Pääkaupunkiseudun Cosplay-harrastajat

Cosplayn sisimmän olemuksen pohdinnat ja kaikki muut yleisluontoiset cosplay-aiheiset keskustelut, joille ei ole omaa aluetta.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Chell-sama

Re: Pääkaupunkiseudun Cosplay-harrastajat

Viesti Kirjoittaja Chell-sama » To Elo 05, 2010 01:39

Tervehdys espoosta. Asustelen matinkylässä ja ois kiva tavata muita cossaajia. Että kun olette pitämässä sitä PKS miitinkiä nii Count Me In.
The question is not, who is going to let me. But who is going to stop me.

Lirlys

Viesti Kirjoittaja Lirlys » To Elo 05, 2010 14:45

Itse asustelen Vantaalla ja voisin olla myöskin ihan kiinnostunut jostain pienimuotoisesta miitingistä mikäli sellaista ollaan järkkäämässä. Tietysti meillä on nuo photoshoot-miittien photikset (foorumi, IRC-Galleria), mitä ollaankin jo mainostettu. Photismiittejä ei olla järkätty nyt vähään aikaan, joten uudet innokkaat ihmiset on enemmänkin kuin tervetulleita mukaan, eli nämä eivät ole mitään yhden tietyn kaveriporukan sisäisiä juttuja, vaan kaikki halukkaat pystyvät liittymään ;>.

Ja jos noita photiksia täältä anikin puolelta tullaan järkkäämään, niin voin melkein jo luvata ilmestyväni paikalle ainakin kuvaajana mikäli vain päivä mitenkään sopii. Joitain ottamiani cossikuvia voi käydä ihmettelemässä dAssani (linkki allekirjoituksessa) mikäli kiinnostaa.
Thank you and have a terrible nice day.

http://lirlys.deviantart.com/

Sadmik

Viesti Kirjoittaja Sadmik » Ti Syys 14, 2010 19:25

Onko tämä idea enää elossa tai edistymässä minnekään?

Täällä myös yksi aloitteleva tyyppi (tarkoitus saada ensi vuoden coneihin yksi/kaksi pukua tehtyä), joten olisi kiva vaihtaa ajatuksia jo hieman kokeneimpien cossailijoihin kanssa, ja toisaalta tutustua samanlaisiin noviiseihin kuten minä. ^^

Miittinkiä vain kehiin.

Nezumi-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nezumi-chan » Su Syys 26, 2010 13:12

Idea on elossa ja edistymässä, niinkin paljon, että on seuraavan ilmoituksen aika:

Pääkaupunkiseudun Cosplay-harrastajien miitti ke 6.10.2010 klo 18.00 Nuorisokeskus Hapessa.
Miitti järjestetään Hapen kahvilan yhteydessä olevissa tiloissa, jotka löytyvät heti sisäänkäynnin vierestä. Mahdollisuus tulla paikalle myös Sainon opastuksella. Tapaaminen klo 17:50 Sörnäisten metroaseman rullaportaiden yläpäässä, Sainolla tunnistamisen helpotukseksi päässä vihreä peruukki. Nuorisokeskus Happi sijaitsee osoitteessa Sörnäisten rantatie 31 ja tässä vielä kartta havainnoimaan sijaintia.

Luvassa toisiimme tutustumista, cosplaykeskustelua, "Miten tämän toteutan"-aivoriihi sekä omenapiirakkaa ja mehua. Lisäksi paikalla selattavana cosplaykirjallisuutta ja go-lauta.

Tarkoitus on siis viettää aikaa toisten cosplay-harrastajien kesken ja saada apua mahdollisesti paikallaan junnaaviin asu-ongelmiin. "Miten tämän toteutan"-aivoriiheä varten tuokaa siis mukananne mahdollisimman hyvät referenssikuvat ongelmia tuottavasta asustanne - tyhmiä ongelmia ei olekaan. Myös esim. puuttuvia kaavoja voi etsiskellä tämän ketjun kautta - miitissä on hyvin aikaa piirrellä kaavoja omalle kaavapaperille toisen käsityölehdestä.
Only dead fish go with the flow

DeviantArt
Team108 - Suomen Suikoden Cosplayaajat
Conikuva galleria 2006-->

saino

Viesti Kirjoittaja saino » Ke Syys 29, 2010 20:37

Ilmoittautukaas nyt rohkeasti mukaan ihmiset! :)

Vai onko paikka tai aika hirveän hankalat?

- yksi kaverini saattaa kans tulla mukaan, hänellä on aniki-tunnuksetkin mutta ei vaivaudu kirjautumaan sisään ilmoittautuakseen 8)
"Kai sä tiedät, että teitä pidetään friikkeinä?"

pikku ira

Viesti Kirjoittaja pikku ira » Ke Syys 29, 2010 20:44

Minä oon tulossa! Ilmotinkin sen jo tonne toiseen ketjuun : D

Juusto

Viesti Kirjoittaja Juusto » To Syys 30, 2010 15:10

Pitääkö tulosta ilmoittaa etukäteen vai riittääkö pelkkä paikalle poksahtaminen? :D Sitä ei käynyt ilmi, ja itsekin aluksi ajattelin että ei tarvitse ilmoittautua.

Joka tapauksessa, olen melko varmasti tulossa jos uskallan työntämään itseni mukaan. \o
cheesePLAY -cosplayblog

cocismaha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cocismaha » To Syys 30, 2010 16:25

Mä varmaan tuun. Kuroshitsuji - Sebastianina...kesken eränen kylläkin, hiukset viel lyhkäset, mut ei se vissii mitää : )

Logan

Viesti Kirjoittaja Logan » To Syys 30, 2010 17:12

En ihan pääkaupunkiseudulta ole, mutta lieneekö tuo olennaista? Tuskinpa. Mietin, että voisin tulla kurkkaamaan, millainen on meno muualla kuin vakiofoorumin ja killan miiteissä.
When in doubt, hold on to your altitude. No-one has ever collided with the sky.

saino

Viesti Kirjoittaja saino » To Syys 30, 2010 20:27

Jee, lisää miittaajia! Ihan kiva jos ilmoittaa olevansa tulossa, mutta pakko ei ole :)

Ja saa tulla ihan niin kaukaa kuin haluaa. Löytävätkö kaikki tähän mennessä ilmoittautuneet itse Happeen, vai haluaako joku tulla minun kanssani metroasemalta?

Hei, kiva että joku cossaakin! Nuorisotalomiitti ei ole ehkä se jännin paikka ikinä cossata, mutta toki saa jos tahtoo. Minä vetäisen peruukin päähän, se saa riittää ihmisten hämmentämiseen omalta osaltani.
"Kai sä tiedät, että teitä pidetään friikkeinä?"

cocismaha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cocismaha » To Syys 30, 2010 22:52

joo, joku ulko miitti olis ollu kiva...mut noi ilmat rupee jo vähän viilenee...nii ihan hyvä että on sisällä.

Logan

Viesti Kirjoittaja Logan » To Syys 30, 2010 23:11

saino kirjoitti:Ja saa tulla ihan niin kaukaa kuin haluaa. Löytävätkö kaikki tähän mennessä ilmoittautuneet itse Happeen, vai haluaako joku tulla minun kanssani metroasemalta?
Mikäli olen tulossa, tarvitsen kyllä matkaopasta tai karttaa. Mutta pitää ilmoitella myöhemmin tästä asiasta, koska en paikalle ilmaantumisestani vielä ihan varma ole. Havaitsin tosin, että meillä on abien kulttuuriretki Heslinkiin tuona päivänä, mikä on toki varsin bueno juttu, ei tarvitsisi maksaa junalippuakaan kuin takaisin Lahteen.
When in doubt, hold on to your altitude. No-one has ever collided with the sky.

Juusto

Viesti Kirjoittaja Juusto » Pe Loka 01, 2010 10:35

Logan kirjoitti:
saino kirjoitti:Ja saa tulla ihan niin kaukaa kuin haluaa. Löytävätkö kaikki tähän mennessä ilmoittautuneet itse Happeen, vai haluaako joku tulla minun kanssani metroasemalta?
Mikäli olen tulossa, tarvitsen kyllä matkaopasta tai karttaa.
Samoin, paikalle opastus olisi aika jees juttu. Käyn kyllä päivittäin koulussa melkein Sörkän metroaseman vieressä, mutta muuten paikkatuntemukseni on ihan nollassa. :,D
cheesePLAY -cosplayblog

Juusto

Viesti Kirjoittaja Juusto » Pe Loka 01, 2010 10:36

Juusto Pääkkönen kirjoitti:
Logan kirjoitti:
Mikäli olen tulossa, tarvitsen kyllä matkaopasta tai karttaa.
Samoin, paikalle opastus olisi aika jees juttu. Käyn kyllä päivittäin koulussa melkein Sörkän metroaseman vieressä, mutta muuten paikkatuntemukseni on ihan nollassa. :,D
Pyörähdän paikalle luultavasti mustan pienen kissapehmon tai vihervalkean sienen kanssa, saa tulla nykäisemään jos olen taas sokea ja pyörin ympyrää löytämättä ketään!
cheesePLAY -cosplayblog

pikku ira

Viesti Kirjoittaja pikku ira » Pe Loka 01, 2010 13:53

Joo, mäkin tiedän huimasti juuri tuon Sörkän metroaseman, mutta eksyisin kyllä, jos pitäisi yksin lähteä etsimään sitä paikkaa.

Eli opastus kelpaa :'D
Viimeksi muokannut pikku ira, La Loka 02, 2010 00:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Yleinen cosplay-keskustelu”