Edrowan

Fanficit ja muut kirjoittelut sekä niihin liittyvä aivoriihi.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Halibel

Edrowan

Viesti Kirjoittaja Halibel » To Marras 27, 2008 20:51

Kommenttia! 8)

Ovi
Polku. Yksinkertainen ohut ruskeahko viiru, joka vie metsään. Tämän polun voivat nähdä vain valitut.
Polun päässä on puuovet. Ovia vartioi julmat lohikäärmekaksoset Aridian ja Deadalus.

Ensimmäinen luku

Kävelin kohti koulua ja samalla luin kirjaa, ennenkuin Kristian kävi kimppuuni toivotellen hyvää huomenta suoraan korvaani.
Hän on pikkuveljeni ja ärsyttävä sellainen. Meitä ei oikeastaan luulisi mitenkään kuuluvamme edes samaan sukuun. Hänellä on tummat, lähes mustat hiukset ja ulottuvat olkapäille asti. Minulla on taas hyvin vaaleat hiukset, jotka ulottuvat lähes lantiolle saakka. Hän on vahva fyysisesti ja minä taas henkisesti.. ..niin ainakin opettajat sanovat.
Ravistelin Kristianin pois kimpustani ja nostin kirjani, joka oli tippunut samassa rytäkässä. "Mutta Jonathan kävellään samaa matkaa!" Kristian sanoi minulle, kun olin nostanut kirjan maasta. "Ihan sama." Vastasin lyhyesti ja hieman ärtyneesti. Olihan hän saanut kirjani tiputettua suoraan kuraan. Kävelimme hiljaa tietä pitkin ja ihmettelin Kristianin vaiteliaisuutta. "Muuten mitä tiedät Edrowanista?" Hän kysyi hetken päästä ja ihmettelin miksi hän halusi tietää kaupungista, joka oli vain pelkkä legenda, taru. "Se on taianomainen kaupunki, jonne pääsee polkua pitkin vain valitut." Vastasin. Olin lukenut kaupungista jostain myyttikirjasta. "Olisihan se ihan mukavaa käydä katsomassa millainen se paikka on." Kristian vastasi.

-----------------
Jatkuu..? Tuli lyhyt.
Yllättävän vaikeaa oli kirjoittaa..
I need IMAGINATION.
www.unienkeli.webs.com

Light-Kira

Re: Edrowan

Viesti Kirjoittaja Light-Kira » Pe Marras 28, 2008 15:01

Siis aivan uskomaton alku!!!!
Jättää koukkuun heti alusta asti. Kaunista suorastaan. Vaadin jatkoa!!!!
Everybody makes up their own story, some are more skilled at it
There´s no magical happy endings, only the ones that you write
But there is a plot line in every story pay close attention, you might miss it
Lose the plot and you're screwed.

Yamasukka

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » Pe Marras 28, 2008 16:19

Hooo hyvä alku =3 Odottelen jatkoa <3

Halibel

Viesti Kirjoittaja Halibel » Pe Marras 28, 2008 16:21

Lyhyttä tulee. Tarinassa on talvi.

Toinen luku

Kävelimme hitaasti, ehkä suorastaan laahustaen kohti koulua hiljaa. Kristianin viimeisen kommentin jälkeen olimme hiljaa ja uppouduimme omiin mietteisiimme. Minä ajattelin myyttikirjaa ja tekstejä Edrowanista, joita siihen oli painettu. Edrowan.. Kirjassa mainittiin myös ovet ja lohikäärmeet. Ajattelin. Ajatukseni kuitenkin keskeytyi, koska Kristian lennätti lumipallon suoraan naamaani. "Mitä hittoa luulet tekeväsi?!" Suorastaan karjuin. Pyyhin naamaani lumesta ja laitoin kirjan laukkuuni. "Nyt on talvi! On ihan normaalia lennätellä lumipalloja!" Kristian huusi takaisin. Hän oli tekemässä uutta lumipalloa ja päätin minäkin kerätä lunta varmuuden vuoksi. "Joo mutta ei toisten naamaan!" Huusin Kristianille ja pyörittelin lunta. "Mutta näytit niin hauskalta lunta naamassasi!" Hän vastasi hiukan hymyillen ja heitti uuden lumipallon minua kohti. Väistyin ja lumipallo suhahti suoraan naamani vierestä. Heitin omani surkealla menestyksellä ja lumipallo murkaantui maahan pari metriä kohdettani ennen. Kristian nauroi. "Tätä menoa myöhästymme vielä koulusta! Mitä maikanopettajasi mahtaa sanoa?" Kysyin. Kuten arvelin Kristianin naama muuttui heti totiseksi. "No mennään! En halua jälki-istuntoa pelkän parin minuutin myöhästymisellä! Sinua se ei varmaan haittaa, koska teidän opettajanne ei ole sellainen herttileeri, että oksat pois!" Hän sanoi hiukan kiivaasti ja minä purskahdin nauruun. Oli tosi hauskaa kuulla hänen sanovan herttileeri. Viimeksi olen kuullut tuon sanan mummoltamme, kun minä kakarana tiputin keittokulhon parvekkeelta. "No mennään, ettei se räksyttävä akka saa aihetta valittaa." Sanoin naurunpuuskani jälkeen. Kävelin nopeasti Kristianin viereen ja kävelimme selvästi nopeampaa vauhtia koululle.

JATKUU! ^^
I need IMAGINATION.
www.unienkeli.webs.com

Yamasukka

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » Pe Marras 28, 2008 16:31

Hyvä jatko! Tätä on todella mukava lueskella <3 =3

Jatkoa jatkoa!?

Halibel

Viesti Kirjoittaja Halibel » Pe Marras 28, 2008 21:08

Kiitos kommenteista! Kone laittaa välillä nettisivut ruksista, enkä ehdi edes kopioimaan.
Välillä saan pitkänkin kolmosluvun ja sit kone bugii. :?

Kolmas luku

Pääsimme vihdoin koululle. Jotkut heittelivät lumipalloja toisten niskaan. Kävelimme suoraan ulko-oville ja jumitimme siihen kellonsoiton ajaksi. "Vihdoin!" Kristian puuskahti. "Niin." Vastasin. En ollut juttutuulella ja kaivoin laukusta kuraisen kirjani. "Käyn Miikan ja muiden luona. Tulen kohta." Kristian sanoi. Hymähdin vastaukseksi. Huomasin, että Kristian käveli kaverinsa ja muiden samanikäisten lukiolaispoikien luo heilauttaen kättänsä tervehdykseksi. Keskityin lukemaan kirjaa.

Vähän ajan kuluttua kello soi tuntien alkamiseksi. Paukautin kirjan kiinni ja laitoin sen ennestäänkin täynnä olevaan reppuuni ja aloin madella muiden mukana sisälle. Tulkoon Kristian omalla ajallaan. Kävelin eteishallin poikki kohti oikeaa portaikkoa, joka vie kaupallisten, kuvaamataidon, biologian ja muiden luokkien käytävälle. Portaikossa oli taas hirveää ruuhkaa ja otin kiinni kaiteesta. Portaikossa on yleensä kauheaa tönimistä ja sai olla varuillaan, ettei itse joutunut lentämisen uhriksi. Töniminen oli taas tavallista, jos ei lasketa, että se oli tavallisen rajumpaa. Johtui varmaan maanantaista.

Pääsin ehjänä kaupallisten luokkaan. Ovi oli mystisesti auki, joten menin sisään ja omalle paikalleni. Istahdin penkille ja pengoin laukustani penaalini. Muut tulivat vähän ajan päästä. "Jonathan miten pääsit tänne näin aikaisin ruuhkan takia?" Sanoi ruskeahiuksinen poika, jota kutsuttiin nimellä Jetro. "Luikahdin sopivasti ei-ruuhkaiseen kohtaan." Vastasin. Jetro purskahti nauramaan. "Ei-ruuhkaiseen.. Heh.. Hieno sanavalinta." Rupesin itsekkin hymyilemään.

JATKUU. ^^
I need IMAGINATION.
www.unienkeli.webs.com

Halibel

Viesti Kirjoittaja Halibel » Su Marras 30, 2008 17:36

Tässä on nyt vähän kiireitä ja jatkoa ei varmaan tule vähään aikaan. Gomen nasai!
I need IMAGINATION.
www.unienkeli.webs.com

Halibel

Viesti Kirjoittaja Halibel » Ke Joulu 03, 2008 19:00

Neljäs luku

Luokassa riehuttiin. Huudeltiin, ramppailtiin paikasta toiseen ja heiteltiin kamoja minne sattuu. Kun opettaja tuli luokkaan kaamos loppui välittömästi ja oppilaita ryntäili omille paikoilleen. Opettaja katsoi oppilaita hiukan tuimasti ennenkuin istui omalle paikalleen. "Hyvää huomenta!" Linda, meidän rakas matikanopettajamme sanoi tekopirteästi. Alle puolet luokasta vastasi laiskasti opettajan tervehdykselle. "Ottakaa matikankirjat esille." Kuului kolinaa ja matikankirjat ilmestyivät vähitellen pulpeteille. Matikanopettaja antoi kirjasta pari tehtävää, johon valitettavasti kului koko tunti.

Seuraavaksi oli biologiaa ja meidän oli tarkoitus mennä lähimpään metsään tutkimaan joitakin tosi mielenkiintoisia kasveja. Metsälle sai lähteä jo välitunnilla. Talsin siinä hiljalleen eteenpäin. Tuli siinä vastaan pari piikkipuskaakin.
Hetken kuljettuani näin pienen ruskean hiekkapolun. Outoa. En minä tuota ennen ole nähnyt varsinkaan tässä kohtaan. Ajattelin. Aloin seuraamaan polkua, joka kaartui hiukan oikealle. Polkua ympäröivät puut.
I need IMAGINATION.
www.unienkeli.webs.com

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pörröinen kirjoituskone”