Animecon 2011 pukukeskustelu

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Saimaanvuohi

Re: Animecon 2011 pukukeskustelu

Viesti Kirjoittaja Saimaanvuohi » Su Touko 15, 2011 19:08

Dynamo kirjoitti:Lauantaina cosplayaan One Piecestä sitä Heart-piraattia, jolla on turkoosi, vaaleanpunalippainen hattu! Fanien keskuudessa taidetaan käyttää nimeä Casquette. Perjantaina ja iltabileissä olisi tarkoitus olla jonkintyyppinen femme-versio samaisesta hahmosta :D
Sunnuntaina olisi sitten vuorossa Fairy Tailin Droy. <3

Oioioi!!! Fairy Tail-"kansalaisia"!! Siisti homma ;)

Jes! Hyvä kun tulee lisää One Piece-hahmoja! Itse menin vähän sekaisin, että ketä Heart-piraattia mahdat tarkoittaa, mutta tarkoitit varmaan Shachia?

tamuki

Viesti Kirjoittaja tamuki » Ti Touko 24, 2011 19:26

Vai että Animecon... Pitäisi jo aloittaa tekemään pukuja, kunhan sitä rahaa jostain ilmestyisi.

En tiedä vielä minä päivänä mitäkin pukua käytän, riippuu ihan siitä milloin kullekin ryhmälle käy. Mutta siis Pandora Heartsin Alice yhtenä päivänä, Tengen Toppa Gurren Lagannin Nia Teppelin (aikahypyn jälkeinen versio) sekä mahdollisuuksien mukaan DOGSin Nillinä. Tai sitten jonkun vanhan puvun kierrätys mikäli Nill jää vain ajatustasolle.

Logan

Viesti Kirjoittaja Logan » Ti Touko 24, 2011 20:11

Yhtenä päivänä [en kyllä muista, mikä päivä on kyseessä] pitäisi olla Suikoden II -ryhmän Flik mikäli moisen saan tehtyä. Epäilyttää vähän, mutta kaikkea tässä vielä ehtii jos vain haluaa. Loppuconin ajan tulee mitä todennäköisimmin käytettyä samaa pukua, mutta vielä on vähän haussa, mikä on kyseinen asu. TTGL:n Simonin timeskip-versio on yksi mahdollisuus [bonuksena se, että tätä cossia on jossain määrin jo aloitettukin], mutta saattaa olla myös niin, että eeppisehkö kutsumukseni tehdä kunnon sillipurkki vie voiton ja saavun paikalle Dragon Age Originsin Alistairin kuningasversiona. Bonuksena tässä asussa se, että paikasta toiseen pääsisi oletettavasti liikkumaan ilman mitään suurempia kuvaussessioita, toisin kuin Simonina hengaillessaan.
When in doubt, hold on to your altitude. No-one has ever collided with the sky.

Anderson

Viesti Kirjoittaja Anderson » Ma Touko 30, 2011 08:28

JAAAAA pieni muutos aikasempaan toisena päivänä Sephiroth - FF7 ja toisena Alexander Anderson - Hellsing :)
AMEN! :P

Edhel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Edhel » Ti Kesä 07, 2011 17:55

Perjantain cossi on hieman avoin vielä, mutta hyvin todennäköisesti olen Genjo Sanzo Saiyukista, mutta illaksi saatan vaihtaa aikaisemmin kommentoineen Riyokon/Acen seuraksi tuon yllätyshahmon One Piecestä :D (jonka muuten debyytoin Nekoconissa)

Lauantaina nyt taitaa olla Yu-Gi-Oh!-porukkaa enemmänkin kokoontumassa, en ole varma, mutta cossini on GX:n Johan Andersen. Seuraksi saan ehkä Manjoumen ja Judain samasta sarjasta.

Sunnuntaina luvassa on Katekyo Hitman Reborn!, hahmona Giotto Vongola ja seurassani ihanainen G. XD
Let's live our life to see why we were born to this world.
DA

Nezumi-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nezumi-chan » To Kesä 09, 2011 11:16

Näillä näkymin Perjantaina ja Lauantaina hillun Bleachin Matsumotona ja sitten sunnuntaina iki-ihanan Suikodenin (kakkosen) Valeriana

Mutta jos vain luoja suo ja antaa meikäläiselle jostain rahnaa, Perjantaina vetäisisin niskaan Pandora Heartsin Jackin kuteet <3
Only dead fish go with the flow

DeviantArt
Team108 - Suomen Suikoden Cosplayaajat
Conikuva galleria 2006-->

Mikix

Viesti Kirjoittaja Mikix » To Kesä 09, 2011 15:19

Kaveri porukan kanssa olisi suunnitteilla tulla. Cosplayta ei kaikilla vielä ole tiedossa mutta itse ainakin Hatsune Mikuna tulen ja yksi kavereistani Air Gearing Akitona.

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » Pe Kesä 17, 2011 12:41

No perjantaina olen ilmoittautunut tulemaan vänkäriksi, joten silloin cossaan Miku Hatsunea, matryoshka versiossa, sillä siinä on helppo liikkua : ) Lauantaina olen Lenalee Lee siinä 3 mangapokkarin Mekko/nukkeasussa ja sunnutaina saa vihdoinkin ottaa vähän rennommin, sillä olen Katekyo Hitman Rebornistä 5-vuotias Lambo oman ryhmäni kanssa.
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

Shiro Samurai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shiro Samurai » Pe Kesä 17, 2011 21:49

Tulen Animeconiin Jūshirō Ukitakena Bleachista. Ja shikain kanssa, eli minulla tulee olemaan nuo kaksoismiekat! Nähdään!
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

Kattiw

Viesti Kirjoittaja Kattiw » La Kesä 18, 2011 21:11

Olisin tulossa sinne kahden kaverini kanssa :3
Cosplay suunnitelmia itsellä olisi... perjantaina semmonen ihan random kissa x3 (keksin sen yhestä mekosta ja toteutin) ja sit lauantaina olisin sinisessä pupu kigurumissa :D ja sunnuntaina Tenma Tsukamoto School Rumblesta ^^
Näillä mennään :) Ellei muutoksia tule...

HALATAAN KUN TAVATAAN!! :3

Gahika

Viesti Kirjoittaja Gahika » Su Kesä 19, 2011 05:11

Perjantaina lultavasti jossain yksinkertaisessa puvussa, joka ei esitä mitään tiettyä hahmoa, mutta luultavammin joko mermiehenä tai "intialaisena", launataina Kuroshitsujin Grell Sutcliffena, ja sunnuntaina varmaan sama tai sitten Hetalian Canada, katsotaan mitä saan siihen mennessä keksittyä~ :mrgreen:

Oml

Viesti Kirjoittaja Oml » Su Kesä 19, 2011 11:42

Gahika kirjoitti:Perjantaina lultavasti jossain yksinkertaisessa puvussa, joka ei esitä mitään tiettyä hahmoa, mutta luultavammin joko mermiehenä tai "intialaisena", launataina Kuroshitsujin Grell Sutcliffena, ja sunnuntaina varmaan sama tai sitten Hetalian Canada, katsotaan mitä saan siihen mennessä keksittyä~ :mrgreen:
Dude! :O mie luulin että sie tuut Bardin cossissa! x'D No mikäs siinä! :'D Näinm ihan btw, meitä on sitten vaan kolome cossaamassa Kuroshitsujista. Se mun yks kaveri ei saa pukuaan animeconiin mennessä mutta tulee silti mukaan ja mie en oo taas sata varma oman muijani tekemisistä. No mutta, nähdään sitten perejantaena siellä Turussa asemalla. =) Taisin jo ''tilata'' kyydin mayoneesilta :'D
Tactical Facepalm!

chiyoko0

Viesti Kirjoittaja chiyoko0 » Ke Kesä 22, 2011 20:55

Olisi suunnitelmissa tehdä Gintaman Katsura Kotarou -cosplay sodanaikaisena versiona ja siskon olisi määrä tehdä Gintoki. Saa nähdä saadaanko valmiiksi, kun on niitä armoreitakin. :3
Onko Animeconiin muuten tulossa muita cossaajia Gintamasta?

Ainiin ja yhtenä päivänä tietenkin olen Byakurokuna Amatsukista.
Viimeksi muokannut chiyoko0, Ke Kesä 29, 2011 12:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

defia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja defia » To Kesä 23, 2011 18:41

Kai tännekin voisi taas paljastaa, millaisissa asuissa meinaan pyöriä : )
Perjantaina osallistun suurehkoon Fairy Tail -ryhmään Jubia Loxarina. Lauantai kuluu jälleen Yoko Ritonana, tällä kertaa aikahypyn jälkeisenä versiona. Seurassa on samainen versio Nia Teppelinistä. Sitten sunnuntaiksi olemme päättäneet tehdä One Piece Strong World -ryhmän, jossa esitän Robinia. (:

Tällaista siis.
I'm pushing an elephant up the stairs.
Deviantart || Pukuleikkiä

Saimaanvuohi

Viesti Kirjoittaja Saimaanvuohi » Pe Kesä 24, 2011 18:45

defia, niin se teidän One Piece-ryhmä on siis sunnuntaiksi? Itse olen perjantai-lauantaina omassa pikku Bleach-ryhmässäni, mutta sunnuntaina pääsisin ehkä teidän ryhmää kuvaamaan ;D

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Tapahtumat”