Jussi Remasteredin AMV:t

Mainosta tällä alueella uutta tekemääsi tai löytämääsi maininnan arvoista videota.

Valvoja: AMV.fi / Ylläpito

Jussi Remastered
Viesti:

Jussi Remasteredin AMV:t

Viesti Kirjoittaja Jussi Remastered » La Helmi 24, 2007 19:31

Jooh eli muokataas yhdestä videosta vaikka kaikkiin :P
Kaikki videot täytyy ladata animemusicvideos.org:sta.
Minun amv.org profiili

Sanoisin että noista viidestä uusimmat kaksi ovat ainoat katsottavat (Sankarissa lipsync vielä vähän heikkoa...), eli Weekend ja Naruto The Beast. Weekendistä olen saanut isommat star averaget, mutta omasta mielestäni Naruto The Beast on parempi.

Arvostan mielipiteitänne, joten niitä olisi mukava kuulla :)

Esrhan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Esrhan » Ke Maalis 14, 2007 11:42

Kävin ihan mielenkiinnon vuoksi lataamassa Sankari, Weekend! ja Naruto the Beast videot. Dragonball videoihin en aio edes koskea.

Minulla ei ole hajuakaan miten onnistuit poikkeuksellisesti valitsemaan juuri Realmedia formaatin Sankari-videoon. Sitä en saanut avattua, enkä missään nimessä aio ladata mitään realiin liittyvää. Toiset kaksi videota olisit voinut koota hiukan paremmin. Noin 90 megaa on aika turha kolmen minuutin pituiselle videolle.

Mitä tulee sisältöön, niin Weekend! vaikutti hieman FMA Always Hardcore kopiolta. Toimintaa, huulien synkkausta ja pari outoa efektiä heitetty sinne tänne. Nuo yksiväriset vihreät paneelit vaikutti enemmänkin koodausvirheeltä kuin efektiltä. En tykkää nähdä useamman hahmon synkkaavan samaan ääneen, mutta joskus se kyllä toimii. Tällä kertaa ei. Varsinkaan sen kamalan, kimeän oravaäänen kanssa. Ei huono video, mutta ei hirveän erikoinenkaan.

Naruto the Beast menee varmaan juuri ja juuri Naruto-videoiden paremmalle puoliskolle teknisen toteutuksen puolesta. Musiikki, idea, konsepti ja editointi aikalailla samaa mitä suuresti muissakin käytetty. Tässä se oli vain pienen asteen kiinteämpää. Tämä "suu laatikko" kyllä hieman pisti silmään. :P

Ei nuo kaksi videota suinkaan huonoja ollut. Meni vain vähän perus setin puolelle.

Jussi Remastered
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jussi Remastered » Pe Maalis 16, 2007 16:26

Esrhan kirjoitti:Kävin ihan mielenkiinnon vuoksi lataamassa Sankari, Weekend! ja Naruto the Beast videot. Dragonball videoihin en aio edes koskea.

Minulla ei ole hajuakaan miten onnistuit poikkeuksellisesti valitsemaan juuri Realmedia formaatin Sankari-videoon. Sitä en saanut avattua, enkä missään nimessä aio ladata mitään realiin liittyvää. Toiset kaksi videota olisit voinut koota hiukan paremmin. Noin 90 megaa on aika turha kolmen minuutin pituiselle videolle.
Sankarin pakkasin RMVB -muotoon (mikä on omasta mielestäni parempi kuin Xvid). Katsomiseen tarvitsee sitten sen karsean RealPlayerin tai Real Alternativen (<- Asentaa vain codeekit).
Myönnän että Weekendissä meni vähän yli bitraten kanssa. Naruto The Beast taisi olla joku 60mb? Ehkä hieman liikaa sekin.
Mitä tulee sisältöön, niin Weekend! vaikutti hieman FMA Always Hardcore kopiolta. Toimintaa, huulien synkkausta ja pari outoa efektiä heitetty sinne tänne. Nuo yksiväriset vihreät paneelit vaikutti enemmänkin koodausvirheeltä kuin efektiltä. En tykkää nähdä useamman hahmon synkkaavan samaan ääneen, mutta joskus se kyllä toimii. Tällä kertaa ei. Varsinkaan sen kamalan, kimeän oravaäänen kanssa. Ei huono video, mutta ei hirveän erikoinenkaan.
Heti alkuun voin sanoa että FMA - Always Hardcorea en omasta mielestäni ajatellut tehdessäni tuota (Se on kylläkin parempi video...), mutta saman artistinhan biisi tuokin. Voi olla että aika samantapainen, tai sitten alitajunnassani kopioin videota :D
Naruto the Beast menee varmaan juuri ja juuri Naruto-videoiden paremmalle puoliskolle teknisen toteutuksen puolesta. Musiikki, idea, konsepti ja editointi aikalailla samaa mitä suuresti muissakin käytetty. Tässä se oli vain pienen asteen kiinteämpää. Tämä "suu laatikko" kyllä hieman pisti silmään. :P
No, hienoa että edes meni sinne paremmalle puolelle :) Suulaatikon kanssa käytin premieren croppia(halusin saada liekit liehuamaan samalla kun suun liike muuttuu). Arvethan siitä jäi, enkä edes viitsinyt korjata. Olin positiivisella mielellä "kun mä tän exporttaan, ne haihtuu". No, eipä haihtunut. Tuon saman olisi voinut tehdä paremmin hieman hitaammin, mutta en sitten jaksanut (olen laiska).
Ei nuo kaksi videota suinkaan huonoja ollut. Meni vain vähän perus setin puolelle.
Kiitos nyt, että edes vaivauduit katsomaan ne! Hyvää palautetta laitoit ;)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Uudet videot”