Naruto yaoita

Kaikkea söpöä on netti väärällään, mutta sen löytäminen on aika ajoin kovakin haaste. Tälle alueelle kerätään hyviä yaoi- ja shounen ai-aiheisia linkkejä ja vaihdellaan mielipiteitä löydöistä.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Eriko

Viesti Kirjoittaja Eriko » La Loka 08, 2005 21:55

Olet idolini! Juuri tätä tarvitsinkin. Itse kun en ikinä löydä mitään Narutosta. n___n
Hmm... @__@

oysterboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja oysterboy » Su Loka 09, 2005 02:07

(psst, ei scanlaatioita tälle foorumille, se on suomen tekijänoikeuslain vastaista. tämä topic sietäisi syödä.)

ihan kiva sivusto, tosin kyllähän sitä google haulla vaikka mitä löytää.

kipupiste

Viesti Kirjoittaja kipupiste » Su Loka 09, 2005 14:22

Joo, paitsi että kulttuuriministeri itse on sanonut, ettei laittomasti tarjolla olevan aineiston yksityiseen käyttöön latauksesta tulla rankaisemaan.

Että silleesti.

Ishida
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ishida » Su Loka 09, 2005 15:23

kipupiste kirjoitti:Joo, paitsi että kulttuuriministeri itse on sanonut, ettei laittomasti tarjolla olevan aineiston yksityiseen käyttöön latauksesta tulla rankaisemaan.
Mutta koska täällä ja AU:n puolella on aiemminkin ollut nollatoleranssi skanlaatioiden kanssa, ajattelin, että pidän yllä samaa linjaa edelleen. Tarkistan asian ylemmiltä tahoilta.

Ja arvon kulttuuriministerin puheisiin en luota pätkän vertaa, sen verran ristiriitaista kamaa tullut siltä suunnalta viimeaikoina ^^

oysterboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja oysterboy » Su Loka 09, 2005 18:24

Rouva Kulttuuri Ministeri voi sanoa kyllä mitä sattuu, mutta tottahan se on, että ei elokuviakaan "saa" laittaa yleiseen levitykseen, eli skanlaatioiden mainostaminen on vähän niin kuin juuri sitä. Yksityisesti kukin voi nauttia paheistaan, mutta ei pidä villitä muitakin siihen.

o___o

Ran

Viesti Kirjoittaja Ran » La Marras 11, 2006 23:15

täältä löytyy naruto ja muitakin sarjoja ja vilmejä http://www.narutoyaoi.com/ sivu ei ole englanin kielinen mutta kyllä sieltä ne löytyy

Yamasukka

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » La Maalis 08, 2008 18:55

SasuNaru on paras paritus Narutossa. Itse rakastan paljon Naruto yaoita

tahikun
Viesti:

Re: Naruto yaoita

Viesti Kirjoittaja tahikun » Su Kesä 29, 2008 00:02

JES \O/ SasuNaru is one and only true pairing.
Me loves :3
tahikun @ twitter

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yaoi-linkkiwinkit”