Tracon VI - pukukeskustelu

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Mourumaru
Viesti:

Re: Tracon VI - pukukeskustelu

Viesti Kirjoittaja Mourumaru » Ti Elo 02, 2011 12:49

Koko viikonlopun olen Gilbert Nightraynä meidän pienessä Pandora Hearts ryhmäcossissa. ~

Logan

Viesti Kirjoittaja Logan » Ti Elo 02, 2011 13:17

Lauantaiksi pitäisi olla menossa Team Fortress -ryhmään punaiseksi Mediciksi ja sunnuntaille on suunnitelmissa värkätä Dragon Age II:n Hawken miespuolinen versio maagin champion armorissa. Se on vähän eri juttu, saanko molemmat valmiiksi, mutta tällä hetkellä suunnitelma on tuo. Jos Hawke ei valmistu, sunnutaina ohjelmassa vanhojen pukujen kierrätystä, todennäköisesti Dragon Age Originsin Alistairin tai Homestuckin Dave Striderin muodossa.
When in doubt, hold on to your altitude. No-one has ever collided with the sky.

Sihiro

Viesti Kirjoittaja Sihiro » Ti Elo 02, 2011 14:16

No jos sitä itsekkin vähän ilmoittelisi :D

Ajattelin tulla lauantaina Gorillazin 2D:nä, mutta homma on vielä melko auki. Ilmestymisellä on kuitenkin suuri todennäköisyys.

Kazu_chan

Viesti Kirjoittaja Kazu_chan » Ke Elo 03, 2011 21:59

Meikäläisen voi nähdä lauantaina Hetalian Itävallaksi pukeutuneena muusta Hetalia-porukasta. ;)
Viimeksi muokannut Kazu_chan, To Elo 04, 2011 12:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » Ke Elo 03, 2011 22:35

No luultavasti Franina tulen koko viikonlopun Katekyo hitman rebornistä, meidän varia cossiryhmässä. Jos saan Mephiston valmiiksi Blue Exorcististä tottakai hänenä tulen, sen verran vaivaa ja aikaa olen tähän cossiin sentään käyttänyt.

http://www.zerochan.net/src/zerochan.Fr ... 209519.jpg
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

SuperMurshu

Viesti Kirjoittaja SuperMurshu » La Elo 06, 2011 16:39

Itse tulen lauantaina paikalle Aya Shameimaruna (jos saan sen peruukin ajoissa) ja sunnuntaina Kingdom Heartsin Xionina (jos saan sen peruukin ja jaksan korjata sen viitan : D )
+ kaverini saattaa tulla toisena päivistä LMFAO-robottina tai DJ Shadow'na (DJ Hero ykkösestä), jos tulee ollenkaan.

Oml

Viesti Kirjoittaja Oml » Ma Elo 08, 2011 21:06

Niah niah, eli siis katsetta kohti tulevaisuutta ja Traconin cossia. Alunperin minun piti olla Kuroshitsujista Ciel Phantomhive, mutta idea alkoi tympimään koska näitä cossaajia on aivan liikaa tulossa coniin, kuten tämä ilmiö nähtiin myös tämän vuoden animeconissakin. Joten joten nämä puku suunnitelmat menivät hieman uusiksi.

En niinkään ole cossaamassa ketään tai mitään vaan olen luonut ns. oma hahmoni. Punk tyylistä vaatetusta tosiaan oli siihen coniin aatellut, ystäväni kun on myös punk tyylisissä vaatteissa silloin. Saa nähdä eksyykö jonkinlaista parran tynkää leuan kohdalle x'D (ihan mielenkiinnosta olisi hauska laittaa sellainen) Mulla on myös conissa mukavat plastformit ja vierelläni menee mustiin sonnustautunut kaunis nainen. :'3 <3

Sununtain puku... O_o fuck this shit, en oo ees kunnolla ehtinyt ajattelemaan, oisko jokin lolita tyyli hyvä. Ei kyllä välttämättä, veikkaan että päälleni eksyy jotain hyvin aristokraattista ja minut voi tunnistaa siitä että minulla on kävelykeppi jossa on metallinen pääkallo.

No, toivottavasti joku edes tunnistaa conissa ja muutenkin saa vapaasti tulla nykimään hihasta ja sitä rataa. :'3 Conissa nähdään.
Tactical Facepalm!

Kisame-sama

Viesti Kirjoittaja Kisame-sama » Ke Elo 10, 2011 22:02

No Kisame Hoshigakihan sinne on tulossa ^^ Jos huomaa, ni tuuhan jutteleen :D Oon aika nuori, ja mut tunnistaa varmaan siitä (pituus about: 160 cm, ja risat) Että jep, jep :P

Edhel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Edhel » To Elo 11, 2011 19:17

Lauantaina olen Yuuki Natsuno Shikistä ja sunnuntaina Vincent Nigthray Pandora Heartsista <3
Let's live our life to see why we were born to this world.
DA

Anderson

Viesti Kirjoittaja Anderson » To Elo 11, 2011 19:53

Menee samoilla kun animecon :) Lauantain FF7 Sephiroth - Su Hellsing ryhmän Anderson. 8)
AMEN! :P

claire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja claire » To Elo 11, 2011 21:42

Toisena päivänä olisi tarkoitus ryhmäillä Badou Nailsina (kuvassa oikealla) DOGS: Bullets & Carnagesta yhdessä Heinen, Nillin sekä Giovannin kanssa. Toiselle päivälle taas luvassa Gurren-Lagannin Viralia timeskip-versiona, taas pienen ryhmän muodossa. Vielä on vähän epäselvää kumpana päivänä kumpi, riippuu paljolti tuosta meidän TTGL-ryhmiksen Simonista.

//Tuossa viikonvaihteen aikaan tapahtui Jänniä Juttuja™, joten näin ollen jää Tracon välistä kokonaan, ja puvut jäävät odottamaan kaappiin seuraavaa otollista tapahtumaa.
Viimeksi muokannut claire, To Syys 01, 2011 22:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Fazi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fazi » To Elo 11, 2011 23:59

claircorruption kirjoitti:Toiselle päivälle taas luvassa Gurren-Lagannin Viralia timeskip-versiona, taas pienen ryhmän muodossa. Vielä on vähän epäselvää kumpana päivänä kumpi, riippuu paljolti tuosta meidän TTGL-ryhmiksen Simonista.
Työntekijänä stalkkaankin teitä siis. Viral on rakkaus ja harvemmin coneissa nähtävä <3
Tracon 8: Team Fortress 2 - Pyro // Ruttotohtori

Vannoutunut Gurren Lagann -elitisti.
Haters make me famous~

~ MyAnimeList deviantART Tumblr Blogi

Heltsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Heltsu » Pe Elo 12, 2011 20:23

Itse olen tulossa lauantaina Rinoana Final Fantasy 8:sta ja sunnuntaina pukuilen Ruotsalaisen industrial metal yhtyeen Deathstarsin laulajaa Whiplasher Bernadottea. Minut tunnistaa siis takista jossa lukee selässä Deathstars tuona päivänä!

Shiro Samurai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shiro Samurai » La Elo 13, 2011 13:11

No niin, nyt on ihan just Traconin liput tilattu ja maksettu. Eli here we go!
Tulen paikan päälle jällen kerran Jūshirō Ukitakena Bleachistä. Jotku varmaan muistavat minut Finncon-Animeconin 2011 Bleach-ryhmästä. Tosiaan tuota sitten sunnuntaina, vaikka saatanki tehdä sen "110 years ago" version ku hänellä on hiukset ponnarissa. Muuten sama juttu. Ja kyllä, miekat matkaan.
Ja lauantaina sitten, no yllätys yllätys, taas Ukitakea. xD Vaikka teen yhen harvinaisen yukata version.

Nähdään conissa! (tästä tulee mun ensimmäinen Tracon)
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

Lelouc93

Viesti Kirjoittaja Lelouc93 » La Elo 13, 2011 14:32

Hmm jos pääsen(mitä luultavimmin kyllä) niin cossini tulee olemaan Cheren Pokemon Black/Whitesta

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Tapahtumat”