Animecon 2011 pukukeskustelu

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Pataatti

Re: Animecon 2011 pukukeskustelu

Viesti Kirjoittaja Pataatti » Ma Maalis 21, 2011 20:52

LordiDraken kirjoitti:Se lakki ON hirvee! Tekis kyllä mieli sanoa arvon piirtäjälle painavia terveisiä, hei kamoon! Se lakki on rikos kaikkea sitä hyvää kohtaan mitä Ruotsi edustaa! :D tosin ehkä miehen tulee niellä ylpeytensä ja hyväksyä se kaamea kotsa.....

Tuli kyllä löydettyä kaikkein täydellisimmät housut<3 edelleenkin oon ihan kikseissä niistä plus se takin päällä oleva vyö on nyt myös hankittu. Ite pyrin tekemään kaiken niin mahdollisimman tarkasti kuin suinkin voin ja joskus se myös näkyy tunteina jotka tuhlaan kaiken maailman kaupoissa.Äiti tykkää :D
Älä höpäjä, hieno siitä tulee, se on miehekäs ja maskuliininen ja... Noh. Ruukku. xD

Ja oijoi, se pukuhan on sitten aivan loistavalla mallilla! Kaveri teki Ruotsin puvun viime vuonna, ja se onnekas p#skiainen löysi kirpparilta sellaisen AIVAN TÄYDELLISEN kotsan. Siis, sellaisen, jota tarvitsi enää vain hieman modata. Oltiin sitten ylpeinä Japanissa coneilemassa, kun nipponin fanitytöt hyperventiloi Nordic familylle. : DDD
NYT VAAN ONNEA JA JAKSAMISTA LISÄÄ! <3
Sariel kirjoitti:Pataatti,Oih, William! OwO No toivottavasti näemme sitten conissa. Itselläni on ryhmässä Bard ja Sebastian <3 Onneksi kumpikin on mua pitempiä, en jaksa kattoo sellasta jos vaikka Cielin cossaaja on Sebastiania pidempi. Itse olen pituus luokkaa 156-158cm ja kaverini bard on 172cm ja sebastian on kenkiensä kanssa sen 182cm. Saatan kyl omien kenkieni kanssa hyvinkin silloin conissa olla sen 160cm. Näyttää siltä että en Cielin lisäksi ole tällä hetkellä suunnittelemassa mitään muuta kun ei ole oikein varaa. Hetalia cossit tulevat sitten joskus miun eteen, kun on varaa. :'D (Meiän Bardin piti ensin olla William mutta vaihdoimme sen sitten)
AHAHA, jops, men ole nyt ihan varma montako meitä on ja ketkä, mutta varmasti tulevat siis William, Slaba ja Grell. Itse piti olla Grell, kun se on lemppari koko sarjasta, mutta sitten kävi kökösti, ettei raha riitä. Noh, ehkä ensivuonna. >v< Eeeeeehkäpäs näemme, eeeehkäpäs voimme ottaa kuvia, kenties~ <3
Ah, ymmärrän pituusongelman, aina sille ei voi mitään, mutta se on kyllä huvittavaa katsottavaa välillä. : D

Thalionkalwen: SE SUOMI ON SUN KAVERI tai jotain? AHAHAHHA, sano terkkuja jos näät. Ei se varmaan edes muista, mutta sano nyt niin hämmennät sitä. : DD
Kaappicosplayn kiistaton ruhtinas | Valitsen sinut! - pokemonmusikaali | Jinsei ry, Porin anime- ja mangaklubi

"Tomorrow comes without prayers."

Saimaanvuohi

Viesti Kirjoittaja Saimaanvuohi » Ma Maalis 21, 2011 21:31

Paljon hetaliasta näkyy tulevan cossaajia :D Varmaan tulee joku ryhmäkin, ellei ole jo. <3
Viimeksi muokannut Saimaanvuohi, Ke Maalis 30, 2011 21:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Thalionkalwen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thalionkalwen » Ti Maalis 22, 2011 23:17

Pataatti: Se Suomi oli siis koulukaverin kaveri, itse en tunne sitä. Kaveri vain kertoi tuosta Chibiconin Fffightista, että sovun sijasta Suomen olisi pitänyt lopuksi heittää Venäjää vaikka voipaketilla tyyliin "Tule sinä tänne, niin saat voita sen leipäsi päälle!".
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
- Viti-Vaatturi - tilaustöitä - Tapahtumakuvia - DeviantArt -

Portugali on nyt canon Hetaliassa!

LordiDraken

Viesti Kirjoittaja LordiDraken » Ke Maalis 23, 2011 00:33

Operaatio kotsa ei edisty mitenkään, takaiskuja koko ajan mutta kyllä se siitä, onhan tässä aikaa vaikka millän mitalla. Mä olen ihan varma että joku (sensuroitu) on langettanut kirouksen mulle ylle. Eikä mulla ole ees aikaa raidata kirppareita löytöjen toivossa kun koulu vaatii veronsa ja sitten pitää suunnitella kirjoituksia ja laatia esseitä ja kaikkea äääääääääääh!! Sokerina pohjalla pitäis poikaystävänki kanssa johonkin lähteä eikä taas sitäkään tiedä, okei, turha aihe stressata mutta siltikin niin suuri. Jos mää joskus animeconiin saan tän cossin valmiiksi niin lupaan etten enää ikinä vikise turhasta<3

Ja sitten vielä jotta ymmärtäisitte ketutukseni, niin mun iki-ihanat housut hajoavat käsiin, ja nyt niistä irtoaa langanpätkiä koko ajan ja kohta varmaan koko sauma on romahtamispisteessä ja huh huh, ja nää ovat juurikin ne Ruotsin housut joista OLIN ylpeä mutta olihan se liian täydellistä ollakseen totta :cry:

Thalionkalwen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thalionkalwen » Ke Maalis 23, 2011 23:38

LordiDraken: minä ainakin ihan takin kankaasta aion saada tuon hatun tehtyä. Toivottavasti viimeistään ensi viikolla. Jos se onnistuu, niin voin koittaa jakaa tietämystä myös sinulle. Oletko koittanut vahvistaa housujen saumaa ja ommella siksakkia tai saumurilla sitä saumanvaraa?
Onkos tämä poikaystäväkin tulossa Animeconiin?
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
- Viti-Vaatturi - tilaustöitä - Tapahtumakuvia - DeviantArt -

Portugali on nyt canon Hetaliassa!

LordiDraken

Viesti Kirjoittaja LordiDraken » To Maalis 24, 2011 00:29

Thalionkalwen: Jos saat sen tehtyä niin neuvoja tarvitsen aina:D meinaan jos nyt toi lakki ei ota sujuakseen niin käyn jonkun manaajan luona kysymässä sen kirouksen oikeata laitaa. Tosin operaatio vaalennus sujuu hyvin, päätin aloittaa tän asteittaisen tukanhoidon jo nyt kun uskon vakaasti saavani samanlaisen tukan kuin Ruotsilla ihan luonnostani. Tosin näen jo sieluni silmin sen kauhuhetken kun suunnitelmani epäonnistuu........ eivaaan, pitää ottaa itteensä niskasta kiinni ja ryhdistäytyä viimeinkin :D tukasta sen verran että en viitsi/jaksa/ei huvita etsiä peruukkia ja kun olen muutenkin miettinyt hiusten vaalentamista niin eiköhän se onnistuisi samalla. Normaalistikin mulla on vaalea tukka ettei sinänsä :D

Kyllä toi mies varmaan Animeconiin on tulossa :D kyllä hän sinne ihan mielellään tulee ettei tarttenu pakottaa ja tuo järkkärinsä mukana että kerrankin saan sieltä hyviä kuvia! Jesss :D

LittleDreamer

Viesti Kirjoittaja LittleDreamer » La Maalis 26, 2011 19:52

Tarkoitus olisi ilmaantua Animeconiin kaikkina päivinä Slipknotin Sidiksi sonnustautuneena. :D (Mikäli vaan saan sen maskin hommattua ennen sitä...)

Edit. Kiitoksia paljon Pataatti! ^^
Viimeksi muokannut LittleDreamer, Ma Maalis 28, 2011 18:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
" I keep falling asleep and having this dream about you, we're in a forest and..."

Pataatti

Viesti Kirjoittaja Pataatti » Su Maalis 27, 2011 17:24

LordiDraken ja Thalionkalwen, sen sitten tiedätte että KUN puvut on valmiita A-coniin (uskoni on syvä ja varma), meikäläinen heiluu sitten kameran kanssa siinä sivussa.
Paljon kuvia.
Vaadin.
Kiitos. : DD <333

LittleDreamer: Ei voisi Slipknot itsessään kiinnostaa kauheasti, mutta WHOA, jos saat sen maskin niin HUIKEAA, tulee tosi siisti ja näyttävä! <33
Kaappicosplayn kiistaton ruhtinas | Valitsen sinut! - pokemonmusikaali | Jinsei ry, Porin anime- ja mangaklubi

"Tomorrow comes without prayers."

EgoLogical

Viesti Kirjoittaja EgoLogical » Su Maalis 27, 2011 21:51

Hoo, Daft Punkin Guy-Manuel kypärä edistyy x]]]
joten satavarmana oon sitte A-Conissa Guy-Maninä x]
PINEAPPLE SURPRISE!

Holly

Viesti Kirjoittaja Holly » Su Huhti 03, 2011 23:47

LordiDraken:
Minä päivänä/päivinä ajattelit tapahtumaan Ruotsina ilmestyä? Itselläni on Suomicossi tuolla kaapissa, ja olisi mahtavaa saada kuvia miespuolisen Ruotsin kanssa ja vaikka vaihtaa muutama sana (mikäli se tietysti sinulle sopisi).

Minulla ei nimittäin ole suunnitteilla ainakaan tässä vaiheessa muita cosseja Animeconiin kuin Gurren Lagannin Yoko, enkä välttämättä halua heilua bikineissä koko monipäiväistä tapahtumaa. :''D

LordiDraken

Viesti Kirjoittaja LordiDraken » Su Huhti 03, 2011 23:51

Holly:
Nyt olisi suunnitelmissa olla mahd. koko aika mikäli nyt löytyy joku nukkumapaikka jostain, mutta jos ei löydy niin ainakin se ensimmäinen päivä. Ja kyllähän nuo kuvat sopivat vallan mainiosti ja tietenkin aina myös se seura kelpaa samoiten:D

Oml

Viesti Kirjoittaja Oml » Ke Huhti 06, 2011 13:37

Eeeh?! Olen ollut täysi dorka!
D: menin möhlimään tilauksen kanssa... No totta kai Cielin cossi puku tuli perille asti peräti 7 päivän sisällä. <3 se oli hyvä juttu mutta ainoa huono asia oli se että puvun housut eivät menneet kunnolla kiinni. Ilmoitin kaverilleni joka sanoi ottavansa yhteyttä myyjään. Myyjä sanoi tekevänsä minulle uudet housut. Luojan kiitos nyt on helpottuneempi olo, oikeasti <3

Mutta kyllä nämä cossi hommat tästä alkaa pikku hiljaa luistamaan. ^^
Tactical Facepalm!

EgoLogical

Viesti Kirjoittaja EgoLogical » Ke Huhti 06, 2011 13:41

Sariel kirjoitti:Eeeh?! Olen ollut täysi dorka!
D: menin möhlimään tilauksen kanssa... No totta kai Cielin cossi puku tuli perille asti peräti 7 päivän sisällä. <3 se oli hyvä juttu mutta ainoa huono asia oli se että puvun housut eivät menneet kunnolla kiinni. Ilmoitin kaverilleni joka sanoi ottavansa yhteyttä myyjään. Myyjä sanoi tekevänsä minulle uudet housut. Luojan kiitos nyt on helpottuneempi olo, oikeasti <3

Mutta kyllä nämä cossi hommat tästä alkaa pikku hiljaa luistamaan. ^^
onnekas D:
Ite teen tän Daft Punk cossin niin paljon ku mahollista omil varoil ilman kamujen apua ;_;
PINEAPPLE SURPRISE!

Holly

Viesti Kirjoittaja Holly » To Huhti 07, 2011 18:12

LordiDraken kirjoitti:Holly:
Nyt olisi suunnitelmissa olla mahd. koko aika mikäli nyt löytyy joku nukkumapaikka jostain, mutta jos ei löydy niin ainakin se ensimmäinen päivä. Ja kyllähän nuo kuvat sopivat vallan mainiosti ja tietenkin aina myös se seura kelpaa samoiten:D
Toivotaan, että pääsisit koko ajaksi! Ja jos pääset vain yhdeksi päiväksi, niin toivotaan, ettei Gurren Lagann -ryhmäcossimme ole sinä päivänä, että pääsisin sinun kanssasi Suomena kuvia ottamaan. : D

LordiDraken

Viesti Kirjoittaja LordiDraken » To Huhti 07, 2011 18:26

Holly kirjoitti:
LordiDraken kirjoitti:Holly:
Toivotaan, että pääsisit koko ajaksi! Ja jos pääset vain yhdeksi päiväksi, niin toivotaan, ettei Gurren Lagann -ryhmäcossimme ole sinä päivänä, että pääsisin sinun kanssasi Suomena kuvia ottamaan. : D
Jaa no, uskoisin että pääsin tulemaan koko ajaksi nyt :D jos ei muuta niin pappa betalar min hotelrummet :DD ja kun nyt joudun yksin tulemaan(varmaan ainoa poikacossaaja täältäpäin) ja kun ton yhen kanssa nyt ei tule mitään niin varmaankin olen yksin tulossa. Ja koska olen samalla harvinaisen kova linssilude niin eihän ne kuvat haittaa yhtään:D

Mutta nyt rakkaat foorumilaiset olen viimeinkin löytänyt kaikkein parhaimman asian pitkään aikan eli ne silmälasit<3 tätä on kuulkaas haettu ja nyt löytyi niin täydelliset silmälasit kuin vain olla ja voi<33

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Tapahtumat”