Desucon 2011: Pukukeskustelu

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Rimppu
Viesti:

Re: Desucon 2011: Pukukeskustelu

Viesti Kirjoittaja Rimppu » Ke Touko 04, 2011 16:50

C-C-C-C-COMBO BREAKER
En cosplayaakaan mistään Final Fantasysta, lälläslää!

Ts. ainakin lauantaina paikalla TRON: Legacyn Castorina sädehtivän kävelykeppini kera. Juonnan taas cosplay-näytöksen ja EC-kilpailun, joten tulkaa toki valtavina laumoina katsomaan.

(Sunnuntain pukuspekulaatioitani en viitsi jakaa, ettei Hootti tirvaise.)

milzux
Viesti:

Viesti Kirjoittaja milzux » Ke Touko 04, 2011 20:49

Perkele kun käytin viimeisen hahmoideani viime Desussa, nyt täytyi ihan vaihtaa hahmokategoria ohjelmoiduista oikeisiin ihmisiin. Mahtavaa ykkösvaihtoehtoa en pysty toteuttamaan koska massanpuutetta (jotain hyötyä siitäkin jos joskus satun lihomaan) joten pyörin paikalla sitten Marilyn Monroena. Vähän jännittää että katsovatkohan nuoremman sukupolven edustajat tyyliin "mikähän hitto toikin luulee olevansa". :D Noh, siinähän katsovat.

Miss Alice

Viesti Kirjoittaja Miss Alice » To Touko 05, 2011 20:25

Kas näin, täälläkö sai näytellä pukusuunnitelmiaan?

Elikkäs pelikkäs, lauantaina tulen Rin Kagaminena(Vocaloid: Love Ward PV), miinustakaa asusta nuo pitsit, koska ne ei ihan aikuisten oikeesti kuulu asuun. Ja sunnuntaina tulen Mio Sakamotona(Strike Witches). Teen asuun kuuluvan miekankin, katsotaan miten sujuu owo
Have a nice lif-
...Oh, and by the way, your father's dead.
Have a nice life~

Wendy

Viesti Kirjoittaja Wendy » Su Touko 08, 2011 13:10

Molempina päivinä eli lauantaina ja sunnuntaina paricossaamme kaverini kanssa suomalaisesta Putous -sketsitv-ohjelman 2. tuotantokaudesta (joka tuli MTV3:lta tämän vuoden alussa) sketsihahmoja Mr. Mallorcaa (minä) ja Timo Harjakaista (kaveri).

Se on sitten let's go! : D
Beautiful things are sometimes sad things.

Noa-San

Viesti Kirjoittaja Noa-San » To Touko 12, 2011 18:14

Toisena päivänä olisi tarkoitus cossata Bekkouta Zombie Loanista, en tosin vielä tiedä, että kumpana päivänä. Sitten toisena päivänä cossaan yhtä omaa hahmoa, yhestä omasta sarjasta. Noi ois mun ensimmäiset cossit... jännittää jo kauheesti :D
The Path of the one who left

Dynamo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dynamo » Su Touko 15, 2011 18:52

One Piece-linjalla olen molemmat päivät, lauantaina Shanks ja sunnuntaina Jewelry Bonney. :)

Gahika

Viesti Kirjoittaja Gahika » Ti Touko 17, 2011 16:50

Toisena päivänä hiipparoin paikalla Nabari no Oun Yukimina ja toinen päivä menee joko eräänä omana hahmona kissankorvissa, Kuroshitsujin Grellenä tai Hetalian Canadana~ Katotaan miten sitten käykään~ :mrgreen:

bulbie

Viesti Kirjoittaja bulbie » Ti Touko 17, 2011 17:10

Organization XIII- ryhmän kanssa ollaan tulossa, ja miun olisi tarkoitus olla Demyx. :p
(Katsotaan saanko sitä Sitaria tehtyä. ^^' )

Ja Sunnuntaina joko samassa puvussa, tai kenties Pokémon ryhmäcosplayssa olisin mukana HeartGold/SoulSilverin Falknerina? :D

Morndulin

Viesti Kirjoittaja Morndulin » To Touko 19, 2011 11:41

Infotiskin takana itsekin tarkoitus pyöriä, eli isoimmat pukuviritelmät jätettävä kotia. Eli olen tylsä enkä cossaa lainkaan animen/mangan/pelien parista...

vaan GLEE:stä Kurt Hummelia. (Haters gonna hate ymsymsjaadijaa)

Sunnuntain puku on vielä enemmän ja vähemmän auki, todennäköisesti repäisen kaapista päälleni jotain vanhaa. (Tuo Kurt-poika tulee kalliiksi vaatemakunsa takia...koska itse tekeminenhän ei ole koskaan vaihtoehto jos huippumuodista puhutaan)
Homoilla on hauskempaa.

DeviantArt

Biitti

Viesti Kirjoittaja Biitti » To Touko 19, 2011 11:44

Morndulin kirjoitti:vaan GLEE:stä Kurt Hummelia. (Haters gonna hate ymsymsjaadijaa)
Sanonpahan tähän vain täälläkin: <3 !

Omat pukusuunnitelmat sanovat tällä hetkellä seuraavaa: uusintakäyttöä jo Bakassa näkyneelle J.D.lle ja toisena päivänä hämmentävyyksiä. Saatan ilmestyä paikalle Left 4 Dead -pelin Zoeyna.

Rochun

Viesti Kirjoittaja Rochun » To Touko 19, 2011 11:47

Itse pukuilen lauantaina ja sunnuntaina Hibari Kyoyana, kohtalaisen mukavan kokoisen KHR ryhmän kanssa. c:
Ja siskoni aikoo tulla Scrafty gijinkassa, Pokèmonista.

Ja taas kerran, jos joku kaipaa seuraa niin tulkaa hihasta nykimään. En pure. :3c

defia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja defia » To Touko 19, 2011 16:05

Lauantaina pyörin Yoko Ritonana (Gurren Lagann) ja sitten sunnuntaina jo Bakassa nähtynä Hainekona.
I'm pushing an elephant up the stairs.
Deviantart || Pukuleikkiä

Suiggari-Tou
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suiggari-Tou » To Touko 19, 2011 20:06

Biitti kirjoitti:
Morndulin kirjoitti:vaan GLEE:stä Kurt Hummelia. (Haters gonna hate ymsymsjaadijaa)
Sanonpahan tähän vain täälläkin: <3 !
Olemme samaa mieltä.~ Enkä itse näe siinä yhtään mitään pahaa ettei cossaa koko ajan japanilaisen populaarikulttuurin tuotoksia, kun hienoja, cossattavia asuja löytyy muualtakin.
Without love, it cannot be seen.

Ri-chan

Viesti Kirjoittaja Ri-chan » Ti Touko 24, 2011 14:43

Me ollaan parin kaverin kanssa tulossa Prince of Tennis-cosseissa. Alkuperänen suunitelma oli lauantaiksi minä Kikumaruna ja kaverit Ryomana ja Fujina ja sunnuntaiksi minä Kaidohna ja kaverit Akayana ja Yukimurana, mutta meijän Fuji-Yukimuran polvi joutu leikkaukseen, joten saa nähdä miten me hoidetaan tää. Ehkä se tulee vaan niiden kyyärsauvojen ja polvituen kanssa cossissa kaikesta huolimatta.

//muoks. Kaverit on koko conin Ryoma ja Fuji (kyynärsauvoilla polven takia) ja mä oon toisen päivän Kikumaru ja toisen Kaidoh niinku suunnittelinki.

//muoks 2. Fuji ei tule, koska se jalka on liian kipeä. T_T
Viimeksi muokannut Ri-chan, Pe Kesä 17, 2011 20:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Anderson

Viesti Kirjoittaja Anderson » Ti Touko 24, 2011 16:20

Tod näkösesti toisena päivänä Hellsing Anderson ja toisena FF7 Sephiroth riippuen saanko peruukin ja kengät ennen tota :P
AMEN! :P

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Tapahtumat”