Desucon 2011: Pukukeskustelu

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

tamuki

Re: Desucon 2011: Pukukeskustelu

Viesti Kirjoittaja tamuki » Ti Touko 24, 2011 19:29

Lauantaina Umineko -ryhmän mukana Ange Ushiromiyana ja sunnuntaina Masaomi Kidana (CD-versio med Izaya ja Mikado).
Viimeksi muokannut tamuki, To Kesä 02, 2011 11:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Logan

Viesti Kirjoittaja Logan » Ti Touko 24, 2011 20:17

Sengoku Basaran Date Masamunena pitäisi viettää koko coni, mikäli postikusti suvaitsee tuonkin peruukin viimein toimittaa. Mikäli ei.. no, sitten olen mitä ilmeisimmin kusessa, mutta oletettavasti sama cossi toteutuu jonkinlaisella suomimopilla. Viimeisenä varasuunnitelmana on Zuko Avatar:the last Airbenderistä [jonka saatan tosin joka tapauksessa vetää päälleni sunnuntaina jos saan yhden päivän aikana tarpeekseni jatkuvasti tiellä olevista miekoista].
When in doubt, hold on to your altitude. No-one has ever collided with the sky.

xCherry

Viesti Kirjoittaja xCherry » To Touko 26, 2011 08:34

Code Geassin C.C:nä olisi tarkoitus tulla sekä La että Su.

PS: Muita Code Geass cossaajia tulossa?
Viimeksi muokannut xCherry, Pe Kesä 10, 2011 22:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Ishi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ishi » To Touko 26, 2011 15:20

Tarkoitus olisi olla Minami Juuji Nabari no Ousta, luultavasti molempina päivinä. Kaverini on Saraba samasta sarjasta. Pukujen väsääminen on meillä molemmilla vielä vähän vaiheessa, mutta eiköhän tästä selvitä! Toivotaan, että peruukin värjääminen+modaaminen menee putkeen 8 D
There's something fishy about this sushi!

Thymegirl

Viesti Kirjoittaja Thymegirl » To Touko 26, 2011 22:56

tamuki:
Sulla on sitten doppelgänger! Mäkin oon tulossa lauantaina Angena. Jos bongaan teidät jostain niin tulen nykimään hihasta. Tai tulkaa te, jos löydätte mut ensin :D

Sunnuntaina olis sitten randomeilua ja Torikabuto Rebornista pitäis pistää päälle foorumin massiivista ryhmäcosplayta varten. Kunhan ensin saan sen valmiiksi.
Frolic In Abandon - Thoughts And Doings Of A Wannabe Otaku Geek
Kaksi marjaa ja hedelmä - kolmen cosplayerin yhteinen blogi
MyAnimeList

chiyoko0

Viesti Kirjoittaja chiyoko0 » Ma Touko 30, 2011 11:28

Amatsukin Byakurokua olisi tarkoitus cossata. :3

Onko muita Amatsukin cossaajia tulossa Desuun tai muihin coneihin, muita kuin Hiwa?

Edhel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Edhel » Ma Touko 30, 2011 21:10

Lauantaina olen Saiyukin Genjo Sanzo ihan vaan taidekirjojen pukuversiona ja/tai Salty Dog VI:n violetti kauluspaita + kraka yhdistelmällä. Vaihdan varmaan jossain vaiheessa päivää. Sunnuntaina Katekyo Hitman Reborn! -sarjasta olen Byakuran (Real Funeral Wreath-versio) Millefiore-ryhmässä.
Let's live our life to see why we were born to this world.
DA

Miss Alice

Viesti Kirjoittaja Miss Alice » Ti Touko 31, 2011 19:52

Morndulin kirjoitti:Eli olen tylsä enkä cossaa lainkaan animen/mangan/pelien parista...

vaan GLEE:stä Kurt Hummelia. (Haters gonna hate ymsymsjaadijaa)
Sisälläni räjähti fanityttöpommi. Yritän olla käymättä infotiskillä aivan turhan takia, mutta silti <3 Kuvia tullaan ottamaan.
Have a nice lif-
...Oh, and by the way, your father's dead.
Have a nice life~

yaci
Viesti:

Viesti Kirjoittaja yaci » Ti Touko 31, 2011 22:37

Lauantaina olisi tarkoitus cossia Star Driverin Takutoa, koulupuku versiossa.
Ja sunnuntaina sarja mahdollisesti vaihtuu Pokemonin uusimpaan B&W pelin N:nään.

Nezumi-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nezumi-chan » Su Kesä 05, 2011 15:03

Biitti kirjoitti:
Morndulin kirjoitti:vaan GLEE:stä Kurt Hummelia. (Haters gonna hate ymsymsjaadijaa)
Sanonpahan tähän vain täälläkin: <3 !
Jatketaan samaa linjaa: <3 <3 <3

Harmi, etten saanut kaverin kanssa Brittanya ja Santanaa valmiiksi :(

Mutta sitten niihin omiin tuotoksiin. Lauantaina liikuskelen Leonardo Da Vincinä (Assassin's Creed 2) ja henkilökohtaisena palvelijana/vartijana toimii saman sarjan Novice.
Sunnuntaina taas ravaan D.Gray-manin Lavina ja mukana pyörinevät myös saman sarjan kolmosuniformuissa Lenalee, Kanda ja Timothy... Tarvittaisiin siis sunnuntaille kipeästi kolmosuniformu Allen!!!
Only dead fish go with the flow

DeviantArt
Team108 - Suomen Suikoden Cosplayaajat
Conikuva galleria 2006-->

Thalionkalwen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thalionkalwen » Ma Kesä 06, 2011 00:08

Jaahas, en ollutkaan vielä tähän ketjuun vastannut.

Nezumi: tuo Leonardon asusi on aivan pakko nähdä :D! (Oletko muuten kysynyt BluBeansproutilta onko Desuun tulossa Allenina? [Olettaen, että edes Googlettamalla tunnistin hänen asunsa oikeaksi versioksi :roll:.])

Itsellä on nyt suunnitelmissa kierrättää viime vuodelta FF VIII:n Laguna Loiren asua paranneltuna ainakin la. iltapäivänä. Sunnuntaille olen tekemässä Hetalian Suomen asua (vihdoin viimein :mrgreen: ), sillä olen osallistumassa su. Taidekujalle ja kaikki mahdolliset printtini tulevat olemaan Hetaliasta.
Olisi muuten kiva tietää, mistä töistäni ihmiset printtejä toivoisivat tai mitä keskeneräisiä piirustuksia minun kannattaisi tehdä valmiiksi Desuun mennessä. (APH-kansioni ja Scrapbookini dA:ssa, jos joku haluaa siellä tätä asiaa kommentoida.)
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
- Viti-Vaatturi - tilaustöitä - Tapahtumakuvia - DeviantArt -

Portugali on nyt canon Hetaliassa!

PoisonPineapple

Viesti Kirjoittaja PoisonPineapple » Ma Kesä 06, 2011 15:41

Jees~ Paljon hienoja cosseja siis tulossa 8D

Itse tulen molempina päivinä Utau Ted Kasanen (Eli siis tuo kuvan herra) asussa. Asuni ei kuitenkaan ole pilkulleen tuosta kuvasta, kun hahmosta on niin monta eri versiota. Olisin halunnut tehdä kaksi cosplayta, mutta olen Taidekujalla myymässä niin se on vienyt myös aikaani.. Mutta nyt kun Ted on valmis niin kukaties jos väsään vielä toisen cossin.. :twisted:

Mukaani tulee 'Piko Utatane' lauantaiksi ja sunnuntaina liikun 'Tribute to Miku'n kanssa <3

Meidät löytää Taidekujalta ja yöllä vedämme KaaosCosplay pajaa, joten saa tulla moikkaamaan :wink:
Poison Pineapple in:
deviantArt
Blog

Tumblr

Chiruka

Viesti Kirjoittaja Chiruka » Pe Kesä 10, 2011 18:15

chiyoko0 kirjoitti: Onko muita Amatsukin cossaajia tulossa Desuun tai muihin coneihin, muita kuin Hiwa?
Täällä! Kuchiha olisi tarkoitus tehdä, en vaan ole täysin varma conista. Ehkä animeconiin jos hyvin käy eikä inspis taas pomppaa jonkun toisen puvun puolelle.

Mutta ne Desuconin puvut sitten. Lauantaina olisi tarkoitus ilmestyä paikalle Nia Teppelinin roolissa (Gurren Lagann, ja pre-timeskip, kuten kuvasta näkyy), ja sunnuntaina hahmona toimii Lacus Clyne Gundam SEEDistä. Tosin fiiliksen mukaan mennään, eli päivät voivat vaihtuakin.

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Pe Kesä 10, 2011 20:25

Desuconiin ilmestyn Suzumebachi hahmona (Bleach-fillerihahmo). Kuva: http://waternight910.deviantart.com/gallery/#/d2u7pyd <-- keltamusta pörriäinen olen minä.
Riippuen miten saan toisen cossipuvun vaihdettua ja tuleeko lentokentällä laukkujen kanssa ongelmia, niin ilmestyn suzumebachina ja cossaan koko conin hahmoa.

Minut voi bongata aloittamastani Bleach fillerihahmoryhmästä sunnuntaina. Lauantaina hillun kaverini kanssa. Ja jos käy niin, että jotain vaikeuksia lentokentällä tulee, niin sitten joudun valitettavasti hillumaan The Path-pelistä Scarlet hahmona. Kuva: http://waternight910.deviantart.com/art ... 24522&qo=2 Toivon, ettei tule mitään vaikeuksia. Mutta saa bongata ja halata, mutta ei glompata, kiitos. :)

Joten bongaikaamme toisiamme ja halaillaan. :D Desuconiin asti siis ihmiset. ^^

JBoh

Viesti Kirjoittaja JBoh » La Kesä 11, 2011 13:19

Itse olen tulossa lauantaina Naruton Sasorina (HNNGH en löytäny parempaa kuvaa, ja Sasorilla on muuten sitten punaset hiukset XD). 8D Ja kannan kylttiä jossa lukee ''Become one with mother Sasori'' (ellen keksi jotain muuta XDD)
Halia saa tulla ja kuviakin ottamaan.

Niin, ja seurassani pyöriskelee Hetalian Suomi Suomen lipun kanssa. Ja kai se saa sitten jonkun valkosen koiran Hanatamagoks. XD Ja sitten pari muuta cossaajaa/kaveria, en kyl tiiä mitä ne cossaa B'D
''Ever since the 900's I always, always loved you!''

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Tapahtumat”