Testaa Gravitation -hahmosi

Kaikkea söpöä on netti väärällään, mutta sen löytäminen on aika ajoin kovakin haaste. Tälle alueelle kerätään hyviä yaoi- ja shounen ai-aiheisia linkkejä ja vaihdellaan mielipiteitä löydöistä.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

-Rudia-

Viesti Kirjoittaja -Rudia- » La Maalis 04, 2006 12:35

Kun mä tein tuon testin tosissani, mä olin Yuki (uuh, mä rakastan sen silmiä! Nam!) Ja sitten, kun mä tein sen ei-niin-tosissani, eli toisin sanoen mä vaan pistin niitä vastauksia ilman sen suurempia miettimättä, niin musta tuli Ryuichi--- heh, no sen tyypin kanssa meillä on enemmän kuin yhteistä xD
Hate the sin -
but love the sinner

Kaneda

Viesti Kirjoittaja Kaneda » Ma Maalis 06, 2006 01:15

You are most like Yuki Eiri! The sucessful novelist with a sad past and a beautiful face. You're a loner, but that doesn't mean that you're alone. You can be cold sometimes, but deep down, you're a great person and the few people that you open up to know that very well.

407 other people got this result!
This quiz has been taken 1603 times.
25% of people had this result.

Tiedä sitten pitäisikö olla pettynyt vai ei. Onhan Yuki vallan silmää ilahduttava tapaus ja muutenkin mielenkiintoinen heppuli, mutta itse samaistun enemmänkin Hiroon. ^^

kettupoika

O.o

Viesti Kirjoittaja kettupoika » Su Huhti 02, 2006 18:37

Minä olin Hiroshi. Onpa kummaa, mutta sopii minulle. ^-^

Cutte

Viesti Kirjoittaja Cutte » Ma Huhti 03, 2006 22:46

Uu, olen Eiri Yuki ^__^

Nyuu

Viesti Kirjoittaja Nyuu » Su Kesä 18, 2006 16:58

You are most like Shindou Shuichi! You're easy to love, and everyone does, but you can sometimes be high maitenance. You brighten the days of everyone you meet with your friendly personality and you're lucky to have so many people who care about you like they do.

509 other people got this result!
This quiz has been taken 5989 times.
22% of people had this result.

Heh. täälläkin on yksi Shuichi lisää. :D
La Li Hoo!! :lol:
Miksi en voinut olla Yuki *itkee*

Liftrasir
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Liftrasir » La Elo 26, 2006 16:17

You are most like Ryuichi Sakuma! Behind that bouncy, child-like exterior, you're really very serious. You have a genius for music and singing and you always make it to the top. You also have a pink bunnie plushie that you insist is a real person, but you're so cute no one thinks it's weird or anything.

399 other people got this result!
This quiz has been taken 6333 times.
15% of people had this result.

Korvataan genius kelvottomuudella ja pink bunnie tiikeripehmolelu(i)lla niin joo :mrgreen:
I fail. Puppies keep dying.

Kago

Viesti Kirjoittaja Kago » Pe Maalis 09, 2007 23:42

Eheh. :) Seguchi Tohma. Oikeastaan ihan.. kiva tulos. En usko että ketään muuta muistuttaisin.. ó.ò mutta minä en ihan ole selvillä itsestäni..

You are most like Seguchi Tohma! Being a highly respected, genius keyboardist and company manager with a decieving smile you seem to always come out on top. You don't ask for much, but you are a bit possessive of the things you can never have. Try to let go a little, eh? But we love you, anyway.
ensimmäistä kertaa sydän kuivui kokoon, ennen kuin löysi vastauksen ajoissa..
Lopussa se vain palasi takaisin ilman sinua, luulen että ohitimme toisemme: Sayonara...

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » La Maalis 10, 2007 14:50

...Sakano
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

Yugata Kyoshi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yugata Kyoshi » La Maalis 10, 2007 15:04

Shindou Shuichi tervehtii teitä. o/
~Yugata Kyoshi~

Yasha

Viesti Kirjoittaja Yasha » Ti Huhti 03, 2007 19:50

Wii, minustakin tuli Shindou Shuichi! Oikeestaan se on samanlainen kuin minä, sellanen hullu laulajatyyppi...^^
All my friends just run away, when I'm having a bad day

tilli

Viesti Kirjoittaja tilli » To Huhti 05, 2007 18:58

You are most like Seguchi Tohma! Being a highly respected, genius keyboardist and company manager with a decieving smile you seem to always come out on top. You don't ask for much, but you are a bit possessive of the things you can never have. Try to let go a little, eh? But we love you, anyway.
:roll: Jaaha.

Aimeara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aimeara » Pe Huhti 06, 2007 12:01

"Yllättäen" Tohma. D: Olen aina näissä joko Hiro tai Tohma.
となり の おたくさん でござる。

Kaze No Kizu

Viesti Kirjoittaja Kaze No Kizu » Su Touko 06, 2007 07:35

Minä olisim...
Nakano Hiroshi! Once and a while it would be nice to have someone do something nice for you, but you just keep on giving. You might not know it, but you're the best friend anyone could have, and one heck of an genius instrumentalist. Keep at it. Things will start looking up in the end.

näitä testejä on aina hauska tehdä... vaikken kovin syvällisesti ole tutustunutkaan sarjaan..
~Elä jokaista päivää kuin se olisi viimeisesi~
FMA rope vailla pelaajia! http://www.geocities.com/kizu_the_wind
Oletko Armeijan koira vai Liekki joka puhdistaa korruptoituneen maan?

tirppa-uke

Viesti Kirjoittaja tirppa-uke » Ke Kesä 20, 2007 00:15

You are most like Ryuichi Sakuma! Behind that bouncy, child-like exterior, you're really very serious. You have a genius for music and singing and you always make it to the top. You also have a pink bunnie plushie that you insist is a real person, but you're so cute no one thinks it's weird or anything.

Hah, arvasin että kyseessä olisi Ryu-chan tai Tatsuha-kun. Olen tehnyt tuollaisia testejä kymmeniä, olen aina joko Ryuichi, Tatsuha tai Hiro.
no, wanna sell your soul, shareita kiiroi tachi de, itsumo odotteitai dake, no, forget smile again

stalkerbunny
Viesti:

Viesti Kirjoittaja stalkerbunny » To Elo 02, 2007 00:01

Jaa...TYKKÄÄN kyllä laulamisesta, mutta en usko että olen siinä kovin hyvä...najaa, korvaa piirtämisellä :p?
Muuten toimii, kait...tosin Claus on kylläkin RUSKEA pupu >_>, kiitos vaan.
Viimeksi muokannut stalkerbunny, To Elo 02, 2007 00:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yaoi-linkkiwinkit”