Cosplay nowhere to be found

Cosplayn sisimmän olemuksen pohdinnat ja kaikki muut yleisluontoiset cosplay-aiheiset keskustelut, joille ei ole omaa aluetta.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Xion

Re: Cosplay nowhere to be found

Viesti Kirjoittaja Xion » Su Syys 27, 2009 10:08

Ikara kirjoitti:Näitähän on miljoona ja yksi, mutta itselleni ensimmäisenä tulee mieleen Black Lagoonin Hansel & Gretel. Molempien puvut vaikuttavat suht helpoilta, samoin peruukit olisivat helpot löytää. Okei, ehkä propit, M1918 BAR ja kirvekset saattaisivat tuottaa jonkin sortin hankaluuksia.
Lisäksi Lovelessin muita hahmoja kuin Ritsukaa ja Soubia cossataan suhteellisen vähän.
Tulossa on molemmat, tarvitsisin vain paria Hänseliksi -Ja korjata hiukan sitä pukua-. (kirvestä ja peruukkia voisin lainata) Näitä Black Lagoon cosseja ei näy niin paljon, mutta lähitulevaisuudessa ehkä enemmänkin.

Kioko_

Viesti Kirjoittaja Kioko_ » Su Syys 27, 2009 11:44

HUOMAUTUS! Tähän ketjuun ei niitä viestejä että "olen tulossa coniin x hahmona x"!! Tämä topic on tarkoitettu pelkästään toiveille että mitä coneissa haluaisi nähdä.
Viimeksi muokannut Kokonhoray, Su Syys 27, 2009 15:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Kiitos!

Iridal

Viesti Kirjoittaja Iridal » La Marras 07, 2009 22:16

Holly kirjoitti:Onko Rose of Versailles -cosseja suomessa näkynyt (sarja tunnetaan myös nimellä Lady Oscar)? Itse ajattelin tehdä puvun kyseisestä sarjasta, ja kiinnostaa onko kukaan muu vielä tässä maassa kyseisestä sarjasta ketään cossannut.
Olen vasta äskettäin katsonut sarjan, joten vaikka olisin aiemmin näitä cossaajia nähnyt, en muistaisi ^^'
Vuoden 2008 conissa Tampereella itse tulin bonganneeksi kaksikin Oscaria. Toisesta ehdin räpsäisemään kuvankin ja cossi oli upea.

Yhtään ainutta Escaflowne cossia ei ole tullut nähtyä suomen coneissa. Dilandau olisi upea, samoin vaikka Allen Schezar kaikkine miekkoineen päivineen. Sitten en tiedä näinkö harhoja vai juoksiko tuona samana 2008 vuoden animeconissa pikkuinen Conan :D ? Pukekaapa lapsianne pikku Conaneiksi joskus uudestaankin. Oli kyllä suloinen.

Nezumi-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nezumi-chan » To Marras 12, 2009 19:41

Juu, kyllä noita Rose of Versailleseita yleensä kerran kesässä näkee. Escaflonekin oli edustettuna desuconissa.

Kesän 2009 animeconissa tuli nähtyä kauan kaipaamani Full Metal Panic ja meine Liebe.

Vielä kaipailen täällä jo muutamaan otteeseen mainittuja Weiss Kreuz ja Samurai Deeper Kyo cosseja - täytynee ilmeisesti itse tehdä asian suhteen jotain.
Myös Saiunkoku Monogatari cosseja olisi kiva nähdä. Traconissa yksi Shuurei olikin, mutta näitä vielä lisää. Lodoss War! Missä ovat muuten kakki Lodoss cossaajat! Nyt joku retro-animer väsäämään hieno Deelit! Myöskään yhtään Arslan cossaaja en ole koskaan nähnyt.

Suomen coniskenen Suikoden-aukosta en sano mitään - siihen on lääke jo järjesteillä ;)
Only dead fish go with the flow

DeviantArt
Team108 - Suomen Suikoden Cosplayaajat
Conikuva galleria 2006-->

saino

Viesti Kirjoittaja saino » Pe Marras 13, 2009 16:58

Historiallisten pukujen ystävänä kaipaan niitä coneihin enemmänkin - vaikka toki viktoriaanishenkisiä kledjuja ja perinteisiä japanilaisia (esmes bleach) näkeekin, niin lisää! sarjoja löytyy kuitenkin vaikka kuinka :)

nezumi-chan: Saiunkoku monogatarista olen harkinnut itse cossaavani, mutta (shuurein) peruukki olis aika hankala mun taidoilla kasata... Mutta vau, sitä on kuitenkin cossattu Suomessa!
"Kai sä tiedät, että teitä pidetään friikkeinä?"

Tawe

Viesti Kirjoittaja Tawe » Ma Marras 23, 2009 22:23

Midori no Hibi. Suosikkisarjojani, enkä ole ainuttakaan cossia nähnyt. Olisi huippua bongata Sawamura kädessään Midori nukke, ja mahdollisesti muitakin sarjan hahmoja, vaikkei kaarti suuri olekaan. Seiji nyt ainakin, tekisi tämän fanitytön iloiseksi.
If it's worth doing it's worth overdoing.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen cosplay-keskustelu”