Animecon 2011 pukukeskustelu

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Saimaanvuohi

Animecon 2011 pukukeskustelu

Viesti Kirjoittaja Saimaanvuohi » La Tammi 29, 2011 22:48

http://2011.finncon.org/joomla/
Animecon-Finncon palaavat yhdessä turkuun 15.7-17.1 2011.
Vieraina Nalo Hopkinson, Himeka, Yukihiro Notsu ja Richard Morgan. Samaa perinnettä jatketaan edelleen.

Siis, ketkäs ovat tulossa Animeconiin ja minä te tulette?
Meikä tulee Cana Alberonana Fairy Tailista.

Päivitystä!! Cossaan myös Bleachista tuttua Yoruichi Shihōinia!
Viimeksi muokannut Saimaanvuohi, Su Maalis 20, 2011 19:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Gahika

Re: Animecon 2011 pukukeskustelu

Viesti Kirjoittaja Gahika » Su Tammi 30, 2011 15:34

Neee, mie tulossa erillaisena versiona Kuroshitsujin Grellestä, Canadana Hetaliasta tai sitten Yoitena Nabari no Ousta~ :mrgreen:

Hansku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hansku » Su Tammi 30, 2011 19:32

Itse tulen Saber Lilynä, (Fate/Unlimited Codes), sekä Saeko Busujimana, (Highschool of the Dead)

Saimaanvuohi

Viesti Kirjoittaja Saimaanvuohi » Su Tammi 30, 2011 20:57

Hansku kirjoitti:Itse tulen Saber Lilynä, (Fate/Unlimited Codes), sekä Saeko Busujimana, (Highschool of the Dead)
Hmmm...käytätkö peruukkia, pidennyksiä vai värjäätkö kenties? Jos käytät peruukkia/pidennyksiä, niin kerro ihmeessä mistä ostat ne. Ne tulisivat apuun!

Mourumaru
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mourumaru » Su Tammi 30, 2011 21:21

Ite ois tarkotus tulla Air Gearin Kazuna, Hakuoukin Okitana ja Samurai Deeper Kyon Sasukena.

Hansku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hansku » Su Tammi 30, 2011 21:54

Cana kirjoitti:
Hansku kirjoitti:Itse tulen Saber Lilynä, (Fate/Unlimited Codes), sekä Saeko Busujimana, (Highschool of the Dead)
Hmmm...käytätkö peruukkia, pidennyksiä vai värjäätkö kenties? Jos käytät peruukkia/pidennyksiä, niin kerro ihmeessä mistä ostat ne. Ne tulisivat apuun!
Ostan kaikki peruukkini eBaystä. Helppoa ja halpaa.

Saimaanvuohi

Viesti Kirjoittaja Saimaanvuohi » Su Tammi 30, 2011 22:05

Hansku kirjoitti:
Cana kirjoitti:
Ootko käyny kikuconissa? Mulla on sellanen fiilis, et näin sut siellä.

Hansku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hansku » Su Tammi 30, 2011 22:51

Cana kirjoitti:
Hansku kirjoitti:
Cana kirjoitti:
Ootko käyny kikuconissa? Mulla on sellanen fiilis, et näin sut siellä.
Juu, viime kikuconissa tuli pyörittyä Rinoana (FFVIII).

Suiggari-Tou
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suiggari-Tou » Ke Helmi 02, 2011 15:12

Hansku kirjoitti:Itse tulen Saber Lily, (Fate/Unlimited Codes), sekä Saeko Busujimana, (Highschool of the Dead)
Olet paras 8D Kummatkin hahmot ovat ihania, ja varsinkin se Lily-versio Saberista on jotain sellaista mitä olen aina toivonut näkeväni (ja joskus, kun olen tarpeeksi viksu ja filmaattinen ja hyvä cossaaja, teen asun itse). Odota perässäsi roikkuvan random cossaaja hullunkiilto silmissä, ja joka vaatii kuvia.

Mutta joo, jottei aivan ohviksi mene, tulen mutta vain yhdeksi päiväksi enkä ole kyllä vieläkään varma mitä ihmettä sitten cossaan. Joku vanha asu uusintaversiona kai (eli vaihtoehtona Touhoun Marisa Kirisame, samasta sarjasta Fujiwara no Mokou, Umineko no naku koro ni:n Battler Ushiromiya tai jos olen sairaan nopea ja värikäs, Panty&Stockingin Panty. Koska jonkun sekin pitää tehdä. Ei se vielä niin massaa ole Suomessa, kaverit, eikä siitä sellaista tulekaan, eihän siinä ole ihqui jajoibishei ja sarjassa ei ole kuin kaksi miestä isommissa rooleissa! Ja sikäli kun olen katsonut niin ne Suomen massasarjat sisältävät miehiä jotta voitaisiin crossata ja yaoittaa (toki niitä pelkästään cossaamisen/crossaamisen ilosta pukunsa tekeviä on jotka tykkäävät sarjasta X ihan muuten vaan, onneksi).
Without love, it cannot be seen.

Hansku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hansku » To Helmi 03, 2011 16:24

Suiggari-Tou kirjoitti: Olet paras 8D Kummatkin hahmot ovat ihania, ja varsinkin se Lily-versio Saberista on jotain sellaista mitä olen aina toivonut näkeväni (ja joskus, kun olen tarpeeksi viksu ja filmaattinen ja hyvä cossaaja, teen asun itse). Odota perässäsi roikkuvan random cossaaja hullunkiilto silmissä, ja joka vaatii kuvia.
Mmm Lily Saberin hahmo desing on jotain niin ihanaa <3 Fanit on aina kivoja, joten perään juoksemaan vaan : D

(Saber on sis lauantaina, ja Saeko sunnuntaina.)

Cosplayparini lauantainpuku on vielä auki, mutta hän liittyy seuraani samaisesta sarjasta sunnuntaina (Highschool of the Dead), Sayana.

SMILE2ME

Viesti Kirjoittaja SMILE2ME » To Helmi 03, 2011 22:49

Pitäisi kääntää iskän pää niin sitten olisin tulossa. Ja cossaisin Sasoria niinkuin nyt tulevassa ensimmäisessä conissa *Desucon 18.-19.06,2011* ! ~ ♥
DESUCON 18.06.2011 Cossi : Sasori No Danna

ANIMECON 15.-17.07.2011 Cossi : Eka pv. Hopeanuoli kigurumi , toka pv. lolita , kolmas pv. Sasori No Danna

DESUCON FROSTBITE 14.-15.01.2012 Cossi : Eka pv. Gunji , toka pv. Sasori No Danna

TAMPERE KUPLII 05.05.2012 Cossi : Omana emona itsenäni . :3

Lelouc93

Viesti Kirjoittaja Lelouc93 » Pe Helmi 04, 2011 08:14

Mitä luultavammin tullaan kavereiden kanssa Yu-gi-oh ryhmällä, itse aion tulla varmaankin Yami Marikina

Crimson
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Crimson » Pe Helmi 04, 2011 11:09

Fullmetal Alchemist the Movie: Conqueror of Shamballa!Ed (ja sen mukana Roy) tulevat myös hivuttautumaan coniin, cameon tekee myös ehkä State Alchemist!Ed riippuen säästä; tarpeeksi kuuma kun on niin minulle ei sellaista univormua päälle saa eli toivottavasti olisi vilpoinen kesä niin voin tuotakin asua hyväksikäyttää. Anyho, nice to meet yo ja nähdään animukonissa.
@cosplay.com ° C² cosplay@tumblr °
あ! シチュ〜! シチュ〜!

Saimaanvuohi

Viesti Kirjoittaja Saimaanvuohi » Su Helmi 06, 2011 13:37

Lelouc93 kirjoitti:Mitä luultavammin tullaan kavereiden kanssa Yu-gi-oh ryhmällä, itse aion tulla varmaankin Yami Marikina
Hei, pääseekö siihen ryhmään mukaan joku niistä päivistä mahdollisesti?? Kuten ilmoitinkin, tulen jonakin päivänä Tèa Gardnerina sinne niin.

Olisi kiva olla mukana YuGiOh- ryhmässä! ^^
Ps. Onko teillä YuGiOh-kortteja?? Ois kivaa duelata

LordiDraken

Viesti Kirjoittaja LordiDraken » Su Helmi 06, 2011 16:30

Itse tulen sinne joko Hetalian Kungariket Sverigenä(Berwald Oxenstierna) tai sitten Hellsingin Alexander Andersonina. Jälkimmäinen tosin olettaen että saan pikkuhiljaa ne pistimet siihen valmiiksi kesään mennessä.D

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Tapahtumat”