Apua aloittelijalle!

Kokemuksia ja neuvoja cosplayn teknillisemmästä puolesta. Pukujen ompelua, proppeja, peruukkien modausta yms. käsittevät aiheet tänne.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Jasmin.owo

Apua aloittelijalle!

Viesti Kirjoittaja Jasmin.owo » Ti Loka 15, 2013 20:33

Eli nyt tulavan vuodenpuolella menen yukiconiin, niin voisin cossata ihan ensimmäistä kertaa! (Jee~)
Eli suunnitelmissa olisi cossata Yuki Nagato:a , sarjasta melancholy of haruhi suzumiya, ja kun olen vielä 12 (täytän itsenäisyyspäivänä 13) ja kun olen vasta aloittelija, haluaisin mieluusti tietää teidän kokeneempien neuvoja tätä cossia varten, ja olisi todella mukavaa saada vaikka kaavat tai jtn ohjeita! :) jos vaan teillä nyt sattuisi olemaan
Ja jos nyt joku teistä on tehnyt tuon kyseisen cossin aijemmin tai on juuri nyt tekemessä, antaisitko vähän ohjeita?
Antaakapas nytten neuvoja tätä cossia varten ;3
Kiitus!
Kuva kyseisestä hahmosta ja vaatemallista :
http://www.ezcosplay.com/haruhi-suzumiy ... stume.html
- Sometimes a carrot talks. 
-“I think perhaps all of us go a little crazy at times.”

Mikichan

Re: Apua aloittelijalle!

Viesti Kirjoittaja Mikichan » Ke Loka 16, 2013 09:47

Kaavoja kannattaa katsella ihan käsityölehdistä ja kaavakirjoista. Itse suosittelen kaikille cossaamista harrastaville hankkimaan Joka tyypin kaavakirja 1 ja 2:n. Kirjoista löytyy peruskaavat ja ohjeet, miten niistä saa muokattua vaikka mitä. Kaikki pukuni olen noiden kirjojen kaavoilla ja ohjeilla tehnyt. Kirjoissa myös neuvotaan hyvin, miten kaavoja voi muokata itselle sopivaksi ja vaikka millä tavalla.

Jasmin.owo

Re: Apua aloittelijalle!

Viesti Kirjoittaja Jasmin.owo » Ke Loka 23, 2013 18:33

juuh, kiitos avusta!
- Sometimes a carrot talks. 
-“I think perhaps all of us go a little crazy at times.”

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pukujen tekeminen”