pääkaupunkiseudun yaoi.fi-säätöjä.

Pääkaupunkiseudulla tapahtuvasta toiminnasta keskustelu - miitit yms.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Yatsura-sama
Viesti:

pääkaupunkiseudun yaoi.fi-säätöjä.

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » Ke Tammi 24, 2007 20:32

Nonnih, teempäs nyt oman topicin tälle.

Jekkudragon oli ottanut tämän jossain vaiheessa esille ja ajattelin, että sitä voisi peräti alkaa toteuttamaan.
Olin muistaakseni jossain kuullut, että tampereella olisi jotn yaoi-juttuja/miittejä oli ollut menossa jossain vaiheessa. Ja tampere ei muistaakseni nyt ihan kuulu pääkaupunki seutuun.

Olin kysynyt aikaisemmin tästä asiasta ihmisiltä tuolta "Miitinkiä animeconissa"- topicissa ja ainakin yksi ihminen oli vastannut!
Olen siis vapaaehdokas, alkaa järjestämään jotain säätöä tänne :) Alueena olisi nyt ainakin toistaiseksi Helsinki, mutta sieltä voi sittemmin siirtyä muihin alueisiin. esim espoo ja vantaa.
Aluksi olisi luvassa vain satunnaisia miittejä viikonloppuisin ja lomilla hyvässä yhteishenki seurassa :)

Löytyykö innostuneita?
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

musasabi

Viesti Kirjoittaja musasabi » Ke Tammi 24, 2007 22:14

Kivojen yaoi-otusten tapailu voisi olla mukavaa ^_^

Missä tuota olisi tarkoitus aloitella? Joku kahvila keskustassa josta meitä ei heti potkaistaisi ulos? Katsoo miten kehittyy ja jos tarvitaan niin tulevaisuudessa voi tilojakin vongata eri suunnilta.

Yksi innokas otus lisää ilmottautuu.

Nyanko

Viesti Kirjoittaja Nyanko » Ke Tammi 24, 2007 22:23

Joku lauantaipäivä kävisi hyvin. ^^

Mikä tahansa keskustan kahvila kuulostaa ihan hyvältä. Ja jos vaikka tultaisiinkin potkaistuksi ulos ensimmäisestä vaihtoehdosta, niin ainahan voi siirtyä seuraavaan..

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Ke Tammi 24, 2007 22:31

Tampereellahan on Y2T alkamassa taas elämään, ymmärsin. Malli on kuulemani mukaan "kerran kuussa katsellaan jotain ja lisäksi miitinkejä", eli sopivasti pyörivä.

Vaikkakaan http://y2t.yaoi.fi/ ei ole sivustona ihan ajan tasalla enää, ajatus on ilmeisen elossa. Se on kivaa. Onnea teillekin säätöön, ilmoitelkaa jos on jotain teknisiä asioita missä voi auttaa. Jos kovasti kasvaa niin tänne voi oman foorumialueenkin pistää.

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » Ke Tammi 24, 2007 23:06

Suunnitteilla oli joku kahvila yms. Sillä nyt on vielä ikävä kyllä liian kylmä ihanille puistoille jonne majoittua(ainakin kesällä teimme J-rock miitissä niin, mutta silloin oli kesä)
Olihan meillä se paneelimiittikin siellä kahvilassa, eikä kukaan häätäny ulos, joka johtui ehkäpä siitä että meitä oli vähän ja olimme sutkot hiljaa.
Ja hommahan on se :) Helsinki on pullollaan erinäisiä kahviloita ja sydeemejä, jotn jos meidät heitätään ulos jostain voimme aina mennä viereiseen, vaikka silloin joutuisimme ostamaan lisää juttuja sieltä. Aika sukkaa.
Mutta ainakin näin alussa voimme kokeilla satunnaisia kahviloita, joissa ei näy ihmisiä liikaa, että ne häiriintyisivät meidän höpinöistämme. Myöhemmin, jos homma ei toimi(mikä saattaa olla todennäköisintä) voimme koittaa löytää jonkun sopivan paikan, (jonne ala-ikäisetkin saavat tulla!) jonne majoittautua muutamiksi tunneiksi.. ilmaiseksi kiitos.
Muistaakseni kun vielä muutama vuosi takaperin pompin MAY:n tapaamisissa , paikkana oli jokin baari olikos sen nimi Keronen tai jotn, jossa porukka taisi olla ilmatteeksi. o.O aika cool..
Jos joku tietää vastaavan paikan jo nyt ilmoittakoot sen :) niin koitamme varata sitä.. kunhan se on ilmasta T_T
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

jenske

Viesti Kirjoittaja jenske » Ke Tammi 24, 2007 23:32

Noniin, järjenkäyttöhän tietysti on vallan suotavaa :D Elikkä, jos me nyt Helsingin keskustaa ajattelemme, niin sehän on täynnä ostoskeskuksia sun muita vempeleitä. Esimerkiksi Rautatieasema ei ole mikään huono vaihtoehto. Sinnehän kokoontuu muutenkin nuorisoa, joten kai sinne nyt pienimuotoinen yaoimiittikin sopii. Silloin ei tarvitsi lähteä häiriköimään mihinkään kahvilaan (niin tottakai siis voi käydä jossain jotain pientä syömässä yms, mutta jos miitti kestää parikin tuntia, niin ei tällaista sakkia ehkä hirmu suopeasti katsota)

Lauantait kuulostavat hyviltä, paitsi minulla on varmaan kohta kaikki kevään viikonloput täynnä :D Ja tottakai kesällä pitää myöskin järjestellä.
23.58

leonichan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leonichan » To Tammi 25, 2007 00:24

Kuutamosusi JekkuDragon kirjoitti:Elikkä, jos me nyt Helsingin keskustaa ajattelemme, niin sehän on täynnä ostoskeskuksia sun muita vempeleitä. Esimerkiksi Rautatieasema ei ole mikään huono vaihtoehto. Sinnehän kokoontuu muutenkin nuorisoa, joten kai sinne nyt pienimuotoinen yaoimiittikin sopii.
Niin asiahan ei minulle mitenkään kuulu, kun asun kaikkea muuta kuin pääkaupunkiseudulla, mutta! Sen verta pitää tähän soppaan lusikkaani tunkea, että Helsingin rautatieasema on todella meluinen paikka + sieltä harvemmin löytää istumapaikkaa muualta kuin lattialta, ellei ole yksin liikenteessä. Tietysti riiippuu vähän kellonajastakin, mutta noin niin kuin suosittelisin jotain muuta paikkaa kuitenkin, ellette sitten päätä linnoittautua sen kalliin kahvilaravintolahökötyksen (Eliel?) perimmäiseen nurkkaan. Jos kahvilan katsotte, niin valitsette vain sellaisen, joka ei ole niin perhepaikka, niin juttujen ei pitäisi haitata. Esimerkiksi joku, joka on päiväsaikaan kahvila, illalla kippola, tyyliin Public Corner, jossa muistaakseni ikärasismi alkaa vasta yhdeksältä. Tosin muu asiakaskunta ei kyllä siihen asti odota juomisiensa kanssa, joten ei varmaan paras paikka, mutta tajusitte varmaan idean.

Ja kuhan ette ala kiljumaan ja riehumaan, muistatte käyttäytyä etes jotenkuten kuin sivistyneet ihmisapinat, niin tuskin teitä mistään pihalle potkitaan.
leonichan - Saradan... joku. Se kuka saa nakittaa muut tekemään kaikkea <3

"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"

Nyanko

Viesti Kirjoittaja Nyanko » To Tammi 25, 2007 00:59

Miittaamme musasabin kanssa nyt lauantaina klo 14 Kaisaniemen Wayne's Coffeessa, paikalle saa tulla. Kahvilan osoite on Kaisaniemenkatu 3, ja se on aivan Kaisaniemen metroaseman vieressä.

(Tässä on vielä kartta jos ei tullut tarpeeksi selkeästi sanottua. :) )

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » To Tammi 25, 2007 19:58

Se joss oli paneelimiitti? o..o

Kyllä tuo rautatieasema kävi jossai vaiheessa minunkin mielessä, mutta kumosin sen juuri tuon väenpaljouden vuoksi(sielläkun nyt tuntuu kaikki miitit olevan) ja lattiaisuminen ei ehkä olisi miellyttänyt kaikkia.
Mutta jos tämä on kaikkien mieleen oleva vastaus niin hyvä on :), mutta ennenkuin alamme vetätämään mitään ihmeempiä joukko miittejä, niin olisi hyvä tietää, keitä kaikkia on tulossa ja kuinka monta, niin ei ainakaan odota turhaan kymmenpäistä laumaa jos vain yksi kuitenkin tulee.

Sitä waynen kahvilaan vois harkitakki muute tulla.

"..Sure"

Shin'ai

Viesti Kirjoittaja Shin'ai » To Tammi 25, 2007 20:16

Minäminäminä myös! :D Vaikken nyt ihan niin paljoa ole täällä ehtinyt liikuskellakaan... ^^

Nyt voinkin ilmoittaa, että koko loppukevät on minulla tästä eteenpäin enemmän tai vähemmän vapaata (lukuloma, foo~! \o/) Eli periaatteessa millon tahansa käy minulle. Tosin tästä eteenpäin muutama viikko on kaikki lauantait täynnä, eli ainakaan nyt lauantai ei sovi minulle... :( Jos ehkä sitten kuitenkin myöhemmin jotain järjestetään niin toki tulen mukaan. :D
Epätoivoisten Lonkeroiden Aliylilonkero o7

musasabi

Viesti Kirjoittaja musasabi » To Tammi 25, 2007 21:33

Jos joku on tuonne tulossa ja meitä ei näy - tai eksyy niin voi kokeilla tavoittamista puhelimella.

xCherry

Viesti Kirjoittaja xCherry » Pe Tammi 26, 2007 06:14

Hitsi. Muuten olisin tulossa, mutta lauantai on buukattu muulle.... :(

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » Pe Tammi 26, 2007 17:41

Hitsi et ihmiset on kivoja ja muistaa antaa tarpeeksi aikaa varautua ja muistaa edelliset suunnitelmat..

Joo tämähän ei ole tietenkään mikää tekosyy jättää tulematta, mutta rakkaat opettajat päättivät että kaikki mahdolliset kokeet pidettäisiin seuraavan kahdenviikon sisällä, jes.. Tänään saimme tietää :)
Ei tässä mitään, mutta jos oikeasti haluan päästä maantiedosta ja kemiasta läpi, minun pitää kyllä oikiasti ottaa nuo rumat kirjat esille ja lukea.
Ja se mikä ehkä loppujen lopuksi estää tulemisen on raha. Helsinkiin meneminen maksaa peräti 1 € ja sieltä pois tuleminen 1€.. Ja minulla on ööh.. 0.25 € käteistä. Matkakortti on ollut ummessa jo vuosia, liittymä ei salli tekstiviesti lippuja jne.. T_T
Joudutte nähtävästi viettämään miittinne kahdestaan, pahoittelen. Ellei tietenkin joku kiltti random yaoi-ihminen tule paikalle ^^

Edittiä..
Mutta just tuolla tavalla voitais kaikki miititkin sopia. Joku heittää sopivan päivämäärän joka kaikille käy. Sovitaan paikka ja tavataan. Ei anneta tän jutun nyt tähän kaatua!

"..Sure"

-Rudia-

Viesti Kirjoittaja -Rudia- » Pe Tammi 26, 2007 21:13

Jos minulla olisi oma auto ja ajokortti, ja joku, joka tuntee helsingin, niin tulisin mielelläni miittiin... tosin en ole kovinkaan puhelias ihminen... uusiin ihmisiin on kuitenkin kiva tutustua... heh ja vieläpä sellaisiin, jotka ymmärtävät, mistä on kysymys, kun puhun siitä ja siitä semestä/ukesta... ja yaoista ylipäätään... mun kaverit on kaikki vähän homofobisia ja karttelevat kaikkea siihen liittyvää.... tosin, onhan minulla hyvä ystäväni Yasha-chan, mutta hänen opiskelujensa takia emme näe kovinkaan usein (vaikka melkein-naapureita olemmekin xD) ... no joo, mä taas höpötän ihan liikaa.
Hate the sin -
but love the sinner

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » La Tammi 27, 2007 22:53

-Rudia- kirjoitti:Jos minulla olisi oma auto ja ajokortti, ja joku, joka tuntee helsingin, niin tulisin mielelläni miittiin...
Rudia rudia rudia.. Noita varten on sovittu miittipaikat ja kiltit huolehtivaiset tädit/sedät :) Jos ja kun tulet miittiin, niin sovimme tietenkin sellaisen paikan joka käy jokaiselle. Ja jos vaikka tulet junalla/bussilla tulet vain päätepysäkille hesaan niin, eiköhän joku tule hakemaan teikäläistä :) Ettei se voisi olla kovinkaan suuri ongelma tulevaisuudessa.

"..Sure"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pääkaupunkiseutu”