköön puolestani.

Kaeru

Viesti Kirjoittaja Kaeru » Pe Helmi 10, 2012 16:52

Noh, minulle sattui viime metreillä tuon Taiwan-cossin kanssa sitä sun tätä... Ja nyt tilanne on se, etten ehdi korjaamaan saatika saa tarvittavia tarvikkeita korjaamiseen tämän päivän puolella. Joten kaapista kaivoin erään oikein simppelin puvun: Character CD Preussin. Joten sinä sitten hyppelen.

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Pe Helmi 10, 2012 18:31

Seraphi kirjoitti:Itse en ole ehtinyt töiden ja muiden harrasteiden takia tehä uutta cossia ollenkaan. Joten päivitin hieman vanhempaa 2010 cossiani. Army Of Two:n Elliot Salemina en tule, sillä en saanut ketää kaveria (taaskaan, oikeasti itken kohta) cossaamaan Tyson Riosta.

Mutta nyt Kitaconiin saapuu raskaasti varustautunut eliitti sotilas ison hight-tech pyssynsä kanssa. Uniformu on woodland-camoinen ja geari kokonaan mustaa.
Pääkallomaskiani ei tartte pelästyä/pelätä, sillä sen maskin alta löytyy lempeä sälli jonka luo saa tulla halailemaan ja juttelemaan <3

Kivaa kun pääsee taas Kitaconiin, nähdään siellä!

Viel en tiedä osallistuisinko cosplay kisaan... muu coni kansa sen päättäköön puolestani.
:D Mukavaa, että olet tulossa. Sinua minä tulen halamaan ja kuvaamaan. :3 muahah hah.. ja ehkäpä jopa jään juttelemaankin. :] Kuulostaa hyvältä asulta. Sitten kun sen näkkee paikan päällä, niin arvioin sitten oman mielipiteeni cosplaykisaan osallistumisestasi. ^^ Mutta nähdään huomenna kitaconissa. :3

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Pe Helmi 10, 2012 18:34

Kaeru kirjoitti:Noh, minulle sattui viime metreillä tuon Taiwan-cossin kanssa sitä sun tätä... Ja nyt tilanne on se, etten ehdi korjaamaan saatika saa tarvittavia tarvikkeita korjaamiseen tämän päivän puolella. Joten kaapista kaivoin erään oikein simppelin puvun: Character CD Preussin. Joten sinä sitten hyppelen.
harmi, että näin kävi. :< mutta mukavaa, että kaapissa on toinen cossi valmiina käyttöön. :)

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » La Helmi 11, 2012 23:17

Hienoja pukuja näykyi ja oli kivaa. :3 kiitos kaikille, nähdään taas tulevissa coneissa. ^^

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Tapahtumat”