Borderlands Tiny Tinan maski (hjelp!)

Kokemuksia ja neuvoja cosplayn teknillisemmästä puolesta. Pukujen ompelua, proppeja, peruukkien modausta yms. käsittevät aiheet tänne.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Meruto

Borderlands Tiny Tinan maski (hjelp!)

Viesti Kirjoittaja Meruto » Ke Elo 21, 2013 18:08

Heeij :3

Tosiaan, suunnitelmissa olisi minun osaltani cossata ensivuoden puolella Borderlands 2-pelin Tiny Tinaa, jonka päätä koristaa mitä ihmeellisin maski. Omistan hyvin alkeelliset maskintekotaidot, jonka johdosta haluaisin jonkun muun tekevän maskin minulle - korvausta vastaan, tietenkin.

Maskin pohja
Maski viimeisteltynä

Ei mikään helppo homma, mutta.. En halua läheskään noin yksityiskohtaista, joten voin antaa vähän jonkin verran anteeksi. Jos kiinnostuit, ota yhteyttä sähköpostiini - sieltä saat minut parhaiten kiinni.

Minkäkö takia kysyn jotakuta muuta tekemään maskin?
Ebaysta saa näitä maskeja, mutta pelkkä pohja maksaa jo 50$ ~ + siihen vielä maalit, joihin minulla ei ole laittaa paljoa rahaa. Jotkut ovat näihin jopa työntäneet ledivaloja, mutta itse en sitä missään nimessä vaadi, sillä maski on pään sivussa pidettävä - ei siis Tinan kasvoilla oleva.

Netti on täynnä kuvia kyseisestä hahmosta ja maskistakin, mutta jos satut kiinnostumaan, lähetän mielelläni kuvia sitten sähköpostitse lisää!

mariia.ware@gmail.com
They say before you start a war,
You better know what you're fighting for.

Palaa sivulle “Pukujen tekeminen”