Tracon V - pukukeskustelu

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Gyrael

Re: Tracon V - pukukeskustelu

Viesti Kirjoittaja Gyrael » Ke Kesä 16, 2010 12:40

Ainakin lauantaina The Prince of Tenniksestä Akaya Kirihara, jos en ole laiska sunnuntaina sama cossi päällä silloinkin..~

Vilukissa

Viesti Kirjoittaja Vilukissa » La Kesä 19, 2010 11:18

Voi Rikku berserker ja Paine ryhmineen on pakko kuvata ainakin! FFX fani kun olen. Itsekkin uskallaudun prokisaan, ja kuvaan ihan mielipuolisesti kaikkia tuttuja hahmoja. Yleensä kameran muisti loppuu aina kesken -_- Minut tunnistaa helposti isosta kruunun kuvasta, enenmpää en paljasta....Ja tietenkään en saa sitä kruunun kuvaa sitten siihen mennessä, ja kaikki on pielessä. Mukanani kulkee toki uskollinen cossiin pakoitettu mies...heh heh. Saa tulla moikkaan ja huikkaan, että ota musta kuva : D tai muuten tutustumaan.

defia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja defia » La Kesä 19, 2010 12:20

Ehkä voisi tännekin kirjoittaa, kun lähtö varmistui saatuani töistä vapaata : ) Alunperinhän oli tarkoitus tulla lauantaiksi Robinina ja sunnuntaiksi taas Lal Mirchinä, mutta saattaa olla, että jätän Lalin kokonaan pois, sillä meidän Sanji pääsee ehkä vain sunnuntaiksi ja Nami lauantaiksi. Eli siis, näillä näkymin olen koko viikonlopun One Piecen Nico Robin, Skypiea-versio.
I'm pushing an elephant up the stairs.
Deviantart || Pukuleikkiä

Qevna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Qevna » Ma Kesä 21, 2010 21:57

Elikkäs itsellä on vanhat puvut päällä. Lauantaina olen Bleach:n Nemu (vähän huono kuva minusta, virallista kuvaa Desusta odotellessa...) ja sunnuntaille paranneltu versio Chobits:n Ditasta... Tracon III:een jäi vähän kesken puku niin ajattelin vihdoin sen saada mallikelpoiseksi..

Saa tulla tökkimään jos tunnistaa tai pitää puvuista.
Wish Away in Fantasy

Batsy

Viesti Kirjoittaja Batsy » Ti Kesä 22, 2010 00:01

Vastapainoksi kaikille värikkäille animehahmoille pompin paikalle batman puku päällä, desusta hieman päivitetyllä versiolla tosin ...

LittleDreamer

Viesti Kirjoittaja LittleDreamer » To Kesä 24, 2010 02:32

~~Minä tulen sitte moikkaamaan Batmania! x3

Niin,mitä laittaa Traconiin päälle? Mulla on oikeesti hirvee asunvalinta vaikeus nytten,kolmesta vaihtoehdosta! >.< Argh,cossaisinko Scipiota Rosvoruhtinaasta,Olisinko punatukkainen ja punasilmäinen vampyyri vaiko vapauden ja sen puolesta mitä rakastat-taisteleva merirosvo? Hmm...mulla sitte mietittävää tässä reilun viikon aikana vielä. Jos ei päätöstä synny,raahan noi kaikki asukokonaisuudet mukaan ja vaihtelen niitä sitte. :D
" I keep falling asleep and having this dream about you, we're in a forest and..."

Thalionkalwen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thalionkalwen » To Kesä 24, 2010 23:45

Merirosvoja ei koskaan ole liikaa. Oletko tulossa Pirates of the Caribbean -ryhmään?

Itse olisin tulossa coniin vain lauantaina, ja silloinkin pitäisi yrittää palloilla Will Turner- ja Edward Elric -asujen välillä. Saas nähdä mitä tulee.
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
- Viti-Vaatturi - tilaustöitä - Tapahtumakuvia - DeviantArt -

Portugali on nyt canon Hetaliassa!

Batsy

Viesti Kirjoittaja Batsy » Pe Kesä 25, 2010 00:10

LittleDreamer kirjoitti:~~Minä tulen sitte moikkaamaan Batmania! x3
Sopii paremmin kuin hyvin, varoituksena tosin sanottakoon että maskin takaa löytyy hyvin hyvin vanha ja hyvin hyvin ruma mies, että omalla vastuulla :mrgreen:

Asagi

Viesti Kirjoittaja Asagi » Pe Kesä 25, 2010 15:04

Ohohoo fanipoikailin itsekseni Bättistä jo Desussa :O~ Riepoo ettei minulla ole Robinin pukua vieläkään tehtynä vaikka suunnitelmat oli alunperin jo alkuvuodelle ;(

Tatl

Viesti Kirjoittaja Tatl » Pe Kesä 25, 2010 15:49

Lauantaina on tarkoitus cosplayata FMA:n Envyä ja sunnuntaina olen Naruton Jinchuuriki -ryhmässä Gaarana. Koska pidemmän aikaa on ollut suunnitelmissa cossata myös Draco Malfoyta, muttei sopivaa saumaa ole löytynyt, vaihdan todennäköisesti siihen jossain välissä lauantaina/sunnuntaina

Cidi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cidi » La Kesä 26, 2010 10:45

Tarkoituksena olisi cossata FF7 Cid Highwindiä niin kuin Desuconissakin ja koko conin ajan mennään tällä hahmolla, sillä ei ole vielä toista cossia aloitettukaan :mrgreen: mutta ensi vuodelle pitäisi saada sitten valmiiksi FF8:sta Seiferin gunblade valmiiksi ja se helkkarin takki/kaapu + muuta pientä sälää... :D
Cosplay-sivustoni Facebookissa: https://www.facebook.com/CidiCos

Cosplay-blogini: http://excitermomentum.blogspot.fi/

LittleDreamer

Viesti Kirjoittaja LittleDreamer » La Kesä 26, 2010 15:47

Thalionkalwen kirjoitti:Merirosvoja ei koskaan ole liikaa. Oletko tulossa Pirates of the Caribbean -ryhmään?
Voishan sinne kyllä ainaski merirosvolipun ja mahdollisesti myös hatun kera ilmaantua. x3 Merirosvoja ei tosiaan ole koskaan liikaa. 8D
Pirates of the Caribbean-ryhmään en ole tulossa. Tosin ajattelin myös heitä tulla moikkaamaan ja valokuvaamaan! ^^

Ja Batmanille vielä,näin tehdään! :lol:

Ps. Mä oon sitte luultavasti se joka hilluu final fantasy fightissa rumpukapuloiden kanssa! xD

Edit. Nyt sain vihdoinkin päätettyä! Olen tulossa paikalle VampyyriPiraattina! x3
Viimeksi muokannut LittleDreamer, La Kesä 26, 2010 19:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
" I keep falling asleep and having this dream about you, we're in a forest and..."

Vilukissa

Viesti Kirjoittaja Vilukissa » La Kesä 26, 2010 18:53

Thalion kannatan Will turner pukua niitä ei ainakaan ole tullut vastaan viellä itselleni! Edejä kyllä on.

Ja Envyki tulossa, kivaa pitää päästä kuvaamaan sitäkin! Paljon on kuvattavaa.

Nyt sitä uskaltaa paljastaa omankin puvun kun sain sen lopulta valmiiksi. Tosin alushameeseen en ole viellä tyytyväinen, mutta sitä tuskin enään kerkeää ehostaa : (

Niin puvun pitäsi näyttää tältä: http://static.minitokyo.net/view/36/22/321136.jpg mies sitte taas esittää Syaorania ja kuvan mukainen puku. Tulkaa moikkaan jos tunnistatte puvusta. Varoitus otan kuvia, eteenkin tutuista hahmoista.

Thalionkalwen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thalionkalwen » Su Kesä 27, 2010 02:11

Molemmat asut (Will ja Ed) aion kyllä ottaa mukaan kunhan saan valmiiksi. Kummatkin filmit ja hahmot on vaan niin lemppareita, että haluan tavata kumpiakin cossaajia kuvauksen merkeissä. Aloitan luultavasti aamulla Edillä ja vaihdan iltapäivälle Will-asun. Kun vain muistaisin ottaa sydämeni mukaan :wink:.
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
- Viti-Vaatturi - tilaustöitä - Tapahtumakuvia - DeviantArt -

Portugali on nyt canon Hetaliassa!

Wemppa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wemppa » Su Kesä 27, 2010 09:07

Ehkä sitä tässä vaiheessa uskaltaisi tännekin nämä pukusuunnitelmat julkaista.
Lauantaina Ace Attorneyn lounasleidi eli Angel Starr, sunnuntaina kierrättelen Odin Spheren Gwendolyniä äitinsä mekossa. Pientä ryhmääkin olisi kaiketi molempina päivinä luvassa. :3
| writing | to | reach | you |

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Tapahtumat”