Desucon 2010 pukukeskustelu

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Hoothoot
Viesti:

Desucon 2010 pukukeskustelu

Viesti Kirjoittaja Hoothoot » Ma Maalis 29, 2010 13:35

Desucon järjestetään toistamiseen Lahden Sibeliustalossa 12-13.6.2010.

Tämän ketjun tarkoituksena on koota henkilöt, jotka ovat tulossa tapahtumaan ja haluavat keskustella/kertoa puvuistaan. Sarjan ja hahmon mainitseminen on aina kiva juttu, ja suurpiirteiset ja/tai salailevat viestit ("olen tulossa paikalle, puku on - lälläl en kerrokaan") poistetaan. Vanhoista ketjuista tuttu kuvaidea on sekin tosi kiva (kiitokset henkilölle, joka kuvia ekana linkkasi).

Laitetaan ketju pyörimään ja bongaillaan muita anikilaisia conissa.
Cosplay on tapa elää, koska ilman sitä ei ole elämää.

Orange and fuzzy is FOE!

Mourumaru
Viesti:

Re: Desucon 2010 pukukeskustelu

Viesti Kirjoittaja Mourumaru » Ma Maalis 29, 2010 14:55

Olen tulossa kaverini kanssa lauantaina Bleach cosseissa, minä ah niin perinteikkäästi Ichigona ja hän vetää vähän harvinaisempaa ja tulee Komamurana. Sunnuntaina sitten 90% varmuudella cossin Air Gearin Agitoa.
Viimeksi muokannut Mourumaru, To Huhti 22, 2010 18:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

defia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja defia » Ma Maalis 29, 2010 18:23

Tarkoitus olisi lauantaina ilmaantua paikalle Fairy Tailin Erzana, mukana näillä näkymin Natsu, Gray, Mirajane, Lucy ja Loki, mikäli kaikki pääsevät paikalle (ja mainostan, muitakin FT :n hahmoja otetaan mielellään mukaan, jos jollain kiinnostaa). Sitten sunnuntaiksi koottiin toisella foorumilla KHR Arcobaleno-ryhmä, itse Lal Mirchiä esitän(:
I'm pushing an elephant up the stairs.
Deviantart || Pukuleikkiä

Riyoko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Riyoko » To Huhti 01, 2010 21:14

Miäkin olen sunnuntaina tuossa defian mainitsemassa Arcobaleno-cossiryhmässä. Cossaan Fonia...
Ja lauantaina cossaan Bontenia Amatsukista. Hillun silloin samasta sarjasta olevien Tokidokin ja Byakurokun (ehkä) kanssa. <3 Saa tulla moikkaamaan ja ilmoittamaan lauantain cossista tunnistaako sarjaa/hahmoa. ^^
Näätte muuten myös minut Tokidokin cossaajan kanssa Cosplaynäytöksessä. >D

Nezumi-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nezumi-chan » Pe Huhti 02, 2010 09:40

Riyoko kirjoitti:Ja lauantaina cossaan Bontenia Amatsukista. Hillun silloin samasta sarjasta olevien Tokidokin ja Byakurokun (ehkä) kanssa. <3 Saa tulla moikkaamaan ja ilmoittamaan lauantain cossista tunnistaako sarjaa/hahmoa. ^^
Näätte muuten myös minut Tokidokin cossaajan kanssa Cosplaynäytöksessä. >D
MINÄ tulen moikkaamaan! Tarkoituksena [joskus] tehdä nimitäin saman sarjan Ginshu, jolloin kaverini lupautui meikäläiselle sitten Bonteniksi <3 Harmi, että omat lauantai suunnitelmat on jo niin lukkoon lyöty ettei niitä voi vaihtaa :(

Ja niihin omiin suunnitelmiin palatakseni...

Lauantaina Suomen suurimman Suikoden rymäcosplay host eli Gremio. Sunnuntaina sitten taas osaksi Gremio (FFFightin ajan) ja loppuajan Soul Eaterin Tsubaki ^_^
Only dead fish go with the flow

DeviantArt
Team108 - Suomen Suikoden Cosplayaajat
Conikuva galleria 2006-->

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » Pe Huhti 02, 2010 09:56

Todennäköisesti tulen Hetalian Ranskana. Olen pitänyt tuota pukua niin monesti, mutten kertaakaan conissa... Löytäisinpä jostain vielä kepin johon kiinnittää ihanaisen Ranskan lippuni. Toinen päivä on vielä avoin, mahdolliset vaihtoehdot ovat One Piecen Nefertari Vivi tai sitten Vocaloidien Kaito. Kaikki puvut valmiina, pitäisi vain valita Ranskan lisäksi toinen...
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

milzux
Viesti:

Viesti Kirjoittaja milzux » Ke Huhti 07, 2010 13:41

Täältä löytyy Persona 3 -pelistä tuttu Aigis! :D Olen suunnitellut cossaavani häntä kumpanakin päivänä, ellen muuta suunnitelmiani. Mutta ainakin toisena Desupäivänä Aigis tulee hyppimään ympäri ympäri Sibbetaloa, ja jos hyvin käy (=rahat riittää) saatan väsätä mukaani Koromaru-pehmon. ;D

Elec
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elec » Ke Huhti 07, 2010 17:57

Tulossa ollaan tänäkin vuonna! Lauantaina olen Suikoden ryhmässä Dolphina.
Sunnuntaina sitten minut voi bongata Tales of the Abyss pelin Guy cossista.

Scarface

Viesti Kirjoittaja Scarface » To Huhti 08, 2010 08:31

Lauantaina hahmonani on Paine (Final Fantasy X-2) ja seurueestani tulee mitä suurimmalla todennäköisyydellä löytymään myös Rikku ja Yuna.
Sunnuntaina kierrätän vanhaa Neviril-asuani (Simoun) muutamalla muutoksella ehostettuna, ja otan näin ollen osaa sunnuntaina kokoontuvaan suureen Simoun-ryhmään. 8>

Daiki

Viesti Kirjoittaja Daiki » La Huhti 10, 2010 15:28

Molempina päivinä olen FF13:n Vanille. Mukanani on lisäksi samasta pelistä Hope jotenka ainakin tuosta voi minut tunnistaa. Kuviin suostun ilomielin ja halata ehkä saa, jos olet onnekas.

dr.online

Viesti Kirjoittaja dr.online » To Huhti 15, 2010 23:12

Lauantaina hypin siellä ja täällä Tie El Doradoon-leffan Miguelina, crossplay lololol~ ja sunnuntaina sitten vähän erilaisempaa crossia kehiin, eli Japanin kullanmurujen, popryhmä Arashin pikkupiru Kazunari Ninomiya tässä asussaan~ (ps. mukana hyppii samaisen poppoon Ohno truth PV-kostyymissä~)
"Maybe I'm passing you by
Just passing you by girl"

claire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja claire » Ma Huhti 19, 2010 09:57

Lauantaina kierrätän Bakaconissa sunnuntaina ollutta Allen Walkerin kolmatta univormua, tällä kertaa onneksi vähän isomman D.Gray-Man-ryhmän kanssa. Sunnuntaina puolestaan pahistelen Gintaman Takasugi Shinsukena.

Suikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suikka » Ma Huhti 19, 2010 23:46

Lauantaina olisi tarkoitus tulla Hetalian Koreana jolla on näillä näkymin ainakin Hong Kong ja osan aikaa Kiina seurana. Ja, mikäli ehdin saada kasaan, sunnuntaina saatan kävellä vastaan Yume Nikkin Monokona.

Minorea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Minorea » Ti Huhti 20, 2010 10:51

Pitäisi tulla käymään ainakin paikan päällä One Piecen Pelonana (löytyi myös Bakaconista) ja seuraavana päivänä jos sellaiseksi jään sinne, katselee nyt, niin katsoisin jos onnistuisi cossaamaan Harry Potterin Dracoa luokilta 1-2. Tuo on ensimmäinen crossplayni, joten pikkaisen tuppaa jännittämään miten onnistuu.
KasakuxKosupure - Kun cosplay vie voiton

Dashi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dashi » Ke Huhti 21, 2010 18:01

Desuilemaan ollaan tosiaan tulossa tästäkin osoitteesta! Lauantaina näyttäytynen edellä ilmoittautuneen Painen Gunner!Yunana Final Fantasy X-2:sta ja sunnuntaina on vuorossa Final Fantasy XIII:n Hope Estheim, joka taluttaa coniin myös muita kyseisestä pelistä peräisin olevia hahmoja. Toivottavasti molemmat puvut valmistuvat ajoissa - tämä kun on ensimmäinen con, johon olen tulossa kahden asun voimin.
dashiana.net - piirustuksia ja kirjoituksia.
my anime list - se lyhyt lista.

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Tapahtumat”