Se on vain elokuvaa

Fanficit ja muut kirjoittelut sekä niihin liittyvä aivoriihi.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Yamasukka

Re: Se on vain elokuvaa

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » La Marras 29, 2008 20:01

Jatkuu =3 ~

Chapter 20

Istuimme baarissa vierekkäisillä penkeillä tiskin edessä. Edessäni seisoi tumma mies joka puhui englantia (hän taitaa olla baarimikko), Usagi jutteli todella hyvin englantia baarimikon kanssa ja esitteli minut. Nousin seisomaan ja kättelin tummaa miestä.
En halunnut tilata minkäänlaista alkoholia mutta Usagi tarjosi minulle kuitenkin alkoholia.
Katsoin juomaani joka näytti todella söpöltä, väriltään juoma oli sininen jossa lillui paljon pieni kalan muotoisia jääpaloja, lasin reunassa oli pieni limettipalanen joka oli myös kalan muotoinen, pilli oli tumman violetti.

"Ummm what is...this...drinks name?"
Yritin saada muotoiltua jonkillaisia sanoja suuhuni mutta juuri silloin toivoin etten olisi lintsannut joitain tärkeitä enkunkielen kursseja.
"Ocean's dream"
Tummamies sanoi...mietin vähän aikaa mitä se tarkoittaa
"Oh...thanks"
Nolostuin pikkuisen ja käänsin katseeni nopeasti Usagiin.

----------------------------------------------------------------------------------
Lyhyttä X'D

Halibel

Viesti Kirjoittaja Halibel » La Marras 29, 2008 21:51

Mullaki tulee usein lyhyitä kappaleita. ^^
Mut tää oli kans hyvä jatko! :)
I need IMAGINATION.
www.unienkeli.webs.com

Light-Kira

Viesti Kirjoittaja Light-Kira » Su Marras 30, 2008 09:01

Hieno jatko... Mulla ei yleensä tule lyhyitä jatkoja.. Mut en saa aikaseks mitään nyt T-T Se on niin väärin.. Biletys vie selvästi liikaa aikaa... *-*
Everybody makes up their own story, some are more skilled at it
There´s no magical happy endings, only the ones that you write
But there is a plot line in every story pay close attention, you might miss it
Lose the plot and you're screwed.

Yamasukka

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » Su Marras 30, 2008 19:06

ElfenLied: 8'D Kiitos kiitos

Light-Kira: Kiitos =3 Voi pikkuista raukkaa <3

Jätkyy:

Chapter 21

Nostin kädelläni juomaa
"Kippis"
Usagi nosti oman juomansa
"Kippis"
Usagi joi melkein puolet juomastaan ja minä hörppäsin varoen juomaa...maku oli kitkerä jonka seassa maistui sitruuna ja pienoinen suola. Toisella kerralla otin isomman kulauksen, silloin maku oli erillainen, pehmeä ja hieman viileähkö...
Join lasini kolmannella kerralla täysin tyhjilleen ja halusin lisää, tähänhän juomaan jäi suoranaisesti koukkuun.
Katsahdin Usagia joka naureskeli minulle
"Ensimmäinen kerta kun otat kännit?"
Katsoin oudoksuen Usagia ja hörppäsin melkein lasin tyhjilleen
"Ei kuulu sinulle"

Parin kolmen lasillisen jälkeen poskeni ja nenänpääni punoittivat ja silmäni alkoivat ummistua
"Mica? Kannattaisiko jo viimein lähteä ettet joudu poliisille?"
Usagi painoi kätensä selkääni, käännyin ja nousin pystyyn mutta meinasin kaatua siltä seisomalta, mutta Usagi otti minut kiinni ja nosti takaisin pystyyn
"Khyllä minä...olen kunnossa"
Yritin todistella että olen kunnossa mutta kuka minua uskoo, ainakaan juuri nyt kun olen täysin kännissä.
"Et sinä taida tuossa kunnossa pystyä kävelemään?"
Usagi piteli minua käsivarresta, mutta nosti minut sitten reppuselkään, maksoi juomamme ja lähti talssii kohti ulko-ovea minut selässään.

Chapter 22

Tunsin vienon tuulenvireen tukassani, makasin jonkun lämpimän päällä, siirsin kättäni ja tunsin jonkun sileät lyhyet hiukset, hätkähdin ja nousin äkkiä
"Vou varo ettet tipu"
"Usagi-san!? Mi...mitä minä teen tässä...hik..."
"Hahaha minun oli pakko tehdä näin ettet nyt jäisi sinne poliisien armoille kun vaikutit ihan siltä kuin hakkaisit jonkun kohta"
Katsoin Usagia jonkun aikaa ja nolostuin, olin kyllä vieläkin jotenkin kännissä ja laskeuduin takaisin makoilemaan Usagin selän päälle, kiedoin käteni Usagin kaulalle hellästi ja painoin pääni Usagin niskaan.

Usagi kantoi minut kotiini asti ja laski oven kohdilla minut maahan jotta avaisin oven, astuin sisään ja kävelin suoraan sohvalle Usagi perässäni
"Unohdit ottaa kenkäsi pois"
Usagi sanoi ja katsoi minua, nousin istumaan ja otin kenkäni pois jalasta ja heivasin ne naulakon alle.
Kävelin Usagi ohi ja otin tätä hihasta kiinni ja kuljetin olohuoneeseen
"Haluatko katsoa jotain leffaa?"
Usagi istahti sohvalle ja katsoi minua
"Eikö sinua nukuta yhtään"
"Ei ei tämä mitään...en ole enään niin humalassa kuin äsken eikä nukuta lainkaan"
Usagi katsoi minua ja alkoi nauramaan
"AHAHAHA Kuulostitpa todella totiselta! Joo katsotaan vaan jotain elokuvaa...mitä sinulla on"
Katsoin Usagi vähän aikaa ja naurahdin myös, kaivoin kaapista joitain elokuvia mitä nyt sattui käteeni

Chapter 23

Päädyimme sitten katsomaan jonkullaista surkeaa kauhuleffaa joka on todella vanha.
Istahdin sphvan toiseen päähän. Haukottelin koska olen nähnyt elokuvan todella monta kertaa. Katsoin tätä elokuvaa aina silloin kun tunsin itseni yksinäiseksi ja halusin nauraa jollekin typerälle. Nauroimme Usagin kanssa elokuvalle melkein kippurassa.
Elokuvan loputtua otin elokuvan pois koneesta ja sammutin telkkarin, pyörähdin Usagia päin
"Mitä sitten tehdään?"
"Hä eikö sinua vieläkään nukuta?"
"Noup"
Olin aivan villinä, ainahan minä kun olen pikkasen väsynyt ja no humalassa myös mutta vielä ihan ihan pikkuisen.
Usagi istahti eteeni ja katsoi minua silmiin todella läheltä
"mi..mitä sinä katsot"
"En mitään, kunhan huvikseen"
Usagi hymyili ja taputti päätäni

Istuimme jonkun aikaa toisiamme vastapäätä lattialla
"Pelataanko räsypokkaa"
Usagi ehdotti ja naurahti lopussa
"MITÄ! En suostu!"
"Heei pelattaisiin vai me kahdestaan ja mehän molemmat ollaan poikia niin eihän se haittaa"
Katsoin Usagi ja punastuin hieman, nyökkäsin ja etsin pelikortit laatikon pohjalta.
Usagi jakoi kortit ja minä sain aloittaa pelin.

Chapter 24

Istuimme lattialle, minä ja Usagi. Minä olin melkein ainoastaan alastomana kun taas Usagi oli menettäny paitansa ja minä taas pelkillä kalsareilla
"Nyt sinä häviät Mica-san ja silloin lähtee kalsarit"
usagi hymyili ja otti kortin esiin
"EIJEI Lopetetaan nyt tähän niin voin mennä laittamaan jotain"
Yritin livistää paikalta mutta Usagi nappasi minut syliinsä
"Mikä tuli? Etkö halua hävitä?"
"Eii kun tuli vaan mieleen että minulla varmaan on jo leipä homehtunut ja se pitäisi heittää pois"
"Anna sen olla"
Usagi otti minua kädestä kiinni, käänsi minut ympäri ja painoi seinää vasten.
Katsoin Usagia ja punastuin tulipunaiseksi. Usagi siveli poskeani kädellään ja lähestyi kasvojani, suljin silmiäni pikkuisen enkä tajunnut mitä oikein olin tekemässä.

--------------------------------------------------------------------------------------
Jatkuu =3

Light-Kira

Viesti Kirjoittaja Light-Kira » Su Marras 30, 2008 20:29

Siis aivan ihana. Jotenkin niin erillainen kun muut. Iloinen ja samalla ei iloinen, mutta ei kuitenkaan surullinen. En tajua miten.. Jotenkin nuorelta tekstiltä kuullostaa. Ei niin paksua ja lempeää erillaista mielikuvistusta. Taipuisaa. Ei jätä epäselväksi asioita, muuten kuin juuri sopivasti <3

Teeru

Viesti Kirjoittaja Teeru » Su Marras 30, 2008 21:18

Joku osaa arvostella hyvin ^_^ Olen aivan samaa mieltä kanssasi.
TODELLA HUIPPU TARINA, JATKA VAIN NIIN PITKÄLLE KUIN PYSTYY !!!!!!!!!!! xDD

Yamasukka

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » Su Marras 30, 2008 21:36

X'D Kiitos molemmille. Molempien kommenteista saan lisää puhtia ja inspiraatiota <3 Jatkan niin nopsaan kuin on mahdollista =3

Yamasukka

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » Ti Joulu 02, 2008 20:55

Chapter 25

Tajusin tilanteen ja punastuin tulipunaiseksi täydellisesti ja tönäisin Usagin pois edestäni
"Mitä oikein yritit!? Suudella!?"
Usagi katsoi minua lattialla kummissaan, nousi nopeasti pystyyn ja puristi minua ranteista todella lujaa että rutisi pikkuisen.
"AU! Päästä irti!"
Aioin huutaa vielä mutta tunsin huulillani jotain pehmeää ja kosteaa, avasin silmäni ja näin Usagin suutelevan minua, yritin rimpuilla mutta en voinut liikkuttaa käsiäni enkä vartaloani koska Usagi seisoa aivan liian lähellä minua painaen minua samalla seinää vasten.
"umfh"
Usagi virnisti ja tunki kielensä suuhuni, se tuntui todella inhottavalta, toisen kieli koskettamassa toisen kieltä. Punastuin ja lopetin rimpuilemisen ja aloin valua lattialle, mutta Usagi tarrasi minusta kiinni eikä lopettanut suutelemista. Kun hän viimein lopetti suutelemisen hän katsoi minua suoraan silmiin, katsoin häntä myös silmät raollaan ja aivan tulipunaisena.
"Miltä tuntui? Kun toinen osoittaa kiinostustaan toiseen?"
Usagi kysyi ja hymyili minulle.

Punastuin enkä saanut sanoja suustani ja käänsin katseeni Usagista maahan.
Usagi otti käsistäni kiinni jotta pääsin maahan istumaan ja laskeutui minun tasolleni.
Katsoin häntä ja hymyilin pikkuisen.
Halasin Usagia ja hieroin kasvojani hänen rintakehäänsä
"Anteeksi Usagi-san"
Usagi katsoi minua ja painoi kätensä pääni päälle
"Ei sinun tarvitse pyytää"
Nostin päätäni ja katsoi Usagi iloisena, hän kosketti tukkaani ja silitti sittenmin korvaani, otin hänen kädestään kiinni ja painoin kuumalle poskelleni.
Usagi lähestyi minua, otti kädestäni kiinni ja painoi poskelleen.
Lähestyimme ja suutelimme toisiamme...

-------------------------------------------------------------------------------------
To be continue
Viimeksi muokannut Yamasukka, Ti Joulu 09, 2008 21:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

tumppu-san

Viesti Kirjoittaja tumppu-san » Ti Joulu 02, 2008 21:33

kaunista<3 luvut vois olla pidempii, mut ei se maailmaa kaada. jäin koukkuun.
lisää kiitos‹3
mattey on rakkaus.

Yamasukka

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » Ti Joulu 09, 2008 21:03

Chapter 26

Usagi laitto kätensä olkapäälleni ja painoi minut vasten lattiaa, hän istui minun päälläni ja avasi paitaansa. Punastuin suuresti
"M...MI...Mitä sinä aiot?"
"Etkö muka näe"
Punastuin vielä enemmän ja lojuin lattialla Usagin alla liikkumatta.
Usagi suuteli minua ja sitten hivuttautui hiljalleen kaulaani kohti. Hän suuteli rintakehääni ja avasi housujeni napit. Punastelin ja olin aivan kuin pelkkä lyijykasa joka makoili maassa.

"Ah Usagi-san...hng sattuu"
Tunsin Usagin lämmön sisälläni. Tunsin kovaa kipua ja meinasin parikin kertaa pyörtyä. Otin Usagin aukinaisen paidan hihoista kiinni ja puristin todella kovaa ja pidin silmiäni lujasti kiinni koska teki todella kipeää. Niinpä kipu teki tehtävänsä, pyörryin ja tipuin lattialle, eipä puodtusta ollut kuin parisen kymmentä senttiä.
"Mica? Mica!? Mikä kävi? Voi ei, pyörryit?"

Usagi nousi päältäni, nosti minut käsivarsillensa ja kantoi minut sitten huoneeseeni. Hän peitteli minut ja jäi istumaan sängyn reunalle viereeni. Hän silitti tukkaani ja sitten poskeani
"Nuku hyvin Mica-chan"
Usagi nousi sängyltäni ja käveli keittöön kuin olisi kotonaa. Avasin silmäni ja aloin itkemään, koska poskien ja hiuksien sivelystä tuli mieleen vanhempani jotka peittelivät, lukivat iltasadun, antoivat hyvänyönsuukon ja toivotti hyvää yötä.

Aamulla verhojen välistä pilkisti aurinko, avaisin silmäni ja pyyhin aamupölyt pois silmistäni.
Katsoin viereeni ja siinä makasi Usagi, säikähdin ja peruutin taaksepäin mutta tipahdin lattialle, koska peruutin liikaa reunan yli.
"Aijaijai"
Nousi polvilleni ja katsoin Usagia joka halasi peittoani...

-----------------------------------------------------------------------------------
Anteeksiiih tuli taas lyhyttä X'D Jatkuu..

Light-Kira

Viesti Kirjoittaja Light-Kira » Ti Joulu 09, 2008 21:22

Yhdyn joihinkin aikaisempiin kommentteihin... Saisivat kappaleet olla pidempiä..

Muuten erittäin miellyttävä lisäys tarinaan kuten aina ennenkin :)

tumppu-san

Viesti Kirjoittaja tumppu-san » Su Joulu 21, 2008 23:16

aww.. söpöä. yhdyn edellisiin. olis kyl mukavaa kirjottaa kanssas collab tarina~ ja jatkoa kiva lukea, ku tollattee kohtaa keskeyttäny!<3
mattey on rakkaus.

Yamasukka

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » Ti Joulu 23, 2008 13:47

Kiitos <3 Kuulostaa hyvältä kuulostaa tuo collab idea =3 Anteeksi että on tullut liian lyhyköitä chapuja enkä ole nyt kirjoitellut pitkkiin aikoihin, koska ei oikein ideaa tule ja olen aika laiska ollut nyt lähiaikoina XDD

tumppu-san

Viesti Kirjoittaja tumppu-san » Ti Joulu 23, 2008 16:25

ei se minua haitta se kesto, mutta odotan innolla jatkoa.
collabista voi keskustella yksärien kautta ;3;3
mattey on rakkaus.

Yamasukka

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » To Joulu 25, 2008 19:32

X'D
-------------------------------------------------------------------------------------------

Chapter27

Ravistelin Usagia hellästi olkapäistä jotta hän heräisi mutta se ei näyttävän tehoavan.
Ravistelin häntä ainavain kovemmin ja kovemmin, mutta sekään ei näyttänyt tehoavan joten oli pakko turvautua kovempiiin keinoihin jotta kerkeisimme studioille. Hain vessasta vesisankon ja täytin sen jääkylmällä vedellä. Menin sitten huoneeseeni huojuen täysi, painava vesisankko oikeassa kädessäni. Pysähdyin sänkyni viereen, nostin sankon olkapäälleni ja tiputin vedet suoraan Usagin kasvoille
"UAAAAGH M..Mitämitämitä!? Ah huomenta!"
Usagi nousi pikapikaa ylös ja hymyili minulle.
"Meillä tulee olemaan kiire studioille jos et ala pikimiten pukeutua"
Sanomani sanottua lähdin viemään sankkoa takaisin vessaan mutta Usagi pysäytti minut ovella ja paiskasi minut sängylleni, tunsin kasvoillani kylmät vesipisarat jotka tippuivat Usagin hiuksista
"Jatketaanko siitä mihin jäätiin viimeksi?"
Usagi hymyili ja silitti otsaani
"Mistä sinä puhut?"
"Etkö muka muista eilistä?"
Usagi katsoi minua kummissaan ja naurahti.
Pudistin päätäni
"Mitä me muka eilen tehtiin, muistan vain ja ainoastaan sen kun olimme baa..VOI HYVÄ JUMALA!!"
Kauhistuin ja punastuin samanaikaisesti.
Usagi hymyili minulle
"Et taida muistaa, nimittäin olit aika kännissä silloin...hmm muistaakseni jopa pyörryit kun teimme sitä"

Olin aivan punainen, niin punainen että minua voitaisiin luulla isoksi ihmisen näköiseksi tomaatiksi. Hätäännyin, tänäisin Usagin päältäni ja juoksin ovelleni mutta kompastuin hetimiten housujeni lahkeisiin.
"Agh"
Istuin maassa kädet selkäni takana nojaten lattiaan ja jalat levällään, Usagi laskeutui jalkojeni väliin polvilleen eteeni ja siveli poskeani.
Usagi katsoi minua ja lähestyi hiljalleen kasvojani
----------------------------------------------------------------------------------------
Taas tuli liian lyhyttä XD Joo jatkan sitten kun kerkiän kunnolla, nytten nimittäin kerkesin juuri ja juuri

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pörröinen kirjoituskone”