Mitä cosplayaisit mieluiten?

Cosplayn sisimmän olemuksen pohdinnat ja kaikki muut yleisluontoiset cosplay-aiheiset keskustelut, joille ei ole omaa aluetta.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Yugata Kyoshi
Viesti:

Mitä cosplayaisit mieluiten?

Viesti Kirjoittaja Yugata Kyoshi » Ke Loka 24, 2007 12:14

Elisiis pukkaan tuolta vanhalta alueelta topicin tänne. En sitten osaa päättää, liittyykö tämä liikaa samalla tavalla tuohon topicciin "mikä cosplay puku on tekeillä", mutta enivei. Samalla tavalla jatkamme sitten tässä.

Modemuoks.
Perustelkaa hahmovalintanne. Listauksia on tylsä lukea.
~Yugata Kyoshi~

Usudas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Usudas » La Loka 27, 2007 18:09

Hankala kysymys... Kaikki hahmot ovat yhtä kivoja.

Avanta

Viesti Kirjoittaja Avanta » Ti Marras 06, 2007 17:50

Minä pyrin valitsemaan cossattavan hahmon sen perusteella, että saan hahmolta vaatteet myös omaan käyttööni, sillä en viitsisi jättää mitään tyyliin pinkkiä takkia (pinkkitakkista hahmoa en cossaisi, koska en käyttäisi takkia värin takia) kaapin pohjalle lojumaan, voisihan sen toki myydäkin, mutta kun itse asun vielä tuunaisin.

Anime/manga-hahmoista haluaisin cossata Alucardia (ne vaatteet *-*) ja monia muita. Niitä on niin paljon.
Monilla jrockareillakin on niin upeita asuja, mutta Malice Mizerin jäsenten asut ovat niin upeita, että aion cossia heitä jokaista vielä joskus (Manaa olen cossannut).

Iaikaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iaikaa » Ti Marras 06, 2007 19:02

Hahmoja, joita diggailen. Tuppaavat olemaan liiaksi miespuolisia ja minulle liian pitkiä. Kaipa sitä asenteella korjaa kokoeroja.

Haaveilen jonkin kermakakku-unelman tekemisestä, mutten juuri saata katsella sarjoja, joissa niitä esiintyy, ah the dilemma. En nimittäin saata cossata hahmoa, jota en tunne, näytti kuinka siistiltä tahansa.

Hahmon valinnassa vaikuttaa lisäksi se, saanko jonkun kaverini ottamaan hahmon samasta sarjasta. Tunnelmaa on heti ihan eri käskystä, jos saa muita saman sarjan hahmoja coniseurakseen.

Okita

Viesti Kirjoittaja Okita » Ke Tammi 09, 2008 14:26

Minä cossaisin sellaista henkilöä josta eniten pidän :wink: Ehkäpä D.Gray-Manin Lavi tai Yuu.
okita-sama

Shine

Viesti Kirjoittaja Shine » Ke Tammi 09, 2008 16:52

Hmmh... Sellaista hahmoa, jota ei ole monesti nähty cossattuna. Se on hieman haastavampaa ja on mukavaa nähdä uusia, erilaisia pukuja omasta mielestäni.

Zagero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zagero » Ke Tammi 09, 2008 21:58

Meikälle näin parin cossauskerran jälkeen on jäänyt tuo Kurogane Tsubasasta pahemmasti päälle. Muita hahmoja muista sarjoista edes sillä silmällä, että niitä cossaisin, ole katellut.

Mitenkäs tuli valituksi? Hahmolla on omanlaisensa luonne, joka muistuttaa joiltain kohdin omaani, saan hiukseni jokseenkin helposti ja yksinkertaisesti hahmon hiusten näköisesti, puvut ovat hienoja ja joissa kykenee käyttämään jesarikorsettia melkoisen huomaamattomasti ja aseet on aina plussaa. Miekkojen & yms. muiden aseiden kanssa on ihana heilua ^^

Lisäksi on sen verran pituutta, notta miesten cossaileminen ei ole kamalan hankala asia, ja on minua Kuron näköiseksi sanottukin. Tai Kuroksi joissain tilanteissa.
While the sun hangs in the sky and the desert has sand
While the waves crash in the sea and meet the land
While there's a wind and the stars and the rainbow
Till the mountains crumble into the plain

Ucchan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ucchan » Ma Helmi 11, 2008 00:50

Shine kirjoitti:Hmmh... Sellaista hahmoa,jota ei ole monesti nähty cossattuna.. Se on hieman haastavampaa ja on mukavaa nähdä uusia,erinlaisia pukuja omasta mielestäni..
Olen samaa mieltä :D Ei ole kivaa kun näkyy esmerks. miljuuna (ai miten niin liioittelen /D) Luffya, muttei esimerkiksi yhtään Don Kriegiä.
Mut sähän tiedät, kun miehet kokoontuu yhteen on aina pakko tappaa joku. - Mulan
Olen signature-virus. Sinulle tulee vastustamaton halu kopioida tämä oman allekirjoituksesi perään.

Elyse

Viesti Kirjoittaja Elyse » Ma Helmi 18, 2008 12:51

Yhtä on vaikea valita, sillä mieluiten cossaan aina sitä, mitä seuraavana aion cossata ^_^' En ajattele suuremmin, mikä olisi lempparini, vaan ajattelen lähinnä nykyhetkeä ja sitä mihin pystyn. Seuraavana vuorossa esim. Sousei Seki Rozen Maidenista, joka on aivan ihana<3

hyena_

Viesti Kirjoittaja hyena_ » Ma Helmi 18, 2008 16:08

Cossaisin mieluiten lempihahmojani...joita kukaan ei varmaan tunnistaisi ^^' Ajatus tuntemattoman/ei omasta mielestäni kivan hahmon cossauksesta ei todellakaan kiehdo. Lemppareita siis kehiin vain. Traconissa pukuilin Mikami Teruna, ja minua pelottaa että ihmiset luulivat minua joksikin random rockariksi (Pari tyyppiä luuli MCR:n Gerard Wayksi/girugameshin Satoshiksi) tai sitten joksikin muuksi pukumieheksi kuin Mikamiksi.. T__T Noh, seuraavaksi haluaisin kokeilla Gintaman Katsuraa ja Animeconissa tulen riehumaan Alichinon Tsugirina~
kuuntelut » söherrökset » katselut » ultimaattinen mikami teru-rakastaja/fani/orja.

Dynamo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dynamo » Pe Helmi 29, 2008 19:59

Unelmacosseja on vuosien aikana kerääntynyt useita..:
Albel Nox (Star Ocean: Till the end of time)
Guillo (Baten Kaitos Origins)
Chimera (MÄR)
Ayme (Baten Kaitos)
Alia (Megaman X)
Dynamo (Megaman X)
ja uusimpina Ash Crimson ja Nagase (King of Fighters)

Jep jep. kaikki noista taitavat olla vielä sellaisia, joista ei cosseja kovinkaan usein näe? Ainakaan lähiaikoina en ole mitään noista toteuttamassa, mutta ehkä jonain päivänä..

marmelaati

Viesti Kirjoittaja marmelaati » To Maalis 13, 2008 19:51

Tjaah, cossaan mitä mieli tekee ^^ Tietysti on plussaa jos hahmoa ei niin useasti cossina näe. Olisi coneissakin varmaan värikkäämpää sakkia, jos uskaltautuisivat cossaamaan vähän tuntemattomampaakin hahmoa. En silti väitä, ettei siellä olisi jo värikästä porukkaa (ristiriitaista, myönnän). Vaikka olen minäkin paras puhuja, ensimmäinen cossi vasta tulossa... Enkä tosiaan ole mitenkään jyrkästi vastaan, esim. Naruto cosseja, itsekkin aion vielä joskus jotain sarjan hahmoa cossata. Ja nyt menee liian sekavaksi...

Mutta siis, tällä hetkellä haluan cossata Rozen Maidenin Suigintouta, ja myös aion cossata häntä ^^

horatia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja horatia » To Maalis 13, 2008 23:10

Tällä hetkellä... Beckett Pirates of the Caribbeanista :P

Taitaa kaikki lempicossit mennä japsisarjojen ulkopuolelle, mutta D/Leon Pet Shop of Horrorsista olisi tietysti aivan loistava.

Urara-senpai

Viesti Kirjoittaja Urara-senpai » To Huhti 24, 2008 12:29

Ehkäpä Auraa tai Chiyo-chania pingviininä.

Chiyon pingviini puku on niin sympis ja se on YLI söpö puku <3!

Auralla taas on niin ihanan mystinen ja rakastan niitä silmiä!
Viimeksi muokannut Urara-senpai, To Huhti 24, 2008 19:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Haliminen. FFFight ja itse cosplay on vuosien koho kohta!

Kokonhoray

Viesti Kirjoittaja Kokonhoray » To Huhti 24, 2008 13:03

HUOM!

Muistakaa lisätä myös perustelut, miksi haluatte cossata jotain tiettyä hahmoa. Eli siis yrittäkää saada enemmän sisältöä viestiinne kuin vain unelmahahmonne nimen ja sarjan.

Eli ei näin:

"Narutoa Narutosta."

Paljon parempi:

"Haluaisin cossata Narutoa Narutosta koska yaddayadda ja yaddayadda."

Kiitos huomiosta, jatkakaa.
Don't get worked up. Chill out and help me find a time machine.
- Gintoki

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen cosplay-keskustelu”