Seme vai uke? (ja muita testejä)

Kaikkea söpöä on netti väärällään, mutta sen löytäminen on aika ajoin kovakin haaste. Tälle alueelle kerätään hyviä yaoi- ja shounen ai-aiheisia linkkejä ja vaihdellaan mielipiteitä löydöistä.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Truthdel
Viesti:

Seme vai uke? (ja muita testejä)

Viesti Kirjoittaja Truthdel » Pe Loka 28, 2005 04:27

Tässä pari linkkiä Seme vai Uke testeihin (testattu! joten olkaa onnellisia kun laitoin itseni testinukeksi! =^.^=) :

http://selectsmart.com/FREE/select.php?client=semeuke ((varoitus: lopussa jos tahdotte katsoa lisäinfoa vastauksestanne niin ruudulle voi vyöryä kasa popupeja *not nice at all* joten ei kannata välttämättä klikata sitä Balanced/seme/uke nimikettä))

http://kokoro.deep-ice.com/semeuke/
Tämä on mielestäni paljon parempi ekaan verrattuna ((ei uppeja xP kröhköh... =^.^='))

http://www.okcupid.com/tests/take?testi ... 8591733367
Mitä sinä tiedät yaoista, syvälle pahuuteen uponnut boylove lover vai onko jaijo hukassa? hmm? ota selvää!

http://quizilla.com/users/Anamya/quizze ... fanboy%3F/
Samaa tämäkin, minkäslainen yaoi fani sitä oikein ollaan? hm mhitähah? noh? testiin siitä!

ja kaupan päälle vielä bishounen testi ( elkää mätkikö seme uke pannoillanne TT.TT) http://www.artificial-soul.net/test/bishounen/

-----------------------------------------------
yaoi foorumin puolella hipsimässä ekaa kertaa kun kerta jotenkin menin lipsahtamaan x3 gomen
( ^ ,^) <( truthdel.deviantart.com)

Charha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Charha » Pe Loka 28, 2005 15:42

Wau! Juuri tällaisia testejä olinkin kaivannut! Luulot vahvistuivat. Olen aika seme.

Yaoitietämys-testi sanoi että Huge Fan. Teoriapuoli on hyvin hanskassa, mutta esim. Narutosta en voinut väittää tietäväni paljoakaan. :oops:

Tuo bishietesti ei oikein ottanut onnistuakseen, kun se vaan joka kerta hyytyi paikoilleen "prosessoimaan" vastaustani. Ilmeisesti minusta olisi sitten tullut jotain niin erikoista, että se ylitti koko ohjelman käsityskyvyn. -_-
It's not the size, it's how much you use it.

ShyHi

Viesti Kirjoittaja ShyHi » Pe Loka 28, 2005 19:47

Kivaa kivaa testejä! Tulokset olivat vaan hieman hämmentäviä, kun ensimmäisen testin mukaan olin uke ja toisen seme. Mitä tästä nyt sitten on pääteltävä... Tartten tarpeeksi suuriegoisen partnerin, niin sitten olen uke @_@.

Yaoi-tietämystesti oli kyllä yllätys, kun siitä tuli Huge Fan. Meni nääs hieman arvailujenkin puolelle noissa henkilönimijutskissa. Ja minä olen myöskin todistettavasti Yaoi Fanboy :D .

Bishietestissä tuli Tragic Figure. Sanoinkos jossain että angsti se kiehtoo...
“There is much more to the world than you think. Perhaps it is really a doorway, and if you choose to go inside, you'll find many unexpected things.” ~ Shigeru Miyamoto ~

Hotsu

Viesti Kirjoittaja Hotsu » Pe Loka 28, 2005 20:35

Hee, rakastan testejä~

Olen huge fan, scary yaoi fanboy ja sain bishie-testistä "Selfless Hero". Eh, saan aina jonkun "hei, olet tyhmä, kömpelö ja hyväsydämminen sankari". :D Ja olen seme. Mielenkiintoinen yhdistelmä. d^.^

leonichan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leonichan » Pe Loka 28, 2005 21:26

Mie en uskalla enää seme/uke-testejä tehdä. Liian monta ukea on aiheuttanut traumoja. Mutta todennäköinen vastaus siis uke -_-;;
Yaoi-tietämykseni oli sellainen fifty-fifty, paljon opittavaa, mutta oikealla tiellä. Hyvä tietää, etten ole menossa väärään suuntaan.
Olen yaoi fanboy, ei pelottava, parasta a-ryhmää.
Ja bishie-testi antoi tulokseksi Lone Wolf. "You're an anti-social jerk who sees no point in socializing with morons" Jeeeee~
leonichan - Saradan... joku. Se kuka saa nakittaa muut tekemään kaikkea <3

"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » Pe Loka 28, 2005 21:35

Heh =^.^= voisin laittaa omatkin tulokset näkyviin:
seme uke testeissä olin seme tai balanced 9.9'', huge yaoi fan ja huge shonen ai fan (tai jotain en muista tarkkoja termejä nyt) Bishie testissä olin seuraavan lainen (i like hitting thing when i am mad, preferaply using something hard and painful. i am one to let emotions get better of me, end i may say things out of heat that i don't really mean. peopple think that i am silly, but i know that i am just misunderstood. i may not be a rocket scientist, but i am all heart, and that's what counts the most) itse lyhyttä nimikettä en muista *kadottaisin pääni ellei se olisi hartioissani kiinni*
ihan mukavaa ajanviihdettä nuo testit x)
Viimeksi muokannut Truthdel, Pe Loka 28, 2005 21:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

starscream
Viesti:

Viesti Kirjoittaja starscream » Pe Loka 28, 2005 21:40

Olen...

2 x uke, enkä lainkaan yllättynyt tuloksesta.

Huge Fan vailla nykyään vaadittavaa Naruto-tietämystä. Olinko ainoa joka ihmetteli, kun joihinkin kysymyksiin kaikki vastaukset näyttivät oikeilta, mutta niitä pystyi valitsemaan vain yhden tai none of the aboven? Meninkö johonkin lankaan vai oliko oikeaan osumista helpotettu vain narutoa harrastaville? o__O

Yaoi Fanboy - olen joskus tehnyt sen identtisen fanityttöjenkin testin. "You are the best kind of yaoi fan, you love it, but aren't insane over it."

Lone Wolf - "You can't help yourself. You're an anti-social jerk who sees no point in socializing with morons. You would rather spend time in your own company than listen to other people prattle about issues you don't really give a damn about anyway. You play by your own rules and you don't care how other people view you - but oddly enough, women find your aloofness quite attractive."

Kaupan päälle DMP:n yaoi quiz. Olen näköjään muuttunut aiemmasta käytännön yaoitytöstä loneriksi, vaikka tuo aikaisempi sattui lähemmäksi. Lone Wolf -vaihde jäi päälle?

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » Pe Loka 28, 2005 22:18

heh, tuo oli mukava, vaikka hieman sekava (tai minä olen) olen kuitenkin jane xP

(You? Yaoi fan? No way! Your tastes are so "mainstream" it's hard for people to believe you like yaoi, but you do! Your boys play hoops, look pretty buff and could pass for extras on any teen show currently on TV. However youre the "luckiest" type of fan, 'cause no one knows all those cute guys on your locker you daydream about are in each other's arms, except you!)

että semmoinen, ihan ymmärrettävä vastaus kun on vasta pääsemässä täähän kiinni xP *uppoaa syvälle yaoi suohon*

Laittakaa toki muutkin jos tiedätte/löydätte hyviä aiheeseen liittyviä testejä :)

Trustless

Viesti Kirjoittaja Trustless » Ke Helmi 15, 2006 14:58

Yay! Testejä, rakastan näitä. ~
Seme-uke-testeistä, molemmista sain vastaukseksi olevani seme, enkä minä ihmettele tuloksia. Olen kuulemma "huge fan" ja "SCARY yaoi fanboy" (älä väitäkään, että minulla olisi siihen jonkin asteen riippuvuus..)
Ja olin "Tragic Figure" bishounen-testissä.
..mph. ehkä minä sitten olenkin hieman angstikas neiti.

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » Su Huhti 09, 2006 18:15

Millä tolalla on yaoi tietämyksesi, tee testi: http://www.okcupid.com/tests/take?testi ... 8591733367

ukeja ja semejä <3 http://quizilla.com/users/sabakutsuki/q ... 20selector!/

starscream
Viesti:

Viesti Kirjoittaja starscream » Ti Huhti 11, 2006 23:09

Woo!
Truthdel kirjoitti:Millä tolalla on yaoi tietämyksesi, tee testi: http://www.okcupid.com/tests/take?testi ... 5917333678
Huge Fan
You scored 74 in your knowledge of Yaoi!!!
You probably look out for good fanfics and pictures online of your favourite characters. Judging from your scores, you know quite a lot. Keep up the good work, continue with your passion for Yaoi~~

Itse asiassa luen ficcejä vain vähän ja suosikkihahmojeni kuvat löytyvät helpommin mangoista, mutta eipä testissä muutenkaan ollut kehumista. (Mutta tämäpä taisi olla postattu jo aikaisemminkin, ilmankos tuntui vähän tutulta.)
Truthdel kirjoitti:ukeja ja semejä <3 http://quizilla.com/users/sabakutsuki/q ... 20selector!/
Angsty UkeYou are -40% Seme!

Yes. You are the angsty uke. Seldom smiling and probably persimistic, you are not likely to put in too much effort to give your seme pleasure. You probably have an unhappy past which you tend to brood on whether intentionally or not. Sometimes your angst tends to add unwanted weight to a relationship, but it also adds a certain level of excitement. The relationship may be against your will... but try to look on the bright side. if there is a bright side

Most compatible with: Tyrant (for good old SM fun)

Auts. ^^;; Angstiuket + tyrannit = <3

Nyanko

Viesti Kirjoittaja Nyanko » Ma Huhti 17, 2006 12:28

Ooh, testejä. :D
Yaoi King/Queen
You scored 91 in your knowledge of Yaoi!!!
Your life practically revolves around Yaoi. You get restless once you lose contact with Yaoi from more than 24 hours. You are simply addicted. You realise that what is online can't satisfy your desire for more. More. More. Let the yaoi fans unite!!
Oops. :P En minä nyt ihan NOIN pakkomielteinen harrastaja ole.. toisaalta myönnän käyttäväni päivittäin aikaa yaoi-sävytteiseen haaveilemiseen, joten sen puolesta en oikein pääse tuota 24h juttua testaamaan. ;)
Succulent Uke You are -99% seme!
You may/may not know this, but your partner sees you as food. Everything part of you resembles food of some kind for some unknown reason. You usually taste utterly sweet. Perk up, its not your fault that you resemble food so much, just take extra care of yourself before someone takes a bite out of you! XD
Most compatible with: The one in control.
...huvittavaa sinänsä kun mietin tätä nickkivalintaani... :shock: Tiesin kyllä olevani uke, mutta en silti ihan näin tyylipuhdasta suoritusta itseltäni odottanut. ;)

Karasu

Viesti Kirjoittaja Karasu » Ti Marras 14, 2006 22:52

The one in Complete ControlYou are 200% Seme.
You are the one in complete control. You are a seme (unless you have strange desires and decide to try something new). You manage to get what you have your eyes on most of the time, or all the time for that matter. You have a way of making people do what you want and belong completely to you! You like a challenge now and then and prefer ukes that play hard to get. But in the end, what is meant to be yours... will be yours. Just don't let your growing ambitions consume you.

Most compatible with: Any thing you want. Seme or uke, they are yours for grabs.
Seme tiesin olevani, mutta että näin paljon...
Huge Fan
You scored 63 in your knowledge of Yaoi!!!
You probably look out for good fanfics and pictures online of your favourite characters. Judging from your scores, you know quite a lot. Keep up the good work, continue with your passion for Yaoi~~
Ja mitäänhän ei tunnusteta :wink: .
Yukiga utau yoruni kimiwo omouyo
Kooritsuita kono heyade
Iroaseta kiokuha mabushiikurai
kodokuwo someru...

stalkerbunny
Viesti:

Viesti Kirjoittaja stalkerbunny » Pe Helmi 16, 2007 14:14

http://rumandmonkey.com/widgets/toys/testgen/4856/
tuo testi on minusta myös aika kiva...vielä vähän monimuotoisempi kuin vaan seme/uke ja mikäs vielä olikaan.
Itse olin siinä tietty joku clueless uke (elikkä ihan pahimman laatuinen...pahus. Ehkä se selittää miksi sellaiset ei itseä hirveästi yleensä kiinnosta >_> eheh)
Tästä voi sitten arvata minkä tuloksen sain näistä muista...
tietous on kuitenkin hallinnassa (score 87, jei) myönnän kyllä että parissa kohtaa joutui arvaamaan. :roll:

leonichan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leonichan » Pe Helmi 16, 2007 15:13

HAHA! Chibi Seme :D

You are the seme in disguise. Able to fit in and get along with uke and seme alike, you are able to get close to the uke on their level before exerting your dominance. This makes you at times manipulative and able to fool others about your true seme nature. Because of your harmless appearance, it takes the flamboyantly gay Flaming Uke to really bring out your aggressive side and expose you for the seme that you are.
leonichan - Saradan... joku. Se kuka saa nakittaa muut tekemään kaikkea <3

"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yaoi-linkkiwinkit”