Will sky ever cry when it's happy?

Fanficit ja muut kirjoittelut sekä niihin liittyvä aivoriihi.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Yamasukka

Re: Will sky ever cry when it's happy?

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » Pe Tammi 09, 2009 20:26

Hihii jatkuu =33

WARNING!: Sisältää yaoita >8DD
-------------------------------------------------------------------------------------

Kaze puristi ranteistani kovaa, jolloin aloin puremaan huultani kivusta.
"Hng!"
Hän katsoi minua hymyillen jolloin sitten hän lipaisi kielenterällään poskeani.
Punastuin tulipunaiseksi jolloin aloin valumaan lattiaa kohti seinää pitkin.
Kaze lakseutui mukanani ja piteli edelleen käsistäni. Nostin pelokkaan katseeni häneen jolloin puraisin hädissäni haavan alahuuleeni enkä huomannut sitä.
"hmm huulestasi vuotaa verta"
Katsoin kummissani Kazea jolloin hän painoi huulensa huuliani vasten. Raotin pikkuisen suutani hämmästyksestä jolloin annoin huomaamattani Kazelle mahdollisuuden laittaa kielensä suuhuni etsien omaani.
Punastuin ja katsoin pyörein silmin häntä, mutta lopulta suljin silmäni. Kaze kietoi kätensä ympärilleni kainaloiteni kautta. Käteni tärisivät hieman ja kuin itsestään käteni painoivat hellästi Kazen rintakehää.

Kaze istahti maahan ja nosti minut syliinsä jolloin jalkani olivat Kazen selän takana ja kasvoni todella lähellä hänen naamaansa.
Lopetimme suutelemisen ja haukkasimme raskasta ilmaa keuhkoihimme.
Katsoimme molemmat toisiamme silmiin, kiedoin käteni Kaden kaulan ympärille jolloin hän käytti tilaisuutta hyväkseen ja alkoi suutelemaan kaulaani.
Hän valutti t-paitaani olkapäistä jolloin ihoni näkyi. Hän siirtyi suutelemaan olkapäätäni.
"Ah Kaze-sama..."
Hän ei sanonut mitään vaan painoi minut maahan makaamaan.
"Ole ihan rentona...yritän olla mahdollisimman hellä"
Punastuin noista sanoista.
"K...kyllä minä uskon..että olet"
Sanoin ja puristin silmäni kiinni.
"Rakastan sinua"
Punastuin vielä punaisemmaksi ja avasin silmäni. Nyökkäsin.
"Minäkin sinua"

Kaze painoi huulensa taas huuliani vasten ja tunki kielensä suuhuni. Hän avasi omien housujensa vetoketjun ja sitten omani. Hän valutti housujani ja kalsareitani jalkojani pitkin.
"Oletko valmis?"
Katsoin aivan tulipunaisena Kaze ja nyökkäsin pikkuisen.
"Hyvä"
Sanottuaan tämän Kaze laittoi kätensä paitani sisään ja hipelöi rintakehääni
----------------------------------------------------------------------------------
HAHAAA Olen ilkeä ja lopetan tälläiseen kohtaan >8DD
Ensi jaksossa lisää yaoita! Siihen asti siis

Yamasukka

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » La Tammi 10, 2009 17:35

Jatkuu
-------------------------------------------------------------------------------

Kaze suuteli rintakehääni. Purskahdin nauruun jolloin Kazu nosti katseensa minuun.
"Mikä naurattaa?"
"Ahihaa no kun juuri vatsan seutuvilta kutian helposti"
Kaze katsoi minua hymyilen jolloin riisui oman paitansa.
Punastuin nähdessäni Kazen paljaan rintakehän. Katsoin sivulle päin jolloin Kaze nappasi kädestäni kiinni ja painoi maahan viereeni.
Hän laski kätensä jalkaväliäni päin...
"Ah Ka...ze-sa...sama hngg"
Hän laskeutui itse jalkoväliini ja upotti ensin yhden sormen herkkään paikkaan.
"Aih ahngh"
Pidin silmiäni lujasti kiinni ja käsiäni suuni edessä. Silmistäni valui kyyneliä pikkuisen. En saanut mitään sanottua, voihkin ja aijittelin ainoastaan. Kaze liutti itsensä minuun päin, nosti jalkojani enemmän koukkuun.
"Oletko valmis?"
Nyökkäsin Kazelle vastaukseksi, mutta nytten tärisin kuin haavanlehti. Hän laittoi toisen kätensä pääni tueksi ja toisen selkäni alle osittain paidan sisälle.

Tunsin kovaa kipua ja kuumutta sisälläni, kuin nuotio olisi sisälläni joka poltti reikiä sisälmyksiini.
"Ah Kaze...-sama"
Kipu oli sanoinkuvaamatonta...johtuu varmaan siitä koska tämä on ensimmäinen kertani.
Kaze lopetti vähän aikaa ja katsoi minua hikoillen. En kyennyt avaamaan silmiäni enempää, silmäni olivat melkein kiinni kivusta ja tuskasta.
Kaze huomasi kyyneleitä valuvan silmistäni. Käteni makasivat levällään rentona vieressäni.
Kaze lähestyi kasvojani ja nuoli kyyneleeni pois poskiltani. Lopulta hän katsoi minu silmiin ja painoi huulensa huuliani vasten. Olin aivan heikossa kunnossa joten en pystynyt käsiäni taikka mitään liikuttamaan enään. Kaze otti käsistäni ja suuteli minua kiihkeästi. Unohdin kivun täysin suutelun aikana. Suljin silmäni kokonaan...

~~~~aamulla~~~~

Heräsin aamulla klo: 10.00 aikoihin. Olin nukkunut koko yön Kazen syleilyssä ja peittomme oli Kazen takkimainen huppari.
"Huomenta Toru-kun"
"H..huomenta"
Kaze nousi istumaan ja haukotteli. Itse jäin vielä makoilemaan maahan.
"Sinun kannattaisi käydä nyt lämpimässä suihkussa...vai haluatko että mennään yhdessä?"
Kaze kysyi samalla kun nousi seisomaan.
En vastannut ensin mitään vaan nousin istumaan.
"Käy sinä ensin...minä voin mennä jälkeesi"
Kaze hymyili ja meni suihkuhuoneeseen.
Katsoin hänen peräänsä ja sittenmin hänen paitaansa. Halasin sitä ja meinasin purskahtaa itkuun.
"Rakastan sinua Kaze-sama"
Nousin seisomaan ja puin kalsarit jalkaani etten kulkisi koko aamua ilkosillani

N. vartin päästä Kaze tuli suihkusta pyyhe ympärillään.
"Vuorosi"
Kipitin nopeasti suihkuun ja laitoin oven kiinni.
Riisuin kalsarit jalastani, avasin suihkun ja annoin veden valua tukkaani ja ihoani pitkin maahan.
Päähäni pulpahti eilis illasta paljon, punastuin ja painoin pääni seinämään.
Suihkun jälkeen katsoin itseäni peilistä, huomasin rintakehässäni ja kaulassani tummanruskeita ja pikkuisen mustia täpliä
"F...fritsuja!?"
Punastuin ja hätäännyin pikkuisen. Löin itseäni jotta rauhottuisin.
"Nyt rauhassa! Voin laittaa kaulahuivin näitten eteen ja väittää että on flunssa tulossa"

Kiedoin pyyhkeen ympärilleni ja tulin ulos suihkuhuoneesta. Näin Kazen istuvan sohvalla juomassa vettä. Ajatuksissani pyöri vain eilinen ja punastelin välillä ihan tomaatiksi
"YUKI!?"
Kipitin huoneeni oven luo ja avasin sen
"A...A...AAAAAAAGH!!"
Kaaduin maahan ja peruutin kauhuissani taaksepäin
Kaze juoksi luokseni hädissään ja otti hartioistani kiinni.
"Mikä hätänä!?"
Osoitin väristen huoneeseeni. Seinät olivat aivan veressä ja keskellä huonetta makasi Yukin pieni verinen ruumis. Silmistäni alkoi vuotamaan kyyneleitä, nousin pystyyn ja juoksin huoneeseeni Yukin luokse mutta Kaze pysäytti minut huoneeni ovella pidellen kiinni käsitäni.
"PÄÄSTÄ IRTI!! YUKI EI VOI KUOLLA! Yh yh YUKI NOUSE PYSTYYN! Kiltti...kiltti älä kuole!"
Silmistäni valui kyyneliä kuin vesiputouksesta. Jalkani pettivät altani ja tipahdin hitaasti Kazen tukemana maahan. Kaze polvistui viereeni ja halasi minua.
"Älä katso sitä...se vain pahentaa tilannetta"
Halasin Kaze ja puristin tämän paidan hihoista lujaa.
Kaze silitti takaraivoani ja suuteli otsaani.
"Yh yh Kaze-sama? Mitä teen?"
Kaze katsoi minua ja huokaisi
"En tiedä.."
Kaze nousi seisomaan, nosti minut syliinsä ja kantoi sohvalle istumaan. Hän antoi minulle lattialla olevat vaatteeni. Hän haki keittiöstä minulle lasin vettä.
"Me kyllä voidaan pitää Yukille pikkuiset hautajaiset?"
Nyökkäsin ja puin hitaasti päälleni vaatteita.
Kaze nousi seisomaan ja etsi kaapeistani pahvilaatikkoa johon voisi laittaa ruumiin. Istuin toimettomana sohvalla. Kaze meni huoneeseeni ja laittoi Yukin laatikkoon.
"Mennäänkö?"
Kaze ojensi kätensä pidellen toisella kädellään laatikkoa.
Katsoin laatikkoa hetken
"S..saanko minä kantaa sitä?"
Kaze hymyili ja ojensi laatikon minulle. Hän nosti minut käsivarsilleen ja menimme ulos.

Kävelimme jonkun matkaa kerrostalon takapihalle olevalle metsikön luokse johon hautasimme Yukin. Tein Yukille oksista pikkuisen ristin. Kaze toi minulle pikkuisia kukkia.
"Yuki...vaikka emme tunteneet toisiamme hirmuisesti olit minulle kuin perhe...si...sinä...AAAGH en pysty tähän yh"
Kaze halasi minua ja katsoi Yukin hautaa.
"Mennään sisälle?"
Nyökkäsin taas ja menimme käsi kädessä sisälle.
---------------------------------------------------------------------------------
Jatkuu

Miss Luna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miss Luna » La Tammi 17, 2009 11:33

Oi, ihanan koskettava tarina! Ja yaoita >8)) <3 Odotan innolla jatkoa : )
~^.^~

^mirugashi

Viesti Kirjoittaja ^mirugashi » To Tammi 22, 2009 16:20

Kuolailin tätä tarinaa jo pitkään! Mukavan tunteikas juoni, siihen jää koukkuun. Henkilöt ovat mielenkiintoisia, tarinan edetessä tahtoo tietää lisää menneisyydestä. nautittava kokonaisuus.

Tästä jää silti muutama kysymys roikkumaan ilmaan:
Miksi/kuinka/miten/missä välissä Toru ehti rakastua Kazeen?
NYA? It's can't end like that...

Yamasukka

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » La Tammi 24, 2009 17:03

^mirugashi kirjoitti: Tästä jää silti muutama kysymys roikkumaan ilmaan:
Miksi/kuinka/miten/missä välissä Toru ehti rakastua Kazeen?
Toru ei itsekään tiedä miksi on rakastunut Kazeen. Oli vain sellainen tunteellinen hetki jolloin tunteet kaartuivat eri suuntiin ettei ole tietoa että pitääkö hän kyseisestä henkilöstä oikeasti.

Shirotae
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shirotae » Ke Helmi 25, 2009 21:19

Ihana ficci, mutta jatkaisitko pian? Olen todella kauan odotellut jatkoa ^^ Hahmot ovat upeita ja eläväisiä, kuten myös juoni. En malta odottaa mitä seuraavaksi tapahtuu.

Yamasukka

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » Ma Maalis 02, 2009 13:06

Anteeksi, on ollut paljon kiireitä joten en ole ehtinyt kirjoitella jatkoa. Mutta nyt kun minulla on hiihtoloma voin yrittää kirjoitella jotain jännää =33

Yamasukka

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » Ma Maalis 02, 2009 13:57

Chapter04

Mitä tämä on? Onko se rakkautta? Ei se on jotain aivan muuta...vihaa tai raivoa
"Toru? Mikä on?"
Nostin katseeni ja näin Kazen edessäni. En ollut huomannut astuvani sisään talooni ja nyt olen istumassa sohvallani oikeassa kädessäni vesilasin ja vasen käsi pitelemässä Kazen kädestä lujasti kiinni.
Nousin pystyyn nopeasti jolloin lasi tippui lattialle ja pirstoutui palasiksi.
"Si...Sinä! Ei...! Miksi?"
Kaze nousi pystyyn ja tarttui käsivarsistani.
"Mitä oikein tarkoitat?"
"EIH PÄÄSTÄ IRTI!"
Riuhdoin itseni irti Kazen otteesta ja juoksin täyttä pahkaa ulos ovestani kohti kattoa.
Kaze lähti juoksemaan perääni huutaen nimeäni.

Rynnin katolle hoiperrellen jolloin kompastuin oven kynnykseen ja kaaduin suoraan kovalle ja karkealle kivikatolle.
Kaze juoksi luokseni ja nosti minut pystyyn.
"EI PÄÄSTÄ IRTI! TIEDÄN MITÄ OLET TEHNYUMF!"
Hän laittoi kätensä suuni eteen ja kietoi toisen kätensä lujasti ympärilleni.
"Shhh ei niin kovaa"

Kaze laski kätensä hiljaa pois suuni edestä ja halasi lujasti.
"Sinä tapoit Yukin...olet seurannut minua siitä lähtien kun tapasimme...sanoit minun muistuttavan exääsi, mutta lopetit lauseesi kesken..."
Riuhtaisin itseni irti ja peruutin taaksepäin katsoen Kazea vihaisin silmin.
"Olisiko lause sitten jatkunut näin: muistutat exääni joka kuoli kätteni kautta! Tapoit äitisikin ja uskottelit minulle että hän oli jo kuollut kuukausi sitten jolloin pääsisit säälistä sänkyyn kanssani!"

Kaze katsoi minua hämästyneenä jolloin hän taputti käsiään yhteen.
"Noniin pikku salapoliisi...arvasinkin että arvaisit sen joku päivä"
Hän käveli minua kohti jolloin peruutin lähemmäksi katon reunaa.
"Olisin halunnut tappaa sinut vaikka ties kuinka monta kertaa, mutta en ole pystynyt siihen koska pidän sinusta liian paljon"
Katsoin häntä pikkuisen punastuneena, pudistin päätäni ja juoksin reunalta kohti ovea. Olin aivan sekaisin ja halusin pois koko hässäkästä.
Olin avaamassa ovea jolloin Kaze tarttui ranteestani kiinni ja paiskasi minut kohti seinää voimalla.
----------------------------------------------------------------------------------
Anteeksi, tästä taisi tulla pikkasen sekava n___n' Mutta jatkuu

Shirotae
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shirotae » Ma Maalis 02, 2009 21:01

Uijui, nyt sinun on ihan pakko jatkaa pian~ Jännitys jäi kihertämään, ja haluan äkkiä saada tietää lisää. ^^

Firefly64
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Firefly64 » Ma Huhti 13, 2009 08:43

Nyt meni todella jännäksi, jatkoa odotellaan kuola valuen. Juoni on hyvä ja hahmot myöskin, tahtoo lisää.
Et voi muuttaa kohtaloasi, voit vain hyväksyä sen tai paeta ikuisesti.
I'm lord of the evil and I kill you.
http://firefly64.deviantart.com/

Yamasukka

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » Ke Huhti 22, 2009 19:00

Vihdoin sain ees jotai x'DDDD
-----------------------------------------------------------------------------------------

"Älä koske minuun paskiainen!!"
Kaze painoi rintakehänsä omaa rintakehääni vasten. Tunsin hänen kuuman hengityksensä korvassani.
"Olen pahoillani..."
Kaze katsoi minua ja painoi huulensa omiani vasten. Sillä hetkellä halusin lyödä täysillä Kaze suoraan kasvoihin mutta en kyennyt siihen koska häne otteensa ranteistani oli liian vahvat.

Kaze nuoli kielellään huuliani jolloin refleksinä avasin suuni jolloin hän sai tilaisuuden tunkea kielensä suuhuni. Yritin taistella vastaan mutta se ei auttanut.
Kaze otti kielensä pois suustani hitaasti jolloin haukkasimme molemmat tärkeää happea

"Huhhuijakkaa...mitäs pidit?"
Kaze katsoi minua virnistäen ja pyyhki suunpieltään. Hän näköjään unohti täysin irrottaneensa otteen ranteestani jolloin sain mahdollisuuden lyödä häntä suoraan kasvoihin.
Mies kaatui maahan ja piteli kättään poskella. Kaze nousi istumaan ja virnisti katsoen maahan.
"hahahaHAHAHAHAHAHA ai että tälläistä peliä haluat? No saamasi pitää"

Kaze nousi seisomaan, tarttui paitani kauluksesta kiinni ja potkaisi vatsaani. Hän päästi kauluksestani irti jolloin kaaduin maahan pidellen vatsaani.
Mies laskeutui kyykyyn eteeni ja tarttui tukastani kiinni jolloin hän nosti minut istumaan.
Katsoin häntä vihaisen pidellen edelleen käsiäni vatsan päällä.
Kaze otti retkeilypuukon taskustaan ja pyöritteli sitä edessäni.
"Tiedätkös? Jos et olisi ollut pelastanut minua silloin puistossa niin tätä tilannetta ei olisi...mutta tapahtui mikä tapahtui"

Kaze otti ranteestani kiinni ja viilsi kämmeneeni syvän haavan.
"AAAAAAAAAGH Mitä hittoa luulet tekeväsi!!!"
Yritin repiä käteni irti mutta hän ei irrottanut. Kaze painoi käteni kasvoihinsa ja siveli verisellä kädelläni kasvojaan.
Katsoin häntä kauhuissani, mutta hänen otteensa helleni jolloin sain käteni irroitettua.
Huomasin Kazen silmistä valuvan kyyneliä.

Tunsin vatsassani todella kovaa kipua, laskin katseeni vatsaani kohti ja näin puukon sojottavan siitä. Veri levisi hyvin nopeasti ja näköni sumeni, kaaduin maahan ja suustani alkoi valua verta. Pupillini tummenivat, lopulta kaikkialla oli pimeää...
------------------------------------------------------------------------------
Loppu x'DDD En keksinyt enempää

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pörröinen kirjoituskone”