MAFIA Hetalia-Talvimiitti PERUTTU saa lukottaa

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

C0RP0RATION

Re: ''Post-Tracon'' Hetalia-Talvimiitti

Viesti Kirjoittaja C0RP0RATION » Su Syys 11, 2011 14:56

Oon tässä lueskellut näitä asioita, ja muuten asiat kuulostaa hyvältä, mutta Lappeenrantaan on ihan törkeän pitkä matka täältä missä asun xd En oo ihan varma pääsisinkö sinne, varsinkaan jos kyse on pelkästä päivämiitistä...

moimoicupcake

Viesti Kirjoittaja moimoicupcake » Su Syys 11, 2011 14:58

bakataub kirjoitti: Teenpä samoin.

Yleensä jos alan miettii CMV:tä ni ne ideat vaa poksahtaa mieleen ku kuuntelen musiikkia... nyt on vähä sellane 'pakko keksiä' olo...
Juu, no eihän tässä vielä mikään kiire ole? Kaikki vois vaan kuunnella sitä biisiä välillä ja kattoa jos tulee ideoita ^^

BrokenBloodyWings

Viesti Kirjoittaja BrokenBloodyWings » Su Syys 11, 2011 15:53

Mäkin voisin tulla mukaan. Ihan varma en pääsystäni ole, mutta kyllä mä aika varmasti sinne jotenkin tulen.
Rupesin muuten miettimään, että minkä värinen kauluspaita ja kravaatti Sealandillä olisi? Koska olen aika varmasti laiska, ja en jaksa uutta cossia värkätä, niin olen sitten taas Sealand :D

Edit/ Unohdin laittaa ikäni, olen 14 (:
Viimeksi muokannut BrokenBloodyWings, Su Syys 11, 2011 16:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

bakataub

Viesti Kirjoittaja bakataub » Su Syys 11, 2011 15:57

Nekokichi-san kirjoitti:Mäkin voisin tulla mukaan. Ihan varma en pääsystäni ole, mutta kyllä mä aika varmasti sinne jotenkin tulen.
Rupesin muuten miettimään, että minkä värinen kauluspaita ja kravaatti Sealandillä olisi? Koska olen aika varmasti laiska, ja en jaksa uutta cossia värkätä, niin olen sitten taas Sealand :D
Sealandille vois mennä valkoinen paita ja tumman tai vaalean sininen kravaatti. Jompikumpi :)

JOO ja pliis kertokaa niin tein maita, koska en oikeesti muista!!! Pistä tonne ekaan viestiin ylös + miulle on helpompaa järjestää photoshootti ja se musiikkivideo niiden pohjalta!

EDIT

Kyl mie oon nyt päätyny siihe tuloksee, et noihi mafiapukuihin sopii parhaiten joku poikabändi kappale.

EHOTELKAA SIIS PÄÄASIASSA POIKABÄNDIKAPPALEITA <3

Khio

Viesti Kirjoittaja Khio » Su Syys 11, 2011 16:50

Voih, älä nyt hylkää tota biisii jonka ehotit, bakataub! oon ehtiny jo kiintyy siihen >:D Otetaan sen lisäks poikabändikappale jos löytyy ^^

yksarvismarsu

Viesti Kirjoittaja yksarvismarsu » Su Syys 11, 2011 17:11

SE TUNNE KUN JOUTUU LUKEMAAN 5 SIVUA VIESTEJÄ LÄPI...

Mutta enigeis... Oon varmaan Hong Kong tai sitten Taiwan... haluun nimittäin cossata naishahmoa, eikä Taiwan olis niin vaikee :D Eli siis jos rupeaisin tekemään sitä kauluspaitahommeliasua... niin kannattaisko mun tehä se Gakuen-tyylinen mekko/hame/mikälie-puku, mutta vaan mustavalkosena? C: ja sit jotain muita värejä esim kravattiin (vaimikäsenytoli)?

Beraruushi

Viesti Kirjoittaja Beraruushi » Su Syys 11, 2011 17:15

thihihi. en ihan kaikkia lukenu mutta joo. Tota voiko tohon pukuun laittaa sitte hameen 8)? Ja jtn muuta. :'D
Jonne se on mun veitsi~ D8<

~Canada~

Viesti Kirjoittaja ~Canada~ » Su Syys 11, 2011 17:28

Mul ois tällanen musaehdotus, ku noita asejuttuja tos lueskelin :
http://www.youtube.com/watch?v=YBxXEx4lx4M

Kanadana tulisin,jos vaan sinne Lappeenrantaan pääsen jotenki (On niin pitkä matka...)
Itellä on sellanen merirosvopistooli? Jossa on oranssi tuppi,tai mikälie :D

Ja siskolla on sellanen musta kauluspaita,ja musta ja punanen kravatti, ja mul on cossikaapissa pari valkosta kauluspaitaa
Viimeksi muokannut ~Canada~, Su Syys 11, 2011 17:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Hello, China from the sundown... I'm Japan from the sunrise..." -Kiku

moimoicupcake

Viesti Kirjoittaja moimoicupcake » Su Syys 11, 2011 17:32

~Canada~ kirjoitti:Mul ois tällanen musaehdotus, ku noita asejuttuja tos lueskelin :

Kanadana tulisin,jos vaan sinne Lappeenrantaan pääsen jotenki (On niin pitkä matka...)
Tääkin musa kuulostaa mun mielestä tosi hyvältä ainakin! :D

bakataub

Viesti Kirjoittaja bakataub » Su Syys 11, 2011 17:35

~Canada~ kirjoitti:Mul ois tällanen musaehdotus, ku noita asejuttuja tos lueskelin :

Ja siskolla on sellanen musta kauluspaita,ja musta ja punanen kravatti, ja mul on cossikaapissa pari valkosta kauluspaitaa
JOOOOO itelläniki kävi toi mielessä :D
Beraruushi kirjoitti:thihihi. en ihan kaikkia lukenu mutta joo. Tota voiko tohon pukuun laittaa sitte hameen 8)? Ja jtn muuta. :'D
Joo, jos naista cossaat, ni vaikka musta (tiukka) hame housujen tiloille. Musta ois siis toivottava väri.

Mikoru
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikoru » Su Syys 11, 2011 17:37

Mäkin voisin tunkea mukaan jos huolitte 8)

Romanona tulisin.

Tuolla lukee, että Italialla pitäis olla valkoinen kauluspaita ja musta kravatti, koskeeko sama myös Romanoa ? Mietin, että Romanolle vois sopia kanssa vaaleanruskea/punaruskea paita.
- nothing is true, everything is permitted.

XhiddyX

Viesti Kirjoittaja XhiddyX » Su Syys 11, 2011 18:17

Mullakin tuli toi biisi ihan ekana mieleen:DD

bakataub

Viesti Kirjoittaja bakataub » Su Syys 11, 2011 18:22

MoustacheIsLove kirjoitti:Mäkin voisin tunkea mukaan jos huolitte 8)

Romanona tulisin.

Tuolla lukee, että Italialla pitäis olla valkoinen kauluspaita ja musta kravatti, koskeeko sama myös Romanoa ? Mietin, että Romanolle vois sopia kanssa vaaleanruskea/punaruskea paita.

Juu, toi paidan väri on hyvä. Olin aatellu musta/valko teeman vaa japani/saksa/italia (mut ei meil ees vissii oo noit maita xD) et vaikka just ton värinen paita ja sit vaikka musta kravaatti, ni bueno.

Kazu_chan

Viesti Kirjoittaja Kazu_chan » Su Syys 11, 2011 18:38

Toi kuulostaa mahtavalta.. o__o
Rupes ainaki meikällä ajatus laukkaamaan xD

Ja miähän olin Itävalta.

Kazu_chan

Viesti Kirjoittaja Kazu_chan » Su Syys 11, 2011 18:52

Kazu_chan kirjoitti:
Toi kuulostaa mahtavalta.. o__o
Rupes ainaki meikällä ajatus laukkaamaan xD
(Tai jos ihan tarkkoja ollaan, niin sama käsvi myös "Solidersin" kohdalla..)

Ja miähän olin Itävalta.
Enkä osaa vieläkään kirjottaa tällä =_=

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Tapahtumat”