Desucon 2011: Pukukeskustelu

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Ashura
Viesti:

Re: Desucon 2011: Pukukeskustelu

Viesti Kirjoittaja Ashura » Ma Kesä 13, 2011 00:18

Toinen Lightning FFXIII:sta. :D Ekana päivänä ihan perusasussa, mutta katsotaan oisko sunnuntaina fiilistä vetää Dissidia (tai siis Aya Brea)-versiota päälle.
"We live to make the impossible possible! That is our Focus!"

Anakichi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anakichi » Ma Kesä 13, 2011 13:55

Aika monipuolista porukkaa tulossa

Itse tulen molempina päivinä Flandre Scarlet-cossissa..

siivet tehtynä vaahtomuovista ja kaula-aukko on asussa vääränlainen

eli jos näette sekunda-Flandren jolla on mukanaan Sakuya ja Keisuke Togainu no chistä, niin minä siellä vaan noobeilen.
Kyrpä-ämpärien kuningatar.
Touhou-miehet mekoissa.

Whitemage

Viesti Kirjoittaja Whitemage » Ma Kesä 13, 2011 20:14

Anteeksi yllättävä puuttumiseni keskusteluun (en nähkääs ole ollut kovin aktiivinen tällä sivulla ^^"), mutta sain tietooni että veljeni ja hänen vaimonsa polttarit ovat juuri Desucon viikonloppuna ja näin ollen omistan Desu-lipun jota en tarvitse. Onko kenelläkään tarvetta Desu-lipulle? Möisin sen mieluusti jollekulle joka sitä tarvitsisi.
Minuun voi ottaa yhteyttä yksityisviestillä. Lipun hinta on 17e.

Kiitos huomiosta ja anteeksi häiriötä. :)
nothing to say... yet...

Jazzu

Viesti Kirjoittaja Jazzu » Ma Kesä 13, 2011 21:14

Mä olen molempina päivinä paikalla ja hahmona olisi Watergun!Fran Katekyo Hitman Rebornista. Cossi ei ole mitä mahtavin vääränlaisen peruukin kanssa, mutta ensi coniin sitten.. Saa tulla moikkaamaan jos huvittaa, en pure enkä ammu ^^

Tisku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tisku » Pe Kesä 17, 2011 00:11

Nyt kun puku on muutaman asian kiinnitystä vaille valmis, uskallan sanoa tulevani molempina päivinä Houkago no Pleiadesin Hikaruna (se keltainen siinä alaoikealla). Jännittää jo!

K-chan

Viesti Kirjoittaja K-chan » Pe Kesä 17, 2011 12:13

Lauantaina Magic Knight Rayearthin Preseaa cosplayailen puvussa, jota hän käytti tehdessään tytöille taikamiekat. Sunnuntain vietän K-On!-sarjan Mio Akiyamaman asussa (Listen version puku kyseessä).

Preseaa ajatellen toivon, ettei lauantaina sataisi. Muuten valkoinen puku on pian musta.

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Pe Kesä 17, 2011 14:14

K-chan kirjoitti:Lauantaina Magic Knight Rayearthin Preseaa cosplayailen puvussa, jota hän käytti tehdessään tytöille taikamiekat. Sunnuntain vietän K-On!-sarjan Mio Akiyamaman asussa (Listen version puku kyseessä).

Preseaa ajatellen toivon, ettei lauantaina sataisi. Muuten valkoinen puku on pian musta.
Presea~ oih~~ ihana.. pitää bongata sut huomenna ja tulla halaamaan ja ottamaan kuva. Olet ihana. Teit tänään mun päivästä edes vähän paremman, koska masentaa niin, et se melkeen pilaa mun desucon tunnelman. Kiitos ihanuus~ yritän bongata sinut, jos mahdollista. Ja tosiaan toivotaan, ettei sada lauantaina. :3 *haleja*

Rochun

Viesti Kirjoittaja Rochun » Pe Kesä 17, 2011 19:17

Jazzu kirjoitti:Mä olen molempina päivinä paikalla ja hahmona olisi Watergun!Fran Katekyo Hitman Rebornista. Cossi ei ole mitä mahtavin vääränlaisen peruukin kanssa, mutta ensi coniin sitten.. Saa tulla moikkaamaan jos huvittaa, en pure enkä ammu ^^
Jos siut siellä bongaan, niin elä pelästy jos tulen kuvaa pyytämään. c: Jo pelkkä ajatus kuulostaa älyttömän suloiselta~

Thalionkalwen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thalionkalwen » La Kesä 18, 2011 01:36

En ehdikään saada coniin kahta suunnittelemaani asua valmiiksi, joten tulen vain Hetalian Suomena tai muuna sarjan hahmona, ellei tuokaan tässä valmistu :| .
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
- Viti-Vaatturi - tilaustöitä - Tapahtumakuvia - DeviantArt -

Portugali on nyt canon Hetaliassa!

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Tapahtumat”