Hahmo hakusessa - ketju cosplayereille ilman pukua

Cosplayn sisimmän olemuksen pohdinnat ja kaikki muut yleisluontoiset cosplay-aiheiset keskustelut, joille ei ole omaa aluetta.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Friado

Re: Hahmo hakusessa - ketju cosplayereille ilman pukua

Viesti Kirjoittaja Friado » Pe Elo 06, 2010 02:54

Hoothoot kirjoitti:Kysytäänpäs yleistä mielipidettä.

Tämä ketju on varmaan ollut monelle avuksi pukuja etsittäessä ja niitä löydettäessä, mutta pitkään aikaan kukaan ei ole enää vastannut pyydettyihin pukutoiveisiin. Kysymys kuuluukin: Tarvitaanko tätä ketjua enää, jos vastauksia ei saa? Vai saatteko vastauksia yksityisviesteillä? Voisiko ketjun sulkea lopullisesti?

Mielipiteitä asian tiimoilta, kiitos!
Itselleni ei ole tullut mitään viestiä asiasta. Lukitsemaan en kuitenkaan suosittele vaan enemmän aktiivisuutta lukijoille.

Thalionkalwen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thalionkalwen » Pe Elo 06, 2010 19:37

Minäkään en kannata sulkemista, otetaan nyt vain kaikki itseämme niskasta kiinni ja kirjoitetaan niitä ehdotuksia.

Friado: harvoja sarjoja katsoneena osaisin ehdottaa sinulle vain Jean Havocia Fullmetal Alchemist (- Brotherhood) -sarjoista. Hän on aivan liian vähän maailmallakaan cossattu hahmo ja sopisi sinulle ruumiinrakenteeltaan ja hiuksiltaankin. En tiedä onko tuo univormu niitä helpoimpia, mutta sarjasta löytyy muitakin asuvaihtoehtoja. Kuva 1. Kuva 2. Kuva 3 (+ commandopipo).
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
- Viti-Vaatturi - tilaustöitä - Tapahtumakuvia - DeviantArt -

Portugali on nyt canon Hetaliassa!

Hoothoot
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hoothoot » Pe Elo 06, 2010 20:37

Kiitos ylläoleville vastauksista. Oletetaan, että muutkin vastaajat olisivat samaa mieltä, joten lisätään leikkiin vähän ohjeita.

Tästä viestistä alkaen jokainen uuden viestin kirjoittaja voisi edes yrittää keksiä aikaisemmille kirjoittajille sopivia hahmoja, ettei ketju mene täysin yksipuoliseksi pyytelyksi. Vastauksia saa toki antaa myös ilman omia toiveita.

Toinen pyyntö saattaa rikkoa ketjun tarkoitusta, mutta esitetään se silti. Katsokaa lisää animea. Lukekaa lisää mangaa. Pelatkaa enemmän videopelejä. Katsokaa Disneyn piirrettyjä tai muita elokuvia. Kuluttakaa enemmän erilaisia viihdemuotoja ja löytäkää sieltä kivoja hahmoja. Ja moni jo hahmoa pyytänyt voisi katsoa omia preferenssejään. Jos siellä lukee, että olisi hienoa cosplayata Final Fantasysta tai vaikka Lucky Starista, niin ihmeessä katsomaan/pelaamaan kyseisiä sarjoja ja valitsemaan sitä mieleisintä hahmoa.

Jos ei siltikään onnistu ja nopea ratkaisu olisi toiveena, seuraavat sivut auttavat:
Anime Characters Database
CosplayFu
Safebooru
Creative Uncut

Kiitoksia huomiostanne!
Cosplay on tapa elää, koska ilman sitä ei ole elämää.

Orange and fuzzy is FOE!

Inami-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Inami-sama » Ma Elo 30, 2010 15:50

hEII... oNGELMA.

Minulla olisi nyt hahmo taas kerran hakusessa...

Olen n. 165 cm pitkä, 15 v tyttö jolla on 'normaali' ruumiinrakenne ja punertavat (jotain oranssin ja ruskean välissä) hiukset jotka ulottuvat hieman lapaluiden alapuolelle. Kavot ovat 'kiltit', pyöreähköt ja silmät ovat vihreät. Hiuksiani olen valmis muokkaamaan jonkin verran, mutta en värjäämään, enkä peruukkia en mielellään hankkisi. Olen melkoisen reipas, äänekäs enkä rehellisesti sanottuna aina mieti ennen kuin teen...

Ompelutaitoni ovat siedettävät, eli en mitään hirveitä kokonaisuuksia rupea väsäämään, mutta apua kyllä saan... Ja budjetti ei mikään valtava (<- siinä ehkä 60 e luokkaa).

Ja muunlainen väkerrys kuin ompelu sujuu (hemityöt, ym...)

Kiioksia jo etukäteen.
Kunnioittakaa neiti Presidenttiä! :mrgreen:
Of course not. Not... not at all. I was just admiring your , uh , appearence is all....not n-n-not any particular PART of your appearence , much- arrgh uhh....Leg cramp!
-Laguna

Holly

Viesti Kirjoittaja Holly » La Syys 04, 2010 17:23

Inami-sama kirjoitti: Minulla olisi nyt hahmo taas kerran hakusessa...
Miten olisi Mikuru The Melancholy of Haruhi Suzumiyasta? Hiukset voisivat täsmätä. : 3

Vivilan

Viesti Kirjoittaja Vivilan » Su Syys 12, 2010 19:39

Hoothoot kirjoitti:Kiitos ylläoleville vastauksista. Oletetaan, että muutkin vastaajat olisivat samaa mieltä, joten lisätään leikkiin vähän ohjeita.

Tästä viestistä alkaen jokainen uuden viestin kirjoittaja voisi edes yrittää keksiä aikaisemmille kirjoittajille sopivia hahmoja, ettei ketju mene täysin yksipuoliseksi pyytelyksi. Vastauksia saa toki antaa myös ilman omia toiveita.
Sivuhuomautuksena sanon, että ainakin tällä puolen ruutua ehdotuksien antaminen on välillä senkin takia vaikeaa, että pelkkä tekstikuvaus ei aina anna hyvää kuvaa ihmisestä ja ideaa hahmosta. Siksi olisikin kiva, jos useampi pistäisi linkkiä edes johonkin kuvaan, missä näkyy vaikka edes kasvot. Mieluusti vähän enemmän (varsinkin, jos haluaa käyttää omia hiuksia ja ne ovat väriä uniikki-mix 2 ja pituus vaihteleva).

Päähäni pälkähtikin ehdotuksia, mutta ainakin osa rikkoo joitakin annettuja hahmon kriteereitä. Siltikin, mikäli ihmisillä on vielä käyttöä ehdotuksille, esittelen teille puolisopivia vaihtoehtoja:

Inami-sama: Mikäli peruukin hankinta ei ole ihan poissuljettu juttu, ehdottaisin Hollow Fieldsin Summeria. Saman sarjan Carmenkin olisi mukava, mutta jos olet yhtä kalpea, kuin taisit dA-kuvissasi olla, eikä ihomaaleilla läträys innosta, niin heitetään se suoraan romukoppaan. Värikuvia löytyy helposti sarjan tekijän dA-sivuilla. Summer on kansikuvissa se lilahiuksinen.

Mayordomo: Mikäli et ole vielä leikellyt peruukkiasi, se on varsin passeli toimimaan Michiru Kitan kuontalona. Mallikuvassa väri näyttää aavistuksen tummemmalta, mutta muoto on ainakin nopealla vilkaisulla hyvin samanlainen. Ei ole poika, mutta asu on yksinkertainen: Yeah. Mikäli kiinnostus heräsi, kannattaa tsekata sarja Zombie-Loan. Anime ei ainakaan ole kovinkaan pitkä.

Friado: Ehdottaisin Black Cat- sarjan Train Heartnetia a.k.a. Black Catia. Et maininnut mahdollisia proppeja, mutta nykyisten proppisääntöjen kanssa aseen voi halutessaan jättää tekemättä. :D (sarjasta sanon ohimennen, että kuvahaun perusteella mangan visuaalinen ulkonäkö taitaa olla parempi)

xpsych: Yritin keksiä jotain, jossa yhdistyisi silmälasit ja jalat peittävä asu. Hirviöprinsessa Himen Francesca täyttää nämä kaksi ehtoa. Ruskeaa, tasapituista polkkaperuukkia löytyy varmaan ihan kotimaastakin, kannattaa tosin ensin tarkistaa kasvakasan tiheys.

Mikäli tulee lisää ideoita, niin samoille henkilöille lisään tähän, muille varmaan uuteen viestiin.

Sadmik

Viesti Kirjoittaja Sadmik » La Syys 18, 2010 19:08

Ensimmäiseen cossiin on hahmo hukassa, joten päätin kääntyä kokeneimpien ihmisten puoleen. ^^ Tarkoitus on käyttää pukuun paljon aikaa, joten vaikka cossi onkin tulossa vasta ensi kesää varten, päätin aloittaa suunnittelun mahdollisimman varhaisin. Riittääpähän sitten aikaa puvun virheiden korjaamiseen yms.

1. Mahdollisimman tarkka selostus ompelutaidoistasi.
En ole ommellut mitään älyttömiä määriä aikaisemmin. Yleensä konetta on tullut käytettyä lähinnä kavennuksiin, kangaslaukkujen väsäämiseen ja kaikkeen pieneen puuhaan. (Noin neljän vuoden takainen) peruskoulun arvosana oli 9. Silloin onnistuin valmistamaan itselleni mm. yksinkertaisen hameen. Vaikka taidoissani on varmasti isoja puutteita, olen kuitenkin hyvä improvisoimaan. Aikaa seuraavaan kesään on myös paljon, joten minulla on aikaa ottaa selville vaikeimpiinkin cosseihin vaadittavia tekniikoita ja pohtia puvun erilaisia toteutusmalleja. Koneen perustoiminnot hallitsen kohtuullisesti, vaikka se ei aina olekaan paras ystäväni. Suurimmat hankaluuden minulla on aina ollut kaavojen kanssa - ne ovat todella rasittavia!
2. Budjetti.
Tästä olen valmis joustamaan, mutta en mielelläni menisi yli 200 euron.
3. Mahdollisuudet hiusten värjäämiseen tai peruukin ostamiseen.
Minulla on hyvin vaaleat hiukset, joten en miellään värjäisi: tämä ihan sen takia, että sen ainoan kerran kun värjäsin kevytvärillä, lilat raidat kestivät 3 kk sijasta lähes 3 vuotta. Peruukkiin olen puolestani valmis satsaamaan, ja jos en osaakaan leikata/värjätä, niin eiköhän siitäkin ohjeita jostain (täältä?) löydy. Ulkomailta tilaamisen saan puolestaan opetella, jos se tulee ajankohtaiseksi.
4. Sukupuoli (cosplay vai crossplay).
Kumpikin käy! Miespuolisen hahmot ovat usein kuitenkin kiinnostavampia. ^^
5. Tarkka kuvaus itsestäsi
Pituus 168,5 ja painoa normaalin verran. Rakenteeltani olen sopusointuinen, mutta lienen ehkä normaalityttöä hieman lihaksikkaampi: ei se vaatteet niskassa tosin mitenkään hirveästi erotu. Ainoastaan se, että pohkeet eivät tahdo kaikista buutseista mennä sisään. Hiukseni ovat normaalia vaaleammat (oikeasti vaaleat, eivät värjätyt tai vaaleanruskeat) ja kerroksittain leikatut - ylettyvät rintojen kohdille. Silmäni ovat vihreät ja ihoni niin vaalea, että käytän Lumenen vaaleinta mahdollista puuteria/meikkivoidetta. Jos vartalossani on jotain ongelmakohtia, niin ehkä vatsa ja reidet: tosin tässä on lähes vuosi aikaa treenata, joten paljastavammatkaan asut eivät ole pois laskuista.
6. Muut mahdolliset yksityiskohdat, joita pidätte tärkeinä.
Haluaisin, että hahmoni vastaisi suurinpiirtein omia mittojani. Mitään yltiöpäisen suurta miekkaa yms. en haluaisi kantaa tai alkaa tekemään ihan senkään vuoksi, että en ole varma, riittävätkö taitoni siihen. Olen hyvin nuoren näköinen (vaikka olenkin 19), joten hahmon ikä voi mennä sinne 14:kin asti. Ylä-ikärajaa en hahmolleni aseta. Kesällä en välttämättä haluaisi tunkea mitään turkista päälleni, jotta vältyn lämpöhalvaukselta.
7. Minkälaisista sarjoista hahmo saa/ei saa olla?
kyllä kiitos!: Code Geass, Durarara!!, Maid-sama, NANA... (mitä vain keksitte, lupaan tsekata kaikki!)
ei: Fullmetal Alcemist, Bleach, K-ON!!, Sukisho, Junjou Romantica (BL-sarjat kyllä ehdottomasti käyvät, mutta ei silti näitä)

Olen äärettömän kiitollinen kaikille, jotka vain jaksavat vastata. :D Kirjoitin romaanin.

Nameless

Viesti Kirjoittaja Nameless » Su Syys 19, 2010 12:03

Kuules sadmik.
Kannattaisi valita jokin asu jonka tekemisessä menee kauemmin kuin normi asun. Final Fantasy
voisi olla hyvä alue aloittaa, siellä on jos jonkinmoista vaihtoehtoa, samalla hahmolla voi olla monia eri asuja. Että siltä kannalta monipuolinen.
Itsekin valitsin Kingdom Hearts-sarjan Rikun, jota cossaan ensi kesänä, asuunhan kuuluu miekka, joka on melko vaikea tehdä, sen tekemisessä saatikka aloittamisessa saattaa mennä aikaa, joten valmistaudun aikaisin, kuvaa miekasta ei ole, mutta senhän voi googlettaa.
Nyt taisi mennä vähän offtopic. :oops:
Nameless kuittaa.
daa daa daa dam di dei cows eat my school today!!

http://knockout612.deviantart.com/

Bulbasauron

Viesti Kirjoittaja Bulbasauron » Ma Loka 04, 2010 17:31

Osaan ommella, ja ompelukone uudenuutukainen on laatikossa vieressä. Kaavojen teossa olen vähän onneton... En ole hirveän kokenut vaatteiden ompelija, mutta viimeiset kymmenen vuotta on mamman avustuksella ompelukoneen ääressä kökitty että kaikki perusjutut hanskassa. :=D
2. Budjetti.
Hahmosta riippuen. Mutta raha ei ole este.
No, kyllähän näitä värjäillä voi, tosin nyt on mustanruskeat että räikeille väreille täytyisi tehdä värinpoisto ja... No, jos tällä värillä/melkein samalla ei pystyisi cossailemaan, peruukin ostohan sitten edessä oisi. Mielelläni sellaisen ostan, jos vaan Suomesta löydän, mutta oma tukka olisi ykkösvaihtoehto.
4. Sukupuoli (cosplay vai crossplay)
Mä olen tyttö, mutta hahmon sukupuolella ei väliä. Omat jigglypuffit sen verran pienet että helposti ne pois bindaa. Kauniita naishahmoja ja ylväitä miekkosia ei ehkä mun naamalla ja ruumiilla lähdetä cossimaan.
5. Tarkka kuvaus itsestäsi
Pituutta metri kuuskasi ja hyvinä päivinä ehkä puoli senttiä päälle... Ja ihan tavallisen paksuinen olen, mutta en mitenkään laiha. (En tosin läskikään, mutta jos hahmo vaatii laihuutta syömislakko koittaa mulle... haha) Ruumiinrakenteeni on aika suorakaide kapeahkolla vyötäröllä. Ongelmakohta on löllyvät käsivarret joten niitä en hirveästi heruttaisi, tosin kevääseen on aikaa että pumppaamaan vaan... Ja tässä naamakuva. kliketi
Eipä juuri nyt tule mieleen. Ikää mulla on 15-vuotta, että ehkä noinsuurinpiirteinabout samanikäisiä henkilöitä haluaisin cossata. (nimim. mulla on prof. Oak cossi kaapissa mutta ikinä en siinä kehdannut lähteä coniin XD)
Kaikki käy, luulisin. (no poikkeuksena Tokio MiuMaut etc.)

Vinkkejä? :=D Mulla on suuri intohimohaave cossata Ash Ketchumia (pokemon4eva!!) mutta tahtoisin toteuttaa kenties hieman haasteellisemman/persoonallisemman cossin. Mun aivoradat ovat kuitenkin jumiutuneet sinne Ashin tienoille... ja näin ollen tarvitsen apuaaa!

Bijou

Viesti Kirjoittaja Bijou » Pe Loka 08, 2010 21:36

Tarvitsisin minäkin hieman neuvoa hahmon haussani. Haen tulevaa cossikautta varten keltasilmäisiä hahmoja. Tärkeää on siis, että hahmolta löytyvät ne keltaiset silmät ja tahtoisin saada mahdollisimman paljon ehdotuksia, sillä tällä hetkellä pääni lyö tyhjää. (En myöskään halua käytää hakulaitteita animesivustoilla, sillä ne eivät yleensä toimi tai antavat vain huonoja ehdotuksia).

Laitetaan nämä tärkeimmät, mutta en halua rajoittaa millään tavalla.

4. Sukupuoli
- molemmat käyvät (olen tyttö).

5. Tarkka kuvaus itsestäni
- Olen laiha, normaalipituinen eli n. 167 senttiä. Sovellun yleensä cossaamaan niitä tyttöjä ja poikia animeissa, mutta en lihaksikkaita miehiä enkä aivan pikkutyttöjäkään. Olen aika poikamainen tytöksi ja siksi en välttämättä ole mieluiten suuressa pitsimekossa (vartalonmyötäiset puvut käyvät kyllä!).

7. Mistä sarjasta?
- Mistä tahansa. Mutta ei: Bleach, D-Gray-man ja Code Geass, sillä nämä olen jo katsastanut läpi.

Sitten ehdotukseni edelliselle: Hmm.. Tuli mieleen Death Note; ehkä Matt, sillä Near on vähän lyhyt. Anteeksi, ei ole linkkiä. Toisaalta Matt ei ole kovinkaan haasteellinen, eikä Death Note persoonallinen... D.Gray-manin Lavi voisi olla myös vaihtoehto, ja puvussa olisi hieman enemmän valinnanvaraa. Tietysti voisin heittää vielä luullakseni suht tuntemattomasta sarjasta eli Bakumatsu Kikansetsu Irohanihohetosta Akitsukin, joka olisi ainakin sekä persoonallinen, että haasteellinen.

Hoothoot
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hoothoot » Pe Loka 08, 2010 22:10

Bijou kirjoitti:Tarvitsisin minäkin hieman neuvoa hahmon haussani. Haen tulevaa cossikautta varten keltasilmäisiä hahmoja. Tärkeää on siis, että hahmolta löytyvät ne keltaiset silmät ja tahtoisin saada mahdollisimman paljon ehdotuksia, sillä tällä hetkellä pääni lyö tyhjää. (En myöskään halua käytää hakulaitteita animesivustoilla, sillä ne eivät yleensä toimi tai antavat vain huonoja ehdotuksia).
Animecharacters Data Base antoi seuraavat hahmot (kuvien kera eivät tule, mutta nimien perusteella pitäisi löytää referenssimateriaalia):

Tengen Toppa Gurren Lagannin Yoko (nainen)
Fullmetal Alchemistin Edward Elric (mies)
Black Catin Train Heartnet (mies)
Soul Eaterin Death the Kidd (mies)
Mai-HiMen Mikoto Minagi (nainen)
Kiddy Graden Eclair (nainen)
Grenadierin Rusyuna Tendo (nainen)
Maria+Holicin Matsurika (nainen)
Shining Tears x Windin Souma Akitsuki (mies)
Soul Eaterin Blair (nainen)
Hunter x Hunterin Hisoka (mies)
Trinity Bloodin Astaroshe Astran (nainen)
Shin Megami Tensein/Persona 4:n Margaret (nainen)
Sailor Moonin Queen Nehellenia (nainen)
Mai-HiMe Z:n Irina Woods (nainen)
Mobile Suit Gundamin (0079) Job John (mies)
Banner of Starsin Atosryac Ssynec Atosr Lymh Faibdacr Loïc (vissiin mies)

Ehkäpä noilla pääsee alkuun.
Cosplay on tapa elää, koska ilman sitä ei ole elämää.

Orange and fuzzy is FOE!

Weetu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Weetu » La Joulu 04, 2010 01:49

Jeps, haluaisin tehdä jonkun cossin ja kaikki ehotukset hahmon suhteen olisivat tarpeen!

Osaan mie ommella ja apua löytyy läheltä jos onkelmii ilmeneepi.

2. Budjetti.
Ei se mikään suuri ole, eli en mitään maltaita maksavaa cossia ole ajtellut tehdä.

Peruukkia aattelin, koska toisen cossin teen omilla hiuksillani.

Cosplay

5. Tarkka kuvaus itsestäsi (Kuva olisi kiva, mutta linkittäkää ne muualta kuin irc-galleriasta.
Photobucket on paras kaverinne.)

http://weetu.deviantart.com/art/ID-1876 ... weetu&qo=0
Olen 161 cm neiti, sopusuhtainen ja öö. Kuvasta näkee kaiken oleellisen~?

Ei mitään perus asuja kuten koulupuvut ja vastaavat mielellään. Niitä on nähty niin paljon jo :P

Taikatyttöjä ei, hentai asuja ei kiitos ja näitä massa sarjoja / hahmoja. Haluan tehdä sellaisen asun mitä ei ole tai ei ole ollut paljon~

Gahika

Viesti Kirjoittaja Gahika » Ma Joulu 06, 2010 13:50

Weetu kirjoitti:Jeps, haluaisin tehdä jonkun cossin ja kaikki ehotukset hahmon suhteen olisivat tarpeen!

2. Budjetti.
Ei se mikään suuri ole, eli en mitään maltaita maksavaa cossia ole ajtellut tehdä.

Cosplay

5. Tarkka kuvaus itsestäsi (Kuva olisi kiva, mutta linkittäkää ne muualta kuin irc-galleriasta.

Ei mitään perus asuja kuten koulupuvut ja vastaavat mielellään. Niitä on nähty niin paljon jo :P

Taikatyttöjä ei, hentai asuja ei kiitos ja näitä massa sarjoja / hahmoja. Haluan tehdä sellaisen asun mitä ei ole tai ei ole ollut paljon~

No nyt ensimmäisenä tuli mieleen yksi hahmo yhdestä lempi sarjastani, Raikō Shimizu
Tässä olisi kuva:
http://i220.photobucket.com/albums/dd96 ... /Raiko.png
ja tietoa
http://nabarinoou.wikia.com/wiki/Raik%C5%8D_Shimizu
hahmosta~
Sarja on siis Nabari no Ou ja en tiedä onko hänestä tehty yhtäkään cosplayta suomessa, enkä usko että kovin montaa muuallakaan~

Weetu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Weetu » Ma Joulu 06, 2010 15:50

Gahika kirjoitti:
Weetu kirjoitti:Jeps, haluaisin tehdä jonkun cossin ja kaikki ehotukset hahmon suhteen olisivat tarpeen!

2. Budjetti.

Cosplay

No nyt ensimmäisenä tuli mieleen yksi hahmo yhdestä lempi sarjastani, Raikō Shimizu
Tässä olisi kuva:
http://i220.photobucket.com/albums/dd96 ... /Raiko.png
ja tietoa
http://nabarinoou.wikia.com/wiki/Raik%C5%8D_Shimizu
hahmosta~
Sarja on siis Nabari no Ou ja en tiedä onko hänestä tehty yhtäkään cosplayta suomessa, enkä usko että kovin montaa muuallakaan~

Kiitos vinkistä ja tuo hahmo on ihana<3 *---* ja muutenkin on hieno sarja tuo Nabarina no Ou~

Lisää ehotuksia otetaan kyllä vastaan!

bulbie

Viesti Kirjoittaja bulbie » To Joulu 23, 2010 16:14

Mie kyselin apua jokin aika sitten, mutten saanut yhtään vastausta. ^^'
Uusi yritys.

Ihan hyvin tuo sujunee. Aiemmin olen ommellut nukenvaatetta (mm. mekkoja, nahkatakkeja, housuja..) ja itselleni kaksi tekonahkatakkia. Ihmiset ovat kyllä kehuneet taitojani, varsinkin nahan kanssa.
2. Budjetti.
En laita rajoja.
Voin värjätä ja leikellä omaa tukkaa tai hankkia peruukin, mutta mie en ole mikään kummoinen parturi, joten en halua mitään painovoimaa uhmaavia virityksiä. (Esim. KH2'en Axel. Ei IKINÄ!)
Kumpi vain käy.
5. Tarkka kuvaus itsestäsi (Kuva olisi kiva, mutta linkittäkää ne muualta kuin irc-galleriasta. Photobucket on paras kaverinne.)
~162 cm pitkä. Pyöreähköt kasvot, luonnonblondit hiukset, jotka on leikattu samaan tyyliin kuin KH2sen Demyxillä (Desuconiin aion Demmynä mennä, joten..). Silmäni ovat tumman siniset (muuttuvat vaaleamman keltaisiksi pupillia kohti..), mutta piilarit voin hankkia tarvittaessa. ^^ Joku saattoi nähdä miunut Kadaj'ina viime Traconissa tai Chibiconissa. Kuva Kadaj-asussa. (Ignaratkaa miun ja nukkeni tuulen ansiosta ihanasti sojottavat hiukset~! Kasvot kyllä näkyvät tuon peruukin kanssa hyvin. x'D )
En halua asun olevan kovinkaan kookas, (ex. parimetriä leveät mekot.) enkä paljastavaan asuunkaan suostu. Nukkerakkaana haluan pitää toisen käteni vapaana nukkea varten, joten kahden käden propikin ovat ulkona.
Niin, ja lisäksi RAKASTAN pienien yksityiskohtien tekemistä. Kirjontaa, helmiä, koruja, nappeja, nauhoja, erikoisia saumoja, jne. Nyt hakisin nimenomaan sellaista "Ikuisuusprojektia", jonka yksityiskohtien parissa voisin tapella, kun muut cossit ovat valmiita/muiden asujen materiaalit ovat lopussa.
Itse suosin mielelläni videopelisarjojen hahmoja, mutta anime- ja mangahahmojakin saa toki ehdotella. Erityisesti Zelda-, Kingdom Hearts-, Final Fantasy, Fire Emblem- ja Super Mario-pelit ovat lähellä sydäntä. :3

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen cosplay-keskustelu”