Testaa Gravitation -hahmosi

Kaikkea söpöä on netti väärällään, mutta sen löytäminen on aika ajoin kovakin haaste. Tälle alueelle kerätään hyviä yaoi- ja shounen ai-aiheisia linkkejä ja vaihdellaan mielipiteitä löydöistä.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

NeroT

Testaa Gravitation -hahmosi

Viesti Kirjoittaja NeroT » To Syys 29, 2005 21:39

Kun tänään taas katselimme Y2T:n kanssa Gravia ja jälkeenpäin mietimme keneen hahmoista samaistumme, niin tulipa mieleen googlettaa testi, joka tämän mieltä painavan asian lopullisesti valaisee :D Testejä on netissä miljoona, mutta yhden ehdin jo löytää, jossa ei ole järjettömän häiritsevästi mainoksia ja on koodattu jopa Operalle sopivaksi. Olkaa Hyvät.

Itse sain vastaukseksi seuraavaa;

You're most like Nakano Hiroshi! Once and a while it would be nice to have someone do something nice for you, but you just keep on giving. You might not know it, but you're the best friend anyone could have, and one heck of an genius instrumentalist. Keep at it. Things will start looking up in the end.

52 other people got this result!
This quiz has been taken 355 times.
15% of people had this result.

[edit] Lieneekö linkki liian pitkä, mutta saahan tuon copy/pastella [/edit]
Milja Kosonen - Milli tai Nero
Yaoi&Yuri Tampere

Sade

Viesti Kirjoittaja Sade » Pe Syys 30, 2005 07:46

Iii'iiää'ä'ää..

You are most like Tatsuha! You may only be Yuki's younger brother, but that doesn't stop you from stealing the hearts of fangirls, although the only heart you want is Ryuichi's ^_~

Enhän! O_o
Sade aka Sade-chan

""What do you fear the most in the world?" - "The possibility that love is not enough""

Noretus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Noretus » Pe Syys 30, 2005 17:21

Herra K.

En tiedä kuka lie, enkä tunne edes sarjaa mutta nämä Quizit on vastustamattomia.
Noretus

Charha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Charha » Pe Syys 30, 2005 18:37

You are most like Yuki Eiri! The sucessful novelist with a sad past and a beautiful face. You're a loner, but that doesn't mean that you're alone. You can be cold sometimes, but deep down, you're a great person and the few people that you open up to know that very well.

Minäkö Yuki? Jahah, kai se täytyy uskoa. Vähän hämärä ja lyhkäinen tuo quizzi, mutta niitä on aina hauska tehdä. Itse pidin enemmän tästä Guilty Gear quizzista, koska ne hahmot ovat minulle tutumpia. Mutta kaikille makunsa mukaan.

Miksiköhän saan aina näistä quizzeista tulokseksi aina joko superilkeitä tai epämääräisen goottisia hahmoja, vaikka yritänkin vastailla "hilpeästi"? o_<
It's not the size, it's how much you use it.

Ishida
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ishida » Pe Syys 30, 2005 19:43

Charha kirjoitti:Itse pidin enemmän tästä Guilty Gear quizzista, koska ne hahmot ovat minulle tutumpia. Mutta kaikille makunsa mukaan.
(Jotta pysyn jotenkin mukana topicissa: olin Seguchi Tohma, joka muistaakseni on lempihahmoni Gravissa. Tai jotain ^^')

Ennen tuon GG-testin tekemistä, ajattelin, että minun tuurillani olen aivan erehtymättömän sataprosenttisen omegazettai-varmasti May. Ja kuinka ollakaan "You are May...".

Argh, miksi? May lienee überinhokkini koko pelisarjassa. Ja se voittoanimaation "tytöt ja ankkuri" -systeemi on ehkä söpöllä tavalla karmeinta, mitä koko Guilty Gear -sarja on ikinä maan päälle spawnannut. Voi tätä vääryyden määrää ja ahdistuksen laatua >_<

Sade

Viesti Kirjoittaja Sade » La Loka 01, 2005 14:44

GG testi antoi mulle vastaukseksi Axl Low.

.. kekäköhän sekin on?
Sade aka Sade-chan

""What do you fear the most in the world?" - "The possibility that love is not enough""

ShyHi

Viesti Kirjoittaja ShyHi » La Loka 01, 2005 15:08

Siis ei oo totta! Miulle tuli Shuichi Shindou! Inhoan sitä! Miten voi olla, kun yritin oikein vältellä kaikkia shuichimaisia vastauksia ja pirteitä juttuja joita oli tarjolla. AAARGH! En sitten olekaan niin synkkä ja mysteerinen kuin luulen... Pitääkö tässä nyt ryhtyä asennemuutokseen :D .

Guilty Geariin pitää palata hieman myöhemmin...

Edit: ja toisesta testistä tulokseksi tuli Dizzy - rehellinen,viaton ja puhdas. Mystisyys on siis romutettu täydellisesti...
Viimeksi muokannut ShyHi, Su Loka 02, 2005 11:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“There is much more to the world than you think. Perhaps it is really a doorway, and if you choose to go inside, you'll find many unexpected things.” ~ Shigeru Miyamoto ~

starscream
Viesti:

Viesti Kirjoittaja starscream » La Loka 01, 2005 15:13

Olin ilmeisesti tarpeeksi synkkä ja mysteerinen ollakseni Charhan tavoin Yuki. ^^; Sinänsä huonosti tehtyjä nämä testit joissa tuloksen pystyy päättelemään jo vastatessa, kun kysymyksistä saa selvää ketä milläkin vastausvaihtoehdolla tarkoitetaan.

Kappa

Viesti Kirjoittaja Kappa » La Loka 08, 2005 19:14

You are most like Seguchi Tohma! Being a highly respected, genius keyboardist and company manager with a decieving smile you seem to always come out on top. You don't ask for much, but you are a bit possessive of the things you can never have. Try to let go a little, eh? But we love you, anyway.

42 other people got this result!
This quiz has been taken 423 times.
10% of people had this result.

Hmm. Yleensä olen Ryuichi. Mutta, olen tyytyväinen, Tohma on yksi lempihahmoistani. Ja tottakai olen imarreltu. ^_^

Khar

Viesti Kirjoittaja Khar » La Loka 08, 2005 20:03

Guilty Gear- testi oli kiva. Mutta tulokseksi tuli ensin Chipp Zanuff, ja kun en meinannut hyväksyä sitä, sain seuraavaksi Faustin. Kehitys parempaan suuntaan.. not! =D

Jos vastaavan testin saisi X2- versiosta myös, se olisi aika jees. Onko joku sattunut löytämään?
"A man's face is his autobiography. A woman's face is her work of fiction."

(Oscar Wilde)

Eriko

Viesti Kirjoittaja Eriko » La Loka 08, 2005 21:53

You are most like Tatsuha! You may only be Yuki's younger brother, but that doesn't stop you from stealing the hearts of fangirls, although the only heart you want is Ryuichi's ^_~

Jee! Juuri minkä halusinkin. Tatsuha on paras. n___n
Hmm... @__@

Trustless

Viesti Kirjoittaja Trustless » Su Helmi 12, 2006 04:12

Minä en tiedä, millainen henkilö tämä Yuki on, mutta hän ainakin oli kuvauksella samantyyppinen kuin minä oikeastikin. :P

"You are most like Yuki Eiri! The sucessful novelist with a sad past and a beautiful face. You're a loner, but that doesn't mean that you're alone. You can be cold sometimes, but deep down, you're a great person and the few people that you open up to know that very well.

360 other people got this result!
This quiz has been taken 1421 times.
25% of people had this result.
"

frenger

Viesti Kirjoittaja frenger » Su Helmi 12, 2006 13:35

"Olet mr.K"

jesjesjes :P Se onkin ehkä coolein. Heti Yukin jälkeen tietysti...
Viimeksi muokannut frenger, Su Helmi 12, 2006 23:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yuki Yuki Yuki Yukiiii!

Daniela
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Daniela » Su Helmi 12, 2006 13:37

Mä olin Shuichi ^_^ No onko joku ihme..
Yuki Eiri <3

Brisca

Viesti Kirjoittaja Brisca » Pe Maalis 03, 2006 19:12

Minäkin olin Shuichi. En kyllä ole koskaan itseäni hänenlaisekseen ajatellut, mutta..
"You are most like Shindou Shuichi! You're easy to love, and everyone does, but you can sometimes be high maitenance. You brighten the days of everyone you meet with your friendly personality and you're lucky to have so many people who care about you like they do."
Aika imartelevaa.. :P
"Go home, crybaby, before you piss me off even more"
-Yuki Eiri

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yaoi-linkkiwinkit”