Seme vai uke? (ja muita testejä)

Kaikkea söpöä on netti väärällään, mutta sen löytäminen on aika ajoin kovakin haaste. Tälle alueelle kerätään hyviä yaoi- ja shounen ai-aiheisia linkkejä ja vaihdellaan mielipiteitä löydöistä.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Kouyou

Re: Seme vai uke? (ja muita testejä)

Viesti Kirjoittaja Kouyou » Su Kesä 29, 2008 16:19

testit pitää aina tietysti tehdä 8D Hmm...Uke,Innocent uke ja..ahaa.Johtopäätös on varmaankin se,että olen..hyvin uke,ulkonäöstä ei luultavasti uskoisi mutta kyllä se nyt näin on,mitä ilmeisemmin.
----------------------------
Nature's MistakeYou are -80% seme!
It is a wonder how nature ended up making you a male. You are a horrible result of a gender mix up! Behind that manly body is the soul of a sixteen year old school girl who sobs and weeps. But you are full of virtue and would never hurt a fly... You are idealistic and believe in happy endings. So, we can say you're very optimistic. We don't know whether to feel sympathy or happy for you.
----------------------------------
Ja..
Huge Fan
You scored 56 in your knowledge of Yaoi!!!

You probably look out for good fanfics and pictures online of your favourite characters. Judging from your scores, you know quite a lot. Keep up the good work, continue with your passion for Yaoi~~ -olen tyytyväinen.

Ukeuke

Viesti Kirjoittaja Ukeuke » Su Heinä 06, 2008 20:50

Seme/uke?-testeissä olin kaikissa uke (kuten arvelinkin).
Jossakin seme/uke?-testissä olin succulent uke, mutten muista missä (tein testit ennen kuin rekisteröidyin, enkä muistanut laittaa ylös sitä minnekkään; huono muisti). :P

Huge Fan

You scored 73 in your knowledge of Yaoi!
You probably look out for good fanfics and pictures online of your favourite characters. Judging from your scores, you know quite a lot. Keep up the good work, continue with your passion for Yaoi.

:lol: Tulos yllätti! Luulin että tuloksena olisi ollut fifty-fifty, mutta - pakko myöntää - katson aika paljon kuvia suosikki shounen-ai parituksistani.

Allu--

Viesti Kirjoittaja Allu-- » To Kesä 18, 2009 23:19

Jee olin uke! ( No se on jo jotenkin ennalta arvattavaa... ^^' )
Master fucking spark, bitch!

RecluseGAY

Viesti Kirjoittaja RecluseGAY » Ke Tammi 06, 2010 01:27

Hoo,aloin heti tekemään yhtä noista testeistä. Olin kuulemma seme.
galleria & netlog : RecluseGAY
Lafiff & Last.fm : Pervo-erakko

Stalkitkaa! 8)

RecluseGAY

Viesti Kirjoittaja RecluseGAY » Pe Tammi 08, 2010 16:02

Hei,tietääkö kukaa,onko tästä suomenkielisiä testejä? Muistaakseni oli yksi semmoinen,mutta hukkasin linkin...
galleria & netlog : RecluseGAY
Lafiff & Last.fm : Pervo-erakko

Stalkitkaa! 8)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yaoi-linkkiwinkit”