VAPPU||Cosplaypiknik@Tampere

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Suiggari-Tou
Viesti:

Re: VAPPU||Cosplaypiknik@Tampere

Viesti Kirjoittaja Suiggari-Tou » La Huhti 30, 2011 23:31

Miss Alice kirjoitti:Öriöri, anteeksi TOSI lyhyestä varoitusajasta, mutta soisin itseni tulevaksi jännittävästi koristeltu lumppukasa päällä 8D (on siis ihan asu) Uskon yhteistiedot saavani, minulla on yhteyksia eräisiin miittiin osallistujiin.
Ja se mainitsemani toinen henkilö tuleekin tässä :--------D
Without love, it cannot be seen.

Elyse

Viesti Kirjoittaja Elyse » Su Touko 01, 2011 07:01

Suiggari-Tou kirjoitti:
Miss Alice kirjoitti:Öriöri, anteeksi TOSI lyhyestä varoitusajasta, mutta soisin itseni tulevaksi jännittävästi koristeltu lumppukasa päällä 8D (on siis ihan asu) Uskon yhteistiedot saavani, minulla on yhteyksia eräisiin miittiin osallistujiin.
Ja se mainitsemani toinen henkilö tuleekin tässä :--------D

Selkis. Pistän nyt numeroa vielä hänellekin näin aamusella, jos vaikka ehtisikin pyörähtämään Anikissa tai jotain....

Kauhukseni tajusin tämän viestiketjun läpi selattuani, että voi juma, saako koko hommasta sellaisen käsityksen, että olisin yksin järjestämässä kaikille jotain syötävää? Kertokaa oikeasti vielä, jos ehditte. :x Olenpas tyhmä, tyhmä ja vielä kerran tyhmä. Mutta otan nyt kuitenkin sen verran ruokaa, mitä tuolta loogisesti saan otettua mukaani.....

Tisku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tisku » Ma Touko 02, 2011 16:59

Nyt kun on yhden päivän saanut toipua niin voisin tulla kiittämään kaikkia kivasta piknikistä! Varsinkin Waxia kun jaksoit järjestää. Harmi, että sää ei ollut paras mahdollinen (oikeasti rakeita mitä ihmettä luonto) mutta toivottavasti joku kerta uudestaan hiukan paremmalla säällä!

Suiggari-Tou
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suiggari-Tou » Ma Touko 02, 2011 20:45

Tulin minäkin tänne kiittämään kaikkia osallistuneita ja tietenkin Waxia kun jaksoit järjestää tämän (ja ohjata meitä pieniä 8'D), tuli tavattua oikein mahtavia ihmisiä eikä se huono sää sitten pilannut ainakaan minulta kokemusta pahemmin, suurin osa ajasta kun kuitenkin kului Siperian lämmössä. Siis siellä kauppakeskuksessa tietenkin, ei siellä Venäjällä olevassa.
Without love, it cannot be seen.

ricaciarda

Viesti Kirjoittaja ricaciarda » Ma Touko 02, 2011 21:56

Juu, tulen minakin tänne kiittelemään kaikkia ihania immeisiä mahtavasta seurasta ja eritoten Waxia tämän kaiken järjestämisestä. Eikä se huono sää minuakaan kauhiasti haitannut kun, kuten Suiggari jo sanoikin, istuskeltiin suurin osa ajasta siellä Siperiassa. :)
Me: "Self, is this cheating?"
Me: "Absolutely not, how can you cheat in a game with no rules you goddamn moron!"
Me: "Now go build me a fortress made of diamonds."
Me: "Of course self, right away."

grzmx

Viesti Kirjoittaja grzmx » Ti Touko 03, 2011 19:57

Toistan ylläolevia, eli kiitos kivasta piknikistä ja waxille kiitos kaiken järjestämisestä! Säästä ei tosin kiitetä ketään, mutta onneksi se ei pahemmin tunnelmaa latistanut.

Olin tosiaan sunnuntaina se siniperuukkinen/hupparinen kuvailija mikäli joku ei muista. Lähetän vielä kaikille kuvatuille erikseen sähköpostilla omat kuvat perille, mutta jos jonkun sähköpostia en kerennyt piknikillä mukaan napsaista niin postia vaan täällä tulemaan jotta kuvat pääsee oikeaan osoitteeseen!

Elyse

Viesti Kirjoittaja Elyse » Ke Touko 04, 2011 08:43

Nawws, kiitos tästä, tehän te siitä pknikistä osallistumalla itse mukavan teitte. Muutenkin olin aina ollut kiinnostunut, ketä muita pukuilijoita kuin tuntemani majailee Tampereella. Sää toki oli mitä oli, Olisin voinut jatkaa tähän, että tämän tyyppisiä tapaamisia olisi voinut järjestää Tampereen seudulla aina tilaisuuden tullen lisää, mutta enpäs sanokaan niin, koska minä muutan poies varsin piakkoin. Ellette sitten itse löydä uudelleen toisianne ja ryhdy tapahtuma-aktiiveiksi. ;)

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Tapahtumat”