Come on...I'll show you the hell

Fanficit ja muut kirjoittelut sekä niihin liittyvä aivoriihi.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Yamasukka

Come on...I'll show you the hell

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » Pe Tammi 16, 2009 20:43

Prologi

Kun olin pieni isäni murhasi äitini. Vanhemmat tappelivat silloin kun se tapahtui. Istuin itkien ja käsilläni korvia tukkien vaatekomerossa todella peloissani. Kuulin ainoastaan äitini kiljunnan...oli aivan hiiren hiljaista...epäilyttävän hiljaista. Raotin komeron ovea ja näin isäni seisovan paikallaan katsoen maahan jossa äitini makasi. Lattialla valui verta ympäriinsä...todella paljon verta. En uskaltanut vielä tulla ulos kaapista. Kun olin tulossa isäni otti lihaveitsen äitini kehosta. Vetäydyin takaisin sisälle pelosta. Isäni kääntyi minua päin...hänen silmistä valui kyyneleitä.
"Tiedän että olet siellä...Rakastamme sinua yli kaiken"
Sanottuaan tämän isä iski puukon kaulaansa ja kaatui maahan verta suihkuten kaulasta.
"I...isä?"
Päälleni lensi verta oven raosta. Silmäni laajenivat ja muutuin kalpeaksi.
"ISÄÄÄÄ ÄITIIII!!"

--------------------------------------------------------------------------------------
Anteeksi jäi kesken...mutta kyllä jatkan heti kun kerkeän xDD

Miss Luna
Viesti:

Re: Come on...I'll show you the hell

Viesti Kirjoittaja Miss Luna » La Tammi 17, 2009 11:38

Rupesin melkein itkemään, niin surullista ;__; Odotan kyllä innolla jatkoa ~ taas kerran!
~^.^~

Yamasukka

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » Ma Helmi 02, 2009 20:13

Ensimmäinen

Vettä satoi taivaalta kuin vesiputouksen lailla.
Juoksin kadulla sanomalehti pääni päällä suojana Tokion keskustassa ihmisjoukon keskellä. Oli perjantai ilta ja ihmisiä oli paljon liikkeellä, koska monet pääsivät siihen aikoihin töistä ja olivat menossa koteihinsa perheensä tykö.
Paitsi minä...minulla ei ollut kiirettä kotiin koska siellä ei ollut ketään odottamassa.
"Kyo-kun!?"
Käännyin katsomaan äänen suuntaan, kahvilan edessä seisoi kaksi meidän luokkalaista jotka sattui olemaan ystäviäni.
Käyn Tokion ylä-astetta, kahdeksatta luokkaa.
"Tule tänne!"
Juoksin katoksen alle ja heitin märän sanomalehden roskiin.
"Onko jotain asiaa?"
Tallustelin pyyhkien käsipyyhepapereilla laukustani enimistön kosteuden.
"Noooh Kyo-kun...ei sitä äreänä tarvitse olla vaikka onkin näin masentava ilma"

Rakuya Takamiya, 16 vuotta, jäänyt luokallensa kahdesti. Hän on samalla luokalla kuin minä. Todellinen ilopilleri...kuin hän olisi juonut lastillisen energiajuomaa, koska on joka päivä yhtä pirteä ja villi.

Rakuya läimäytti minua selkään ja nauroi.
"Et ollut tänään koulussa?"
Katsoin Rakuyaa pikkuinen viha naamallani mutta yritin vastata ystävällisesti.
"Olin tänään sairaalassa"
"TAASKO!? oot sä niin sairas?"
"Ra...Rakuya-kun? Kyo-kunilla...voi olla hyväkin syy...eikä hänen...tarvitse sitä ke..kertoa"

Tämä ujompi tässä, hän on Mitsugani Koya, hän on samanikäinen kuin minäkin, eli 14 vuotta.
Hän on meidän luokan ujoimpia ihmisiä, mutta ihme kyllä hän uskaltaa olla meidän kanssamme ilman että lähtee pakoon tai piiloon.

"HA HA HA Joo joo jätetään tämä nassikka kertomatta"
Rakuya istahti pöydän ääreen Koyan viereen ja taputti pöytää
"Läjähä siihen niin kerron erään asian"
Siirsin penkkiä pöydän alta ja istahdin siihen. Laskin laukkuni jalkojeni juureen ettei sitä varastettaisi.
Katsoimme molemmat Rakuyaa.
Hänellä oli yllättävän vakava ilme. Hän nosti kätensä ylös ja kääntyi katsomaan kahvilan tarjoilijaa. Koya istui jännittyneenä kädet pöydällä.
"TARJOILIJA! TOISITKO RUOKALISTAN HAHAHA!"
Koya ja minä kaaduimme penkiltä selälleen, nousin äkkiä pystyyn ja näytin keskisormea Rakuyalle
"PASKIAINEN! ETKÖ AJATTELE MUUTA KUIN RUOKAA!?"
"HA HA HA pitäähän sitä syödä ettei kuolla nälkään"
"Sinähän syöt joka päivä ainakin kaksi rekkakuormallista ruokaa!"
Koya nousi pystyyn hoiperrellen pidellen tukea pöydästä.

"Noooh eihän siinä mitään pahaa ole? Näetkö enhän minä ole lihonut?"
"SINÄHÄN RIEHUT KUIN MIKÄKIN NIIN PAKOSTIHAN PYSYT LAIHANA!"
"HA HA HA Itse syöt taas liian vähän jolloin sinulla ei ole naisiin kiinostusta"
*blush* "M...MITEN SE MUKA TÄHÄN LIITTYY!!!??"
"noooh kun miettii tarkemmin sinulle ei ole tainnut vielä ollenkaan naiset olla mielessä sillä tavalla"
"No...No MITEN SE LIITTYY SINUN SYÖMISEEN!? Heeei hetkonen...Oletko sinä pervo stalkannut minua!!?"
Rähisimme siinä kuten tavallisestikin. Koya katsoi maahan täristen ja nosti pöydän ilmaan
"HILJAAAAAAA!"
Hän heitti pöydän meitä päin jolloin molemmat lensimme suoraan kahvilan puupylväisiin.

Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun Koya heittää meitä jollain, jolloin me molemmat lennämme päätä pahkaa jonnekin suuntaan.
Aina suuttuessaan taikka hermostuessaan hän heittää raivokkaalla voimalla jonkun tavaran joko meitä päin tai vahingossa ulkopuolista.

"Ah...Kyo-kun? Rakuya-kun?"
Koya juoksi meidän luokse ja polvistui maahan melkein itku silmässä
"Anteeksianteeksianteeksianteeksi! Ei ollut tarkoitus satuttaa teitä"
Hymähdimme molemmat ja painoimme kätemme Koyan pään päälle ja ravistimme hänen lyhyttä tumman mustansinistä tukkaansa ja sanoimme yhtä aikaa:
"Ei se mitään Koya-chan"
Se oli ainoa tapa jolla saimme Koyan rauhoitettua.
Hän hymyili meille ja hyppäsi meidän väliimme jolloin halasimme molemmat häntä.
Ihmiset katsoivat meitä pyörein silmin, mutta Rakuya ja minä katsoimme heitä murhaavasti jolloin he nopeuttivat vauhtiaan.
-------------------------------------------------------------------------------------
Jatkuuu

-Rudia-

Viesti Kirjoittaja -Rudia- » Ti Helmi 03, 2009 21:23

Heippa Shuna, ajattelin sulle laittaa palautetta sun jutuista, joita oon lueskellut jo jonkin aikaa. Hienoa, että sulla on inspiraatiota kirjottaa, itse olen moisen asian kadottanut. Mutta mutta... niin, sun tarinat on mielenkiintoisia, mut toivoisin, että yrittäisit käyttää elävämpää kieltä ja kaikki nää "Ahng, ngh" ym voihkaisumerkinnät kuuluu enemmän mangan sivuille kuin kirjoitettuun kieleen, mut tämä on mun mielipiteeni. Kuvailisit enemmän ja sitten sellanen juttu, että kiinnitä huomiota mihin aikamuotoon kirjoitat - preesens on aika hassu aikamuoto, mut kyllähän se käy, ei siinä mitään.

Miulla on kamala tapa sanoa asiat, mut älä ota liian henkilökohtaisesti, haluan vain, että kehityt kirjoittajana - se on hienoa, että todella jaksaa kirjoittaa poikarakkaudesta. ^^ jatka ihmeessä, mutta yritä käyttää elävämpää kieltä, tuollainen yks lause per kappale alkaa tympimään, ainakin minua, en tiedä muista. Ja todellakin, sanon vielä kerran, jatka kirjoittamista, siinähän sitä kehittyy. Odotan innolla uusia kirjoituksiasi.
Hate the sin -
but love the sinner

Yamasukka

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » Ke Helmi 04, 2009 08:49

-Rudia- kirjoitti:Heippa Shuna, ajattelin sulle laittaa palautetta sun jutuista, joita oon lueskellut jo jonkin aikaa. Hienoa, että sulla on inspiraatiota kirjottaa, itse olen moisen asian kadottanut. Mutta mutta... niin, sun tarinat on mielenkiintoisia, mut toivoisin, että yrittäisit käyttää elävämpää kieltä ja kaikki nää "Ahng, ngh" ym voihkaisumerkinnät kuuluu enemmän mangan sivuille kuin kirjoitettuun kieleen, mut tämä on mun mielipiteeni. Kuvailisit enemmän ja sitten sellanen juttu, että kiinnitä huomiota mihin aikamuotoon kirjoitat - preesens on aika hassu aikamuoto, mut kyllähän se käy, ei siinä mitään.

Miulla on kamala tapa sanoa asiat, mut älä ota liian henkilökohtaisesti, haluan vain, että kehityt kirjoittajana - se on hienoa, että todella jaksaa kirjoittaa poikarakkaudesta. ^^ jatka ihmeessä, mutta yritä käyttää elävämpää kieltä, tuollainen yks lause per kappale alkaa tympimään, ainakin minua, en tiedä muista. Ja todellakin, sanon vielä kerran, jatka kirjoittamista, siinähän sitä kehittyy. Odotan innolla uusia kirjoituksiasi.
Joo minulla on ollutkin vaikeuksia aina ollut äidinkielessä xDDDD Mutta yritän kirjoittaa sellaista tekstiä jota voi jopa ymmärtää eikä putoa hetimiten kärryiltä 8'D Kiitos kommentistasi <3 Arvostan sitä todella <3 <3

sakuque

Viesti Kirjoittaja sakuque » Su Helmi 22, 2009 17:00

Tarina oli muuten mielenkiintoinen, mutta virheet häiritsivät.

Kun olin pieni, isäni murhasi äitini. Vanhemmat tappelivat silloin, kun se tapahtui.

Raotin komeron ovea ja näin isäni seisovan paikallaan katsoen maahan, jossa äitini makasi.

Kun olin tulossa, isäni otti lihaveitsen äitini kehosta.

...minulla ei ollut kiirettä kotiin, koska siellä ei ollut ketään odottamassa.

Laitoin tummennetulla pilkut, joiden siinä pitäisi olla. Ja -ni - päätettä oli ehkä vähän liikaa (isäni, äitini).
Rakastamme sinua yli kaiken."
Piste puuttuu lopusta.

Ja sitten tällainen virhe:
Isäni kääntyi minua päin...hänen silmistään valui kyyneleitä.
Eli -ään - pääte mukaan.
Kuulin ainoastaan äitini kiljunnan...oli aivan hiiren hiljaista...epäilyttävän hiljaista.
Hiirenhiljaista yhteen. Ja ensinnäkin, pisteiden jälkeen tulee väli ja iso kirjain. Samanlaisia virheitä on joka paikassa, mutta toivoisin, että seuraavissa tarinoissasi ja jatko-osissa välttäisit näitä virheitä. Muutenkin laittaisin lauseen seuraavaan muotoon:

"Kuulin ainoastaan äitini kiljunnan... oli aivan hiirenhiljaista, epäilyttävän hiljaista."
Oli perjantai ilta ja ihmisiä oli >>
Perjantai-ilta viivalla.

Tossa ei todellakaan ollu kaikkia virheitä, mutta toivon, että todellakin yrittäisit korjata kirjoitustyyliäsi. Jos et halua hankkia betaa, oikolue tekstisi monta kertaa, joohan? Tällöin saat lisää lukijoita ja hyvää palautetta.
Kiitos. :--))
If you want to s c r e a m like a fangirl,
Just look G r e l l Sutcliff.

Yamasukka

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » Ma Maalis 02, 2009 13:08

xDDD Hupsista keikkaa, yritän huomioida virheeni seuraavalla kerralla. Katsotaan onnistuuko tämän jatko, idean kukkanen ei oikein ole kukkinut lähiaikoina juuri tälle tarinalle

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pörröinen kirjoituskone”