Kitacon IV pukukeskustelu

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

MAO
Viesti:

Kitacon IV pukukeskustelu

Viesti Kirjoittaja MAO » La Tammi 28, 2012 00:30

Terve kaikille, jotka ovat tulossa Kitacon IV (4).

En löytänyt mistään keskustelua, jossa kerrottaisiin toisillemme missä cossissa/crossissa on menossa Kitacon 4:n, joten päätin aloittaa tämmöisen tänne.

Kitacon 4 on siis 11.2.2012
Tuolla on keskustelu, josta saa enemmän tietoa tapahtumasta:
viewtopic.php?f=18&t=12722
Ja tässä on Kitaconin kotisivujen osoite:
http://kitacon.fi/index.php

Mutta sitten enemmän tähän pukuihin ja cossaukseen/crossaukseen.

Itse tulen Kitacon 4:n menemään Jango-hahmona One Piecestä.
Ja tämä Jango on nyt sitten siinä ihan ekassa Jangon vaatteissa eli jos joku ei muista niitä vaatteita niin tässä pari kuvaa animesta ja mangasta: http://www.gamerslover.com/images/OP_episode_10.jpg & http://bokunosekai.files.wordpress.com/ ... /jango.jpg
Crossi tulee olemaan aika fail, mutta kestäkää se, jooko?
Nähdään Kitacon IV:ssä. :D <3

Kitsuki

Re: Kitacon IV pukukeskustelu

Viesti Kirjoittaja Kitsuki » La Helmi 04, 2012 10:30

Itse olen varmaan tulossa fursuitilla :3 Vielä kyllä pitää joitaikin asioita muttaah kyllä voin huommennakin tehdä sen valmiiksi (: Se on pinkkiih < 3 ....

bottlemiku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja bottlemiku » La Helmi 04, 2012 18:37

Muhahahaa ensimmäinen conini :3

Tulen kyllä ihan normaalina Len Kagaminena~ Oi että kun jännittää.. Jooh, Len asustani puuttuu kyllä kengät, mutta ei seh niin tiukkaa varmaan ole >w<

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » La Helmi 04, 2012 23:46

Kitsuki kirjoitti:Itse olen varmaan tulossa fursuitilla :3 Vielä kyllä pitää joitaikin asioita muttaah kyllä voin huommennakin tehdä sen valmiiksi (: Se on pinkkiih < 3 ....
aaa.. pittääpä bongata sinut ja tulla halaamaan, jos saa halata. :3 Eiköhän sut oo helppo sieltä joukosta tunnistaa. ^^ Joo.. ehkäpä kannattas tehä loppuun, niin ei jää tekemättä, vaik onhan tässä viikko aikaa. ^^``

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » La Helmi 04, 2012 23:51

MegurineLuka kirjoitti:Muhahahaa ensimmäinen conini :3

Tulen kyllä ihan normaalina Len Kagaminena~ Oi että kun jännittää.. Jooh, Len asustani puuttuu kyllä kengät, mutta ei seh niin tiukkaa varmaan ole >w<
:D Mukavaa, et paikalle tulee henkilöitä, joille kitacon 4 on eka. Itselleni kitacon 1 oli eka con. Mut kitacon ei sit ole mikään iso con, joten älä pety tai no ethän sä voi pettyy ku et oo muissa käynyt. Jos susta sit kitacon on iso con, niin sanon vaan, et sä et oo isoa vielä nähnyt, mutta askel kerrallaan. :D

Jaaha.. Len. :3 mukavaa. Saat varmaankin haleja sitten mukavasti, ehkä, en mene lupaamaan. Mä ainakin yritän muistaa tulla halaamaan, jos saan. :)
Noo.. ei se noin aloittajille (kröhöm "ernuille", niin kuin kaikki kokeneemmat sanovat. älä pahoita tästä mieltäsi. ^^``)

Kaeru

Viesti Kirjoittaja Kaeru » Su Helmi 05, 2012 00:19

Olen hyvin massa, ja Hetaliaa ajattelin cossata, hahmona Taiwan. Jota en ole vielä edes kaavoittanut, koska edellinen versio lensi roskiin :''D Mutta on sitä pienemmälläkin varoajalla cosseja tehty, että...

Kyseessä on minulle eka Kitacon, vaikka asunkin tässä Oulun lähettyvillä... Mutta olen sitten käynyt läpi Animeseminaarin ja Traconin viime vuonna ja tänä vuonna Frostbiten. Että enemmän on kokemusta isommista tapahtumista. Tämä tosin tulee olemaan ensimmäinen, jossa edes vaivaudun käymään jossain ohjelmassa, koska ei ole mitään kunnon porukkaa, joka minut pitäisi siinä koko ajan ; D

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Su Helmi 05, 2012 16:48

Kaeru kirjoitti:Olen hyvin massa, ja Hetaliaa ajattelin cossata, hahmona Taiwan. Jota en ole vielä edes kaavoittanut, koska edellinen versio lensi roskiin :''D Mutta on sitä pienemmälläkin varoajalla cosseja tehty, että...

Kyseessä on minulle eka Kitacon, vaikka asunkin tässä Oulun lähettyvillä... Mutta olen sitten käynyt läpi Animeseminaarin ja Traconin viime vuonna ja tänä vuonna Frostbiten. Että enemmän on kokemusta isommista tapahtumista. Tämä tosin tulee olemaan ensimmäinen, jossa edes vaivaudun käymään jossain ohjelmassa, koska ei ole mitään kunnon porukkaa, joka minut pitäisi siinä koko ajan ; D
oho~ noo.. jos on kerta tehty lyhyemmälläkin ajalla cosseja, niin mikäs siinä. Minä tein 2 päivässä yhdes cossini ja se on tähän asti paras, mutta ei kokonaan itse tehty, että sen takia niin nopeesti, vaikka olisin varmaan ehtinyt tehä sen kokonaan 3-4 päivässäkin. :) mut onnea matkaan cossin tekemisessä.

joo.. no ite en ole käynyt yhdessäkään animeseminaarissa, mutta joskus olisi tarkoitus päästä (kuhan vaan tietäs, et millo niitä järjestetään. ^^``) Isommasta pienempään coniin sinulla siis matka käy. :) Mut on se hyvä käyä isoissa ja pienissä coneissa. Mut sit jos miettii, et etelä-suomen conit on isoja, niin sit japaniin ja kattomaan millasia tapahtumia ne siellä sit on. Joo.. no jos ohjelmat kiinnostaa, niin siitä vain. :) ja pienissä coneissa kerkeää enemmän paneleihin kuin isoissa. ja tietääkseni panelitkaan ei pakosti mee niin täyteen kitaconissa kuin jossain esim. desuconissa. paitsi cosplaykisa saattaa olla poikkeus. Siihen muodostuu aina jonoa, oli con mikä tahansa. :)

Kitsuki

Viesti Kirjoittaja Kitsuki » Su Helmi 05, 2012 18:17

MAO kirjoitti:
Kitsuki kirjoitti:Itse olen varmaan tulossa fursuitilla :3 Vielä kyllä pitää joitaikin asioita muttaah kyllä voin huommennakin tehdä sen valmiiksi (: Se on pinkkiih < 3 ....
aaa.. pittääpä bongata sinut ja tulla halaamaan, jos saa halata. :3 Eiköhän sut oo helppo sieltä joukosta tunnistaa. ^^ Joo.. ehkäpä kannattas tehä loppuun, niin ei jää tekemättä, vaik onhan tässä viikko aikaa. ^^``
Tänään tein tämän kyseisen suittini valmiiks ettei sit tuu kiirettä sen kanssa (: Halimaankin varmaanh saa tulla :3 (Pikku minä kauhuissaan kun Jango cossaaja tulee "Tuleppas halimaanh < 3 " Kunh mun mielest Jango one piecest on niin vähän pelottavan näköinenh ... Mun ihana huumorintaju < 3

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Su Helmi 05, 2012 18:30

Kitsuki kirjoitti: Tänään tein tämän kyseisen suittini valmiiks ettei sit tuu kiirettä sen kanssa (: Halimaankin varmaanh saa tulla :3 (Pikku minä kauhuissaan kun Jango cossaaja tulee "Tuleppas halimaanh < 3 " Kunh mun mielest Jango one piecest on niin vähän pelottavan näköinenh ... Mun ihana huumorintaju < 3
:D hienoo, et sait tehtyä. ^^ he hee.. voi ei. toivottavasti en säikytä sua kuoliaaksi. :] nooo.. onhan Jango vähän pelottava, ku miettii kuin "luisevat" kasvot sil on ja sit se hiippailee silleen, "terve mä tuli nyt tälleen takaperin tähän paikalla. :3" mut toisaalta Jango on silti ihana hahmo. Ja jos mun luonne yhistetään Jangoon, niin Jangosta tulee joko liian rauhallinen tai rauhoittuneempi Jango. xD Et saa sit nähä kuinka Jango mä oon vai olenko ollenkaan. Mut se nähään sitten. Luultavasti oon puvun alla oma itseni, mut sit jos joku kuvaa, niin sit yritän mennä Jangoon. ^^`` Mut joo.. älä kuole siihen, jos tuun halaamaan. saatan jopa unohtaa mennä halaamaan ihmisiä, kun pääsen coniin. ^^`` niin siinä aina käy. Pitäs olla joku lappu, et mun pitää halata näitä henkilöitä.

Kitsuki

Viesti Kirjoittaja Kitsuki » Su Helmi 05, 2012 19:38

MAO kirjoitti:
Kitsuki kirjoitti: Tänään tein tämän kyseisen suittini valmiiks ettei sit tuu kiirettä sen kanssa (: Halimaankin varmaanh saa tulla :3 (Pikku minä kauhuissaan kun Jango cossaaja tulee "Tuleppas halimaanh < 3 " Kunh mun mielest Jango one piecest on niin vähän pelottavan näköinenh ... Mun ihana huumorintaju < 3
:D hienoo, et sait tehtyä. ^^ he hee.. voi ei. toivottavasti en säikytä sua kuoliaaksi. :] nooo.. onhan Jango vähän pelottava, ku miettii kuin "luisevat" kasvot sil on ja sit se hiippailee silleen, "terve mä tuli nyt tälleen takaperin tähän paikalla. :3" mut toisaalta Jango on silti ihana hahmo. Ja jos mun luonne yhistetään Jangoon, niin Jangosta tulee joko liian rauhallinen tai rauhoittuneempi Jango. xD Et saa sit nähä kuinka Jango mä oon vai olenko ollenkaan. Mut se nähään sitten. Luultavasti oon puvun alla oma itseni, mut sit jos joku kuvaa, niin sit yritän mennä Jangoon. ^^`` Mut joo.. älä kuole siihen, jos tuun halaamaan. saatan jopa unohtaa mennä halaamaan ihmisiä, kun pääsen coniin. ^^`` niin siinä aina käy. Pitäs olla joku lappu, et mun pitää halata näitä henkilöitä.
Tänään kun tein tätä suittia niin yht äkkiä kuumaliima pyssy meni ihan mäsäks d: Sitten piti noin tunti itse painaa sormella kuumaliima pötkylää siihen sisään ja tottakai sit palovammojakin tuli -.-' Mutjaah ainakin sain tehtyä (:

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Su Helmi 05, 2012 19:49

Kitsuki kirjoitti: Tänään kun tein tätä suittia niin yht äkkiä kuumaliima pyssy meni ihan mäsäks d: Sitten piti noin tunti itse painaa sormella kuumaliima pötkylää siihen sisään ja tottakai sit palovammojakin tuli -.-' Mutjaah ainakin sain tehtyä (:
Kuumaliimalla saattaa olla kiva värkätä, mutta on se varmaan aika petollistakin joskus, varsinkin jos pyssy menee rikki. Onneks meni vain niin rippi, et saa työnnettyy sitä liimaa sinne sisään. Oisko kannattanut työntää jonkin avulla esim. toisella kuumaliinapalasella? oisit ehkä välttynyt suurimmilta palovammoilta. Toivottasti et polttanut itseäsi pahasta. Pääasia on tosiaan et sait tehtyä ja cossaajan yksiparhaimmista apuvälineistä on kuumaliima ja kuumaliimapyssy. :)

Kitsuki

Viesti Kirjoittaja Kitsuki » Su Helmi 05, 2012 19:55

MAO kirjoitti:
Kitsuki kirjoitti: Tänään kun tein tätä suittia niin yht äkkiä kuumaliima pyssy meni ihan mäsäks d: Sitten piti noin tunti itse painaa sormella kuumaliima pötkylää siihen sisään ja tottakai sit palovammojakin tuli -.-' Mutjaah ainakin sain tehtyä (:
Kuumaliimalla saattaa olla kiva värkätä, mutta on se varmaan aika petollistakin joskus, varsinkin jos pyssy menee rikki. Onneks meni vain niin rippi, et saa työnnettyy sitä liimaa sinne sisään. Oisko kannattanut työntää jonkin avulla esim. toisella kuumaliinapalasella? oisit ehkä välttynyt suurimmilta palovammoilta. Toivottasti et polttanut itseäsi pahasta. Pääasia on tosiaan et sait tehtyä ja cossaajan yksiparhaimmista apuvälineistä on kuumaliima ja kuumaliimapyssy. :)
Välillä kyllä työnsinkin toisella kuumaliima pötkylällä mutta oli niin hidasta puuhaa sitten että päätin sitten uhrata sormeni haavoillekkin ... Ei kyllä enää jaksais odottaa tähn coniin n___n Aika ihmeellistä mutta eilen sain mummiltani paketin jossa oli sta euroa että ainakin on nyt coniinkin rahaa eheh n__n'

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Su Helmi 05, 2012 20:00

Kitsuki kirjoitti: Välillä kyllä työnsinkin toisella kuumaliima pötkylällä mutta oli niin hidasta puuhaa sitten että päätin sitten uhrata sormeni haavoillekkin ... Ei kyllä enää jaksais odottaa tähn coniin n___n Aika ihmeellistä mutta eilen sain mummiltani paketin jossa oli sta euroa että ainakin on nyt coniinkin rahaa eheh n__n'
Olis vaan kannattanut työntää sillä toisella kuumaliima pötykällä, niin ei tartte haavoittaa itteensä. Mutta sul on aikaa parannella haavoja tässä odotellessa, et on kitacon. :3

bottlemiku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja bottlemiku » Su Helmi 05, 2012 20:29

MAO kirjoitti:
MegurineLuka kirjoitti:Muhahahaa ensimmäinen conini :3

:D Mukavaa, et paikalle tulee henkilöitä, joille kitacon 4 on eka. Itselleni kitacon 1 oli eka con. Mut kitacon ei sit ole mikään iso con, joten älä pety tai no ethän sä voi pettyy ku et oo muissa käynyt. Jos susta sit kitacon on iso con, niin sanon vaan, et sä et oo isoa vielä nähnyt, mutta askel kerrallaan. :D

Jaaha.. Len. :3 mukavaa. Saat varmaankin haleja sitten mukavasti, ehkä, en mene lupaamaan. Mä ainakin yritän muistaa tulla halaamaan, jos saan. :)
Noo.. ei se noin aloittajille (kröhöm "ernuille", niin kuin kaikki kokeneemmat sanovat. älä pahoita tästä mieltäsi. ^^``)
Khiih >w< Halit on kivoja~ Toivottavasti en ole ihan hukassa sielä sitten ^^"

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Su Helmi 05, 2012 20:36

MegurineLuka kirjoitti: Khiih >w< Halit on kivoja~ Toivottavasti en ole ihan hukassa sielä sitten ^^"
Yritän muistaa tulla halaamaan ja jos en muista niin yritä sä bongata minut. Halit on kivoja. :3 (kuhan cossi ei mee rikki. ^^``) Empä usko et oot siellä eksyssissä. Muuten kannattaa hakeutua johonkin porukkaa, kun syömään haluaa. Tai jos ei löydä porukkaa, niin sitten Kemin kartta on hyödyllinen. Lähin kauppa on sitten S-market, josta löytyy subway samasta rakennuksesta ja sit kauampaa löytyy hesburgeri. Ne on yleisimmät ruokapaikat. Mut sit kitacon paikkalla on sit maid-cafe, jos ei muualle löydä. Ja luultavasti kitacon järjestäjiltäkin voi kysellä ruokapaikoista, luulisi nyt et he tietäs. :)

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Tapahtumat”