Cosplay nowhere to be found

Cosplayn sisimmän olemuksen pohdinnat ja kaikki muut yleisluontoiset cosplay-aiheiset keskustelut, joille ei ole omaa aluetta.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Kioko_

Cosplay nowhere to be found

Viesti Kirjoittaja Kioko_ » Ti Kesä 10, 2008 13:06

Elikkäs tuli tämmöinen idea kerran että ihmiset voisivat kertoa tänne hahmoja, joita eivät ole nähneet coneissa juuri ollenkaan/koskaan ja haluaisivat nähdä. Ehkä joku saattaisi saada inspiksen ja tehdä jonkin harvinaisen hahmon. Mutta please, ei hahmoja uusista sarjoista, koska niitä ei ole vielä ehditty vain cossia. Joistain vanhemmista sarjoista mielummin. Olikohan tämä nyt epäselvä... Mutta esimerkki: "mä en ole nähnyt sarjasta se ja se sitä hahmoa koskaan...(ja oma toivomus/kommentti perään)" Elkääkä vaan langetko siihen, että rupeatte viittäkymmentä hahmoa ehdottelemaan, mieluiten vaikka ne omat suosikkinne jotka ovat hukassa x)

Mutta itse sanoisin että missään en ole suomenmaalla nähnyt Pretear cosseja. Jos Sasame tulisi vastaan niin saisi mut kimppuunsa (ehkä tämä on juuri se syy?)..
Ja sitten Gundam Seed cossit ovat alkaneet käydä harvinaisemmiksi, haluaisin nähdä conissa tallustelevan Athrunin <3

Pem_

Re: Cosplay nowhere to be found

Viesti Kirjoittaja Pem_ » Ti Kesä 10, 2008 13:11

No Pence, Hayner ja Olette Kingdom heartsista ovat sellaisia joita en ole coneissa ollenkaan nähnyt.
:| mikäköhän mahtaa olla syy.. ovatko puvut vain niin tylsiä joidenkin mielestä.
Akuroku
(~^,^)~

Suke-chan

Viesti Kirjoittaja Suke-chan » Ti Kesä 10, 2008 13:29

Mutta tänä kesänä pääsette näkemään Oletten x3

Itse en ole nähnyt missään Fruits Basketin Hatsuharua (ehkä joku nähnyt, mutta minä en?)
Ajattelin, onkohan siinä sitten se peruukki/hiukset vaikeat vai Harun takki.

Ikara

Viesti Kirjoittaja Ikara » Ti Kesä 10, 2008 14:27

Näitähän on miljoona ja yksi, mutta itselleni ensimmäisenä tulee mieleen Black Lagoonin Hansel & Gretel. Molempien puvut vaikuttavat suht helpoilta, samoin peruukit olisivat helpot löytää. Okei, ehkä propit, M1918 BAR ja kirvekset saattaisivat tuottaa jonkin sortin hankaluuksia.
Lisäksi Lovelessin muita hahmoja kuin Ritsukaa ja Soubia cossataan suhteellisen vähän.
In the beginning The Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
~ Douglas Adams

BakaNeko

Viesti Kirjoittaja BakaNeko » Ti Kesä 10, 2008 17:45

Itse en ole nähnyt Nurse Witch Komugista tai DearSista yhtään cossia Suomessa. Paitsi itse sitten cossasin DearSin Niaa ja Nurse Witch Komugin Nurse Komugia. Taisi itseasiassa joku cossata Komugia joskus aikoja sitten Animeconissa, mutta itse en tuota cossia ole nähnyt.

Sitten tietysti lempimangasarjani Mahou Shoujo Neko X hahmoja en ole nähnyt cossattavan MISSÄÄN. :(
The last love song on this little planet ❤

Rimppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rimppu » Ti Kesä 10, 2008 21:26

Suke-chan kirjoitti:Itse en ole nähnyt missään Fruits Basketin Hatsuharua (ehkä joku nähnyt, mutta minä en?)
Ajattelin, onkohan siinä sitten se peruukki/hiukset vaikeat vai Harun takki.
Hahaa, lisää syitä tehdä joskus Haru. Tykkään herran designista aivan suunnattomasti, mutten vain ole saanut aikaan vääntää sitä pukua.

Ja kyllähän sitä nyt melkein kaikkea on joku ehtinyt cosplayata; ei välttämättä Suomessa, eikä välttämättä erityisen loisteliaasti, mutta kuitenkin. Etenkin, jos on kyse nimenomaan jostain vanhemmista sarjoista. Laittakaa vain sarjan nimi cosplay.com:in kuvahakuun, ja johan löytyy.

Photon -cosplayta olisi kyllä aika vänkää nähdä. Ja kelvollinen Kaikan Phrase -ryhmä tekisi mut suunnattoman onnelliseksi.

Sitten on näitä legendaarisia (... eli eeppisen huonoja) suhteellisen tuoreita Gonzon sarjoja (Aquarion, Glass no Kantai, Red Garden), joita kukaan ei edes suostu katsomaan, ja joista ei siksi löydy cosplayta lainkaan. Onneksi minulla on sydämessäni paikka Gonzo-huonoilulle, ja jonain kauniina päivänä tämä cosplayn puute tullaan korjaamaan. <3

nonparelli

Viesti Kirjoittaja nonparelli » Ti Kesä 10, 2008 22:43

Jaa että mitä halutaan nähdä? Tidus, Final Fantasy Xstä siis. Tätä ei ole näkynyt vielä kertaakaan. Kyseisen hahmon fangirlina kuolisin lievästi onnesta jos tämän näkisi edes kerran hyvin toteutettuna Suomessa. Muita Finaleiden hahmoja onkin sitten enemmän kuin kiitettävästi nähty, mutta tämä vielä uupuu.

Ja tuota, pakko toivoskella myös FFXII cosseja. Balthier tai Basch, tai jos ihan kunnolla aletaan toivoskelemaan niin olisi enemmän kuin mahtavaa nähdä joku kahdentoista aromipesäpää. Judgeja meinaan siis. Gabranth olisi niin awesome. <3

Hoothoot
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hoothoot » Ti Kesä 10, 2008 23:12

Välihuomautus: Älkää sitten ruvetko selostamaan, että aiotte tehdä edellä mainitun cosplayn X coniin X. Tämän voi tietysti tehdä siinä tapauksessa, jos aikoo kirjoittaa muutakin, mutta pelkkä "Teen muuten Sailor Galaxian Nyannyan-coniin vuonna 2010 snortlol" ei riitä. Hyvä ketju muuten, toivottavasti innostaa ihmisiä tekemään erilaisia hahmoja.
Cosplay on tapa elää, koska ilman sitä ei ole elämää.

Orange and fuzzy is FOE!

dr.online

Viesti Kirjoittaja dr.online » Ke Kesä 11, 2008 02:17

BACCANO. Olen nähnyt yhden ainoan Enniksen viime Kupliissa ja siihen se jäi. Missä on ihanaiset Isaac ja Miria? Missä Czes? Missä Rail Tracer? Missämissämissä Ladd Russo ?

Myös Shadow of the Colossuksen Wanderer olisi hienoa nähdä. Ja kun peleistä tuli puhe, niin lisää FFXII-cosseja kiiitooss. Ja FFIX:stä olisi kiva nähdä muutakin kuin se yksi Garnet.
"Maybe I'm passing you by
Just passing you by girl"

Pem_

Viesti Kirjoittaja Pem_ » Ke Kesä 11, 2008 12:22

Itse en ole nähnyt kauheasti Dragonball Z:n hahmoja...
mikäköhän mahtaa olla tällä kertaa syynä.
Olisi todella mukava nähdä Future Trunksia, Chibi Trunksia, Bulmaa ja muita hahmoja Dragonball Z:ta.
Akuroku
(~^,^)~

Kem

Viesti Kirjoittaja Kem » Ke Kesä 11, 2008 13:58

MÄRistä on ei ole pahemmin näkynyt cosseja, mutta ehkäpä asiaan tulee muutos nyt kun löytyy Suomenkin marketeista mokomaa opusta. Itselläni on ollut puolivalmis Dorothyn asu kaapissa jo vuoden verran, mutten ole saanut vielä aikaiseksi tehdä proppeja niin on jäänyt vielä toisaiseksi piiloon tuo asu.

Mutta olisin onnellinen fanityttö jos vastaan kävelisi Phantom, Alviss tai Dianna.

Chirrchiru

Viesti Kirjoittaja Chirrchiru » La Kesä 14, 2008 14:00

Itsekin olen kaipaillut juuri Pretear-cosseja Suomen coneihin, sillä ei se nyt kovin tuntemattomalta sarjalta vaikuta ja siitä saisi oikein kivoja ryhmäcosseja. Lisäksi etuna on se, että Himenolla on useita pukuja, joten mahdollisesti jo kerran hankittua peruukkia voi pitää useamman kerran, vain eri puvun kanssa. Käytännöllistä.
Itsellä tosin on suunnitelmissa juuri Sasame... =)
Get stupid. Don't stop it.

Mary Leathert

Viesti Kirjoittaja Mary Leathert » La Kesä 14, 2008 18:42

Tässä Pokemon Pearlia pelatessani on tullut sellainen olo, että näistä pelihahmoista (itse päähahmosta, salinjohtajista) saisi aika helpolla cosseja aikaan. Ja suhteellisen helppojakin, mitä joillain on erikoisempaa kampausta. Ei ole näkynyt, liekö yhtenä syynä mallikuvien puute.
"I saw so many things/but like a dream/always losing me/in a cloud" "Heaven's Not Enough", Yoko Kanno

leathert.tumblr.com Random reblogging.

Mikarin
Chibi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikarin » La Kesä 14, 2008 18:45

Mary Leathert kirjoitti:Tässä Pokemon Pearlia pelatessani on tullut sellainen olo, että näistä pelihahmoista (itse päähahmosta, salinjohtajista) saisi aika helpolla cosseja aikaan. Ja suhteellisen helppojakin, mitä joillain on erikoisempaa kampausta. Ei ole näkynyt, liekö yhtenä syynä mallikuvien puute.

Joo ja tahtoisin kovasti nähdä edes yhden Mudkip-cosplayn Suomessa :((
Twitter | MAL | Last.fm | Livejournal |

23:53:50 @Furinji> Heterot jos mitkä on seksuaalivähemmistö otakuissa | When the seagulls cry, there are no survivors.

nukkelapsi

Viesti Kirjoittaja nukkelapsi » Ke Kesä 25, 2008 10:21

En ole nähnyt yhtään KH1 Soraa. Jopa YuuTuubissa kun katsoo yhdysvaltalaisten cossi-videoita, ei näy kuin KH2 Sora. Mikä vika KH1 Sorassa on? Asukin on helpompi toteuttaa kuin se musta örvelö jossa on miljoona ja yksi hihnaa ja ketjua. Tosin Sora cosseja on muutenkin aika harvassa ollut, mahtaisikohan syy olla sitten se tukka?
Cosplay-ryhmä Rintamasuunnan Youtube-kanava.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen cosplay-keskustelu”