Kitacon III (2011)

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

BanaaniMiku

Kitacon III (2011)

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » Pe Marras 12, 2010 18:48

Onhan se kolmas?

No niin mutta kuitenkin. Kitacon III tulee taas kemiin vuonna 2011
Tällä kertaa tapahtuma järjestetään yksipäiväisenä. Se on 12.2.
Ohjelma :

Cosplay-kilpailu
luentoja
paneeleja
maid-kahvila
AMV-näytös
taidekuja
mangakirppis
myyntipöytiä

Onkos keitä sinne tulossa? Ois kiva nimittäin tutustua uusiin ihmisiin ^^ Ja mitäs cossaatte?
Ja muuten ihmessä sanokaa jos tämä ketju on ollut aiemmin jossain, olen nimittäin vähän liian hyvä luomaan vahingossa ketjuja jotka ovat olleet täällä jo aikoja sitten..
Viimeksi muokannut BanaaniMiku, La Joulu 11, 2010 13:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Re: Kitacon III (2011)

Viesti Kirjoittaja kyuu » Pe Marras 12, 2010 19:28

Ainakin kiinnostusta paikalle tulemiseen on, toki CFT-studion kanssa. Toivottavasti asiaan saadaan valoa lähitulevaisuudessa.

Shiro Samurai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shiro Samurai » La Marras 13, 2010 15:05

Minä ainaki olen tulossa ku Torniossa asun ja Kita on lähellä. Olenhan käynyt aiemissa Kitaconeissa niin tietysti tulen myös kolmoseen. Cossaan varmaan taas Ichigo Kurosakia (debutti Kemin Mangapäivillä 30.10.2010) Bleachista, ja jos en, niin ilmoitan miten tulen olemaan pukeutunut!

Nähdään siellä! :mrgreen:
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

Vilukissa

Viesti Kirjoittaja Vilukissa » Ma Marras 15, 2010 17:05

Tulossa ollaan hyvin todennäköisesti!

Puku luultavasti: Higurashi no naku koro ni Rena tai Fushigi yuugi Miaka. Kummatkana ei oikein, kyllä ole talvi pukuja, että en tiedä pitääkö vielä joku puku aloitella tekemään.

Lelouc93

Viesti Kirjoittaja Lelouc93 » Su Marras 21, 2010 18:44

Ollaan joittenkin kamujen kanssa (alustavasti) pokemon-ryhmäcossissa(tjsp.)tulossa. Itse aion tulla Red:inä.

Vilukissa

Viesti Kirjoittaja Vilukissa » Ti Marras 23, 2010 19:14

Voi pokemon cossaaja! Minä olisin voinnut myös olla joku pokemon hyyppä kun olisin tiennyt aikaisemmin. Ainakin joskus himottanut Jessietä cossata tai jotain poksua.

No, toden näköisesti puku on varmistunut, ja olen Higurashista Rena. Katsotaan miltä puku näyttää peruukista ja kengistä kun en ole varma, millaiset tulee.

Lelouc93

Viesti Kirjoittaja Lelouc93 » Ke Marras 24, 2010 22:31

No Ana, voinhan tulla kyllä kuvaan jos otat kameran mukaan :D meikä täällä ihan himona vaan pelailen FireRediä ja katon näitä ekan tuotantokauen jaksoja :D JA VIELÄ SUOMEKSI! HAHAA!

bulbie

Viesti Kirjoittaja bulbie » To Marras 25, 2010 13:58

Pittääpi katsoa pääsenkö. :3 Ensimäisessä Kitaconissa kävin ja vaikka ensimmäisenä ei ollut cossiakaan päällä, oli se yksi mukavimmista coneista, joissa olen ollut. ^^

Tällä kertaa pääsy riippuu siitä, saanko puvun valmiiksi ajoissa ja onko aikaa.
JOS pääsen, tulen Kingdom Hearts 2'sen Demyxinä. :)

Demoniruhtinas

Viesti Kirjoittaja Demoniruhtinas » To Marras 25, 2010 17:42

Olen luultavasti tulossa kun kakkosessakin kävin kamuni kanssa ja silloin cossasin Hermione Grangeria 11v. (kirjoitan niin nopeasti että tekstistä saattaa löytyä virheitä) yukatassa olevan tyypin kanssa (Se oli mun kamuli <3). Olen suunnitellut pukeutuvani Len Kagamineksi, mutta olen nyt vähän hakusessa, siis mistä saan peruukin, kuulokkeet, puvun (omoihin se kuulemma tulee) ja kaikki tämmöset... Olisi ehkä pitäny alkaa teestämään tätä juttua aikaisemmin kun kitacon on kuiteskin jo helmikuussa. Miksi se on muuten laitettu helmikuuksi? Silloin on tosi kylmä! Ihmettelen vain, että mitä järkeä siinä on? Onko kitacon samoissa tiloissa kun se oli viimeksikkin (eli kitacon 2:ssa)??
Toinen nimeni on Forever Alone

ScarletSister

Viesti Kirjoittaja ScarletSister » To Marras 25, 2010 20:10

Jess,totta kai olen tulossa ens kitaconiin!Vimme Kitaconissa oli älyttömän kivaa,ja tutustuin toisiin otakuihin! <3 <3 Aijon cossata Miku Hachunea yukatassa,(kevyt kesä kimono,tulee varmaan aika kylmä)Vielä plus jätti viuhka ja aito katana.Pietin muuten tuota yukataa viime kitaconissa....huomasihanko kukaan??
Paint Me Red

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » To Marras 25, 2010 20:13

Vocaloid-fan kirjoitti:Olen luultavasti tulossa kun kakkosessakin kävin kamuni kanssa ja silloin cossasin Hermione Grangeria 11v. (kirjoitan niin nopeasti että tekstistä saattaa löytyä virheitä) yukatassa olevan tyypin kanssa (Se oli mun kamuli <3). Olen suunnitellut pukeutuvani Len Kagamineksi, mutta olen nyt vähän hakusessa, siis mistä saan peruukin, kuulokkeet, puvun (omoihin se kuulemma tulee) ja kaikki tämmöset... Olisi ehkä pitäny alkaa teestämään tätä juttua aikaisemmin kun kitacon on kuiteskin jo helmikuussa. Miksi se on muuten laitettu helmikuuksi? Silloin on tosi kylmä! Ihmettelen vain, että mitä järkeä siinä on? Onko kitacon samoissa tiloissa kun se oli viimeksikkin (eli kitacon 2:ssa)??
Juups, samassa tilassa eli kultissa :) Voithan itse koittaa jotain väsätä, tai pyydä kaveria tai äitiä auttamaan.

Shiro Samurai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shiro Samurai » La Marras 27, 2010 16:46

Vocaloidfreak kirjoitti:Jess,totta kai olen tulossa ens kitaconiin!Vimme Kitaconissa oli älyttömän kivaa,ja tutustuin toisiin otakuihin! <3 <3 Aijon cossata Miku Hachunea yukatassa,(kevyt kesä kimono,tulee varmaan aika kylmä)Vielä plus jätti viuhka ja aito katana.Pietin muuten tuota yukataa viime kitaconissa....huomasihanko kukaan??
Aito katana? :shock:
Saako semmoista edes viedä coniin... kuulostaa aika vaaralliselta. lol
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » La Marras 27, 2010 17:46

Hakama-Neiti kirjoitti:
Vocaloidfreak kirjoitti:Jess,totta kai olen tulossa ens kitaconiin!Vimme Kitaconissa oli älyttömän kivaa,ja tutustuin toisiin otakuihin! <3 <3 Aijon cossata Miku Hachunea yukatassa,(kevyt kesä kimono,tulee varmaan aika kylmä)Vielä plus jätti viuhka ja aito katana.Pietin muuten tuota yukataa viime kitaconissa....huomasihanko kukaan??
Aito katana? :shock:
Saako semmoista edes viedä coniin... kuulostaa aika vaaralliselta. lol
Ne ovat kiellettyjä ja ne voidaan tarvittaessa takavarikoida ja jou auoungilla voi pelästyä ja soittaa poliisit :D

ScarletSister

Viesti Kirjoittaja ScarletSister » Su Marras 28, 2010 21:13

Juuh,ei se ole terotettu! XD Ihan suora molemmilta puolilta,ei siis yhtään terävä.Ja en minä sitä esiin vedä,ja jos tullaan sanomaan niin kyllä mie sen poiski voin viedä.... Ja enhän mie mikään huligaani ole,joka huitoo ohimeneviä mummoja XDD
Paint Me Red

mijummi

Viesti Kirjoittaja mijummi » Su Marras 28, 2010 21:33

Vocaloidfreak kirjoitti:Juuh,ei se ole terotettu! XD Ihan suora molemmilta puolilta,ei siis yhtään terävä.Ja en minä sitä esiin vedä,ja jos tullaan sanomaan niin kyllä mie sen poiski voin viedä.... Ja enhän mie mikään huligaani ole,joka huitoo ohimeneviä mummoja XDD
Aidot ter'aseet on kiellettyjä, ja sinua ei auta se että et huitelisi niitä mummoja, sillä poliisit ei tunne sinua. Kannattaa jättää se katana suosiolla kotiin ellet halua menettää katanaasi ja sen lisäksi sakkoja teräaseen ulkonakuljettamisesta, oli se sitten terävä tai ei. Nimimerkillä kokemusta on.
Jotkut leikkaavat kinkkua, jotkut päitä

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Tapahtumat”