Desucon 2011: Pukukeskustelu

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Hoothoot
Viesti:

Desucon 2011: Pukukeskustelu

Viesti Kirjoittaja Hoothoot » Ma Touko 02, 2011 18:05

Bakaconille ja Animeconille näyttää jo löytyvän omat ketjunsa, joten miksei sitten Desullekin.

Eli. Tänne saa listata Desuconissa nähtäviä pukuja, etsiä vaikka kavereita coniseuraksi ja muuta mukavaa. Pidetään taas keskustelu niissä puvuissa, jotka ovat jo varmoja. Kuvat ovat tuttuun tapaan hyödyllisiä ja siksi erittäin suositeltavia liittää mukaan.

Muistakaa myös, että cosplaynäytökseen ja Eurocosplay-karsintaan voi osallistua 15. päivään saakka! Ilmoittautumisia vain tulemaan!

Muistakaa myös, että Desuconissa on cosplaynäytöksen ja -kisan lisäksi myös peruukkityöpajaa, cosplaypaneelia ja yöllinen Kaaoscosplay-työpaja, jossa saa tehdä kierrätysasioista oman cosplayluomuksen - aikaa on yöstä aamuun ja paras puku palkitaan. Pajaan saa myös tuoda vanhoja peruukkeja, kangastarpeita ja muuta tavaraa, josta haluaa päästä eroon, mutta jota kuitenkin voi käyttää.

Desuconissa nähdään!
Cosplay on tapa elää, koska ilman sitä ei ole elämää.

Orange and fuzzy is FOE!

Paha sotaherra
Viesti:

Re: Desucon 2011: Pukukeskustelu

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » Ma Touko 02, 2011 18:09

Lauantaina kavereillani ja minulla on Umineko no naku koro ni -ryhmäcosplay, ja hillun siellä Shannonina. Sunnuntaina mahdollisesti luvassa Ace Attorney -ryhmis (mikäli Anikissa on tarpeeksi innostuneita), mutta vaikkei olisikaan niin cossailen silti Miles Edgeworthia.

MUOKSPUOKS: Ryhmän tilanne on vähän niin ja näin, joten todennäköisesti cossinkin sunnuntaina Edgeyn lisäksi/sijasta Durararan Heiwajima Shizuota med Kida, Izaya ja Mikado.
Viimeksi muokannut Paha sotaherra, Ma Kesä 06, 2011 20:36. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

corbin

Viesti Kirjoittaja corbin » Ma Touko 02, 2011 18:25

Simppeleitä ja liikkuvuutensa kannalta loistokkaita pukuja tiedossa taas kerran Desuconiin. Infotiskin takaa voi minut myös tänäkin vuonna bongata cossipuvuissa: Lauantaiksi luvassa olisi Panty & Stocking with Garterbeltin keskimmäinen ja loligootein tapaus, eli Stockingin koulupukuversio yhdessä Pantyn ja Honekoneko-pehmolelun kanssa. Sunnuntaiksi luvassa olisi pitkään kaapissa kangaskasoina odotellut Maya Fey Ace Attorney-pelisarjasta. Mukana Miles Edgeworth ja Dick Gumshoe. Toistaiseksi en ole vielä Phoenix Wrightia onnistunut saamaan seurakseni, mutta tässä on vielä kuukausi aikaa aivopestä~

Riyoko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Riyoko » Ma Touko 02, 2011 20:13

Lauantaina cossaan nuorempaa versiota Bontenista (Amatsuki) seurassani siskoni joka cossaa iän ihanaa Byakurokua. <3 Kuvassa Bon vasen ja Bya oikea. Sitten sunnuntaina One Piece ryhmässä cossaan Portgas D. Acea. Cossaan myös ihan vain sen takia, että Koohei Tanaka on paikalla! : D

Lirlys

Viesti Kirjoittaja Lirlys » Ma Touko 02, 2011 20:28

Itse heilun paikalla näillä näkymin lauantaina APH:n Sailor!Norjana mukanani samaisilla versioilla varustetut Islanti ja Tanska. Sunnuntaina olisi luvassa Hanna Is Not a Boy's name!-nimistä nettisarjakuvaa. Cossailen webcomicin Conradia ja kavereina taitaakin olla lähestulkoon koko hahmokaarti. Eeppistä ryhmäcosplayta siis luvassa.
Thank you and have a terrible nice day.

http://lirlys.deviantart.com/

Suiggari-Tou
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suiggari-Tou » Ma Touko 02, 2011 20:52

Aika paljon kivoja cosseja tämän threadin perusteella odotettavissa~

Mutta joo, itse tulen tylsästi vain yhdessä asussa kumpanakin päivänä, Fujiwara no Mokouna Touhousta (tai Touhou Projectista, miten sen nyt ottaa). Ja figuurista kuva siksi että se toimii mallinani virallisen sijaan.

Eli jos näette yllä kuvatun näköisen innokkaan tytön joka pyytää kuvia, se olen hyvin todennäköisesti minä.
Without love, it cannot be seen.

Hansku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hansku » Ma Touko 02, 2011 21:19

Launtaina lähden desuilemaan Lululla(Final Fantasy X), ja sitten sunnuntaina jo Tampere Kupliissa nähdyssä Lukalla(Vocaloid Magnet)

Mourumaru
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mourumaru » Ma Touko 02, 2011 22:27

Itse oit tarkotus vaappua paikalle lauantaina Byakuranin (KHR) Choice versiona ja sunnuntaina meillä on Ôkami paricossi, minä Oki ja kaveri Amaterasu fursuitissa.

Elec
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elec » Ti Touko 03, 2011 08:09

Tarkoitus olisi ilmestyä paikalle Sakazukina ja X.Drakena (molemmat One Piecestä).

Skwrl

Viesti Kirjoittaja Skwrl » Ti Touko 03, 2011 10:53

Uu, paljon nättejä pukuja ja kivoja hahmoja tulossa~

Saavun desuilemaan Negiman Yue Ayasena Ariadne Academyn koulupuvussa, jossa olen luultavasti molemmat päivät. Kaverina minulla on (ainakin toivottavasti!) saman sarjan Nodoka Miyazaki, kunhan hän vain saa aloitettua pukunsa väsäämisen.

Negima on sarja, jota cossataan aivan liian vähän. Asia täytyy saada korjattua!
♪ Omituinen orava
♪ Oulun manga- ja animekerho Omake ry:n puheenjohtaja 2015

claire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja claire » Ti Touko 03, 2011 20:47

Pahan sotaherran mukana olen lauantain Umineko-ryhmässä, omana cosplayna Bernkastel. Sunnuntaina näyttäisi vahvasti siltä, että paricossailen (isompikin ryhmä toki saattaa olla tulossa~) Pandora Heartsista Sharonin kanssa Breakia, tosin en ole vielä aivan varmasti päättänyt minkä version herrasta teen.

//Edittiä, hörp dörp. Sunnuntain cosplay vaihtui rahallisista ja muista syistä, joten mekkoilen sitten sunnuntainakin, hahmona kylläkin Marisa Kirisame Touhou Projectista.
Viimeksi muokannut claire, Pe Touko 27, 2011 15:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

majo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja majo » Ti Touko 03, 2011 23:08

Liikuskelen paikalla molemmat päivät Final Fantasy X-2:n Berserker!Painena.

Daiki

Viesti Kirjoittaja Daiki » Ke Touko 04, 2011 08:29

Voisi tännekkin ilmoitella että FFXIII Lightningina paikalle saavun, molempina päivinä olen.

Kissansilmä

Viesti Kirjoittaja Kissansilmä » Ke Touko 04, 2011 10:48

Minäkin voisin ilmoittaa tähän cossini. Eli Reno FF Advent Childrenistä :wink:
He takes on the world all in a stride, and your wounds will be his scars
So won't you remember when the night comes
He will need your open arms
For to be invincible, he needs your love

Kide-Chan

Viesti Kirjoittaja Kide-Chan » Ke Touko 04, 2011 12:23

Yritän parhaillani saada FFIX Beatrix-asuni kasaan ja jos niin käy että se valmistuu, niin sitten saavun paikalle molempina päivinä siinä.
Whenever, Whatever, Wherever...so what^^

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Tapahtumat”